σωστός ο γκατζ, είναι κ πιο κοντά σε φαλλικό σύμβολο ο φελλός.
του γάμησε!!!! μπη μάυ γκεστ κ ανέβασέ το στις φάρσες.
την ίδια πληροφορία έχω κ γω, νίκο.
το αναφέρει κ ο πιλάλας κάπου, κ ο ορισμός δε μου κολλάει στην πιλάλεια χρήση.
τη λέξη πάντως δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
γαμώ τα δυναμικά συστήματα όλα να πούμε.
προφέρεται, δε, με την αηδία χαραγμένη στο πρόσωπο.
για ηχοποίητο με την ευρεία έννοια θα το έλεγα. τ. ότι αν αυτή η γκρίνια ήταν ήχος, ο ήχος της θα ήταν «μίρλα».
ετυμολογώ πολλές λέξεις έτσι, κυρίως αυτές της κατηγορίας «μπαχλότσα» που χαρακτηρίζουν μπάζα.
(κ το ίδιο σχόλιο από μένα)
αυτούσιο στα γαλλικά
συγκίνηση, το «φύρα μπιξ» το έχω εφεύρει ανεξάρτητα.
(επίσης συγχέεται κατά κόρον με το ματσό χωρίς [νομίζω] να συμβαίνει το αντίστροφο.)
βλ κ το οικείον πρωϊνιάτικα
σχετικό με τα πιο πάνω είναι κ η «περιβαντολογική μελέτη», που εν προκειμένω νομίζω είναι προϊόν της σύγχυσης κ της κακής χρήσης των όρων «περιβαλλοντικός» κ «περιβαλλοντολογικός», κ όχι τόσο φάγωμα συλλαβών στη 2η λέξη.
(ορίστε, τώρα με όλα τα ενδιάμεσα δε λέει να συνεχίσουμε τη μαλακία...)
όλα τα φαινόμενα που αναφέρθηκαν υπάρχουν. κ κυρίως, άλλο το «έλα να βοηθήσ'ς» κ άλλο το «έλα να βοηθή'εις». είναι λεπτομέρεια, αλλά είναι διακριτά, κ ο βίκαρ θα σας εξηγήσει ότι το να τα μπερδεύεις είναι φασισμός.
κιο θα πέ'εις παιδάκι μ'. θα βαρέ'εις.
ώπα ρε φίλε. θα μας γαμή'εις;
να μπει κ λινκ για το σπανιώλης στο λήμμα δλδ;
ισχύει ότι λέγονται όλ' αυτά. απ' την άλλη, το «μάνα μου» πάει χωρίς το «ρε», ενώ δεν θα πεις «δε βγαίνω μαλάκα μου».
επίσης, νομίζω ότι το «δε βγαίνω μάνα μου» χρησιμοποιείται πιο χαλαρά σε αντίθεση με τα υπόλοιπα επιθέματα που κατά κανόνα θα τα βάλεις σε πιο αυστηρή χρήση της φράσης.
ορίστε. έναν καφέ τους δίνεις κ μετά σ' αρχίζουνε στην κριτική.
(χρωστάω κ γράμμα απ' τα ξένα)
στο τελευταίο σχόλιο του παιδοβούβαλου (ακα τζμπ μάλλον) αναφέρεται ο χότζας.
όσα σβήστηκαν, θείο χότζα, σβήστηκαν λόγω χυδαιότητας κτλ, όχι επειδή ήταν ή όχι λάθος. τώρα το αν εξυπηρετεί κάτι αυτό που έμεινε, δεν ξέρω, αλλά δε χαλάει κ τπτ που έμεινε. στην τελική να το φύγουμε κ αυτό αν παίζει προμπ, σιγά τη σοφία.
πστ, η διαφήμιση είναι η παρακαταθήκη του μπουνιουέλ στην ελληνική τηλεόραση κ ο τύπος είναι η μετενσάρκωση του φερνάντο ρέυ. λίγα.