Συμφωνώ με τον Κχαν. Το σλανγκρ χωρίς τον Βράσταμαν/σφυρίζοντα είναι φτωχότερο, θα γίνει τώρα και μοχθηρότερο, τι φάση;
Πάντως ο διάλογος όπου ο νέος σλάγκος μιλάει για λάθη και ‘ψιλοσύγχυση’ στον ορισμό και μήπως 'να αντικατασταθεί μια λέξη', ενώ ο μοντ υπερθεματίζει σε στυλ:
τέτοια λήμματα «είναι καταφανώς χωρίς επαφή με την πραγματικότητα», «εκπροσωπούν την πολιτική εριστικότητα, τη μονομανία και τη διαστρέβλωση» και ότι με αυτά «θίγεται η εγκυρότητα του σάη»
είναι ενδεικτικός.
Δονμήτσο, συμφωνώ απόλυτα όταν λες οτι
«ἡ ἐγκυρότητα τοῦ σλανγκρ δὲν θίγεται ἀπὸ τὴν πολυφωνία, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν καταστολὴ ποὺ θὰ τὸ ὁδηγήσει σὲ μαρασμὸ»
αλλά και στο φόρουμ που έθεσες το θέμα του μπαναρίσματος του Σφυ και πρότεινες ακύρωση τῆς διαγραφῆς. Οι μη απαντήσεις που πήρες απ' τον μοντ είναι ο ορισμός της προσπάθειας χειρισμού και του πετάγματος της μπάλας στα μνήματα.
Νομίζω οτι το λήμμα πρέπει να διορθωθεί σε βόλτο (ουδέτερο). Εξ άλλου και στα παραδείγματα ουδέτερο είναι.
Βόρτο (το λ γίνεται ρ, όπως σάρτσα αντί για σάλτσα) λένε στη Σίφνο το θόλο, το τόξο. Το ξέρω και για την Κεφαλονιά.
[...] αντί για κεντρική δοκό και χτιστά υποστηρίγματα, κατασκευάζεται καμάρα, λίθινο χτιστό τόξο (βόλτο, βόρτο κ.α.), της οποίας η επάνω επιφάνεια σχηματίζει ένα οριζόντιο επίπεδο. [...] Τα στεγασμένα με τον τρόπο αυτό σπίτια, καμαρόσπιτα ή καμαρικά, έχουν μεγάλη διάδοση στις Κυκλάδες, στη Δωδεκάνησο, στην Κρήτη, στην Κύπρο, στα Μέγαρα της Αττικής και αλλού.
(κόντεψα να κάνω)
Μέχρι και μπιντιεσεμική εγγραφή!
Προς αγαπητούς καββαδίστες:
Με τη βοήθεια του GoogleMaps, του διαδικτύου και του βιβλίου του Τράπαλη, "Γλωσσάρι στο έργο του Νίκου Καββαδία", φτιάχτηκαν "Οι τόποι του Νίκου Καββαδία".
Αυτή η μάστιγα, αυτό...
Μήτσο, τουλάχιστον θα απλοποιηθεί το πιπιρόλι:
Τώρα χρειάζεται και Παναγιά η Τετρακάναλη.
Υπάρχει κι ποντιακή hip-hop και μάλιστα θα μας εκπροσωπήσει φέτος στη γιουροβίζιο.
Εδώ παλιότερο σουξεδιάρικο άζμα του συγκροτήματος:
Ενδεικτικοί στίχοι:
Δεν αντέχω, όσο μεγάλωνα στην ξενιτεία
και οι ρίζες μου ξεχασμένες κάπου στη γενοκτονία.
Μία θρησκεία, χριστιανική ορθοδοξία
τόσοι ακόμα πάνε στη Σουμέλα Παναΐα…
Στη Χαβάη, στο Ντουμπάι, πουθές δεν μας χαλάει.
Δις ιζ… και ο Πόντιος τρέλα πουλάει
τελειώνει το οχτάστιχο και νιώθω πλησιάζουνε
αυτοί που τόσα χρόνια την πατρίδα μου ρημάζουνε.
Δεν θέλουν να μας φτάσουνε, δεν θέλουν να μας πιάσουνε,
θέλουν πολλή ανέχεια, τ’ ομάτια μας να χάσουμε.…Δεν θέλω thi$, θέλω την πατρίδα μου οπίς. Τραπεζούντα, Κερασούντα, θα έρθει η ώρα, θα δεις…
Όσο για το "Απολλώνιοι", δεν γκζέρω, εμένα -μετά απ' αυτοί τις στίχοι κι αυτή τη φωτό στο φβ τους- για ελληνόκαυλοι με μοιάζουν.
'Γη και ελευθερία'. Ηell Υeah Δων!!
Έκλαιγα σ' όλη την ταινία.
Παλουκοβριθές υλικό:
στο XYZ Contagio
1976-2000 – Συλλογή φωτογραφιών από 25 χρόνια διαδηλώσεων και συγκρούσεων με τα ΜΑΤ και με τους «αγανακτισμένους πολίτες»
Πολύ ωραίο λήμμα, εύγε και +5!
Ομολογώ οτι την βίγκαν και την αντισπισισμική πλευρά δεν την ήξερα, οπότε:
Σλανγκικώς το μηδένι σχετίζεται με το εθνίκι (και θολοεθνίκι), μαχίμι, καταδρόμι, χουλιγκάνι, σκίνι, μουσλίμι κ.ά. και ήδη σχολιάστηκε από τον Κχαν ο τρόπος να παράγεται σλανγκ με μετατροπή λέξεων σε ουδέτερα με κατάληξη γιώτα και τονισμό στην παραλήγουσα.
Επιπλέον βλέπω να υπάρχει μεταγενέστερη -νομίζω- τάση εξέλιξης του κάπως μαγκίτικου -άς, στο κάπως πιο τρέντι -ι, π.χ.
(μποντι)μπιλντεράς -> μπιλντέρι
λουμπενάς -> λουμπένι
χιπστεράς -> χιπστέρι
σταλίνας -> σταλίνι (αν θυμάμαι καλά, δεν ακουγόταν πριν το '90).
τρότσκα(ς) -> τρότσκι (το ίδιο νομίζω, μετά το '90)
*****μηδενάς -> μηδένι (στο σλανγκρ υπάρχει και το βίγκαν φρι μηδένι).
Ο *****μηδενάς δεν έχει καταγραφεί στο σάη, παίζει όμως:
Όταν οι κοπροι κάνανε συμμαχία με το βαζελο και το σπαθα για να μας στερήσουν το πιο παλικαρίσιο πρωτάθλημα όλων των εποχών, ήταν καλά παλιολινατσες, πεταμενοι, κομπλεξικοί, μηδεναδες τιποτενιοι, πουθεναδες? (paokmania)
Νομίζω πρέπει να γίνει αναφορά και στο γκαμώτη.