και το δικό μου
Όπως αντιθέτως υπάρχει (το χρησιμοποιώ φύρδην) το «πιάσε τον φακόφ» εννοώντας «πιάσε τον φακό».
Ο παράγοντας Εδεσσαϊκού είναι έτη φωτός μπροστά! Δε νομίζω ότι κάτι μπορεί να συγκριθεί μαζί του.
(απ' την άλλη εκτός από το «συβαρίτες», τα άλλα είναι γεγονότα που έγιναν - δηλ. στην περιοχή της Τσακώνας, στον υπό κατασκευή δρόμο Καλαμάτας Τριπόλεως, υπήρχε κατάπτωση οδοστρώματος από γράνα που είχε δημιουργήσει έντονη νεροποντή και είχαν χαθεί εκατομμύρια λόγω των κακών υπολογισμών. Ντάξ, τα λέει βέβαια με ένα δικό του τρόπο και η παρουσίαση σε κάνει σίγουρα να χασκογελάς αλλά μέχρι εκεί. Ενώ ο «παράγοντας»!)
Ένα άλλο που άκουσα πρόσφατα σε ραδιοφωνικό σταθμό είναι να δημιουργηθεί ένα Υπουργείο αντιγραφής το οποίο θα μας βοηθήσει να μη μπαίνουμε στον κόπο να σκεφτόμαστε για λύσεις (μιας και όπως έχει αποδειχτεί δεν είμαστε οι καλλίτεροι σ' αυτό) αλλά να τις υιοθετούμε από άλλες χώρες ή πόλεις όπου είναι δοκιμασμένες και (προφανώς) επιτυχημένες.
Ακούγεται λίγο ουτοπικό βέβαια, γιατί οτιδήποτε προσαρμοστεί στην Ελληνική πραγματικότητα θα πρέπει να ξεπεράσει λέξεις κλειδιά όπως μίζα, ψηφοφόροι, απεργιακές κινητοποιήσεις, γραφειοκρατία και πάρα πολλά άλλα. Απλά μου άρεσε σαν ιδέα.
Ironick για δήμαρχο, τώρα!
(τα 'χουμε ξαναπεί αυτά)
Σωστότατες απόψεις εδώ πέρα!
Εύχομαι να επανορθώσω
(βασικά δεν έχω πολυπιστέψει ότι την έχασα...)
Το σίγουρο είναι ότι κάτι δε κάνω καβλά και στάνταρ κάτι παίζει και με το χρώμα των μαλλιώνε μου (εδώ σε θέλω όμως, έχεις έτοιμο το λήμμα και τελευταία στιγμή ανακαλύπτεις ότι υπάρχει οπότε δε το ανεβάζεις ή το ανεβάζεις και διαπιστώνοντας ότι υπάρχει του ρίχνεις ένα ντελέτε;)
Για τη συγχώνευση λημμάτων μακάρι Να.
Κι όμως, το κάνω κι αυτό, είναι κανόνας, όπως και το να πηγαίνω στο αρχικό γράμμα του λήμματος και να κοιτάω για πιθανές ομοιότητες. Γι' αυτό σου λέω..
Αλλά το θέμα είναι γιατί συνεχίζει και υπάρχει ένα λήμμα/ορισμός όταν ο ίδιος που το ανέβασε ζητάει να κατέβει, όχι γιατί δε του αρέσει αλλά γιατί μπορεί να είναι ήδη καταχωρημένο; ε;
Αφιερώνω τουλάστιχον το 1/3 του χρόνου που χρειάζεται για να ολοκληρώσω ένα λήμμα, στο να ψάχνω αν αυτό το λήμμα υπάρχει ήδη και αυτό για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα κάτσω να το γράψω τσάμπα.
Να όμως που κάτι δεν κάνω καλά και το λήμμα υπάρχει.
Και ρωτάω, τι νόημα έχει η ύπαρξη ενός λήμματος που καταχωρείται χωρίς να προσφέρει τίποτα καινούριο έκτος από το να καταλαμβάνει χώρο στο σάι και γιατί τα λήμματα μπούρδες να διαγράφονται ενώ τα διπλά να μένουν;
Φαντάζομαι ότι η απάντηση είναι γιατί κάποιος ορισμός μπορεί να είναι καλύτερος από έναν που ήδη υπάρχει και θα ήταν άδικο να χαθεί.
Αλλά γιατί να συνεχίζει να υπάρχει ένα λήμμα/ορισμός όταν ο ίδιος που το ανέβασε ζητάει να κατέβει, όχι γιατί δε του αρέσει αλλά γιατί μπορεί να είναι ήδη καταχωρημένο; ε;
Ά γεια σου!
«...αποτελούν αγαπημένα toys μπράβων...»
μπορεί όμως να πεταχτεί από μέσα και κάνας κούγιας (δηλ. τζιτζιφιόγκος 1.10 με τα χέρια στην ανάταση) και να κλάσεις στα γέλια!
«Παράφραση της σούπερ-λίγκα, του Ελληνικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος (πρώην Α΄Εθνική)...»
πρώην Α΄Εθνική ναι αλλά και πρώην Ελληνικό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα θα έλεγα..
Συμβαίνει και αλλού αυτό άραγες ή μόνο εδώ λέμε επίσημα τα αθλητικά παπούτσια sportex (καλή ώρα), τα κινούμενα σχέδια mickey mouse, τα 4χ4 jeep, τα ταχύπλοα chris craft, τα δράπανα black and decker κλπ, κλπ, κλπ, μόνο και μόνο επειδή αυτές οι μάρκες εισήχθησαν πρώτες στην ελληνική αγορά;
(και πόσες μάρκες υπάρχουν ακόμα;..)
Σωστόστ!
Κλασικό παπουδογιαγιαδίστικο!
(κι εγώ έλεγα οτι θα πάει )σχεδόν( άπατο, σαν το κάθομαι.)
Σωστή.
«και μετά ξύπνησες γιατί ήσουν ξεσκέπαστος», αν θες να το τραβήξεις.
@σαλίνα
«Να σε πιάσει η κακιά η μούντζα» = *****
ΓΚΤΟΥΠ!!!
*Και η ηρώ ποια είναι;**
*εννοαώ ποια είναι στη φότο του Πάτση: Στην μέση ο υποθετικός προπονητής (Μάκης), ενώ κοουτσάρει.
(ντάξ, δε ξαναμιλάω!)**
*έχοντας στο νου το σχόλειο του Βικάριου: ...που τού 'χουμε γεμίσει το λήμμα του ανθρώπου με σπάμ!...*
Είδες πως παρεξηγεί ο γραπτός ο λόγος;..
(κοίτα που τελικά ξαναμίλησα!)
Και η ηρώ ποια είναι;
(ντάξ, δε ξαναμιλάω!)
Να τις κοουτσάρει! Χαχαχαχαχα!
Πάντως είμαι σίγουρος πως άμα σας τσάκωνε ο δάσκαλος είχατε έτοιμη δικαιολογία τ. «δάσκαλε! ψάχναμε να δούμε καμιά ελιά, ξέρετε, για το μάθημα...»
(η φυσική ιστορία νομίζω στην πέμπτη πρέπει να ήταν το «εγώ και ο κόσμος», ε;)
(Κοίτα να δεις που θα αρχίσω να τα συμπαθώ..)
(Ρε γαμώ τον Αλτσχάιμερ! Στο σχόλιο του βίκα διαπιστώνω με θαυμασμό ότι το κουτί υπάρχει! Μπαίνω και βλέπω ότι όχι μόνο το εβαθμολόγησα αλλά το εσχολίασα κιόλας... αααχ.)
- Ασταδιάλα! Ρεβυθιάσαμε εδω μέσα! Δε μπορώ τα ρεβύθια λέμεεε!
Εγώ πάντα είχα την απορία: εντάξει, τομπούτσο τα παιδάκια τον λέγανε πουλάκι ή σε πιο προχώ φάση τσουτσούνι, αλλά το μνjί πως το λέγανε; νομίζω η πλειοψηφία το έλεγε (λανθασμένα κ.τ.τ.γ.μ.) και πάλι πουλάκι, ενώ στη μειονότητα ανηκε το παπί ή παπάκι αλλά και το λιλί το οποίο μπορεί να ήταν και unisex. Εγώ μια φορά το έλεγα κουτί ή κουτάκι κατά περίσταση μιας και έτσι με είχαν δασκαλέψει οι δικοί μου. Τώρα γιατί μου χρειαζότανε τόσο σε τέτοια ηλικία είναι μια άλλη απορία που έχω.
Επίσης θυμάμαι πως στην δευτέρα δημοτικού κατάφερα να μετρήσω μέχρι το 100 και τότε βγήκα έξω όλο ενθουσιασμό, βρήκα τους φίλους μου που παίζανε κρυφτό και τους είπα να φυλάξω εγώ μετρώντας ένα-ένα ως το 100! Τους βρήκα την επόμενη μέρα στο σχολείο.
Εμπεριστατωμένο 100%!
+1
Δε μου πέφτει λόγος, αλλά μήπως συμπέρανε οτι γουστάρεις κορίτσια από το γεγονός ότι η πρώτη πρόταση με βρισιές που έλεγες ήταν η «γκόμενα καυλώνω, πούτσος μαλάκας»;
- Δεν ξέρω αν δεν μπορείς τα ρεβίθια αλλά εγώ, στα σίγουρα, δεν τα μπορώ καθόλου!
.εκτυλίσσεται Φωσκολικός διάλογος ή μου φαίνεται;
.τελικά ρεβύθια ή ρεβίθια;
.και τέλος, το «Δεν μπορείς τα ρεβύθια.» που είπα, ήταν τ. κ.α.μ.ε.τ.ε. (καταφατική απάντηση με επανάληψη της ερώτησης).
- Δεν μπορείς τα ρεβύθια.
Καλό του ταξίδι...