Θερμή παράκληση αδερφέ όσα έχω bold να αλλαχθούν γιατί ο καρντάσης δεν θα ήθελε να τον αποκαλούν έτσι...

«Αυτάρεσκη έκφραση των Ρουμανοβλάχων της Ελλάδας»
«Γνήσιοι λοιπόν τουλάχιστον κατά τούτο Έλληνες και οι Ρουμανόβλαχοι»

«Για την ιστορία, οι Βλάχοι κατάγονται από την Βλαχία ή Βαλλαχία» Αναληθές απλά. Η ομοιότητες στην γλώσσα δεν δηλώνουν ίδια καταγωγή. Υπάρχουν 4 παράγωγες γλώσσες τις λατινικής στα βαλκάνια. Δακορουμάνικη (ρουμάνικα), ιστρρουμάνικα, Μογλενίτικα και τα αρμάνικα, τα βλάχικα του ελληνικού χώρου. Διαφορές; πίστεψε με πολύ μεγάλες. Μεγάλη και μικρή Βλαχία υπήρχαν στον ελληνικό χώρο λόγω ύπαρξης βλάχων πολλά χρόνια νωρίτερα από την Μολδαβία και την Βλαχία. Το λές και μέσα στο κείμενο σου. Ο όρος Βλάχος και κατ' επέκταση Βλαχία δηλώνει τον λατινόφωνο, τον κάτοικο μιας περιοχής που ομιλείτε ένα λατινικό ιδίωμα. Δες τους Ουαλούς και τους Βαλλόνους που έγραψε ο φίλος στο πρώτο σχόλιο....
Και για να ξεμπερδέψεις τα πράγματα, οι βλάχοι στην ελλάδα δεν αυτοαποκαλλούνταν ποτέ βλάχοι αλλά αρμάνοι - ρρμένοι.

«Οι αχαρακτήριστοι (πλάκα με κάνεις;;; ο καρντάσης σου τι θα έλεγε γι τέτοιους όρους;;) τύποι αυτοί λοιπόν, κατέβηκαν στην Ελλάδα επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ως στρατιώτες λεγεωνάριοι, βασικά ως φύλακες ορεινών περασμάτων.»
Δεν υπάρχει πουθενά ιστορικά καταγεγραμμένη κάθοδος φύλων από την Δακία στον ελληνικό χώρο. Η 5η, 6η, και 7η Λεγεώνα των Ρωμαίων αποτελούνταν κυρίως από πληθυσμούς του Ελληνικού χώρου. (Αιτωλοί, Ηπειρώτες, Μακεδόνες.) Συν΄ταχθηκαν πριν καν καταληφθεί η Δακία. Εκεί έγινε ο εκλατινισμός των ελληνικών φύλων που έγινε νωρίτερα από εκείνο των φύλλων της Δακίας. (σημερινή Ρουμανια).

Θα να ρθω πάλι. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

#2
Επισκέπτης

in πίγκας

paidia iparxei kai eponimo to diko mou opote .dlt

και μήπως το HODJAS είναι αλβανικό
sqipitar

το ρητό που λέει
«μη σου λάχει μη σου λάχει να σε κυνηγούν οι βλάχοι»
το ξέρεις αδερφέ ;
Που λές, πέρα απο βλακώδη τα όσα λές είναι και ανακριβή.

#5
Επισκέπτης

in πηδάω

Θα πρόσθετα και την λέξη «γονιμοποιώ», παρόλο που είναι εξυπνακισμός, υπάρχει στην καθημερινή ορολογία καθώς και οι ανεκδοτολογικές «βάζω πλυντήριο» και «γράφω γράμμα» με αντώνυμα τα «το πλυνα στο χέρι» και «το γραψα στο χέρι».

#6
Επισκέπτης

in μπάτσος

και μην βαράτε! Μετά είδα την υπογραφή...

#7
Επισκέπτης

in μπάτσος

Το γνωστό σύνθημα λεγόταν -χρόνια πριν, από τούς πρώτους εν Ελλάδι αναρχικούς- με την μορφή «Μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι αλλάξατε επάγγελμα διότι αυτό λερώνει»

Χμ rigo, γιατί δεν λες στα παιδιά από που πήρες το κείμενο;
Κάτσε να σε διευκολύνω:
http://www.music-life.gr/forum/showthread.php?t=849
;)

#9
Επισκέπτης

in τζαμάρισμα

Ασε, γι' αυτό ακριβώς δεν αντέχω να την βλέπω την εκπομπή αν και σε γενικές γραμμές έχει καλό υλικό όταν δεν υπερβάλλουν του πουστη. Είναι λες κι ο κανάκης θέλει να δείξει ότι είναι γαμαουα και γκραν γαμάω και μπορεί να διακόπτει όποιον θέλει. Ασε που το «παρεΐστικο» με ένα κεφάλι και τους άλλους να σιγονταρουν πιο πολύ για αγγαρεία μου κάνει ενώ σε μερικές φάσεις μου φαίνεται και καραστημενο.

Πχ προχτές ήθελαν να μας δείξουν τι όργανο δήλωσε η Σάσα Μπαστα ότι της αρέσει να παίζει. Ε, στις 6 το απόγευμα βγάζουν έναν δόνητη σε σχήμα φλαουτου και ο κανακης προσπαθεί να παίξει φυσωντας. Μετά του λέει ο Σερβετας ότι δεν ξέρει να το παίζει και το παίρνει και αντί να φυσάει ρουφαει και από το κοντρόλ ντουμπλαρουν ήχους κλαρινου. Ποιος γράφει το σενάριο;

Αν θέλανε να κάνουν κάτι πραγματικά καλό κι αυθόρμητο και όχι αρπαχτές με έτοιμα βιντεακια όπως έχει γίνει της μόδας τώρα μιας και οι μοντέρ και τα πλάνα από άλλους είναι σχεδόν τζάμπα, το σόου θα λεγόταν Κομφουζιο. Δεν θα μπορούσε να λέγεται αλλιώς.

Νομίζω πως το πατσατζιδικο «Καμαρα» έχει κλείσει αλλά όσοι είναι μερακληδες θα μπουν στον κόπο να καβαλησουν μέχρι τα δυτικά προάστια, πολύ ψηλά πάνω στη Λαγκαδά κοντά στην αερογεφυρα, όπου λειτουργεί το θεσπεσιο και κάλτ «Σταυρουπολ». Μαζί με τον ακόμη πιο καλτ Μαυρο και τον Ζυγο είναι τα καλύτερα σβησιματα (κανε σερτς τη λέξη σβήσιμο και δες) της πολεως τούτης.

Αγοράκι, πρόσεξε γιατί θα σε πνίξουν με λουκουμόσκονη!

Καλά και εγώ μη νομίζεις, έφερα ως παράδειγμα τον Καζαντζίδη επειδή το όνομα του έχει ακουστεί περισσότερο όχι για κανέναν άλλο λόγο, με το δε ρεμπέτικο άντε να ακούσω κανένα για πλάκα. Αατά & ανταποδίδω τους σλανγκοχαιρετισμούς

#14
Επισκέπτης

in κουράδας

Με ένα τάληρο τι περίμενες ν΄ακούσεις, τον Περπινιάδη ;;

Ατάκα που έμεινε από τα παλιά, τότε που υπήρχαν δημόσια ουρητήρια με την γνωστή κυρία - καθαρίστρια στην είσοδο, που είχε μπροστά της ένα δισκάκι και της άφηνες τον οβολό σου.

Κάποιος μπήκε να κατουρήσει και διαμαρτυρήθηκε που έτερος χρήστης της τουαλέτας έκλανε ασύστολα.

Ο κλάνων του απάντησε με την ατάκα αυτή.

μπορεί να έχει ταλέντος ο Λαζό αλλά απο αυτές του τις εμμονές και μόνο χάνει

...στο μπανιστηρ' ντουλάπ

κάνει και ρίμα...

Θα ήθελα να προσθέσω στα επιθήματα το -πουστας, όπως βρωμόπουστας, αντιπαθητικόπουστας , θρασόπουστας και φουσκωτόπουστας αλλά και το πρόθημα σκατι- οπως σκατί-βλαχος, σκατί-πουστα και σκατί-φλωρος

ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ,ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΖΟΝΕΤΑ ΠΟΥ ΧΤΙΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΞΕΡΕΤΕ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΓΙΑΤΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΑΒΑΝΙΩΝ,Ο ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ¨ΠΕΣΟΥΝ¨ΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ(ΠΛΑΚΑΚΙΑ),ΜΕ ¨ΠΙΣΤΟΛΙ¨,ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΡΟΛΛΟ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ;

#20
Επισκέπτης

in γαμίδι

Υοu should better have a good cheap book, not to get bored...

#21
Επισκέπτης

in τσιαμτσίκας

Eιστε απαράδεκτοι κι ενα βήμα πριν τον εισαγγελέα.

#22
Επισκέπτης

in κλάνω πένθιμα

και σαν γείωση επίσης: θα βάλω τον σκύλο μου να κλαίει...

Ρε λες γι αυτό να μας έδιναν να τρώμε όλο σάντουιτς γαλοπούλας (Turkey) στο στρατό;...Σ'έφαγα τουρκαλά!!

Ὁ Αἴας ἄκουσε μὲ καθυστέρησι.

Γιὰ τὴν Ἀθῆνα οἱ δόκιμες ἐκφράσεις εἶναι πολλές:
Γιὰ τοῦ Σαμέλα (Σίδερα Χαλανδρίου), γιὰ τοῦ Σινούρη (Κάτω Κηφισσιά), γιὰ τοῦ Λυμπέρη (κλινικὴ Γαλήνη, Γλυφάδα), γιὰ τὸ Μαρκομιχελάκειο (δὲν ὑπάρχει πιά, ἦταν στὸ Μοσχᾶτο), γιὰ τὸ Δαφνί (ἐννοεῖται γιὰ τὸ ΚΘΨΠ) καὶ φυσικά, γιὰ τὸ Δρομοκαΐτειο (βρίσκεται στὸ Αἰγάλεω, ἐπὶ τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ, πολὺ κοντὰ στὸ Δαφνί), τὸ ὁποῖο συχνὰ λέγεται καὶ Βρομοκαΐκειο.

#25
Επισκέπτης

in μπαλότσα

Ἔξοχος!

#26
Επισκέπτης

in κατουρντούζ

Ἔξοχος ὁ παρθενικὸς mhtsous. Καὶ εἰς ἄλλα...

#27
Επισκέπτης

in μένω στον τόπο

Χοτζάουα καὶ πάσης Ἑλλάδος, ναούμε.
Ὄχι ὅτι οἱ ἀπόψεις τῶν ὑπολοίπων δὲν περιέχουν δυνατὰ σημεῖα. Αὐτὰ ὅμως χάθηκαν καὶ ἀδικήθηκαν ἀπὸ μιὰ ἄστοχη καὶ ἄσκοπη ἀντιπαράθεσι, περὶ ὄνου σκιᾶς. Ἀλλὰ βρήκατε τὴν εὐκαιρία τὴν ὥρα ποὺ δὲν κοίταγα. Ἄντε τώρα...

Εἴπαμε σὲ ἄλλη εὐκαιρία νὰ προσέχουμε χαρακτηρισμούς, ἰδίως τοῦ εἴδους φασισμός, ρατσισμὸς κλπ, διότι εἶναι πολυφορεμένοι καὶ κοινότοποι, ἡ χρῆσι τους κινητοποιεῖ ἀντανακλαστικά, ἄσε ποὺ γίνεται καὶ μὲ ἐσφαλμένο τρόπο.

Μένω ντούπ: Καμμία σχέσι μὲ τὸ καλιαρντὸ βουέλω ντούπ, ποὺ σημαίνει δέρνω, καὶ τὸ ὁποῖο εἶναι ἐπίσης ἄσχετο μὲ τὸ ἐπίσης καλιαρντὸ ἀβέλω ντάπ, ποὺ σημαίνει σολοφλοκιάζομαι, βουέλω καλογεροκέντημα, κοινῶς μαλακίζομαι.

πίσω του κόσμου είσαι (συνώνυμο)
π.χ. λέγεται σε άτομο που νομίζει ότι το «θωρηκτό Ποτέμκιν» παραμένει η καλύτερη στιγμή της έβδομης τέχνης στον αιώνα τον άπαντα!

#29
Επισκέπτης

in αλβανόσκαγια

Mikpritja

«δουλεια δεν ειχε ο μπακαλης και ζυγιαζε τ @@ του».