- Καλησπέρα ένα σουβλάκι με γύρο και μία λεμονιτα
- Αθηναίος φιλαράκι;
- Ναι πως το καταλάβατε;
- Φοράς το πόλο μέσα απ το παντελονι
Λολ
Επισήμως διαστημόβλαχοι! Τι χαρά αγνιή ελλιηνιικιά είναι τούτη #greek_NASA (εδώ)
Διαβαθμίσεις για μαλάκες
- Ψιλομαλάκες
- Μαλάκες
- Πολύ μαλάκες
- Extreme μαλάκες
- Διαστημικοί Μαλάκες
- Δ. Ξ / Δ. Α
Εύγε για το νέο λήμμα! Επίσης πρέπει να αναφέρουμε έναν διεθνή εκπρόσωπο αυτής της τακτικής που έχει μεγάλο ιστορικό καταρρίψεων μοντέλων, τον Leonardo Di Caprio που δεν έχει αφήσει ντεφιλέ για ντεφιλέ όρθιο ο αθεόφοβος!
Δεν ξέρω τι θα γίνει μετά από μήνες αλλά για την ώρα όλος ο κόσμος μιλάει πιο πολύ για την Μελάνια Τραμπ, την νέα αμερικάνα first lady, παρά για τον Ντόλαντ, τον μοντελοπνήχτη.
Σήμερα τα περισσότερα έχουν εξαφανιστεί, αν και νομίζω ότι θα μπορούσαν άνετα να γεμίζουν με κόσμο. Θες να μου πεις ότι δεν θα έλιωνες στο Pac Man, το Bubble Bobble και τα υπόλοιπα vintage arcade παιχνίδια αν είχες τη δυνατότητα; Τα παιδιά της εποχής πάντως, φρόντιζαν να μαζεύουν κέρματα όλη την εβδομάδα για να τα κάνουν δώρο στις σχισμές των ουφάδικων το Σαββατοκύριακο.
Το αλφαβητάρι των ελληνικών ‘80s
GR80s: Η Ελλάδα του Ογδόντα στην Τεχνόπολη (25/01 μέχρι 12/03)
Βλ. το σημείωμα του Ν. Σαραντάκου. Η έκφραση είναι πανάρχαια, τουλάχιστον από τον 1ο μ.Χ. αιώνα. Μεταξύ άλλων εξηγήσεων βλ. και την εξής:
Πώς και γιατί κατέληξαν τα κέρατα να νοούνται ως εξόφθαλμο τεκμήριο της απιστίας; αναρωτιέται στα σχόλια ο Μπουκάλας και παραθέτει, με επιφύλαξη πάντως, την εξήγηση που είχε δώσει ο Μιχαήλ Ψελλός, ο πολυΐστορας του 11ου αιώνα, και που πρώτος την επισήμανε ο Φαίδων Κουκουλές (στο παράρτημα του 5ου τόμου του Βυζαντινών βίος και πολιτισμός). Ο Ψελλός, λέει ο Κουκουλές, έγραψε μικρή πραγματεία με τίτλο «Πόθεν το του κερατά όνομα», στην οποία υποστηρίζει ότι τα κερασφόρα (αρσενικά) ζώα δεν είναι ζηλότυπα και δεν απαιτούν αποκλειστικότητα από το ταίρι τους, σε αντίθεση με τα άλλα ζώα: «Των γαρ αλόγων ζώων, όσα μεν ουκ έχει κέρατα οργίλα και ζηλότυπα περί τα ευνάς… τα δε γε κερασφόρα σχεδόν ειπείν ξύμπαντα ράστα το πάθος υφίστανται· εντεύθεν γουν τον μη περί την ιδίαν γαμετήν ζηλοτυπούντα μηδ’ άλλως αγανακτούντα επί τω πράγματι κερατάν ο ονοματοθέτης ωνόμασεν». Τη μελέτη του Ψελλού δεν τη βρίσκω στο TLG, αλλά ο Κουκουλές δίνει παραπομπή τη Μεσαιωνική Βιβλιοθήκη του Σάθα (5.526). Στον 3ο τόμο του ΒΒΠ ο Κουκουλές παραθέτει και άλλες θεωρίες για την προέλευση της λέξης «κερατάς», π.χ. του Χαριτωνίδη (ότι στην αρχαιότητα η λ. κέρας σήμαινε ανάμεσα σε πολλά άλλα το ανδρικό μόριο), και προκρίνει την εξήγηση του Ψελλού.
Κι αν είσαι και Παππάς, με τη γραβάτα σου θα πας...
Το έχω ακούσει και μπαινάκης βγαινάκης βερικοκάκης.
[...] Μήπως ο Τράμπ κάνει κανένα κόλπο, μας χαρίσουν το χρέος και αρχίσει πάλι η μασαμπούκα η αδούλευτη;
Πηγή εδώ
Khan
in υπόθεση σε τσόντα