Υπέροχο!!
Φυσικά προφέρεται και ως πυκνjοί καπνjοί.
Το λήμμα το είχε χρησιμοποιήσει και ο Ν. Δήμου ως διαφημιστής προ δεκαετιών στο σλόγκαν «Οι ξύπνιοι οδηγούν Ρενώ». Ο ίδιος οδηγούσε τότε VW.
Κάτι μου λέει ότι δεν θα φύγει. Μάλλον για αλλαγή nick τον κόβω...
Άμα σε πώ ότι ένα Φρεντοτσίνο, Καπουτσίνο κ.λπ, έχει 700 θερμίδες, δηλαδή όσο δυο πιτόγυρα, θα θεωρηθεί αστικός μύθος;
@ Στράβωνα: Γιατί στράβωσες έτσι;Πού το είδες γραμμένο να θέλει ο φιλοξενούμενος να επιβάλλει όρους στη φιλοξενία του; Νταξ, ν' ν' κακό να γίνονται προτάσεις, αλλά παίζει ρόλο και ο τρόπος που γίνονται βρε παιδί μου... Επίσης, καλό είναι να μαθαίνουμε σε ποιούς απευθυνόμαστε πριν κολλήσουμε τη λάσπη στον ανεμιστήρα. Αν καταλαβαίνεις τί εννοώ. Και νομίζω καταλαβαίνεις.
Εεεεεετς.
Τρίβια: Λανταβός στη γύφτικη διάλεκτο είναι ο χαμάλης, αχθοφόρος, εκ του λανταβάβα=φορτώνομαι.
Έλα ρε συ... Ο Αλή Μπαμπά και οι 40 κλέφτες!
Επίσης, ένας τοπικός μύθος που κυκλοφορεί στη Χαλκιδική, αναφέρει τα εξής: Ο Απόστολος Παύλος/Σαούλ εξεδιώχθη κακήν-κακώς από τους κατοίκους της Ιερισσού που έμειναν πιστοί στην πατρώα θρησκεία. Για να γλιτώσει από το μένος τους, έφυγε κρυμένος μέσα σε ένα κοπάδι από γελάδια μιμούμενος τον βηματισμό τους (παίζει και για αληθές) και καταράστηκε τους κατοίκους να είναι κλασμένοι στον αιώνα τον άπαντα. Εν συνεχεία, μπήκε σε ένα τούνελ που τον έβγαλε κατευθείαν από τα Νέα Ρόδα και τη διώρυγα του Ξέρξη στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, διαφεύγοντας οριστικά από τους διώκτες του. Όσοι δε από τους σημερινούς κατοίκους της Ιερισσού είναι απόγονοι εκείνων των παλιών, εμφανίζουν δυσανεξία στο μοσχαρίσιο κρέας.
Τελικά ο Κων/νος Β' Γκλύξμπουργκ είναι πραγματικά εξαδάκτυλος; (Που σύμφωνα με την προφητεία η Πόλη θα ελευθερωθεί από εξαδάκτυλο (alti parmak) βασιλιά...)
Βρε παιδιά, κάτι αδιάβροχα που μας δίνανε και φορούσαμε όταν κάναμε σκοπιά στα Τζουμέρκα (Αθαμανικά Όρη, Ν. Άρτας) πριν καμιά 10ρια χρόνια, έμοιαζαν σαν να είχαν χρησιμοποιηθεί στον πόλεμο του '40. Δεν κάνω πλάκα!
Επίσης, άλλος ένας μύθος είναι ότι στο ΕΣ όταν σε μια σκοπιά σημειώνεται μία αυτοκτονία, η σκοπιά βάφεται κίτρινη. Στη δεύτερη, βάφεται κόκκινη και κλείνει.
-Τί είναι 82 αρχίδια πάνω σ΄ένα χαλί; (επίσης παλιό)
Υπάρχει και το εξής τουκανιστικό ανέκδοτο:
Ένας τύπος με μηχανή , πάει να περάσει τα Μεξικανικά σύνορα με δύο σάκους να ισορροπούν στους ώμους του .
Φρουρός : « Τι έχεις στους σάκους ; »
Τύπος : « Αμμο ! »
Ο φρουρός τον κατεβάζει...
από τη μηχανή , ψάχνει τους σάκους ... γεμάτοι άμμο . Ο τύπος τα μαζεύει , ανεβαίνει στη μηχανή και φεύγει . Μετά από δύο εβδομάδες , πάλι τα ίδια ...
Φρουρός : « Τι έχεις εκεί ; »
Τύπος : « Αμμο ! »
Φρουρός : « Κατέβα να σε ψάξουμε ».
Τα ίδια ... τίποτα παρά άμμος και ο τύπος ανέβηκε στη μηχανή και έφυγε .
Κάθε δύο εβδομάδες , επί έξι μήνες , οι έρευνες συνεχίστηκαν . Τελικά μια βδομάδα ο τύπος δε φάνηκε . Ωστόσο , τον πέτυχε ο φρουρός στο κέντρο της πόλης και του λέει :
«Κολλητέ , μας είχες τρελάνει . Ξέραμε ότι κάτι πέρναγες λαθραία πάνω - κάτω. Δε θα πω τίποτα σε κανέναν ... τι λαθραία περνούσες απ τα σύνορα ; »
Κι ο τύπος απαντά :
«Μοτοσικλέτες » .
Τα κομμένα αυτιά μετά από την καταδρομική επιχείρηση στο εχθρικό έδαφος παίζουν και περασμένα σε κορδόνι. Ο δε ηρωικός κομμάντο-ράμπο που τα έκοψε από τους Τούρκους φαντάρους, φεύγοντας άφησε στο φυλάκιο τους τον μπερέ του καρφωμένο με ένα στιλέτο στον τοίχο. Το ΓΕΣ όταν έμαθε τα ανδραγαθήματα του, τον επέπληξε επειδή αφησε το εθνόσημο του μπερέ του στα χέρια των εχθρών.
Κοριτσάκι παίζει φτιάχνοντας ένα πάζλ στο σκοτεινό δωμάτιό του σε μια ψυχρή, βροχερή νύχτα με αστραπές κ.λπ. Το πάζλ και το πρόσωπο του κοριτσιού φωτίζονται από τη φλόγα ενός κεριού που τρεμοπαίζει. Το κορίτσι ενώνει τα τελευταία κομμάτια του πάζλ, που σχηματίζουν ένα παράθυρο μέσα από το οποίο κρυφοκοιτά μια μαυροφορεμένη γριά με κουκούλα. Το κορίτσι γυρίζει το κεφάλι του, κοιτάζει στο παράθυρο του δωματίου, και βλέπει την ίδια μαυροφορεμένη γριά να κρυφοκοιτάει.
(από μυθιστόρημα του Έντγκαρ Άλλαν Πόε:)
Ζωγράφος φτιάχνει το γυμνό πορτραίτο ενός μοντέλου. Το μοντέλο είναι μια νεαρή, εύθυραστη κοπέλα με ασθενική υγεία που επιδεινώνεται καθώς προχωρά το πορτραίτο. Η τελευταία πινελιά του ζωγράφου που χρωματίζει κόκκινο το μάγουλο του πορτραίτου, κάνει το μοντέλο να αφήσει την τελευταία του πνοή.
Χαλ, τί είν΄το 2ο μήδι;
Χότζαμ, είσαι άπαιχτος! Πού τη θυμήθηκες τη μορφή! Αν θυμάμαι καλά, ο ίδιος παρετυμολογούσε το όνομά του ως Λας (=βράχος) και Κως.
«Μαγαζιά» δεν είναι και το φερμουάρ του παντελονιού, π.χ. στη φράση «Τα μαγαζιά σου είναι ανοιχτά» ;
Κάπου είχα διαβάσει ότι σε μια πολιορκία του κάστρου της Μιλανέζικης οικογένειας Σφόρτσα, ο αρχηγός της οικογένειας ύψωσε για λάβαρο το βρακί της γυναίκας του...
Έλειπε αυτό; Απίστευτο! Εύγε, άιρον.
Το λήμμα συντάσσεται αφαιρετικά και ως «Κωστής Παλαμάς», όπως π.χ. στον παρακάτω διάλογο:
- Σε έψαχνε η σπιτονοικοκυρά
- Κωστής Παλαμάς
Τον πούτσο μου πιάνεις
Μιχάλης Χατζηγιάννης
Και «βαριόμουνα-ελαφρόπουτσες».