Συναναστρεφόμουν τις γνωστές παρεκκλίνουσες ομάδες και μάζευα υλικό, τι άλλο;
Διότι το Ντέρτι δεν διέθετε κάποια διακριτή προσωπικότητα, (προσπαθούσε να) ήταν άμορφο, ρευστό, που πάει με όλους και με όλα, δε χαλιέται με τίποτα και έχει πάντα θετική διάθεση και χαρούμενη φατσούλα. Αυτό φαινόταν και στην απουσία σχολίων, στα οποία κυρίως - πιο πολύ απ' τα λήμματα - διαγράφονται κάποια στοιχεία που εξατομικεύουν το χρήστη, του δίνουν σάρκα και οστά, τον κάνουν πιο «πραγματικό»... Το Ντέρτι βεβαίως επιτελούσε λειτουργία - με την αυθεντική ανθρωπολογική έννοια του όρου: μάζευε όλη τη σαβούρα του σλανγκ, όπως κάνουν κι οι γύφτοι με τα παλιοσίδερα. Κανείς μοντ δεν θα ήθελε να το κάνει αυτό «επωνύμως», με την «δική του» περσόνα (διότι όλοι έχουμε μια «πρώτη» περσόνα με την οποία ταυτιζόμαστε περισσότερο). Και εννοείται όχι για λόγους βαθμολογίας.
Προσωπικά δεν βαθμολογούσα ποτέ λήμματα του Ντέρτι, αφενός διότι τα θεωρούσα μπούρδες (τα πιο πολλά), αφετέρου διότι σύντομα κατέλαβα τι περίπου παίζει. Πάντα όμως μια αποκάλυψη ξαφνιάζει, έστω κι αν έχει προαναγγελθεί, ακόμη και μεταμοντερνιάρηδες όπως του λόγου μου.
Ταύτιση χανκ-χαλικού; Δε νομίζω... Έχουν τελείως διαφορετικό στυλ γραφής, ο χαλικού είναι πιο νεφελώδης, πιο τρικυμία εν κρανίω, ο χανκ πιο μαζεμένος, πιο σαφής. Τώρα βέβαια δε κόβω και το πουλί μου γι' αυτό, λέμε τώρα.
Δεν έχει σχέση με το Σγουρό. Η Αλέξαινα ήταν ξακουστή αλλά κρυφή πουτάνα στο Ναύπλιο - Ανάπλι εκείνη την εποχή - όταν έγινε η πρωτεύουσα της Ελλάδας. Ηταν χήρα και πολλοί στρατιώτες όταν ζητούσαν άδεια για να χαρούν τα κάλη της, έλεγαν στους ανωτέρους τους «πάω στην Αλέξαινα να μου ράψει ένα κουμπί». Ομως κάποτε γκαστρώθηκε και, αφού τη συνέλαβαν για πορνεία, στο δικαστήριο κάποιος δείχνωντας τη διογκωμένη κοιλιά της, είπε «ιδού τα κουμπιά της Αλέξαινας».
Apla xaxaxaxaxxaxaxxaxaxa
re zhtaei o a8anasiou!!!
poios a8anasiou;
autos p se gamage sth 2a gymnasiou
se 8elei o oresths
poios oresths;
o poutsos m o purosvesths!
Tupac don't gives a fuck
Το καρναβάλι της Πάτρας δεν είναι παγανιστικό, είναι καθαρά εμπορικό. Άλλα παραδοσιακά καρναβάλια της Ελλάδας είναι σαφώς παγανιστικά. Και καλά κάνουν. Αυτοί που τα τελούν είναι συχνά πιστότατοι Χριστιανοί. Έχουμε παραλάβει τεράστια κληρονομιά από τα κορυφαία πνεύματα της αρχαίας Ελλάδας, αλλά κάτι έχει αφήσει και ο απλός λαός της (εκτός φυσικά από τη γλώσσα). Αυτό μπορεί να έρχεται σε αντίφαση με την ορθόδοξη παράδοση, αλλά όχι και σε αντίθεση μαζί της.
αυτο το βγαλανε πρωτοι οι N.W.A.
<but after that show they'll be looking for the dopeman>
να κανουμε λημμα και το ντοπμαν
ΒΟΗΘΑΤΕ Ιστομαστόροι!!! (χρειάζεται ειδικά specs το mp3 για να ανέβει; είναι όλο κι όλο 167k)
Νομίζω οτι αναφέρεται σε γυναίκα με αφροδίσιο νόσημα
Πως προκύπτει η έκφραση «Ποιος πληρώνει το μάρμαρο»;
Η λέξη μάγκας είναι αλβανική. Προέρχεται από τη magje που σημαίνει τη σκάφη, ειδικότερα τη σκάφη όπου ζύμωναν ψωμί. Πέρασε στη νεοελληνική από τα αρβανίτικα. Οι άταχτοι αρβανίτες κλέφτες και οι συνεργαζόμενοι με τους Οθωμανούς αρματωλοί ήταν οργανωμένοι σε ομάδες που είχαν ως σημείο αναφορά τη συγγενική σχέση (αδέλφια, ξαδέλφια, γαμπροί κλπ) ή αποτελούνταν από μη συγγενείς. Η πρώτη περίπτωση είναι η φάρα (Μποτσαραίοι, Γριβαίοι). Η δεύτερη είναι η μάγκα. Στις πολεμικές ομάδες ο μικρότερος ήταν επιφορτισμένος να κουβαλάει στην πλάτη του τη σκάφη και να ζυμώνει το φωμί για τους υπόλοιπους. Ετσι σημείο αναφοράς ήταν η μάγκα, αυτό τους ένωνε.
Στη νεοελληνική μπαμπέσης σημαίνει ο άπιστος, αυτός που δεν τηρεί το λόγο του. Είναι αλβανικής προέλευσης σύνθετη λέξη από το pa (χωρίς, δίχως) και το bese (πίστη, εμπιστοσύνη)
μπέσα σε όλες τις αλβανικές διαλέκτους σημαίνει πίστη, εμπιστοσύνη
μπούτσα στα αρβανίτικα είναι η βαρέλα. Ο πούτσος λέγεται κάρι
Βλέπω ακολουθείς την αρχή Μπάμπη (και άλλων) να απλοποιούμε ορθογραφικώς τα ξενικά ονόματα «αντουανέτα» αντί για αντουανέττα . Εγώ το κάνω πότε έτσι, πότε γιουβέτσι. Λ.χ. το κλασικός μου πάει με ένα σίγμα, αλλά το πορτραίτο δεν μου πάει να το γράψω πορτρέτο.
Αλήθεια, ξέρεις τι σημαίνει;
to pame plateia...einai gia tin plateia komotinis..opou ekei spoudase o lazopoulos!!!
apla einai ta pragmata!!!
Ο Τάσος Κακαβούτης ήταν γεωπόνος από τη Δράμα. Πριν το '40 βρέθηκε και εργαζόταν στην Ερμιόνη Αργολίδας. Ηταν μέλος του ΚΚΕ και στην κατοχή ήταν η ψυχή της Αντίστασης. Αγωνιστής αγνός, ο οποίος φρόντισε να μη πειραχθεί κανένας από τους κατοίκους της δεύτερης πατρίδας του, της Ερμιόνης. Οταν το '44 έφτασαν οι γερμανοτσολιάδες ο Κακαβούτης κατέφυγε στην Υδρα. Ομως οι φασίστες τον συνέλαβαν και βρήκε μαρτυρικό θάνατο στο Κρανίδι.
ιασονιά με 3/5 καλά είναι, ιασονιά με 3/10 είναι γτπ
knaso τελικα ο κουμπούτερ ειχε το προβλημα και δεν πηγαινε γρηγορα
σημερα που παει κανονικα ειναι ευκολο
δε θα το διαγραψω τελικα, επιασε καλη βαθμολογια
ρε ΑΛΛΕ, ΑΛΛΟ θαλαμοντόγκ κ ΑΛΛΟ σκοπιά, στη σκοπιά είναι 2ωρα
mes γι αυτο υπαρχουν οι κατηγοριες, εσυ θα επρεπε να το ξερεις
χωρις τις κατηγοριες θα λεγαμε οτι ολα ειναι slang
παντως το <δεν ειναι αυτο που νομιζεις> μια χαρα βαθμολογια πηρε, αν ειναι κλισε κ οχι slang σημαινει οτι τα κλισε βαθμολογουνται καλα
δηλαδη ρε mes ολα τα αλλα που υπαρχουνε σ' αυτο το αναγραμμαντειο ειναι slang; το 1/5 ειναι slang μονο
knaso χτες παλι το επαιξα κ εφτασα μεχρι εκει που περναει το τρενο, μετα μπηκε σε κατι στενα ο tenpenny κ τον εχασα
knaso οταν θελω να διαγραψω ενα λημμα-ορισμο, τι κανω; ειχα γραψει μια mlkια με αλλο nick name κ θελω να το σβησω
poly kala les