ρε φίλε, με όλο τον οφειλόμενο κλπ, είσαι σοβαρός να συγκρίνεις το φοσμπαίην με το ωλ τάιμ κλάσικ μένω στον τόπο που το ξέρουν κι οι πέτρες, μέχρι κι η μες που δε με γουστάρει μία της είχε κάνει εντύπωσις που κάποιος δεν το ήξερε
και για να μη το ζαλίζουμε άλλο, εφόσον λες οτι λεγόταν στα ενενήντας τέλος, το δέχομαι σε πιστεύω και κλείνει.
Κηαν στος.
Όμως Μιας Που Τ' αναφέραμε Κι Αρχή Διαλόγου Κάναμε, ο γερμανός μπαγαποντοκουλουράς (ουπς σόρρυ μεταφραστής ήθελα να πω) και ναρκοειδήμων-καραβοτσακισμένος μήπως θα ήθελε να πει κάτι για την αξιοπιστία του λήμματος, ως ο πλέον ειδικός;
[mod]Αφαιρέθηκε απαράδεκτο ή ξεκρέμαστο σχόλιο.[/mod]
[mod]Αφαιρέθηκε απαράδεκτο ή ξεκρέμαστο σχόλιο.[/mod]
Μετά τα χτεσινοβραδινά σκηνικά, η καταχώριση του διαβόητου έτσι, γιατί μπορώ δεν μπορεί να περιμένει άλλο.
Αντιγράφω από εδώ: «Επίδειξη δύναμης χωρίς αντίπαλο!: Αυτό το πράγμα που θέλουμε να το αποκαλούμε ελληνικό ποδόσφαιρο είναι μία ζούγκλα στην οποία βασιλεύει ο νόμος του ισχυρού. Και όπως κάθε ζούγκλα έτσι και η δική μας θέλει τον βασιλιά της για να μπορεί να λειτουργήσει.
Πέρυσι ήταν η κυριαρχία του Νικόλα Πατέρα που έκανε υπερήφανους τους οπαδούς του Παναθηναϊκού με τον τσαμπουκά του και το αντριλίκι του και τα περίφημα σουλάτσα αποθέωσης στα κουλουάρ του ΟΑΚΑ. Μην πάτε πολύ μακριά… Στους οπαδούς του Παναθηναϊκού, ο Νικόλας Πατέρας ήταν ο πρώτος που τους ήρθε στο μυαλό.
Γιατί; Όχι για το περίφημο 50-50. Σε αυτό το δόλιο το ελληνικό ποδόσφαιρο ο οπαδός του Ολυμπιακού πανηγύρισε ακριβώς γιατί κέρδισε με αυτόν τον τρόπο τον Παναθηναϊκό. Και αντίστοιχα το ίδιο θα ήθελε και ο οπαδός του Παναθηναϊκού. Και αυτό είναι λογικό. Είτε μιλάμε για νύχτα, είτε μιλάμε για οποιαδήποτε εξωθεσμική και πέρα από τους νόμους δραστηριότητα το πρώτο που χρειάζεται κάποιος είναι η προστασία.
Από αυτή την άποψη ο Βαγγέλης Μαρινάκης (με τη βοήθεια του Καλόπουλου που με τις αποφάσεις του έκρινε την έκβαση του ντέρμπι) κατάφερε να κάνει επίδειξη δύναμης χωρίς αντίπαλο. Σε κάθε ζούγκλα χρειάζεται μόνο ένας βασιλιάς. Ο προηγούμενος αποχώρησε και πλέον μπαίνουμε στην εποχή της κυριαρχίας του Βαγγέλη Μαρινάκη. Η αλήθεια είναι ότι με επίδειξη δύναμης επί του Γόντικα το σενάριο κάπου πάσχει…»
γιατρέ πολύ αμφιβάλλω αν ειπώθηκε ποτέ αυτό, μάλλον για χοτζιπλασία μου κάνει, κάνω λάθος;
Ιντριγκαδόρικη όντως η παρατήρηση του Βράστα, τα πράγματα ωστόσο δεν είναι τόσο απλά.
Καταρχήν, οι ηρωίδες της σειράς κάνουν πολύ παρέα με γκέηδες λόγω του γκλαμουριάρικου εργασιακού τους περιβάλλοντος (πιαριτζού η σαμάνθα, περιοδικατζού η κάρρυ). Είναι επομένως απολύτως ρεαλιστικό το να επηρεάζονται απο αυτούς και να ξεσηκώνουν πουστρομανιέρες. Επίσης, είναι πανέξυπνες, πνευματώδεις, σε διαρκή εγρήγορση (νέα υόρκη γαρ), κυνικές και ειρωνικές: γνωρίσματα που γενικώς ανήκουν στη φαινομενολογία των πουστρίγκων και των κάθε λογής αχαρτογράφητων.
Προγραμματικά, η τέχνη οφείλει να είναι larger than life, κάθε αναπαράσταση γενικότερα ενέχει ένα βαθμό υπερβολής, αλλοίωσης, «νόθευσης», ποτέ δεν υπάρχει απόλυτη αντιστοιχία ανάμεσα σ' αυτή και στην «πραγματικότητα».
Υπάρχει διαρκής αλληλεπίδραση μεταξύ της τέχνης και της ζωής, πιο συγκεκριμένα μεταξύ του πώς παίζουν οι ηθοποιοί στην τηλεόρα και πώς συμπεριφερόμαστε εμείς στο καθημερινό μας. Όπως η τέχνη είναι δημιούργημα του ανθρώπου, είμαστε και μεις σε μεγάλο βαθμό δημιουργήματα της τέχνης. Το πιο κλασικό παράδειγμα είναι οι παλιές ελληνικές ταινίες με τους θλιβερούς καρπαζοεισπράχτορες και τις ατάκες τους, οι οποίες φευ έχουν περάσει στο dna μας, μαζί με τη μιζέρια τους και την κλαψομουνιά τους, και τις αναπαράγουμε σχεδόν ασυνείδητα πλέον.
Η φράση «οι γυναίκες μιμούνται τους πούστηδες» είναι ταυτολογία κενή περιεχομένου. Διότι κι οι πούστηδες τις γυναίκες αρχικά μιμήθηκαν προκειμένου να διαφοροποιηθούν απο το πρότυπο του Άντρα του Βαρύ κι Ασήκωτου, δεν τα έβγαλαν απ την κοιλιά τους τα πουστροφερσίματα. Μην ξεχνάμε τα βασικά.
Είμαστε πλέον σε μια κατάστα όπου οι γυναίκες μιμούνται τους πούστηδες, οι πούστηδες με τη σειρά τους μιμούνται τις γυναίκες που μιμούνται τους πούστηδες και πάει λέγοντας. Είναι αδύνατο να πεις ποιος πιθηκίζει τον άλλο, είναι σαν να επαναφέρεις το ερώτημα της κότας και του αβγού. Το πρωτότυπο έχει χαθεί, όπως λέει κι ο βέλ σ ένα βιβλίο του.
Και κάτι τελευταίο, εξίσου σημαντικό. Έχουμε μάθει να διαβάζουμε τους ανθρώπους - όπως και τα έργα τέχνης - με βάση αυτό που γνωρίζουμε και όχι με βάση αυτό που βλέπουμε. Οταν βλέπουμε μια γυναίκα να χαϊδεύεται και να κάνει ναζάκια και να νιαουρίζει κλπ το θεωρούμε τόσο φυσιολογικό ώστε σχεδόν διαφεύγει της προσοχής μας. Όταν τα ίδια ακριβώς τα κάνει ένας πούστης μας φαίνεται άξιο σχολιασμού και παρατήρησης.
Η άρση της ανωνυμίας μπορεί να οδηγήσει μερικούς ηθελημένα ή όχι στην υπερπροβολή και φεϊσμπουκοποίηση και άλλους ηθελημένα ή όχι στο περιθώριο. Η ποιότητα κι ο αυθορμητισμός μπορεί να υποφέρουν[/quote]
Νομίζω παρεξήγησες. Όταν μιλάω για άρση της ανωνυμίας δεν εννοώ απαραίτητα πως πρέπει να καταργηθούν τα νικς και να καταθέτει ο καθένας τα πλήρη στοιχεία του, όνομακιεπίθετο, διεύθυνση, τηλέφωνο και τα ρέστα (αν και προσωπικά εμένα δεν θα με πείραζε ούτε αυτό). Μιλάω απλά για το πολύ βασικό κτγμ ζήτημα της άρσης της ανωνυμίας στην ψηφοφορία, είτε με κάποιο σύστημα τ. λάικ είτε και με το υπάρχον σύστημα. Έτσι θα περιοριστούν δραστικά οι κακόβουλοι μηδενισμοί, θα απομονώνονται δε και θα διαγράφονται τυχόν κλώνοι-καμικάζι που δημιουργούνται ad hoc από εμπαθείς χρήστες.
Η βαθμολογία αυτή καθ’ αυτή (άρα και η μορφή της) πρέπει να αξιολογηθεί ως προς το πόσο προωθεί το σάη, εμάς τους ίδιους κι όσους μας διαβάζουν stefanos
Συμφωνώ καταρχήν, αλλά δεν είναι δυνατόν στο όνομα κάποιων δυνητικών/ενδεχομενικών σλάνγκων (οι οποίοι, ενδεχομένως και πάλι, θα γουστάρουν αστεράκια) να υπονομεύουμε και να διαλύουμε τις μεταξύ ημών των ενεργών χρηστών σχέσεις με μικροπρέπειες και λοιπές κατινιές γύρω από τη βαθμολογία - και εννοείται δε βγάζω την ουρά μου απ' έξω. Πρώτα πρέπει να κοιτάξουμε κατά πόσον η βαθμολογία εξυπηρετεί και προάγει την καλή συνεργασία και το καλό κλίμα μεταξύ των ενεργών, ήδη υπαρχόντων, χρηστών και μετά να νοιαστούμε για οτιδήποτε άλλο.
[quote=stefanos]Τονίζω το ό,τι δεν καταθέτω καμία πρόταση stefanos
Λάθος. Τα ευχολόγια και οι μακροσκελείς διακηρύξεις αρχών δεν προσφέρουν πολλά πράγματα, το ίδιο και η υπερβολική μετριοφροσύνη. Χρειάζονται τοποθετήσεις σαφείς και συγκεκριμένες και δεν βλέπω κανένα λόγο να απέχεις από αυτό.
Γλοιώδης, τόσο η έκφραση όσο και ο ανθρωπότυπος που περιγράφει, εντούτοις απαραίτητο ως λήμμα.
εννοείται το ίδιο ισχύει για το τη γαμήσαμε (τη σούφρα μας). Τώρα στο εξίσου κλάσικ-ρετρό τη βάψαμε μπορούμε επίσης να εννοήσουμε τη σούφρα, εφόσον το βάψιμο θεωρηθεί είδος βρεξίματος
τυπικά ελλειπτική έκφραση, πιθανόν ο χαμένος κρίκος να είναι κάτι του τύπου «την κωλοτρυπίδα μου» , πιο απλά: έφαγα ψωλιά στον κώλο
Το σύστημα λάικ αποτελεί μάλλον μια συμβιβαστική λύση ανάμεσα σε αυτούς που δε θέλουν καθόλου βαθμολογία και σε όσους την καταβρίσκουν με τα αστέρια (και υπάρχουν ορισμένοι τέτοιοι στην Ηγετική Κλίκα όπως θα ξέρεις).
Το σημαντικό με το σύστημα λάικ (το ντισλάικ πάει σε χέιτμπουκ φάσεις και απορρίπτεται) είναι πως αποκλείει την εκδήλωση εμπάθειας: αν δεν γουστάρεις κάποιον, το χειρότερο που μπορείς να του κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Τα καλλιστεία δυστυχώς υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα. Το ζήτημα είναι να διαθέτουμε αμυντικές ασφαλιστικές δικλείδες που θα αποκλείουν εκδηλώσεις αντιπάθειας, μίσους, κακίας. Η πλήρης ισότητα και αντικειμενικότητα στις κρίσεις είναι ουτοπία, πάμε τουλάχιστον να αποφύγουμε τις καταχρήσεις και να παρέχουμε σε όλους ένα μίνιμουμ προστασίας απο ψυχοπαθείς και λοιπούς διαταραγμένους.
@ jezu. βασικά από αμερικάνικες ταινίες το ξέρω, λογικά θα ξεκίνησε εκ των άνω (φυλάκοι) και σταδιακά θα διαχύθηκε και στους κάτω (φυλακόβιοι) όπως πολύ συχνά γίνεται. Για περαιτέρω ινφο σε καναν βράστα που γαΐζει τα ινγκλέζικα καλύτερα κι απο τον τζόφρευ παπαντρέου
Συμφωνώ με το 1 και εν μέρει το 2. Ας εμφανίζεται στο προφίλ εκάστου σλάνγκου ο συνολικός αριθμός λάικι, προς θεού όμως όχι πάλι γενικοί προσδιορισμοί και άλλα τέτοια αφηρημένα και καθολικά.
Το 3 με αφήνει αδιάφορο, ας πάνε στα κομμάτια τα παλιά. Όποιος θέλει μπορεί να ανατρέχει στα παλιά λήμματα αγαπημένων του σλάνγκων και να τους κάνει λάικ. Ας κάνουμε μια εντελώς νέα αρχή.
Το παιγνιώδες του πράγματος; Δε νομίζω. Παιγνιώδες είναι το πράγμα ούτως ή άλλως, είμαστε μια παρέα που λέει τις μαλακιούλες της και γουστάρει, αυτό φτάνει και περισσεύει. Γελοίο έχει καταντήσει πλέον και το θέμα της ανωνυμίας, καθώς όλοι ξεραινόμαστε μετάξυ μας και εντέλει η φύση του σάη δεν την ευνοεί, δεν είμαστε τίποτα μπουρδέλα τελεία κομ να ντρεπόμαστε να αποκαλυφθούμε εννοώ.
φυσικά επώνυμο, όχι όμως dislike γιατί η φάση πάει σε hatebook μετά
θεωρητικά η επωνυμία θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στο παρόν σύστημα
γαμάτο. έψαχνα τώρα να δω αν υπάρχει για να το ανεβάσω.
αυθεντική συνομιλία
[I]- έλα ρε να δεις τι σου 'χω, 60 γίγα ταινιούλες να γουστάρεις..
- δεν έχω ρε μαλάκα χώρο στο σκληρό, σκάρτο ένα γίγα ελεύθερο. τι να κάνω;
- κάφτα. [/I]
μα νομίζω είχες περάσει παλιότερα ένα λήμμα τύπου παράλειψη άρθρου, εσύ ή ο βίκα τώρα δεν θυμάμαι, μήπως το καλύπτει;
αγόρι νομίζω πως είναι το ίδιο
κατεβαίνω (να δώσω) φυσική κατεβαίνω (να κάνω) απεργία, δηλ. να απεργήσω κατεβαίνω (να εκλεγώ) στις εκλογές
δεν ξέρω, μερικές φορές τα πράγματα είναι ίσως πολύ απλά
κατεβαίνω = πηγαίνω, βλ. π.χ. κατεβαίνω στο κέντρο = πηγαίνω στο κέντρο
ίσως το ψιλοσλανγκικό φαινόμενο είναι η αντικατάσταση του «εξέταση φυσικής» με το ελλειπτικό «φυσική», δλδ θα πάς σήμερα φυσική; = θα πάς σήμερα στο μάθημα φυσικής; δεν μου ρχεται τώρα πώς το λένε, συνεκδοχή ή ό,τι μόλις γύρισα και εχουν τελειώσει κ' τα τσιγάρα καταλαβαίνεις
κάτσε βρε αγόρι μην τρελαθούμε, πώς λες είναι αυτόνομο το κατεβαίνω σε εξετάσεις, αφού και στα δυο παραδείγματά σου πάει πακέτο με το μάθημα: κατεβαίνω σε πεντ-έξι, κατεβαίνω φυσική... μου διαφεύγει κάτι;
δε λεω τώρα οτι δεν είναι σλανγκ ή ό,τι, απλά έτσι κουβέντα να γίνεται :Ρ
νταξ βασικά πρόκειται περί γείωσης, όπως το παρεμφερές μισό λεπτό να δω τι λένε τ' αρκίδια μου.
κατεβαίνω σε απεργία, κατεβαίνω σε αγώνα κλπ
όταν δεν κατεβαίνω για μάθημα τότε λέω οτι το έκαψα το μάθημα, το έσφαξα (δηλ. το παρέλειψα, το ακύρωσα), βλ. επίσης - [I]θα βγούμε το βράδι που λέγαμε; - μπα λέω να το κάψουμε καλύτερα.[/I]
και για του Ζανουάρ την κατακρήμνιση να βγουν στη σέντρα τα ονοματάκια όσων ευθύνονται βράστα μου, μην ξεχνιόμαστε! Κι ας άρχισαν βλέπω να ιδρώνουν μερικοί/-ές...
Το βιολάκι σου βλέπω, συνεχίζεις να μου αφιερώνεις αράδες επί αράδων ... τι να πω ... αν δεν έπασχες από διπολισμό μπορεί και να κολακευόμουν... άραγε ποιος εαυτός σου μιλάει τώρα, ο έλεκτρον, ο μπούμπιτρον, ο ναπολέοντας, ο πατρίς λουμούμπα ή μήπως ο δαλάι λάμα; Βλέπω το τελευταίο σχόλιο σου δεν περιείχε ορθογραφικά λάθη, μπράβο τζακ, βελτιωνόμαστε βλέπω, μη σκας τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα. Επίσης θα ενδιαφερόμουν για ιδιαίτερα μαθήματα σεβασμού μέσω ίντερνετ, σαν αυτά που παραδίδεις, τι λες θα μου κάνεις καμιά καλή τιμή.
Χαιρετίσματα στον bubi!
@γκατς. Δεν το έγραψα για να γελάσει κανείς, το έγραψα ως δείγμα κρύου χούμορ, σαν το δικό σου.
Όσο για τον κύριο που πάσχει απο διπολισμό, θυμίζω ξανά πως εσύ άρχισες να ασχολείσαι μαζί μου και να κάνεις αφ' υψηλού κριτική εσύ που και καλά έφαγες τη ζωή με το κουτάλι στα καράβια σαν το Καββαδία και «ξέρεις πως καπνίζουνε στ' Αλγέρι το χασίς» ας γελάσω. Θα μου έκανες μεγάλη χάρη αν δεν ξανασχολιόσουν μαζί μου ούτε να με βαθμολογείς αλλά, είπαμε, η μαλακία δύσκολα κόβεται και σίγουρα όχι στην ηλικία σου.
Σας ευχαριστώ φίλοι μου για τα καλά σας λόγια μιλάμε έκλασα στο γέλιο ροφλάρισμα απ' τα λίγα :rofl, μα καλά πόσο ψαράδες μπορεί να είστε, όχι πείτε μου ΠΟΣΟ;; αχαχουχαχαχοχοο να πάτε στους Ψαράδες στις Πρέσπες αυτό είναι το μέρος που σας ταιριάζει (γκατσμανικό φυσιολατρικό αστείο).
Και καλά ρε καραγκιόζη εγώ πες έχω ψώνιο με την πάρτη μου, στην τελική έτσι γιατί μπορώ. Εσύ που καθόσουν και κάθεσαι προφ ακόμη να με μαυρίζεις και μάλιστα να το γράφεις και στα σχόλια: 0+0, πόσο αρρωστιάρα είσαι;; άστα σάπια παλιοχλεχλέ γιατί εσύ το ξεκίνησες αυτό το σκηνικό με τους βαθμούς και το ξέρει όλος ο κόσμος γι' αυτό στη γωνιά σου.
khan +1
[mod]Αφαιρέθηκε απαράδεκτο ή ξεκρέμαστο σχόλιο.[/mod]