Δηλαδή αποτελεί κατηγορία... κοπρολάγνου ηδονοβλεπτικού τύπου; Συνταρακτικόν...!
πραγματικά, δεν θα με ένοιαζε αν όντως αληθευουν όσα λέγονται για το αν είναι γκαίη ή όχι (διότι καμία σημασία δεν έχουν άλλωστε είτε ισχύουν είτε όχι και ντροπή σε όσους αναφέρονται σε τέτοια πράγματα εν έτη 2015, απλά αποδεικνύουν πόσο οπισθοδρομικοί είναι), όσο για το ότι ευθήνεται εν μέρει για αυτό που ζούμε σήμερα... που ακούστηκε πρωην πρωθυπουργος (!!!) να μην έχει επίγνωση του τι κάνουν οι υπουργοί του!
Το μετατραυματικό σοκ (όπως είναι ο κανονικός οριοσμός αυτής της κατάστασης που βώνει ο στρατιώτης μετά την μάχη) υπήρχε από τον Ά.Π.Π και οι Άγγλοι το ονόμαζαν "βλέμα των 1000 γιαρδών" (διότι ο πάσχων, χαμένος καθώς μην μπορώντας να συνέλθει, έχει ένα βλέμμα σαν να ατενίζει κάτι ενώ δεν υπάρχει τίποτα, δεν κοιτάει πραγματικά, είναι σε αφασία). Συνήθως συνοδεύεται και από έλλειψη επικοινωνίας με το περιβάλλον, μόνιμο χαμόγελο χωρίς λόγο κτλ. Μάλιστα, ο Πάττον (που ούτε και αυτός γνώριζε για το μετατραυματκό σοκ) κόντεψε να χάσει τη θέση του όταν χαστούκισε στρατιώτη που έπασχε.
Επειδή, ω σύντροφοι συνσλαγκισταί, η τέχνη είμαι προάγγελος και ουχί οθραγός της ζωής, παρακολουθείστε το μέγα και ανεπανάληπτο άσμα με τίτλο: Όοοοχι καριολάκι!
Μοναδικό, εξαίσιο, ανεπανάληπτο (ας έχει χάρη που ακρίβυναν οι τομάτες, αλλιώς θα σου λεγα...)
Εάν λέγω κάποιος μου ευχόταν δια τοιαύτης ευχής, η απάντηση θα ήτο: "τα ύστερα του κόσμου!". Πύρ και πέλεκυς επί των αμερικλανιών! Λέγω!
Το ώντι σύντροφε εν Σλάγκ Χαλικού, αλλά διατί λησμονείς το ενδεχόμενον ο συντάξας του δημώδους άσματος... να θεωρει εαυτόν σβούρον, κοινώς μελισσοφάγο έντομο; Οποίος σουρρεαλισμός απόψε!
Παστρικιά αποκαλούσαν και τις γυναίκες των μικρασιατικών προσφυγικών καταυλισμών λόγω του ότι πλενόντουσαν πολύ περισσότερο από τις ντόπιες οι οποίες προφανλως έξεχναν την εποχή εκείνη. Η ντόπια μικροαστή, μη δυνάμενη να κατανοήσει την σημασία της καθαριότητας, θεωρούσε ότι η Μικρασιάτισσα πλένονταν με σκοπό να προσελκύει γκόμενους, εξού και ο όρος "παστρικιά" έχει την σημασία που έχει σήμερα (έκλυτη). Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ίσχυε και για την αποτρίχωση εκείνες τις εποχές... Μπλιάαααξ!
Ως ελληνικό τι εννοείται; Οι Κρήτες παλιά πίστευαν ότι τα χωράφια της υπόλοιπης Ελλάδας ήταν πιο εύφορα;
Σοβαρά τώρα, από αυτήν την φράση εμπνεύστηκε ο σεναριογράφος του Σταρ-Τρεκ όταν έβαζε τον Mr. Spock να χαιρετάει λέγοντας: Long live and prosper (Έρρωσθε και ευδαιμονείτε) ;
Εύγε νέε μου! Φέρτε μου μανδήλια ίνα ξεμυξιστ... εεε να σκουπίσω τα δάκρυά συγκινήσεωωως!
Ααααα! Επαρατήρησα ότι οι μάντουλοι ήλλαξαν την ακροτελεύτιαν φράσην του ορισμού (... η αδερφή Κατσάμπα) εις «... αι αδερφαί Κατσάμπα»!!! Μα δεν γνωρίζεται, ω αγαπητοί μόντουλοι, την φράση του Τζίνεως Πανούση: «οι αδερφοί Κατσάμπα είναι μία!» ;;;; Πλέον, τώρα τον λόγο έχει ο Ταβερνιέ!!!! Πλέοοοον!
Μα ήτο σαφέστατο λέγω! Εις σκυλάδικ.. γκούχου γκούχου... εε εννοώ ευαγή ιδρύματα όπου ευδοκιμούν κονσολιέρηδες, τραπρεζοκόμοι και λοιπαί δημοκρατικαί δυνάμεις!
ΥΓ: Απλά είδα ξανά την ταινία του Βούλγαρη «Όλα είναι δρόμος» από όπου και το βιντεάκι και μου ήρθε η έμπνευσηηη!
Ορθώς εμίλησες Κουμπιλάι Χαν εξ Ανατολών! Αλλά όπως είπε και ο Απόστολος Γλέτσ... εεε πάυλος εννοώ, οι τελευταίοι έσσονται πρώτοι. Έτσι και η Dilara! Μετανόησε ως άλλη Μαρία Μαγδαληνήηη (ουρανομήκης κραυγή, ανυψώνω τον δεξί δείκτη προς τον ουρανόν)! Από Dilara, που ήτρωγε την ψ...λάρα, εμετεβλήθη εις της ηθοποιοίας Croft Laraaaa!
Υ.Γ: λέγωωωωωωω!
Η κόχλαν πενιά εστί, κυπριανιστί. Ήτοι, κτύπημα εις τας χορδάς μουσικού οργάνου. Shistο δε, το μνι εστί.
Ποίος λέγω θα το έλεγε άλλωστε, η η εικονιζόμενη παρ' ολίγον «τυφλή» Sibel Kekilli πλέον είναι μία από τας πλέον αναγνωρίσιμαι ηθοποιούς εις την ώρα των Βησιγότθων. Συνιστώ δε την ταινία Gegen die Wand, εξαιρετική. Δια τους μη μη γιγνόσκωντες: όχι, δεν παίζει εις πορνοταινίες πλέον! (http://www.imdb.com/name/nm1402546/(.
Ορθώς φίλτατε Αία! A propo, ας απαγγείλω ένα σχετικόν ποίημαν!
«Εβούλησα μίαν κόχλα,
φακά απά στα τέλια,
ντζαι ο βίλλος μου shτο shιshτο σου
χορεύειν τshιφτετέλια!»
Αμετάφραστον, προορίζεται δια τους γιγνώσκοντας την Κυπριακήν, άλλωστε...!
Οποίο θέατρο παραλόγου, όντως, είναι τοιαύτο ποίημα! Διότι κατόπιν αιτήσεως μετάφρασεως εις την μεταφραστικήν υπηρεσίαν του γουγλίονος, έλαβον την απάντησιν ότι αναφέρει ότι Concha Peluda εσημαίνει τριχωτό αιδοίον και ουχί φαλακρόν! Το ξίφος μου ταχέως (και αφρόν ξυρίσματος, ίνα αναλάβω δράσιν...!).
όσο δια εκείνον όπου αναφέρει ότι:«...το μουνί Γιουλ ΜΠρίνερ, στερεί την χαρά της εξερεύνησης στον άνδρα...» προφανώς λησμονεί ότι αι εξερευνηταί είχαν ματσέτα ίνα κόπτουν την ζούγκλα. Επίσης, το «φαλακρό» στερεί και την χαρά της... ευωδίας εις τον άνδραν! Αν ο αγαπητός αρέσκετο να προσέρχετε εις το πεδίον της τιμής μετά... ασφυξιόγονου μάσκας ... οποία κατάπτωσις!
@ j.b.: όντως αυτή ήταν η εθνολογική πορεία της περιοχής της Μεσογαίας, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο αρβανίτικος εποικισμός με την αγραμματοσύνη και την καγκουριά! Δηλ. οι Αρβανίτες είναι τρόπον τινά φύσει αγράμματοι και χοντροκομμένοι; Ή ότι δεν κατέχουν την ελληνική λόγω καταγωγής; Αρβανίτες υπήρχαν και σε άλλα μέρη της Αττικής και των γύρω νησιών όπως πχ. στην Ύδρα, Ασπρόπυργος, Μαγούλα, στον Πειραιά κα. Γιατί ο χαρακτηρισμός Υδραίος ή Μαγουλιώτης πχ. δεν έχει μείνει ως συνώνυμο καγκουριάς ;
Θεωρώ ότι άλλοι είναι οι λόγοι που τα Σπάτα είναι στην κατάσταση που είναι και αυτό λέγεται νεοπολουτισμός... και πας νεόπλουτος κάγκουρας εστι!
Εύγε νέε μου! Το χειρότερο είναι ότι έχω ακούσει έως και δικηγόρους να τονίζουν λάθος την λέξη υποθηκοφυλακείο. Φταίει ίσως το ότι όταν προσπαθούμε να βρούμε πώς τονίζετε μία λέξη ψάχνουμε σε λέξεις όμοιας κατάληξης χωρίς να σκεφτόμαστε αν έχουν διαφορετική ορθογραφία. Πρακτικός κανόνας για να θυμόμαστε που τονίζεται το υποθηκοφυλακείο είναι ο παραλληλισμός με τη λέξη σχολαρχείο, που δεν μπορεί να λέγεται σχολάρχιο (αν και θα είχε πολύ πλάκα!).
Εις το υπαριθμόν 1 οπτικοακουστικό υλικόν, ο πρώτος στοίχος αναφέρει το εξής: «πάρε το scania και τράβα στο καλό!». Εξαίσιο, μοναδικό, υπέροχον, έκτακτοοον!!!! Προφανώς ο χορηγός τοιαύτης βραδυάς ήτο το εκεί ΚΤΕΛ, δεν εξηγείται άλλως!
Χαιρετώ το σιδηρούν προσωπείο! όπως θα έλεγε και το άξιον τέκνο των κυνο-ασμάτων (σκυλάδικων εις την μαλλιαρήν), ο φίλτατος Βασίλειος Γεωργίου Κεσογλίδης (Καρράς ή Μπιλάρας): «Τώρα επιστρέφωωωω, πιο τρελός για σένα (μωρό μου σλανγκκκκκκ!) !»
Τω όντι φίλτατε Κνάσσιε! Τιαύται διαφημίσεις ίσως ήταν αι καλύτεραι και πλέον εμπνευσμέναι του φετινού θέρους! Να διεκδικίσωμεν τα πνευματικά δικαιώματα, θα έλεγα...!
Madame! Reservoir! (δια τους γιγνώσκοντες την σχετική διαφήμιση)!
Περιττεύει ίσως να αναφερθώ εις την εντέλειαν του ορισμού! Δια τούτο θα πω ότι τόσο ο κυανούς κωδικός, ήτοι code blue, όσο δε και η ανόητη όσο και οξύμωρος άλλωστε έκφρασις «θερμά συλλυπητήρια» αποτελούν κακαί, κάκισται μάλλον μεταφράσεις και χρησιμοποιούνται ευρέως. Εις την αγγλικήν απαντάται το «deep condolences» το οποίο ατυχώς εμεταφράστει ως θερμά συλλυπητήρια διότι δεν ημπορούμε να ηπούμαι «βαθιά συλλυπητήρια» καθότι ανόητο. Παρόμοια δε περίπτωσις είναι και το αλλήστου ανοησίας «σε παίρνω πίσω» (εκ του call you back) ήτοι «θα σου τηλεφωνήσω άμα τη λήξη της παρούσας κλήσης». ΠΛΕΟΝ !
Οποία κατάστασις πλέον! Συντόμως θα ονομαστούν και ... κρυπτοστρεϊτ, ήτοι στρεϊτ οι οποίοι ωσάν τους κρυπτοχριστιανούς εμιμούντο τους γκεϊ !
Εντυπωσιακή λέγω η εικών, παραπέμπει εις την ιαπωνική εκδοχή του βατράχου ο οποίος εμεταμορφώθει εις πρίγκιπαν, να υποθέσω;
Αμάν τι έχει γίνει εδώ! Hell broke loose! Πληροφοριοχαμός! Και ποίηση (ιαμβικός 15σύλλαβος), κ θεολογία, ιστορία...! Χάβρα το λήμμα, όνομα κ πράγμα!
Ειρήνη (Μερκούρη) ημίν τέκνα μουου!!!
Έκτακτον! Πλέον αι τσαγούδαι... εεε αι κονσοματρίς εννοώ, πλέον πίνουν από ένα ειδικό ποτήριον σχήματος κωνικού το οποίο αμφιβάλλω αν περιέχει τέιον! Γνωστό δε και ως «ποτό γυναίκας». Συνηθίζεται και εις τις ουκρανιζερί τε και τα φραπενεία.
Δια πραγματολογικούς λόγους, ημπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι είναι το «βιβλιάριο απόρων κορασίδων»; Σύμφωνα με το Γουγλε Γούγλε, το εν λόγω βιβλιάριο επαραδίδοντω εις τας άπορας κορασίδας παρά της βασιλίσσης Φρί/κης, αλλά τίποτα άλλο...
ταιριαστόν... ![λεζάντα εικόνας][1]