Emmanuel Kant (Γερμανός φιλόσοφος)
διαβάζεται περίπου ως:
A man in well-cunt
well = πηγάδι ( ! ) συν τοις άλλοις....
Αν και είμαι οπαδός άλλης ομάδας ομολογώ πως όταν το πρωτάκουσα το σύνθημα έμεινα κάγκελο! Κορυφή, μαύρη ζώνη και δέκα νταν! Ωραία η έμπνευση για το γαμάει Mes :ανθρωπάκι-που-υψώνει-τον-αντίχειρα-σαν-να λέει-γουέλ-νταν:
Πολύ καλό ΤΟΤΙΝΑ !! Μου αρέσει πολύ!!!
Μου θυμίζει λίγο και «μουνί της λάσπης»(χυδαιότατο)!
Ρυθμός της πούτσας.Για τον πούτσο.
Δυναμικό μπάσιμο ο patsis!
Επίσης υπάρχει και το γνωστό τσικεν-φάιτ. Δύο τύποι γεμάτοι τεστοστερόνη, τόσο γεμάτοι που δεν χωράει ούτε γραμμάριο μυαλό, τρέχουν με 2 αυτοκίνητα ο ένας πάνω στον άλλο για μετωπική σύγκρουση. Ο πρώτος που θα φοβηθεί και θα στρίψει ανακηρύσσεται αυτόματα κότα και θα ζει με το στίγμα μια ζωή (ή έτσι λένε). Κι αυτό το έμαθα από την ανάλυση της θεωρίας παιγνίων...
Παρότι ίσως αυτονόητο, να σημειώσουμε ότι προέρχεται από την «καιόμενη βάτο», όρο που αναφέρεται στις γραφές ως ένας φλεγόμενος θάμνος που συνάντησε κάποια στιγμή ο Μωυσής.
malakies ola ayta p lete.............................................opoios goystarh as t kanei...............dn einai aparetito n t fwnazei.................................................
Η λέξη είναι πολύ παλιά, χρησιμοποιείται και στη Λευκάδα και δεν έχει σχέση με το άντε γαμήσου σε ήπιο τόνο.
Μερικές από τις μεγαλύτερες σφαγές ο λαός της Παλαιστίνης δεν τις υπέστη από το Ισραήλ. Αλλά από τους γείτονές του Αραβες που σκόπευαν να τον εξαφανίσουν. Οι Ιορδανοί Βεδουίνοι πρώτοι έβαλαν στο στόχαστρο τους Παλαιστίνιους. Και στη μνήμη των σφαγών που υπέστησαν το 1970 συστάθηκε η πρώτη οργάνωση αντίστασης των Παλαιστινίων, ο «Μαύρος Σεπτέμβρης»!
ετσι ετσι ολοι οι παπαρες
poy einai ayto to bar anthrwpos; emmm;
de mas xezete me ti syndromi
Μοναχοί=Αναρχικοί της εποχής μας ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΝΙΔΑΙΟΙ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕ
Ειναι το μονο ειδος δεινοσαυρου που εχει επιβιωσει μεχρι σημερα :D
κυκλοφορει και ως : τη κοντη τη τσουρα το μαλλι της φταιει
το βαζει το σουσαμι στο κουλουρια
συνανταται και ως καλαπορτσης η καλαπορτσας (χωρις το μι δηλαδη)
απο γνωστη κινηματογραφικη (τα κιτρινα γαντια) ατακα του Νικου Σταυριδη
χαντράμπαλος... σαν ινδικό μου] φαίνεται!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Σχεδόν το ίδιο πράμα
«Επί παραδείγματι» παρακαλώ ;-)
«Βατεύω» εγώ δεν έχω διαβάσει πουθενά ως τώρα· στον Αριστοφάνη έχω δει μόνο «βινῶ» και «σποδῶ» για το σημερινό «γαμώ».
Εγώ πάλι είχα ακούσει το εξής όσον αφορά την ετυμολογία της λέξης. Ότι παλιά, νομίζω αρχες του 20ου αιώνα, κυκλοφορούσαν και στην Ελλάδα κάτι ισπανικές καραμέλες που λέγονταν «Γκόμινα». Αυτές τις διαφήμιζαν με αφίσες που έδειχναν μια ωραία κοπέλα να παίρνει μια καραμέλα γκόμινα από το κουτί για να την φάει. Και από αυτήν την κοπέλα προήλθε η λέξη γκόμινα (έτσι άλλωστε λέγαν οι παλιοί, γκόμινα και όχι γκόμενα).
Νομίζω οτι τα στέφανα είναι «κουλούρα».
Σε όλους τους παραπάνω ορισμούς γνωστό και από ανέκδοτο: «Μανούλι θες κολούρι; Τσου! μου λέει το μανούλι και πλίτσι πλίτσι ανοιγόμαστε με την βάρκα και την ξαναρωτώ: Μανούλι θες κολούρι; Τσου! μου ξαναλέει το μανούλι και πλίτσι πλίτσι ξανοιγόμαστε πιο βαθιά... και εκεί που είμαι έτοιμος να της τη πέσω μου λέει ναζιάρικα: Μήτσοοο! θέλω κολούρι!!..... Ε!! τη γαμείς κύριε πρόεδρε ή δεν τη γαμείς!
θα είχε κάνει κανα τσιγαράκι η γιαγιά...
Να δω τι θα πρωτοκάνουμε του Αγίου Πούτσου!
Επιρρωννύω (2ρ, 2ν). Υποθετικά μιλώντας: στα αρχαία είναι επιρρώννυμι και υποτίθεται ότι αυτά τα ρήματα στα νέα ελληνικά αλλάζουν το -μι σε -ω (π.χ. διαρρήγνυμι > διαρρηγνύω), αλλά στην πράξη δεν ξέρω αν έχει ποτέ ειπωθεί.
Απο την στιγμή κατα την οποία υπάρχει εξώδικο εναντίον τους, όπως αναφέρει και η εφημερίδα Πρώτο Θέμα, δεν είναι είναι σωστό να προσπαθούν να προκαταβάλουν την δικαιοσύνη με αυτές τις συοφαντίες.