γουστάρω οίηση. δεν το συνεχίζεις κ συ λίγο ακόμα, να γελάσουμε κι άλλο με το μπόλικο στυλάκι σου;
μήπως είναι κατά το έλεος->έλεορ;;;
δεν την ξέρω τη λέξη, υποθέσεις κάνουμε
έγραψες!!!
το πιγκάλ ο γραμματιζούμενος κόσμος το λέει βούρτσα. απλά και αντρίκια.
πώς το κόμμα είναι ένα; έτσι κ η βούρτσα, όταν δεν διευκρινίζεται περαιτέρω είναι η μία κ μοναδική βούρτσα.
άκου πιγκαλ. πλατεία με καμπαρέ, θέατρα κ παρακμιακά μπουρδέλα είναι;;;
με τ'ράς που σε τ'ράω;;;
για κάποιο σκοτεινό λόγο το σχόλιο δεν μπήκε εδώ
μάλλον εννοείς τη φωτό που έβαλες στο περιοδόβρακο
έλα ρε!! νόμιζα μόνο οι βονιτσάνοι το λένε κ δεν το ανέβαζα τόσο καιρό. φτού ρε πστ!
συνώνυμο κ το 'στην πίπα σου εσύ' από κατακριτέο ανέκδοτο
εγώ, πάντως, κάθομαι δεξιά όπως μπαίνεις.
κ το ανέκδοτο με τον κρητικό στο μπουρδέλο
αν κ το κρύβω επιμελώς, ήμουν ΠΜ στην πάτρα
δεκτόν το γένος, αλλά έπρεπε να το διευκρινίσεις στον ορισμό τότενες.
ο πρόβολος είναι αρσενικό, συνάδελφε!
μακάβριο. μ'αρέσει.
παρακαλούνται οι μοντς να το κατεβάσουν πάραυτα, πριν κατέβει κ άλλο από μόνο του.
ρίχνεις το βυζί κ το επίπεδο, βράσταμαν κ δεν θα περάσει έτσι αυτό!
ναιναιναι!!! είναι απλά σπεκτ!
δλδ είσαι σύμφωνος με το να βάλω τον ορισμό της λέξης 'αμφιδιαφορομορφισμός' που είναι έννοια των μαθηματικών;
πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο προσφέρει στο σάιτ;;
καθομιλουμένη δεν είναι αδιακρίτως ό,τι λέγεται στην καθημερινή γλώσσα, αλλά ότι ΔΕΝ λέγεται στην επίσημη γλώσσα. το να χρησιμοποιεί κάποιος στην ιδιόλεκτό του λόγιες κ καταγεγραμμένες εκφράσεις δεν τις καθιστά αργκό, καθώς αυτή ορίζεται καλύτερα μάλλον αρνητικά σε σχέση με την επίσημη γλώσσα. το ότι κάτι το οποίο λέει ο ιερώνυμος δεν είναι ipso facto αργκό δεν έχει να κάνει με την εξουσία ή την αυθεντία, αλλά με τον επίσημο ή μη λόγο. αντίστοιχα, ο επιστημονικός λόγος είναι κατά τεκμήριο μη αργκοτικός.
αντίθετα, μια λόγια φράση μπορεί να γίνει αργκό εάν περάσει στην καθομιλουμένη με έννοια διαφορετική (είτε επίτηδες είτε λόγω παρανόησης) από την συμβατική.
το μπάτσος το έβαλα ως υπερβολή.
δεν τίθεται θέμα ισοτιμίας των φράσεων, αλλά κατάταξής τους με κάποια κριτήρια στην αργκό ή όχι, κ συνεπώς χρησιμότητάς τους κ θέσης τους στο σάιτ, πρώτα ως φράσεων κ μετά ως λημμάτων.
μπορείς να εξηγήσεις το «οτιδήποτε είναι κωδικοποιημένο, φρονώ, μπορεί να θεωρηθεί αργκώ.» που έγραψες πιο πριν;
μάλλον παρανοήθηκα, δεν έχω χρήσει τον εαυτό μου μπάτσο του σάιτ.
αυτό που ήθελα να περάσω είναι:
σε ένα λεξικό αργκό, το παράδειγμα πρέπει να αντικατοπτρίζει την αργκοτική χρήση της έκφρασης κ όχι απλά την έννοιά της. κ αυτό που έβαλες δεν το κάνει αυτό για κανέναν λόγο.
παλιές και ψαγμένες εκφράσεις υπάρχουν ήδη στο σάιτ, με αναλογίες κ τρόπους καταχώρισης που γενικά δεν με βρίσκουν σύμφωνο, κυρίως γιατί ο ορισμός ή το παράδειγμα δεν δίνει έμφαση στο ότι αυτή η καταγεγραμμένη έκφραση είναι κομμάτι της καθομιλουμένης.
όταν κάποιος καταχωρίζει μια στάνταρ έκφραση σε ένα τέτοιο λεξικό πρέπει με τον τρόπο που το κάνει να δικαιολογεί την ύπαρξη του λήμματος με κάποιον τρόπο, κ αυτός είναι να δείξει ότι όντως χρησιμοποιείται στην αργκό (η την καθομιλουμένη).
η πεοφοβία είναι η αγαπημένη μου λεξιπλασία, ακριβώς γιατί σου δίνει το δικαίωμα στη λέξη απεόφοβος.
όχι απλά δεν το φοβάται...
γενικά έχει ξεφύγει το θέμα με το τι μπαίνει κ τι όχι, αλλά το έχουμε συζητήσει αυτό.
το ζήτημα είναι (κ γι αυτό θεωρώ τον ορισμό στην ουσία του λάθος) ότι πρόκειται για μια έκφραση της επίσημης γλώσσας, όπως κ πολλές άλλες στο σάιτ, αλλά τουλάστιχον θα μπορούσε το παράδειγμα να είναι από την καθομιλουμένη. όταν καί το παράδειγμα είναι από την επίσημη γλώσσα, γιατί ο ιερώνυμος κατά τεκμήριο δεν μιλάει αργκό, το λήμμα δεν έχει λόγω ύπαρξης.
είπα κ αλάλαξα:Ρ
επίσης, αγόρια ρομπότ, κορίτσια φέρυ-μποτ.
κ στην τρέλα, ένας τύπος που ήτανε στο φέρυ-μποτ όταν δεν είχε φτιαχτεί ακόμα η γέφυρα, κ στην από τηλεφώνου ερώτηση 'πού είσαι' απάντησε 'ρίο-αντίρριο'.
δυστυχώς δεν έχει φανεί αστείο σε κανέναν πλην Εμού.