#1
iron

in ανθρώπας

α ρε acg, πας για γυαλάκια, το βλέπω το πράμα...

#2
iron

in νταούνιασμα

και το ρήμα είναι νταουνιάζω, εννοείται από το είμαι down

#3
iron

in γιαλόμα

τέλειο, τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!! Γιαλόμα! Χαχαχαχαααα! ΤΕΛΕΙΟ!

#4
iron

in ασταδγιάλα

και: άειschτεδιέεεαλα! (με αηδία και με περιφρόνηση)

#5
iron

in λεβέντης

βλ. και τσολιάς, ο

#6
iron

in τσολιάς

βλ. και λεβέντης, ο

#7
iron

in εξαπανέκαθεν

σαράντο, είσαι βαρύ πυροβολικό και νομίζω πως μας χρειαζόταν μια τέτοια ενεσούλα. να σε στείλω και στο λήμμα γαυρίζω, μήπως έχεις κάτι να συμπληρώσεις; (το εννοώ)

#8
iron

in γαυρίζω

Την λέξη την έμαθα σε διήγημα του Μητσάκη.

είσαι σίγουρος μπρε σύντεκνε;

#10
iron

in λεβέντης

ζηλιάρη!

#11
iron

in βερμουδιάρης

και δε μου λες βρε μαριάμ', πώς επιτυγχάνεται αυτή η μέση οδός; Δηλ. αν έχω πουτσότριχα στη γάμπα, τίστομπούτσο πρέπει να κάνω ώστε να μην γυαλίσει τελείως αλλά και να μην παραμείνει στο χάλι; Να την καλοψαλιδίσω σα νάτανε μουνάκι ή γενάκι; Δεν καταλαβαίνω, βλέπω μόνο τα 2 άκρα: ή χαλάουα που τα παίρνει όλα, ή την τριχάρα μου.

ακόμα και σε εποχές φτώχειας (για να μην πω ίσα-ίσα τότε) η πέτσα (λιπαρή και νόστιμη, όπως ξέρουμε όλοι) ήταν κάτι που θα έτρεφε καλύτερα τον άνθρωπο και μάλλον ήταν αδιανόητο να ταϊστεί ο σκύλος με αυτό. Άρα κάποιος που υπερπεριποιούνταν -για τα δεδομένα της εποχής- τον σκύλο του, σίγουρα του έδινε κάτι σαν πέτσα την οποία θα λιγουρεύονταν οι πεινασμένοι. Και τότε δεν έχει πισωγύρισμα, η νοστιμιά (πάσης φύσεως) δεν λησμονείται. αατα. Κολλάμε σε κάτι θέματα ρε πούστη μου! (Νταξ, μωρέ, δεν το είπα με κακία, καλό είμαστε)

#13
iron

in μινέτο

ο Μινέτας το 1987 σε παραλιακό μαγαζί άφηνε 5000 δρχ φιλοδώρημα στον παρκαδόρο. Παραμέσα δεν ξέρω τί άφηνε... Πάντως έγλυφε κι αυτός με τον τρόπο του.

#14
iron

in λεβέντης

Χαχα ... και θέλει στοργή και προδέρμ! (για να βλογήσω τα γένια μου). Έχετε ξεφύγει τελείως! Εγώ πάντως δεν τολμώ να κοιτάξω τα λήμματά μου γιατί μετά απ' όλ' αυτά θα εισηγηθώ να πεταχτούν τα μισά όξω από το λεξικό και μετά θα πάθω υπαρξιακή κρίση και μετά θα γίνω Ζαχόπουλος (τουλάχιστον θα έχω σαλτάρει για ανασφάλειες υψηλών πνευματικών ιδεωδών κι όχι για μια κακόγουστη μπαζόψωλα).

Τεσπα, ναι, δεν είναι σλανγκ, αλλά τί έχει γίνει ρε παιδιά τελευταία; δεν έχουμε τι να βάλουμε ή το πολυξεψειρίζουμε το θέμα κι έχει δίκιο ο Βικάρ;

#15
iron

in μινέτο

Μινέτας είναι.

#16
iron

in ελά!

ναι, εγώ το έγραψα κατά λάθος με ένα ρ. Την ξέρω την λέξη, αλλά δεν βρήκα ρήμα στα λεξικά. Περίεργο, πράγματι. Θα ψάξω και σε άλλα. Εδώ θά' μαστε, δόξα νά 'χει ο μεγαλοδύναμος.

#17
iron

in λημματολάσπη

ωπ! πώς μου είχε ξεφύγει αυτούνο;

#18
iron

in στο καπάκι

μερσί για την υποστήριξη της ιδέας. θα δείξει.

#19
iron

in βούλω το

(αν και το προτιμώ) γιατί βούλοτο κι όχι βούλωτο;

#20
iron

in ελά!

«επιρώνω» υπάρχει;

#21
iron

in αμμόχωστος

αυτά κάνετε και μετά γεμίζουν μύκητες οι γκόμενες; ου να μου χαθείτε!

χαχα! το λήμμα είναι πράγματι αφιερωμένο στο μαριαεβριντίκι και στο μαριαχόμορφη. Αχ ρε Μεμά, έχεις χάσει επεισόδια, βλ. βερμουδιάρης

τώρα το στυλάκι αυτό παίζει και σε διαφήμιση της Vodafon.

λοιπόν, ο σαράντ έχει δίκιο, δεν υπάρχει πουθενά το πράσσειν άλογα, ενώ αντιθέτως το πράσιν' άλογα απαντάται και στον Μπάμπη αλλά και σε παλιά λεξικά. Παρόλο που και γω πίστευα ότι είναι παραφθορά του πράσσειν άλογα, το είχα καταχωρίσει μόνο ως πράσιν' άλογα, εξού και το σχόλιο του/της ann. Δεν ξέρω πότε προστέθηκε το πράσσειν. Πάντως, να θέσω το επίκαιρο (και πάλι) ερώτημα αν είναι κι αυτό σλανγκ τελικά -κι ας το έβαλα εγώ το λήμμα.

#25
iron

in αμμούμπα

πράγματι είναι από τον Καλοβυρνά, με ατόφιο τον ορισμό, εξαίρεση το παράδειγμα και το Θερμοκρασία άμμου: άνω των 45° C.

Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά Καλοβυρνέικα εδώ μέσα, άλλα έχουν επισημανθεί, άλλα όχι.

#26
iron

in στο καπάκι

να, καλά να πάθω, ήθελα να πρωτολανσάρω το αατα, χάζευα, χάζευα, ο χρόνος κύλησε ανελέητα, πάει τώρα, με προλάβατε όπως ο γκάους (αυτό το τελευταίο για τον Ιησού και τον τετραγωνισμό του κύκλου), αλλά καλά κάνατε, κάποιος έπρεπε να το κάνει.

«ομολογώ ότι, αν κ μαθηματικός, είχα την εντύπωση ότι την απόδειξη την είχε κάνει ο γκάους, αλλά νομίζω ότι δεν είναι η αποστολή του σάιτ να μου το μάθει αυτό.» -ε καλά τώρα και συ με τον γκάους, που αντέγραφε τις εξισώσεις που έλυνα στο διάλειμμα και μου τη βγήκε πρώτος, άσε, άσε, ήρθε η ώρα πια να το αποκαλύψω, τόσα χρόνια σαράκι τό 'χα...

Τεσπα, για το άλλο: «λέξεις που βρίσκονται σε λεξικά, συστηματικά στον τύπο ή και σε λογοτεχνικά «μή αντεργκράουντ» βιβλία, έ, πώς να το κάνουμε, είναι εξ ορισμού μή αργκό.», δεν μπορεί να ισχύει μωρέ αυτό, κλασικό παράδειγμα η λέξη μαλάκας. μάλλον άλλο πρέπει να είναι το κριτήριο. Αργκό είναι κατά τη γνώμη μου η μη αποδεκτή (από την κοινή ηθική) λέξη / έκφραση / χρήση λέξης ή έκφρασης, δηλ. η μη correct, που λένε. Αυτό δεν την αποκλείει από το να είναι δόκιμη. Επίσης δεν είναι κατ' ανάγκην πρόστυχη (πχ. μπάφκετ). Μμμμμ, αυτά.

Να πω κι εγώ το κοντό μου, θεωρώ ότι δεν είναι σλανγκ, είναι απλώς μια έκφραση, ένα σχήμα λόγου το οποίο προκύπτει από μια μαθηματική ανεκδοτολογία (όσο για το προηγούμενο σχόλιο που έκανα, πλάκα ήταν, βέβαια). Γκουχ.

#29
iron

in στο καπάκι

όσο για τα καπάκια, ναι μεν και γω πιστεύω πως ο Κάννιγκ έχει τον καλύτερο ορισμό κλπ, αλλά ούτε αυτός ας εξηγεί από πού και γιατί προκύπτει η έκφραση. Άρα η απορία παραμένει.

#30
iron

in στο καπάκι

Λοιπόν, ο Πδούκας μου θύμισε κάτι το οποίο είχα να προτείνω εδώ και καιρό και, μιας και δεν έχουμε ακόμα το φορουμάκι που λέγαμε, θα το καταθέσω εδώ:

να γίνει ένα τμήμα σε αυτό το λεξικό όπου θα προτείνονται απορίες και λήμματα προς συμπλήρωση, όπως ακριβώς το ζητησε ο φίλος; Πολλοί χρήστες δεν έχουν την ικανότητα τα γράφουν ή κομπλάρουν βλέποντας τους ορισμούς έτσι όπως έχουν εξελιχθεί (πιστέψτε με, υπάρχουν πολλοί, εγώ έχω 2 φίλους που κάθε τόσο μου λένε βάλε κι αυτό, εγώ δεν ξέρω να γράφω -και είδα κι έπαθα να πείσω τον ένα απ' αυτούς να χώσει τα δικά του όπως-όπως), άλλοι δεν έχουν τον χρόνο, άλλοι έχουν ακούσει μια έκφραση αλλά δεν ξέρουν τι σημαίνει (εννοείται ότι έχουν ψάξει πρώτα να δουν αν το έχουμε), κλπκλπ, και νομίζω ότι θα ήταν καλή φάση να ξεθαρρέψουν και να τα καταθέτουν όλ' αυτά σε έναν χώρο προς επεξεργασία από μας ή από όποιον άλλον μπει και γνωρίζει. Τι λέτε, λείπει κάτι τέτοιο ή μας αρκεί το να το θέτουν απλά μέσα στο λεξικό όπως ο Πδούκας;