ένα μηδάκι για το αξάν;;
προφανώς η έλλειψη διαύγειας ένεκα η πρωϊνή (ώρα;;) δεν σας επέτρεψε την
επιβαλλομένην αναζήτησην.
(κ επειδή μπήκα κατ' ευθείαν στο πολιτικό της κουβέντας, τα σπεκς στον ορισμό αυτονόητα)
δεν είναι για να έχω την τελευταία κουβέντα, απλά δεν μπορώ να το αφήσω:
η κουκούλα δεν είναι φετίχ, δεν είναι τπτ εκτός από μέτρο προστασίας, αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε ότι θα βγούμε όλοι μαζί να τα κάνουμε ρημαδιό με τη μία. τότε, όντως, δεν θα χρειάζεται να κρυβόμαστε. μόνο, ίσως, από το κκε:Ρ
φυρί-ρεπάνι το πάω
την έμφυτη τάση του απλού καθημερινού καλλιτέχνη που δημιουργεί τη σλανγκ να δημιουργεί τη σλανγκ
από τις καλύτερες ταυτολογίες που έχω διαβάσει. αμ πώς.
υγ, το να κρύβεις το πρόσωπό σου όταν αγωνίζεσαι ενάντια σε κάτι πολύ πιο δυνατό από σένα δεν είναι νέο φαινόμενο. της γενιάς αυτής ήτανε κ ο άσιμος κ αναφέρει κ τέτοια σε τραγούδι του. κ προϋπήρξε κ αυτού.
τυγχάνει να μην είμαι εναντίον της κουκούλας, γιατί δλδ όταν σου βάζουνε την κάμερα στον κώλο να μην έχεις το δικαίωμα να κρύβεσαι, άσε που στην τελική είναι υποχρέωση προς τον εαυτό σου αν θες να ξεφύγεις από το «δε μ' αρέσετε» κ να πας παραπέρα. εκτός κ το ένστικτο της αυτοσυντήρησής σου αγγίζει την ανυπαρξία.
ούτε κ γω, όμως, καταλαβαίνω το προτιμότερο του πάνκη που απλά πίνει μπύρες από τον κουκουλοφόρο που καίει το ατμ.
(μονίμως φιλικά)
@γκατζ, κάτι αιώνες μετά, η φυστικοχημεία είναι απλά ροφλ.
προτιμώ να είμαι η θρησκεία σου από τη στύση σου, πάντως. με το ζ'μπάθειο κιόλας:Ρ
@χανκ
κανέναν δεν έχω ακούσει όμως να κατηγορεί τον χίτλερ για ολιγωρία στον αντικομμουνιστικό του αγώνα λόγω της υπογραφής του ίδιου συμφώνου. ούτε κ να κατηγορεί την ανοχή στα όρια της υποστήριξης (ή κ πέρα από αυτά) που έδειξε όλος ο δυτικός (καπιταλιστικός) κόσμος στον ναζισμό, ακριβώς γιατί είχε δηλωμένους τους αντικομμουνιστικούς του στόχους κ τους χρησίμευε ως ανάχωμα στον «κόκκινο επεκτατισμό».
κ όταν λέω αντικομμουνιστικός, το λέω με την έννοια που του δίνει, πχ, ο τσόμσκυ, αυτήν της προπαγάνδας κ όχι μόνον εναντίον της θέλησης των λαών για αυτοδιάθεση, για χειραφέτηση από την τυραννία, κ όχι με την έννοια της α πριόρι αποτυχημένης εκστρατείας του κκε να υπερασπιστεί συνολικά την εσσδ.
δεν είμαι κάνας καραγκιόζης σταλινικός για να μην αναγνωρίζω ότι ο σταλινούλης αποφάσιζε για το μέλλον των λαών ως «μεγάλος πατερούλης» που ξέρει πριν από μας για μας κ ότι στη μοιρασιά του κόσμου πριν (μολότωφ-ρίπεντροπ) κατά τη διάρκεια (γίαλτες, μάλτες κτρ) κ μετά τον β' παγκόσμιο η συμπεριφορά της εσσδ ήταν αυτή ενός ιμπεριαλιστικού κράτους.
αλλά αν είναι να τα κάνουμε όλα ίσωμα, να έχουμε το θάρρος να τα κάνουμε πραγματικά όλα ίσωμα.
κ τι μάρκα μαλάκας.
εγώ το ξέρω τρεις και μία, αλλά γιατί όχι κ έτσι. ούτως ή άλλως, παράλογο είναι.
κ η αγία κουκουνάρα, σε στυλ αγίας καραμέλας.
κ τα βάρδουλα κατά τον έναν ορισμό.
κ γω το διάβασα με μπράιγ
με όμικρον δε γράφεται η κοπαΐδα;
τελικά μήπως jesus είναι ο τζες στα λατινικά;
αυτά με τους ημίγυμνους κάνω ότι δεν τα είδα.
το γαμώ το μουνί του δία πληροί τα στάνταρντς;
για το 2 επίσης κ ως «τρώω αυτό που περισσεύει», το περισσεύει με γεωμετρική έννοια.
ο αδερφός μου κ γω είχαμε 2 χελωνάκια. με το που τα πήραμε φαγωθήκαμε να τα κάνουμε μπάνιο κ το πρώτο βράδυ μάλλον πέθαναν από το κρύο.
(από ποια ταινία είναι αυτό το μεγαλείο;; παρόμοια φάση, σε επίπεδο αφήγησης μόνο, παίζει στο ε νάιτ ον ερθ, στην σκηνή με τον μεγαλειώδη μπενίνι. πολύ την επικαλούμαι αυτήν την ταινία τελευταία.)
(ο συλλογισμός του χαλικού συνεπάγεται ότι το μουνί δεν είναι ιγκουάνα. άιντε, έκανα κ το χρέος μου στην επιστήμη σήμερα.)
εγώ έχω κ παρεμβαλλόμενο το του μπη ορ νοτ του μπή, σέκσπηρ.
νομίζω βοηθάει στο ρυθμό της αφήγησης.
να γίνει παραύτως.
(προφ το ανέκδοτο με τον σινάτρα το κατέχεις ε;)
κ το σκληρό πακέτο για πινγκ-πονγκ καφετέριας, αλλά δεν εξηγείται γραπτώς για όσους δεν το έχουν.
δεν θά'πρεπε με όμικρον, όμως, γαμοπερίπτωση;;