Για αυτό σου αξίζει μεγάλο βραβείο.
It cuts nails
On the hair
Bite and forgiveness
He removed hare
All honey-milk
He got box
Life and hen
Caught him on the leeks
He got panel
Spit in your bosom
He is a great squid
She is a slow-priestess
He performs the dead bedbug
Free dude
Armenian in-call
They rendered them tiles
He bit the sheet-metal
Πα(πα)ροράματα:
Γκασμαδία: δεν είναι μόνο η Λήμνος, είναι και η Μυτιλήνη
Ευχαριστώ τον συναγωνιστή Gatzman που τ(σ)α επισήμανε!
Έχουν δυνατή ακοή, σύμφωνα με τα χρυσαύγουλα της Τ.Ο. Ιεράπετρας.
Ίσως όχι από πλαστελίνη, αλλά από τον επονομαζόμενο «αφρό της NASA».
«...παραμένοντας σε αυτά μετά την ερωτική πράξη...»
Όλα τα €!
Καλώς σε βρήκαμε!
Λάθος, το σπλατεριά δεν είναι δικό μου, ου γαρ κλπ.
Πολύ σωστός ο ορισμός σου, Πανλεκῆ! Και προς επίρρωση των όσων λες αλλά και για να ευλογήσω τα γένια μου βλ και τα ημέτερα καλτιά, τρασιά, σπλατεριά και ταραντινιά.
Εξαιρετικά εμετικό το «Αγαπητοί όλοι» (εκ του «dear all») σε email.
Αυτό δηλαδή που εμείς οι παλαιότεροι λέγαμε δε μας κατουράς ρε Πάριε.
Άσμα από την Ζάκυνθο: «το μουνί το μουναρδέλι, φουσκωμένο σα σκουτέλι»
πόδι -> όχι, τον αυτόματο διορθωτή μου μέσα!
Ελπίζω να γελάς με αυτό που έγραψα, πόδι με την κρυάδα του Χάνκοντα %$@#卐#$!!!
«Ενδιαφέρον παρουσιάζει επιπλέον το γεγονός ότι οι κοινές σήμερα ονομασίες αιδοίο και φαλλός, στα αρχαία ελληνικά αρχικά αρχικά σχετίζονταν με τη λατρεία: το αιδοίο σήμαινε το ιερό, ενώ ο φαλλός ήταν η απομίμηση του ανδρικού μορίου για τελετουργικούς σκοπούς.»
(εδώ)
Το ρήμα γαμώ με τη σημερινή σημασία, όπως και το επίθετο γαμέας, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα βυζαντινά χρόνια
(βλ. εδώ)
Πάμελα Χαντερσον!!!
Ψωροεσπερίδα αποκάλεσε τον πολυαναμενόμενο πλην απογοητευτικό χωρό της 1ης γυμνασίου το Βράσταγκιρλ.
Σπόκεν λάίκ έη τρου προφjέσορ!
Τέσπα για το ρεκόρ η λέξη που ψάχνετε είναι χαιρεκακία (schadenfreude, στα μερκελικά).
(...ή μάλλον) ότι με τον ορισμό μου χαίρομαι με την κακή μοίρα του άλλου;
Αγαπητοί Χότζουλα και Χαλικού, θεωρείτε ότι το λήμμα αυτό χαίρεται με την κακή μοίρα του άλλου;
Τα κουγιενοχώρια βρίσκονται αν δεν απατώμαι στον Αρχιδόκαμπο.
Ότι κακώς την πέφτω σε υπερχρεωμένους σώγαμπρους που καπνίζουν Partagas, αντί να βλέπω τα μούτρα μου στον καθρέφτη, νομίζω;
Υπάρχει λόγος να επιβάλουμε κοινωνικούς ρόλους στο χωριό;