#1
jesus

in τζαμαχιρίγια

όχι κάτι συγκεκριμένο. για σένα το λέω.

#2
jesus

in τζαμαχιρίγια

καργιόλες...όλα δικά σας τα θέλετε.

#3
jesus

in μπινελίκι

τσεκάρουμε βιδεάκι

#4
jesus

in όταν εμείς οι Έλληνες...

το πιο γαμάτο απ' όλα είναι ότι οι εθνικιστές είναι ανίδεοι από αρχαιοελληνική σκέψη κ ιστορία (πέρα απ' τις αφηγήσεις πολέμων κ μαχών). ακόμα κ άτομα τύπου πλεύρη (όχι ο θά[μ]νος, ο άλλος) έχουν ένα επίπεδο κατανόησης κ μελέτης κλάσεις κατώτερο σε σύγκριση με κάποιους απ' αυτούς που χαρακτηρίζουν «θολοκουλτουριαρέους».

κ πώς θα μπορούσε κάποιος που ξέρει τι σημαίνει στην ουσία το «έδοξε τη βουλή και τω δήμω» να υποστηρίζει μεταξικά καθεστώτα...

#5
jesus

in ροσμπίφ

γάμησε.

#6
jesus

in μαρτίνια

(επίσης, πάτσις, θρησκεία, αλητεία)

#7
jesus

in ροσμπίφ

γαλλιά όντως προφέρεται όπως λέει ο σύντροφος αποπάνω με την κατάρα, κ είναι το ίδιο όπως στην αγγλία.

#8
jesus

in μαρτίνια

η ατάκα που μου έρχεται είναι «εξαρτάται από τι δουλειά έκανε ο παππούς σου στην κατοχή», αλλά είναι σκληρή κ δε γνωριζόμαστε.
την καταθέτω πάντως στα πρακτικά.

#9
jesus

in δεν είμαι φίλος

ευχαριστώ για τη μηντιακή υποστήριξη παίδες.

#10
jesus

in παθαίνω μουνόπλακα

ε νταξ, έπαθε mudoπλακα. εκεί κόλλησες

για πείτε κ μας το ανέκδοτο τώρα...

#11
jesus

in σενιέ-πενιέ

το ei προφέρεται ως ε, οπότε καλά το λέει η ηρώ, αν κ ανορθόγραφη.

#12
jesus

in σενιέ-πενιέ

είναι σιγουρότατο, απλά δεν ξέρω από πού μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε.

#13
jesus

in κηφήνας

κοίτα, εγώ έγραψα ένα παράδειγμα, έβαλα ένα μήδι, θα βάλω κ τον παρόντα στους νεολογισμούς καθ' ότι μάλλον μόνο εγώ το λέω κ έκλεισα.

#14
jesus

in παθαίνω μουνόπλακα

chacaron, macaron.

ρε πστ προσπαθώ να γράψω αυτό που λέει μετά, κάτι σαν

hede mgn bgn bgn bgn saï bgn bgn bgn bgn bgn taï

αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος.

#15
jesus

in παθαίνω μουνόπλακα

είναι πολύ προγκρέσιβ ο τύπος.

#16
jesus

in κηφήνας

α οκ, θξ στο αλλιώς τότε :Ρ

κανένας άλλος το ξέρει ή να το βάλω νεολογισμό;

#17
jesus

in κηφήνας

θξ θείο, κ είχα μια μικρή αμφιβολία για το κατά πόσον όντως λέγεται.

γιατί έπρεπε να βάλεις μόνο το «επισκευή»

#19
jesus

in σκυλονέντουρος

αυτός που δε μασάει τον πούτσο του δλδ.

#20
jesus

in μούσι και θεωρία

καλά, εγώ νόμιζα ότι τρολλάρετε, αλλα ο τύπος κυριολεκτικά υπάρχει...

#21
jesus

in Αλβανοελληνικά

μέσα έπεσες. αν μου βάλεις μια μπάλα στα πόδια κ κάνω δυο βήματα, πάω σερί νοσοκομείο.

θα έχω το νου μου, μη μας μείνει κ στα χέρια το παιδί απ' την προσβόλα...

#23
jesus

in Αλβανοελληνικά

οκ, δλδ την γραφή την πήρες απ' τα αλβανικά κ τους φθόγγους με τους οποίους αντικαθιστούν τους αντίστοιχους ελληνικούς. θξ.

έχω ξεχάσει εντελώς πώς τα μιλάνε, κ τα παιδιά που είχαν έρθει όταν ήμουνα δημοτικό θυμάμαι μιλάγανε αρκετά καλά ήδη. το μοναδικό που θυμάμαι είναι το γκ αντί για γ, ντ αντί για δ κ τέτοια, όπως κ η αντικατάσταση των γενών πάντων με ουδέτερο, αλλά αυτά δεν είναι χαρακτηριστικά των αλβανών.

κουλ τύπος.

#24
jesus

in μούσι και θεωρία

το νέτι δίνει αποτελέσματα μόνο για τη βιολογία. η επιστήμη της ταξινόμησης των οργανισμών.

#25
jesus

in μούσι και θεωρία

βασικό θεωρητικό έργο αυτής της κατηγορίας συναγωνιστών είναι το θεωρία και ντάξει.

άλλο έργο του ιδίου, «το πίνε και το γίγνεσθαι».

#26
jesus

in Αλβανοελληνικά

εγώ πάλι δεν κατάλαβα τους φθόγγους που αναπαριστούν οι λατινικοί χαρακτήρες, εκτός του παχιού σ.

το «α;» αντί του «ε;» δεν νομίζω να το λένε μόνο αλβανοί.

#27
jesus

in μουνόπανο

εγώ πάντως μουνόπανο δεν έχω πει ποτέ γυναίκα, ούτε θυμάμαι να το έχω ακούσει να λέγεται.

#28
jesus

in μπούγλα

αν θυμάμαι καλά, υπάρχει κ στη βάρδια του καββαδία η λέξη, και σημαίνει την «πιατέλα» με το βάζο το νερό που είχαν στα δωμάτια ή τις καμπίνες για να πλένουν πρόσωπο και χέρια.

οπότε η ετυμολόγηση από βενετσιάνικη λέξη φαίνεται λογική.

«αν μύτη-κώλο» είπες;
(κατά το αφαλό-πλάτη)

ευχαριστώ για τα νέα στοιχεία στη συζήτηση.