Σε παρέα η οποία προφ. την έκφραση «σ.π.μ.λ.» την είχαν ψωμοτύρι, για λόγους ευκολίας και ευγενείας λέγανε απλός ένα «λουλούδια» και τελείωνε η υπόθεση.
- Σε γάμ΄ησαν;
- Όχι, σε βαφτίσια.
ΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑ!!
(Όπως και το: Θρύλε, μπινέ, τρύπιε ποντικέ, που πήρες το πρωτάθλημα μεσ' άπ' τον καμπινέ.)
-Τι γλυκό είναι 'κείνο; αυτό θέλω!
-Αυτό είναι τουλούμπα
-Αν δεν το πάρει ο Λούμπας θα περάσω αργότερα να το πάρω εγώ.
Γιατρός ρωτάει τον Καλαματιανό επισκέπτη του:
- Καπνίζεις;
- Ναι.
- Πίνεις;
- Ε, τα ίδια θα λέμε;
Εγώ το ήξερα ως βάρεσε μπιέλα και επιβεβαιώθηκα όταν κάποια φορά βρέθηκαν αντιμέτωπες οι γνωστές από το μπασκετικό στοίχημα ιταλικές ομάδες Βαρέζε και Μπιέλα.
Κάτι σαν γαμιστρώνας ένα πράμα
Με το προηγούμενο ήθελα απλά να πω ότι δεν συνηθίζεται το «γαμιέται ο χριστος/παναγία/θεός» με την έννοια του «γαμιέται ο Δίας».
Ναι, αλλά άλλο «γαμώ το Δία» και άλλο «γαμιέται ο Δίας». Το πρώτο εννοεί ότι τόσο πολύ τα έχω πάρει που γαμώ και το Δια άμα λάχει να 'ουμ, άλλα το άλλο εννοεί αυτό που είπα (δηλ. μια κατάσταση είναι τόσο απελπιστική που έχει γαμηθεί ακόμα και ο Δίας, ο οποίος ήταν γνωστός γαμίκουλας). Αν τώρα δεχτούμε τελικά ότι κάποιες φορές μπορεί και να τον άρπαζε λιγουλάκι, τότε θα εννοούμε ότι μια κατάσταση είναι τόσο απελπιστική που έχει γαμηθεί ακόμα και ο Δίας, ο οποίος ήταν ο master των θεών και αντίστοιχα μπορούν να χρησιμοποιηθούν κι άλλες θεότητες (Αλάχ, Βούδας, Σάι Μπάμπα κ.α.).
Το ceci n'est pas slang δεν είναι σλάνγκ..
Ο λόγος που η κατάσταση είναι απελπιστική είναι γιατί έχει γαμηθεί ακόμα και ο Δίας, ο οποίος ήταν γνωστός γαμίκουλας (τι έπαθε ο καμπόης από πάνω;!!).
Άρα καλά λέω εγώ (καλά ντέ! ο μχς το λέει) «να έχουμε space για τις πρώτες αναφορές».
Το ρεφρέν των μπλερ περίεργος λέει: «ουχου! που να βρεις να πιεις νερό! ουχου! έλ' να πιεις ένα νερό!»
(μάλλον δεν πρέπει να πω και για το μυθικό «κρασάκι».)
Λαμβάνοντας υπόψη σχόλιο του βίκα και του σσττεφφ, σε κάποιο λήμμα,
( [I]Βίκα: Τελοσπάντων, άν κάποιος μετανιώνει για έναν ορισμό του, μπορεί να ζητήσει ότι θέλει απ' τους συντονιστές, αλλα δέν δεσμεύονται αυτοί να το κάνουν, και αυτό μπορείτε να το δέιτε καί νομικίστικα, καί ανθρώπινα: επειδή εσύ πλέον δέ γουστάρεις, δέ σημαίνει οτι άλλοι χρήστες δέν μπορούν να το βρούνε χρήσιμο/διευκρινιστικό/διασκεδαστικό (οτιδήποτε για το οποίο μπορεί κάποιος να μπαίνει στο σλάνγκ τζι άρ)
σσττεφφ:...έχοντας πλήρη συνείδηση του ό,τι αν γίνει μια τέτοια αρχή, το σβήσε – γράψε μπορεί να εξελιχθεί σε καψώνι εις βάρος των mods, θελημένα ή όχι (κάτι που δεν το θέλουμε κανείς, έτσι;)[/I] )
μου φάνικε άψωγη η ιδέα του μχς «να έχουμε space για τις πρώτες αναφορές».
Αυτή είναι η δικιά μου άποψη (δικιά μου... λέμε τώρα).
Ωπ! επετιακοί σχολιασμοί οι παραπάνω; για την συμπλήρωση δύο χρόνων από την ημέρα ύπαρξης του παρόντος λήμματος;
Σόρυ που διακόπτω αλλά θα 'θελα να ήξερα ποιο λήμμα έχει τα περισσότερα σχόλια και ποιος είναι ο πιο μακροσκελής σχολιασμός.φ α τ ο ύ ρ ο
Εππαννήρρθθε δδημμήττρριοςς σσττα σσχχόλλια ττου «ποιον πρέπει να γαμήσω».
Συνήθως είναι και οι περισσότερες μοκέτες (από την επιγραφή: ΧΑΛΙΑ ΜΟΚΕΤΕΣ).
(αλλά εμένα θα πήγαινε ο νους μου στο «χαλασμένο» κι έτς αντί στο «Kef hala-k» σαν ετυμολογία.)
- Εγώ τη δουλειά αυτή την κάνω γιατί θέλω να χεστώ στο τάλιρο!
- Ε τότε παράτα τα όλα! μια δουλειά έχει πολύ ψωμί!
- Ποια;
- Ο φούρναρης, τι άλλο;...
(άσχετο)
Μυδάρα!!!
'στώ! Δύσκολη όμως η επαγγ. αργκό, εξαντλείται εύκολα αλλά θα.
Το αν ένας νόμος είναι σωστός ή λάθος είναι ένα άλλο (μεγάλο) θέμα αλλά για 'μένα έχει αξία η τυφλή τήρησή του. Θέλω να πω πως ο νόμος πρέπει να τηρείται χωρίς διακρίσεις, κάτι που πιστεύω πως είναι βασική αρχή για την ομαλή λειτουργία μιας κοινωνίας. Θα προτιμούσα δηλαδή να τηρούνταν οι νόμοι κατά γράμμα για όλους (μα για όλους όμως), έστω και αν ορισμένοι απ' αυτούς ήταν αρκετά βάρβαροι για 'μένα, παρά να τηρούνται όλοι οι νόμοι για κάποιους και κανένας νόμος για άλλους (έστω και αν εγώ άνηκα στους άλλους, θέλω να πιστεύω).
Στο Αζερμπαϊτζάν και στην Άπω Ανατολή αν κοιτάξεις κάποιον στα μάτι δε ξέρω τι γίνεται (ο γύρος του κόσμου σε 7 σχόλια).
Ευρέος δε ξέρω, εγώ το 'χω ακούσει πάντως.
Σωστός! Ένα μείον από το πρόχειρο (ε κι άμα το ανέβασε δυο χρόνια πριν, τι;).
Μα, τι; η αντροχωρίστρα δεν είναι η χωρίστρα του άντρα;