Η λέξη ανωμαλιάρης αποτελεί ευθεία μετάφραση του αγγλικού όρου kinky.

Παράγεται από τη λέξη ανώμαλος [στερητικό «α» και το επίθετο ομαλός] και περιγράφει το άτομο που αρέσκεται να εφαρμόζει ή να παρακολουθεί ερωτικές σκηνές, οι οποίες παρεκκλίνουν του κανονικού - φυσιολογικού.

  1. Διάλογος ανωμαλιάρηδων:

- Ξέρει κανείς που θα βρω την σκηνή από την ταινία «Μη αναστρέψιμος» που την βιάζουν;
- Το ψάχνω αλλά δεν το βρίσκω γαμώτο. Και είναι γαμάτη σκηνή, ειδικά αν είσαι ανωμαλιάρης όπως εγώ.

  1. Διαδικτυακό σχόλιο:

Ήταν όμως η πρώτη φορά που μου άρεσε κάτι που έγραψα σ' αυτό το μπλογκ (στο παλιό μπλογκ μου άρεσα πάρα πολύ και επειδή δεν άντεχα άλλη αυταρέσκεια το κατέβασα να μην το βλέπω). Αλλά θα μου πεις κ εσύ τη βρίσκεις με ακούσματα lo fi...καλός ανωμαλιάρης και του λόγου σου.

(από Khan, 28/12/12)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
Vrastaman

Α'

#2
GATZMAN

Εχει τη ..φάση κι αυτό το λήμμα

#3
ο αυτοκτονημενος

καιιιιι ποιος οριζη το ομαλος ;;;;;

#4
GATZMAN

Μεγάλο το θέμα

#5
iron

α ρε κρεψ και ετοιμαζόμουν να το βάλω σήμερα το λημματάκι... χαλάλι σου!

#6
GATZMAN

Ωραίο και το σχετικό του Χάνκου: πήγε για ανωμαλί και βγήκε αγγουρεμένος

#7
Galadriel

Ένα μήνα μετά ιρον!

#8
Galadriel

Αυτό βέβαια το «παρεκκλίνουν του κανονικού - φυσιολογικού» ε, είναι λίγο κάπως δεδομένου ότι το κανονικό είναι υποκειμενικό.

Επί της ουσίας το «ανωμαλιάρης» έχει μια έννοια προστυχοπαιχνιδιάρικοπικάντικη: αυτός που γουστάρει τα πρωτότυπα, ιδιαίτερα και ασυνήθιστα.

Δηλαδή πχ έναν ομοφυλόφιλο (που κάνει πράγματα που παρεκκλίνουν του κανονικού όπως θα υποστήριζαν κάποιοι) δεν τον λες (σώνει και καλά) ανωμαλιάρη - μπορεί να τον πει κάποιος ανώμαλο, ως βρισιά. Ανωμαλιάρη θα τον πεις όμως πχ αν του αρέσει να τον παίρνει πάνω σε αερόστατο και την ώρα που τελειώνει να σβήνει ένα αναμμένο κερί κλάνοντας. Χάου αμπάουτ δατ; αχαχαχαχαααα

#9
GATZMAN

RMS, συμπλήρωσες σοφά την κρεψινιά!

#10
patsis

@Galadriel: ...

#11
MXΣ

Gavladriel, μιλάμε!

#12
Galadriel

(Είναι τρομερό, κοίταξα δυο φορές το νικνέιμ για να βεβαιωθώ ότι όντως ήμουν εγώ αχαχαχαχ)

#13
Galadriel

...ή πχ ανωμαλιάρης είναι αυτός που γουστάρει να πηγαίνει με πουτάνες χωρίς προφυλακτικό και είναι διατεθειμένος να πληρώνει κάτι παραπάνω για αυτό το προνόμιο. Και τώρα που έρχονται εκλογές ήταν η ώρα του κίντερ έκπληξη: τζα! Δεν το ξερες βρε κουτό; Να πάρε που είσαι ανωμαλιάρης, τώρα και σε οροθετικό.

#14
deinosavros

Γκαλά, σπέκια για το προηγούμενο παράδειγμα, αλλά αυτόν τον τελευταίο, μάλλον νοικοκυραίο θα τον έλεγα και όχι ανωμαλιάρη...ξες τώρα, με τον παρά μου γαμώ και την κυρά μου κιετς...

#15
Galadriel

Το με τον παρά μου είναι μέινστριμ μη χέσω. Το χωρίς προφύλαξη είναι ανωμαλιάρικο λέμε τώρα και θανατηφόρο για την κυρά περιλαμβανόμενη.

#16
deinosavros

Τον παρά δεν τον είπα ως σλανγκ, τον είπα ως δύναμη της πορτοφόλας. Το χωρίς προφύλαξη δεν είναι ανωμαλιάρικο, είναι και καλά μαγκιά πηγάζουσα εκ της πορτοφόλας, και σίγουρα είναι θανατηφόρο και για την κυρά και για τα βλαστάρια ενίοτε...ε ρε διαζύγια που έχουνε να πέσουνε...μπα, δεν τρίζει το οικοδόμημα.

#17
MXΣ

Ο αγαπητός κύριος Λόβερμανος πάντως δεν χρησιμοποιεί τον όρο «νοικοκυραίος». In his words: “Είχα πει ότι το πρόβλημα μπαίνει στις ελληνικές οικογένειες καθώς οικογενειάρχες πηγαίνουν στους οίκους ανοχής μεταφέροντας έτσι τη νόσο στα σπίτια τους”.

(Gala μας το «μη χέσω» σου ελπίζω να μην ήταν μπηχτή... Α! Και ψάχνω για αερόστατο -μας κάβλωσες πάλι! Αν και, μέχρι τώρα, μόνο να άναψω το κερί έχω καταφέρει...)

#18
deinosavros

Γιατρέ μου μιας και δεν είμαι ο Love-πέρδος, θα επιμείνω στον όρο νοικοκυραίος με απαξιωτική χροιά.At the down-down, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε για το ποιόν των εν λόγω γαμικουλαίων.

#19
MXΣ

#20
Galadriel

Όχι Μχς δεν ήταν για σένα. Όχι δείνο, δεν εννοούσα ότι δεν πρόκειται για σλανγκ, εννοούσα ότι ως πρακτική είναι σχεδόν συνήθης (τέλος πάντων συμβαίνει ενίοτε) κατά τα γνωστά μικροαστούλικα - που λέτε και εδώ - πρότυπα τ. άντρας είναι και τιμή του να γαμεί αριστερά και δεξιά. Για το ποιόν των γαμικουλαίων...

Ο κόσμος τη βρίσκει με πολλά και διάφορα που δεν κατανοώ, κάποια απ' αυτά προσωπικά μου φαίνονται απεχθή κι όλας, αλλά τα μυστικά της αντρικής κάβλας είναι ακόμα ακατανόητα για μένα, πχ δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη που δημιουργεί τον αγοραίο έρωτα (ρετρό). Άντε να τον παίξει που λέει ο λόγος, αλλά να πάει να πληρώσει για να γαμήσει θηλυκό τι να πω... Όποια κι αν είναι η ανάγκη πάντως, η πουτάνα είναι εκεί για αυτή τη δουλειά (αντιθέτως πχ με τα παιδάκια που προτιμούν κάποιοι ή με τα θύματα βιασμού οπότε και αναρωτιέται κάποιος σοβαρά για τη χρησιμότητα της θανατικής ποινής).

Έχω ακούσει διάφορα κατά καιρούς. Άμα μπεις στο μπουρδέλακομ βλέπεις πράγματα και κουβέντες προφ ακατανόητες για τους μη μυημένους, προσώπικλυ μου σηκώνεται η τρίχα - όμως είναι εκεί, υπάρχει κοινό και μάλιστα πολυπληθές. Σο μπορεί να μην έχουμε λιγκωδία αλλά γενικώς τα λοιπά υπάρχουν. Και πέρα από αυτούς τους άγνωστους για μένα, υπήρξε στον κύκλο μου σοβαρός επιστήμονας που ξεχώριζε τα πράγματα: τη γυναίκα μου τη θέλω για το σαλόνι μου και να μου κάνει παιδιά, για το γαμήσι έχουμε τις πουτάνες. Δηλαδή αυτόν να τον παντρευτεί η άλλη και να την κερατώνει με πουτάνες, να της έρχεται στο σπίτι και να τον περνάει με χλωρίνες ολόκληρο. Παράλογο; Δεν απαντάει. Σο θέλω να πω (με πολλά λόγια) ότι προσπαθώ να μην παίρνω θέση απέναντι στο βίτσιο του καθενός (εκτός από τα προαναφερθέντα κακουργήματα). Σε αυτό το πλαίσιο, σε άτομα σαν εμένα που συχαίνονται να πιάσουν τη χειρολαβή στο μετρό, το να ξέρει ο άλλος ότι πάει να γαμήσει εκεί που χύνει ο κόσμος όλος κι αυτό να τον φτιάχνει δεν είναι κατανοητό αλλά οκ.

Το να ξέρει ότι εφόσον εκεί χύνει ο κόσμος όλος χωρίς προφυλακτικό όμως, τι διάλα, πόσο θέλει να σκεφτείς ότι κάποιος απ' τον κόσμο όλο παίζει να είχε μια απλή σύφιλη. Σε μεγάλη διαστροφή αυτό παίζει να είναι το παράσημο του μπουρδελιάρη... ξέρωγω πώς σκέφτεται...; Αλλά έιτζ ρε φίλο. Έιτζ. Αυτό είναι θανατηφόρο, τι διάλα κάβλα είναι αυτή που σε κάνει να μη βλέπεις ούτε αυτό;! ςτφ ειλικρινά αν κάποιος που έχει έρθει σε κοντινότερη επαφή προσπαθήσει να εξηγήσει στο περίπου θα το εκτιμούσα πολύ, πρόκειται για ένα απίστευτο ερωτηματικό που δεν έχει απάντηση προς το παρόν. Και, θα το καταλάβατε από το κατεβατό, πρόκειται για ένα σκάλωμα που έχω τραβήξει από χτες.

Δε λέω για την οικογένειά του (που λέει ο υπουργός υγείας σαδεντρέπεται κι αυτός λες και είναι από άλλο κράτος ή από άλλο υπουργείο) πες είναι ανεύθυνος απαράδεκτος κλπ - για πάρτη του δε νοιάζεται; Ένστικτο αυτοσυντήρησης δεν έχει; ςτφ;;;

Και γιαυτά τα κορίτσια που το κάνουν αυτό στον εαυτό τους, πόσα λεφτά ρε πστ μου, πόσα φάκιν λεφτά για το θάνατό σου;

#21
deinosavros

Τι γίνεται ρε γαμώτο, δύο φορές έγραψα το σεντόνι και πήγα να το ανεβάσω και τζίφος. Θα ξαναδοκιμάσω αργότερα...

#22
Galadriel

Έλα, ψοφάω.

#23
patsis

Ένα τμήμα αυτής της αυτοκτονικής επιπολαιότητας μπορεί να εξηγηθεί ικανοποιητικά από το μεθύσι.

Για αυτούς όμως που ψηφίζουν και ενώ είναι νηφάλιοι πάνε και κάνουν σεξ με πόρνες χωρίς προφυλακτικό τι να πω. Παρά την υποτιθέμενη υπερπληροφόρηση γύρω μας, κάτι έχει πάει πολύ στραβά για να ξαναγυρνάμε στην άγνοια παλαιότερων εποχών (και τους θανάτους λόγω αυτής της άγνοιας).

#24
deinosavros

Κλίνω προς την άποψη ότι είναι μάλλον θέμα αδρεναλίνης και μαγκιάς, σαν την υπερβολική ταχύτητα ή το κάπνισμα, όπου ο καυλόγκαζος ή ο φουμαδόρος σκέφτονται (αν δλδ τους περνάει ποτέ απ' το νου) σε στυλ «δεν θα τύχει σε μένα» (και είμαι και καπνιστής πανάθεμάμε). Αλλά δε μου φεύγει κι απ' το μυαλό η πορτοφόλα, για κάποιο λόγο. Πως να το πω, η αλαζονεία της (πάλαι ποτε) ευμάρειας, η αποβλάκωση, το τούτο του ελληνάρα με δυό λόγια ;

#25
Khan

Ως προς το ανωμαλιάρης πάντως, που εθίγη, τουλάχιστον ο Μαρκήσιος ντε Σαντ στο Philosophie au boudoir θεωρούσε πολύ κίνκι και καυλωτικό να κολλάει τους άλλους αφροδίσια (θανάσιμα λίγο πολύ), καθώς και να παίρνει μάτι τους υπηρέτες του να κολλάνε αφροδίσια σε άλλους, με το «μάτι» να αφορά κυρίως στη μετάδοση της ασθένειας.

#26
deinosavros

Πάντως Γκαλά, αυτό με τον σοβαρό επιστήμονα είναι πολύ διαδεδομένο, παγκοσμίως, και λάθος μου που είπα πιό πάνω για τον ελληνάρα. Κοινότατη η προσκόλληση στο δίπολο «σύζυγος-βιτρίνα» και «πουτάνα-φαντασίωση», θυμήσου μόνο το ξεφτιλοσλόγκαν (ή μηπως άσμα ;) «από δω η γυναίκα μου κι από δω το αίσθημά μου», και εκείνο του ΝτεΝίρο στο «Ανάλυσέ το», που έλεγε ότι τη γυναίκα του δεν την έχει για να του παίρνει πίπες με το στόμα που φιλάει τα παιδιά τους. Γι αυτό υπάρχουν οι πουτάνες.

(είπαμε έχω και τεχνικό θέμα, το κόβω εδώ προς το παρόν)

#27
jesus

και το έψαχνα από πού είναι αυτό το άθλιο το «she kisses my children goodnight for god's sakes».

#28
deinosavros

That'll be 5 euros, thank you sir.

#29
Vrastaman

Ας αναλύσουμε το θέμα με οικονομικούς όρους: στην αγορά παρατηρείται ότι οι ξεσκούφωτοι αναβάτες πληρώνουν τιμή υπέρ το άρτιο για τον ασκεπή έρωτα. Σύμφωνα δε με μελέτη του Παν/μίου του Πούτσεστερ, το ύψος του premium που ο πελάτης είναι διατεθειμένος να πλερώσει είναι συνάρτηση του θεωρούμενου κινδύνου μετάδοσης HIV: μηδέν για φραπέ, ελάχιστο για πίπα, υψηλότερο για μουνικό, υψηλότατο για πρωκτικό (βέβαια μιλάμε για κανονικές πουτανίτσες και όχι αρρωστάκια πεζόνια και κρακόνια που είναι ήδη νεκρά και μάλιστα κάνουν εκπτώσεις εάν πληρωθούν εις είδος). Το φαινόμενο αυτό δεν παρατηρείται όμως σε γυναίκες που αγοράζουν σεχ από ζιγκόλια: ούτε κατά διάνοια δεν υφίσταται θέμα πληρωμής premium για ξεκάπωτο!

Συμπέρασμα νεοφιλελεύθερου: η αγορά προεξοφλεί ceteris paribus ότι η μετάδοση του HIV συντελείται από πούτσο προς στόμα / μουνί / κώλο, όχι από στόμα / μουνί / κώλο προς πούτσο. Το πρόβλημα με τα πρεζόνια μπορεί να αντιμετωπιστεί με την νομιμοποίηση των ναρκωτικών.

Συμπέρασμα τροϊκανού: Θα πρέπει να αυξηθούν οι φόροι προκειμένου να μειωθεί το βιωτικό επίπεδο των Ελλήνων και να μην πηγαίνουν με πουτάνες αλλά να γίνουν πουτάνες και να κολλήσουν όλοι AIDS να ξεμπερδεύουμε με δαύτους, Ja;

Συμπέρασμα χρυσαυγίτη: Για το AIDS ευθύνονται οι ξένοι και οι άπλυτοι.

Συμπέρασμα φαλλοκράτη: Συμφωνώ με τον νεοφιλελεύθερο συναγωνιστή, χεχε, χεχε.

Συμπέρασμα γυναικών: Είναι απλό, οι γυναίκες σκέφτονται με το πάνω, όχι το κάτω κεφάλι!

#30
iron

Ο μέσος άντρας, όποιας ηλικίας, πορτοφολιού κλπ, αδιαφορεί παντελώς για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, κυρίως γιατί συνήθως είναι φορέας και δεν έχει συμπτώματα. Και αν αρπάξει κάτι η γυναίκα δεν αποδεικνύεται ότι ήρθε από δαύτονα. Και πάντως η γυναίκα είναι που θεωρείται βρωμιάρα, γενικά (απορώ ρε πστ πώς τελικά τα καταφέρνετε και γλύφετε μουνιά!). Το δε θέμα της καπότας είναι θέμα γοήτρου, δε φιμώνεις τομπούτσο σου. Ο μέσος άντρας λοιπόν το παίζει μάγκας και η μέση γυναίκα, τις τελευταίες δεκαετίες, το παίζει δεμασάω, μην την πουν και μυξοπαρθένα. Αυτό είναι όλο, τι κάθεστε και ψάχνετε τώρα...

#31
deinosavros

Με μιά μικρή καθυστέρα (γαμώ την τεχνολογία μου μέσα) :

Εχουμε την αρχέτυπη φιγούρα του κυρίαρχου αρσενικού που θα ταξιδέψει, θα πολεμήσει, θα κυνηγήσει γιά τη μάσα, λόγω των ίδιων του των βιολογικών δεδομένων (ανεπτυγμένο μυϊκό σύστημα, απουσία εγκυμοσύνης κλπ). Κάποιοι βιολόγοι, δεν είμαι και σχετικός, λένε ότι το αρσενικό έχει την τάση να εξαπλώσει το σπέρμα του όσο γίνεται περισσότερο. Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά σίγουρα ταιριάζει με την εικόνα του άντρα που γαμάει αριστερά δεξιά. Δεν είναι τυχαία η λέξη κυρίαρχο. Μετά την απειλή «θα σε σκοτώσω» η αμέσως κατώτερη είναι «θα σε γαμήσω», επειδή η σεξουαλική κυριαρχία είναι η ανώτερη μορφή εξουσίας μετά τον φόνο, έτσι δεν λένε;

Το αρσενικό στον πόλεμο κρατάει όπλο (σχετ. τουρκ. yarak = όπλο, πούτσος), κι άμα λάχει βιάζει και μαζικά. Στην ειρήνη, αν δε μιλάμε για βιασμό, μιλάμε για εξουσία μέσω χρημάτων. Αμα είναι ο άλλος κακομούτσουνος και σκατάθρωπος πχ, πού να βρεί ταίρι ο καψερός; Από αρχαιοτάτων, η γυναίκα ξέρει πόσο γλυκό και επιθυμητό είναι αυτό που έχει ανάμεσα στα πόδια της (γκατάλαβα δηλαδή Άϊρον, γιατί να μην το γλείφουμε παρακαλώ ;).

Αμφίδρομη σχέση, όμως. Πληρώνεις=εξουσιάζεις την πουτάνα μέσω των χρημάτων, κι από την άλλη, σαν πρεζόνι, παραδίνεσαι στην εξουσία της, που σέρνει καράβι. Κι όσο πιό πολλά πληρώνεις, τόσο μεγαλύτερη εξουσία απαιτείς. Στο μπουρδελακομ (που έμαθα εδωμέσα, σα δε ντρέπεστε ρε) βλέπεις ακριβώς αυτό το ξεδίπλωμα όλων των πιθανών βίτσιων. Μην εκπλησσόμεθα. Προσφάτως κάποιος ψωλαράς εδώ μέσα γούσταρε να πνίγεται η γυναίκα στην πίπα, αν θυμάστε.
Το αρσενικό γενικώς στη Φύση κορδώνεται, επιδεικνύεται, κομπάζει (και εκφράζεται αναλόγως. Πρόχειρο παράδειγμα η παγκόσμια αργκό, το ίδιο το περιεχόμενο του σλανγκρ. Τουλάχιστον το 50% είναι σεξουαλικής υφής μειωτικοί χαρακτηρισμοί, αντρικής επινόησης).

Για τη μαγκιά και τον επιστήμονα που ανέφερες, Γκαλά, τα είπα πιό πάνω, σφωνώ και με Άϊρον, αλλά τεράστιο το θέμα και με πολλά παρακλάδια, παει για εγκυκλοπαίδεια μάλλον κι όχι για ποστάκι-σεντόνι.

Τώρα για τις κοπέλες και τα φάκιν λεφτά, τι να σου πω, άμα είναι καμένος ο άνθρωπος, όχι μόνο χωρίς καπότα, αλλά και κοπρολαγνείες και κτηνοβασίες κι ο,τι θες έχει ο μπαξές. Να θυμίσω τα εκατομμύρια νέα κορίτσια που μπαίνουν οικειοθελώς και ευχαρίστως στη βιομηχανία του πορνό και γυρίζουν ό,τι σκατά θέλεις ; Πολλά (και εύκολα) τα λεφτά (για το παπ)Αρη...

(...έχω την εντύπωση ότι βαριόμαστε, βαρεθήκαμε τραγικά και τρώμε τις σάρκες μας. Ο άλλος πούλησε το τατουάζ που έχει στην πλάτη του. Ο αγοραστής μπορεί να τον επιδεικνύει δις ή τρις του έτους, κι όταν πεθάνει μπορεί να του γδάρει την πλάτη για να πάρει το εμπόρευμα...). Αυτά τα σκόρπια και ελαφρώς ασυνάρτητα ηθοπλαστικά. Προς το παρόν, ίσως.

Φιλικά,
Κυριάκος Παπαχρόνης :-)

#32
Galadriel

Διαβάζω καμένο ανέκδοτο. Λέω, δεν γίνεται, θα το αναρτήσω στο σλανγκ να χαρούν κι άλλοι. Ψάχνω λέξη βίτσιο. ΔΕΝ έχει λήμμα, ούτε ως δεύτερο συνθετικό. ΔΕΝ είναι δυνατό! Ας πάω σε ορισμό που να το χει μέσα. Έρχομαι εδώ. Διαβάζω σχόλια. Τι γαμάτα που περάσαμε, τι υπέροχοι άνθρωποι είστε, πού 'σαι μωρέ κρεψίνη!

[Το ανέκδοτο: Η γκόμενα γουστάρει στο σεξ να την δέρνουν με πηρούνια και κουτάλια. Έχει σερβίτσιο.]

#33
Khan

Χαχαχ