καλά, συγγνώμη...
...και εδώ παρατηρούμε έναν άλφα-μοντ σε μια σπάνια στιγμή αυτοκριτικής, φαινόμενο που έχει απασχολήσει πολύ τους εξελικτικούς βιολόγους καθώς δεν έχουν καταφέρει να συσχετίσουν αυτήν την τελετουργική αυτοταπείνωση με την επιβεβαίωση της θέσης του στην αγέλη ή το ζευγάρωμα...
National Slangographic
φορ δε ρέκορντ, η φράση "έχω αντιφά" μάλλον δε σημαίνει τίποτα και ο τύπος που το έγραψε μάλλον δεν ξέρει τι γράφει, τι εννοεί κ τι θέλει να πει.
δε νομίζω να υπάρχει αμφοβολία ότι η λέξη φασισμός στην ηθική κ την πολιτική είναι το αντίστοιχο της κβαντομηχανικής σε επιστημονικές συζητήσεις. (δεν μπορώ να διαβάσω τώρα τα κατεβατά που μας έδωσες, αλλά το κόβω ότι αν ψάξεις obama social-fascist στα νέτια θα βρεις πράμα).
αλλά η απάντηση σ' αυτούς που λένε ότι φασισμός είναι ο σεξισμός, η καταπίεση, η αγένεια, κτλ κτλ κτλ, είναι απλά ότι φασισμός δεν είναι αυτό, αυτό είναι λεξιπενεία. κ συμφωνώ μαζί σου ότι αυτές τις έννοιες πρέπει να τις προστατεύουμε όσοι θεωρούμε τον φασισμό εχθρό του ό,τι είναι ανθρώπινο. δεν πρέπει όμως να την κάνουμε κ ταμπού.
σημείωση: τα μπού είναι μικρά κρήπυ ζωάκια που ζούνε σε ένα μεγάλο δάσος και όταν το διασχίζεις πετάγονται απ' το πουθενά, σου κάνουν "μπου" και σε σκιάζουν λίγο. μοναδικός κάτοικος του δάσους εκτός απ' τα μπου είναι το μοναδικό όσο και μυστηριώδες τεμ.
στα βραζιλιάνικα encher o saco (ίζολ γεμίζω την [αρχιδο]σακκούλα), το οποίο έχει κ τη σημασία του δουλεύω-πειράζω, απ' ό,τι βλέπω στο βικιλεξικό.
ο τύπος που κάνει την ίδια δουλειά με τον γεωργίου, που απλά έχει διαβάσει 2 βιβλία παραπάνω κ μάλλον δεν κατάλαβε κ πολλά, και που βγάζει (ίσως ακόμα) παραπάνω απ' ό,τι εσύ, εγώ κ άλλοι 2-3 εδωμέσα μαζί μας λέει
"Οι λέξεις «δεξιός», «κεντροδεξιός» και κάθε πολιτική θέση δεξιά του ΣΥΡΙΖΑ καταργήθηκαν για να αντικατασταθούν από το «φασίστας»"
η αντικατάσταση συνέβη σε μια στιγμή κατά την οποία αυτό που αυτός θέλει να αποκαλούμε κεντροδεξιά είχε επικεφαλής τον σαμαρά που στο ζάππειο έλεγε να ανακαταλάβουμε τις πόλεις μας, τον μπαλτάκο που τα έλεγε χαλαρά με τον λιάκο κ τον φαήλο κρανιδιώτη που αδυνατεί να κάνει συζήτηση χωρίς να πει ότι ο πολιτικός του αντίπαλος είναι αδερφάρα κ αυτός είναι ο βάγγος ο βάγγουρας με την πουτσάρα τη νά.
επίσης να με διορθώσει κάποιος αν το 'χασα, αλλά τον κυρ-φώτη κ το πασόκ δεν νομίζω να τους είπε κανείς φασίστες ή τουλάστιχον όχι συστηματικά, αν κ το πασόκ είχε-έχει κάτι λοβέρδους κ κάτι χρυσοχοϊδηδες που είναι ωραίοι φασίστες.
η κατάχρηση λέξεων είναι κάτι το οποίο κ εγώ είχα θέσει ως πρόβλημα απ' όταν ήμουν στο παν/μιο κ σχεδόν σίγουρα προηγείται κ της δεκαετίας του 90 που λες εσύ και σίγουρα είναι σε έξαρση απ' το '09 κ μετά κ τέτοια φαινόμενα δεν είναι ποτέ καλοδεχούμενα. είχαμε δε φάει κ πληκτρολόγια μέχρι κ εδωμέσα να λέμε αν ο φασισμός είναι τζιζ-κακό ή αν είναι κάτι το συγκεκριμένο. στην τελική, όταν η κατάχρηση λέξεων (μεταξύ των οποίων κ η λέξη φασισμός) είναι εσκεμμένη κ χωρίς βάση, είναι κ απ' τα χαρακτηριστικά της φασιστικής ρητορικής, κάτι που νομίζω είχε πει κ ο έκο. βλ. κ ΧΑυγίτες που κατηγορούν άλλους ότι είναι φασίστες.
αλλά το να κλαίγεται τύπος γι αυτό το φαινόμενο στη φυλλάδα που κατ' ομολογίαν ενός εκ των δύο παλιότερων εκδοτών της (λες κ δεν το ξέραμε) τα πιο κερδοφόρα ρεπορτάζ είναι αυτά που δεν τυπώθηκαν μάλλον επιβεβαιώνει με παράδοξο τρόπο την χρήση της λέξης φασίστας πιο συχνά απ' ό,τι κανείς θα περίμενε. διότι η γνώμη μου είναι ότι αυτός ο τυπάκος μόλις κέρδισε τον χαρακτηρισμό επάξια κ απλά μας λέει "δεν είμαι φασίστας".
...έγραψε κάποιος στην φυλλάδα κατά την οποία τα ΧΑυγουλα είναι καλά παιδιά που βοηθάνε γριούλες να περάσουν απέναντι κ να σηκώσουν λεφτά απ' το ΑΤΜ 10 χρόνια πριν στην νότια αφρική.
έχω κι εγώ έναν ξάδερφο που δεν είναι φασίστας, αλλά πήγε στην τοπική της νίκαιας και τους λέει "κοιτάχτε παιδιά, εγώ φασίστας δεν είμαι, ξηγημένοι, αλλά λέω να κάτσω εδώ που με παίρνει να τα χώνω στο σύριζα".
ρεσπέκ, είναι διαδικασία και ζητούμενο, όχι νομος. τα επιμέρους έχουν την αξία τους (συνήθως μεγάλη) γιατί έτσι ανακαλύπτουμε το γενικότερο το οποίο αν είναι πάνω από 30 μέτρα φορολογείται βαριά και δικαίως. κι ας γκρινιάζει ο βίκαρ πού κ πού.
το σημειώνω στο πρόχειρο, λοιπόν, αλλά, επειδή τα αργώ πολύ, αν ψηθεί κανένας το χώνει κ δεν θα κρατήσω κακία.
@δον: το νου σου στις μπύρες εσύ.
@μπέντερ: μας έπιασες πάνω στην ωριμότητα, μετά από τουλάστιχον 12 χρόνια παλαίωση στο κελάρι (βλ. μήδια).
το ζήτημα είναι να περιγράψουμε τον μηχανισμό που δημιουργεί αυτές τις λέξεις, να δώσουμε κ κάποιες απ' τις παγειωμένες όπως το συγκρουσιακός-γυμναστηριακός-μοναστηριακός κ να μπορεί κάποιος που θα πέσει στη μη-λέξη "ταλαιπωριακός" που έλεγε ένας καθηγητής μου για τις ασκήσεις που είχανε μανουρα-ταλαιπωρία να καταλάβει ή να επιβεβαιωθεί για τη σημασία τους.
κ μετά, όποιος θέλει να περιγράψει γλαφυρά τον γυμναστηριακό τύπο ή τον συγκρουσιακό, μπορεί κ καλώς να το κάνει στο φόρουμ.
οπότε να το αναλάβει κάποιος;
το γυμναστήριο -> αυτός που συχνάζει-έχει να κάνει: γυμναστηριακός, υφίσταται ως γενικότερο φαινόμενο;
θέλω να είπω, ο διάλογος
- κάνει τίποτα στη ζωή του ο τάκης;
- καφετεριακός μπίτι τελείως, καίει το χρόνο του.
μου φαίνεται φυσικός. βρήκα μόνο το συγγρουσιακός (που ίσως να σηκώνει κ καταχώριση με την πολιτική του έννοια).
είχα κ το fudeus ex machina (το fudeus ως λογοπαίγνιο με το γαμω κ το θεός το έχω δει σε τοίχο), αλλά το βρήκα λίγο πρησμένο.
(διευκρίνησις: για τον τύπο που έγραψε το τουίτ πήγαινε, τώρα που το διάβασα συνειδητοποίησα πώς μπαίνει στο διάλογο το σχόλιο)
νταξ, όποιος νομίζει ότι ο χατζινίκος μαστίγωνε τον άδωνι είναι και πολλά κιλά ηλίθιος. το ίδιο μαστίγωμα έφαγε κ ο βορίδης απ' τον ποτάμι, ακόμα πονάει.
και επειδή οι μπονταίοι είναι σχεδόν σίγουρα γυμναστηριακοί, μπορούμε με ασφάλεια να μιλήσουμε για bodeus ex machina, όπως θα έλεγαν οι αρχαίοι των ημών γειτόνων.
πληρότητα με την έννοια ότι θα βρεθουν νεκρά λυγκξ κ τέτοια. υπάρχει τρόπος να μην θίγεται η εγκυρότητα του σάη χωρίς να διαγραφούν αυτά τα λήμματα, απλά θέλουμε λίγο χρόνο. αγγαρεία κάνουμε, ποινjήν εκτίουμε, μας έφαγε η τρυφηλότητα και η μαλθακότητα, αλλά υπάρχει το προηγούμενο της μαλακάσας και θα τα καταφέρουμε.
ένιγουέι, το γτπ θα το αφήσω να πέσει κάτω, απλά να πω ότι ελπίζω να ξετελειώσαμε με την πολιτική εριστικότητα, τη μονομανία και τη διαστρέβλωση που εκπροσωπούν τέτοια λήμματα και να μπορούμε ν' ασχοληθούμε με τη γλώσσα.
απαντά και τίνγκας, το έχω ακούσει και "χεσμένος".
στα πορτογαλικά (διάλεκτος καριόκα) το άκουσα fudido, ίζολ γαμημένος σε ευθεία μετάφραση, στην εξής μεγαλειώδη αφήγηση. "όταν ήμουνα λύκειο, αρκετοί ξυπνάγανε 6 η ώρα το πρωί για να πάνε γυμναστήριο και να έρθουνε τέζα στο σχολείο".
προφ, η βασική χρήση το fudido δεν είναι αυτή, κ μάλλον χρειάζεται συμφραζόμενα για να γίνει κατανοητή μ' αυτήν την έννοια. αλλά γαμεί.
το παρόν κ άλλο ένα-δύο που σχολίασες είναι καταφανώς χωρίς επαφή με την πραγματικότητα, αλλά δεν κατεβαίνουν για λόγους πληρότητας του σάιτ. είναι ένα πρόβλημα το οποίο ελπίζουμε να λυθεί συντόμως.
γκένεν και ευχαριστώ, εκ παραδρομής το λάθος. αλλά η πιστότητα στο πρωτότυπο είναι σημαντική και πρέπει να τηρείται ακόμα κ όταν είμαστε δώδεκα μέτρα κάτω απ' το έδαφος.
Gstaadήσαμε, ξέχασες το γ.
μάιστα, εγώ το έχω ακούσει "νιανιά" κ έχω νομίζω τη φράση "το κανω νιανιά σε κάποιον" ίζολ του δίνω μασημένη τροφή, το εξηγώ εξαντλητικά, του το ζωγραφίζω.
κι εγώ, αλλά δεν θα απέκλεια την αλλαγή σημασίας, όπως έγινε κ στο μουνί.
συνώνυμο από φάρσεςφάρσες το εγώ τη γυναίκα μου περιμένω, απ' τον επικό κύριο άγγελο από λιβανάτες.
τα παλούκια είναι πολύ συγκεκριμένο πράγμα, που το ορίζει σωστά ο bender_.
ο κυκλωμένος χρυσαυγίτης δεν κρατάει παλούκι. άλλοι δύο στην φωτό κρατάνε παλούκι αλλά (κατά πάσα πιθανότητα) οι ίδιοι δεν το λένε έτσι κ αυτοί που χρησιμοποιούν τη λέξη παλούκι δεν θα τους το χάριζαν να το πούνε παλούκι.
αυτό που κρατάνε στα 2 πρώτα μήδια που ανέβασες μετά δεν εμπίπτει στον ορισμό που είναι σωστός και ακριβής: στυλιάρι ξύλινο με σημαία.
αυτό που κρατάει ο τύπος στο 1ο θες να το πεις σωλήνα; σίδερο; κοντάρι; παλούκι δεν είναι γιατί δεν είναι στυλιάρι για γκασμά κ δεν έχει σημαία.
στο 2ο είναι καλαμάκι.
στο 3ο το πέτυχες.
στην προστυχιά το λες κ κωλούρι.