Στην ιδιόλεκτο των εν Ελλάδι πορνών (ημεδαπών & αλλοδαπών) σημαίνει γαμήσι ή νουμεράκι (τραβάω ή πάω ένα νουμεράκι, βλ. και έκφραση «τους πήρε όλους νουμεράδα»), δηλαδή η τάνα ξεπετάει τον «χύστη» (πελάτη) στο ντέλο. Ίσως να έχει σχέση με το πρωθύστερο τζάω, -ώ ή τζάζω (=διώχνω μάνι-μάνι τον ανεπιθύμητο εραστή).

Οι τιμές της συνουσίας (καθ’ οιονδήποτε τρόπο) ποικίλουν αναλόγως της κατηγορίας της πόρνης ή του αιτουμένου βίτσιου. Π.χ. άλλο χρεώνει η Ελληνίδα τηλεγαμήτρια, άλλο το call girl, άλλο η Ελληνίδα (αποκλειστικά πρεζού) της περιπατητικής σχολής οδού Βουκουρεστίου και πέριξ, άλλο η εκ περιστάσεως παρταόλα, άλλο το βέλι, άλλο η αλλοδαπή των πρεσβειών (μπουρδέλων – Σ.Σ. «πρεσβεία» σημαίνει και το κελί όπου διαβιούν οι πιο σκληροί κρατουμένοι) της οδού Φυλής, άλλο οι δηλωμένες –άλλο οι αδήλωτες κι άλλο η τελευταία υποστάθμη, δηλ. οι μη έχουσες στον ήλιο μοίρα καλντεριμιτζούδες αλλοδαπές (και δη νέγρες), που υφίστανται τα πάνδεινα (και απ’ τους νταβάδες και απ’ τους πελάτες) κ.ο.κ.

Οι αλλοδαπές καλντεριμιτζούδες, αναλόγως στην περίπτωση π.χ. εθνικότητας ή αν συνεργάζονται με μπουρδελοξενοδοχείο ή αν έχουνε νιονιό, στην καλύτερη τσιμπάνε ένα μικρό ποσοστό (να φάνε ένα σαντουί) από τη βάρδια τους και στην χειρότερη κατατρομοκρατούνται από τους νταβάδες μένοντας τελείως άφραγκες και δαρμένες. Μάλιστα, ιδιαίτερα τις αραπίνες, οι πάτρονές τους τις εκμεταλλεύονται όχι μόνο με συμβατικές απειλές (κατά των ιδίων ή των οικογενειών που έχουν αφήσει πίσω), αλλά χειριζόμενοι την αμάθεια και την δεισιδαιμονία τους (π.χ. «θα σου κάνω μάγια» και τέτοια)! Μιλάω πολύ-πολύ σοβαρά...

Στα τρισάθλια «χοτέλ» κατηγορίας μετά το λεξάριθμο σαμπί, ιδίως στην περιοχή του Μεταξουργείου των Αθηνών, το τζαζ τιμάται σήμερα περίπου 15,00 ΕΥΡΩ, όπου αισίως έχει κατέλθει μετά την ανεξέλεγκτη έλευση και δραστηριότητα αλλοδαπών πορνών. Αφού ξαναγυρίσαμε που ξαναγυρίσαμε στην εποχή του Μεσοπολέμου (οικονομικώς, εργασιακώς και ιδεολογικώς), ας μην λείψει και η σύφιλη από την σύγχρονη στιχουργική.

Εκ των 15,00 αυτών ευρώπουλων, συνήθως τα πρώτα πέντε τζαζ πάνε στο σπίτι και στην συνέχεια παίρνει 10 η πόρνη, 3 το σπίτι και 2 οι φύλακες ή οδηγοί, για κάθε γαμήσι (κάτι ανάλογο συμβαίνει και στη βίζιτα, αλλά με διαφορετικά ποσά φυσικά). Μέσος όρος περίπου 30-50 επισκέψεις ανά βάρδια (αλλά υπάρχουν κι οι υπερωρίες)...

Η Ιστορία κάνει διάφορους κύκλους, άλλους με μεγαλύτερη ακτίνα (δηλ. παρέλευση μεγαλύτερου χρονικού διαστήματος ως την επανάληψη ή αντιστροφή των όρων του φαινομένου) κι άλλους με μικρότερη (λένε ότι ήδη άρχισαν να φεύγουν Ελληνίδες πουτάνες για Βουλγαρία). «Προσεχώς Ελληνίδες», λοιπόν!

Ο κοσμάκης, διατηρεί διάφορες αντιλήψεις στη γκλάβα του περί πορνών: Π.χ. «τις κακομοίρες ζουν καθεστώς σκλαβιάς», «ά’ να χαθούνε οι ξεκωλιάρες, κονομάνε σε μια μέρα όσα βγάζω το μήνα κι αφορολόγητα», «καλύτερο γαμήσι από Ρωσάκι δεν έχει», «χτύπησα μια καταπιόλα 20 ευρά έξτρα ακάποτο», «στα ρδελαμπού δε δίνουνε κώλο» κλπ-κλπ. Τίποτα απ’ αυτά δεν ισχύει απόλυτα. Οι γενικοί κανόνες ορίζονται από την αγορά και οι ειδικοί από τη μαντάμα, αλλά οι αλλοδαπές κι αδήλωτες καλντεριμιτζούδες αντιμετωπίζονται σαν κρέας.

Εκείνο που παρατηρείται όμως συχνά, είναι η (διαγεγραμμένη σε όλη την κινησιολογία τους) απροθυμία των γυναικών αυτών να επιδείξουν έστω και επίφαση συμμετοχής στην πράξη, που συχνά μαρτυρεί περισσότερα κακοπαθήματα από φιληδονία. Φυσικά, οι περισσότεροι γαμιάδες δεν ορρωδούν προ ουδενός (αλλά αλίμονο στο νιόβγαλτο παιδαρέλι)...

Άλλωστε, ένα γκραφίττο στα Εξάρχεια έλεγε: «Όποιος στα μπουρδέλα ψάχνει οργασμό, δέκα ευρώ πληρώνει τον κάθε βιασμό»...

- Πόσο πάει κορίτσια;
- Ντεκιπένντε γιούρο το τζαζ ια σένα σωλαρά μου!

(από HODJAS, 27/06/10)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
perkins

@Xotza
-Ντεκιπένντε γιούρο το τζάζ ια σένα σωλαρά μου! (χαχαχα)Απο Ροδεσία και κάτω η καταγωγη;

#2
HODJAS

Υποσακχάρια :-Ρ

#3
perkins

Διαίτης! ;-)

#4
xalikoutis

Να πούμε κι ένα παραμυθάκι για το μουνί τσοκολάτα;

Μια φορά κι έναν καιρό, πίσω από τη κεντρική κρεαταγορά μιας ευρωμεσογειακής πρωτεύουσας, σε μια σπηλιά, είχανε το κάστρο τους δαιμόνοι, που κρατούσαν αιχμάλωτες με μάγια 300 χωριατοπούλες αποδιωγμένες από ένα μακρινό τόπο που τον είχε καταραστεί κι ο θεός κι ο διάολος. Κάθε μέρα, μέρα μεσημέρι, οι δαιμόνοι στέλνανε τις χωριατοπούλες σε σκληρή, εξευτελιστική και βασανιστική δουλειά. Τις περνούσαν άγημα δύο βήματα από το κάστρο του άρχοντα, μέρα μεσημέρι, μα οι φρουροί του κάστρου σφυρούσαν υπνωτισμένοι έναν μαγικό κλέφτικο σκοπό που οι δαιμόνοι βάζανε στα χείλη τους.

Μια μέρα, κάτι καλοί και τίμιοι αθρώποι από το κοντινό χωριό Μήκυ Βέρνη Τίκη καταλάβανε τι γίνεται και πιάσανε μια από τις 300 που τά' χε παίξει εντελώς αλλά που τό’ λεγε κι η περδικούλα της και της είπανε: «άμα πεις το όνομα των δαιμόνων, τα μάγια θα λυθούν, τους δαιμόνους θα συλλάβουνε οι φρουροί του Βασιλιά». «Μα πώς να πω το όνομα των δαιμόνων;» ρώτησε αυτή «μόλις το πω, μιλιούνια δαιμόνοι θα μαζευτούνε απάνω μου, γιατί του διαόλου το όνομα μαζεύει τους διαόλους». «Πες το εσύ» της είπανε «και μη φοβάσαι, γιατί μαγικά ξόρκια θα σε προστατεύουν». Και κείνη εσύμφωνησε, μα ξέχασε κάτι να ρωτήσει ή μπορεί και να μην ήθελε να το ρωτήσει ή μπορεί και να το ρώτησε….

#5
betatzis

Λήμμα, ορισμός και το σχόλιο Χαλικούτη τα σπάνε όλα. Το σάιτ στα καλύτερά του. Το σχόλιο χαλικούτη αν και υπαινικτικό, έχει μία απίστευτη δύναμη. Κύριοι, τα σέβη μου.

Από τις χειρότερες φάσεις που έχω δει με τα ματάκια μου, είναι το γιαούρτωμα πόρνης από νεανίες που διασκεδάζουν. Δηλαδή η πρεζού γριά πόρνη κάθεται αποκαμωμένη σε κάνα πεζούλι και περνάνε οι τύποι με το κάμπριο και αμολάνε τον κεσέ το γιαούρτι (άλλες φορές γεμάτη σακκούλα σκουπιδιών) πάνω της. Έτσι για γούστο.......

#6
Khan

Very sad but very slang!

#7
HODJAS

Ο Χάλι τεχνουργεί. Τέλος!

#8
Galadriel

...και μετά;;;

#9
Fotis Nitsiopoulos

ήμουν κι εγώ;;;