αντροχωρίστρας
(μα μή ρε μωρό...μας βλέπουνε...)
ε όχι ρε βίκαρε, θά 'χαν γίνει σερνικές όλες οι λέξεις τότε.
(ρε λες να βρήκε το λεξιλογικό σερνικοβότανο;)
στη λευκάδα λέμε ακόμα, πάντως «ο στόμας», «ο άμμος» κ ίσως άλλα που μου διαφεύγουν.
κάνε κ κακά πού κ πού, μη μας μείνεις στα χέρια...
;;;;
κ τα κουκιά μπαγλάν.
(τελευταία προσθήκη, το «arguing on the internet is like running in the special olympics» δεν είναι ατάκα που ενστερνίζομαι εγώ. αυτό για το περί αρρώστιας)
δεν διάβασες καν γιατί γράφω ότι η σύγκριση ενός μοντ με τον μεταξά είναι αδύνατη, κ έγραψες ένα κατεβατό το οποίο δεν βγάζει κανένα νόημα.
από μέρους μου τέρμα με τον διάλογο, βαρέθηκα.
(η άγνοια της κλίμακας της ανάλυσης, στην οποία ηθελημένα υποπίπτεις, είναι η ίδια που οδηγεί κάποιους στο να αποδίδουν τον β ππ στην τρέλα του χίτλερ)
εξακολουθείς να είσαι φαιδρός όταν συγκρίνεις τον μεταξά με έναν μοντ. απ' τον μεταξά κ τον κάθε δικτάτορα δεν μπορείς να απαλλαγείς παρά μόνο μέσω πολιτικών αγώνων κ άλλων όμορφων πραγμάτων. απ' τον κάθε άρρωστο μόντουλα απαλλάσσεσαι απλά με το να μη μπεις στο σάιτ.
πόσο άρρωστος πρέπει να είσαι για να παραμένεις κάπου, απλά κ μόνο για να βρίζεις σε κάθε ευκαιρία όσους διαχειρίζονται αυτόν τον τόπο κ όσους συμφωνούν μαζί τους, ενώ μπορείς απλά να κλείσεις το ταμπ το μπρόουζερ κ να σταματήσει δια παντός να σε απασχολεί ο φασισμός τους;
κ στην τελική, στο ίντερνετ είμαστε. δεν υπάρχει επιχείρημα ad hominem, μόνο ad personam (συγχωρήστε μου τα πιθανώς λανθασμένα λατινικά). κ όταν επιτίθεται κάποιος σε κάμποσους χρήστες εδωμέσα με τέτοιου τύπου επιχειρήματα έχει το handicap του αριθμητικώς μειονεκτούντος.
προσωπικά αρνούμαι να δεχτώ κριτική για οτιδήποτε μή αντικειμενικό-επιστημονικό από κάποιον που, ενώ σήμερα μου ασκεί κριτική στην συμπεριφορά μου με την περσόνα khan, εμφανίζεται λήμμα που έχει συγγράψει ως η περσόνα dirty talking κ γράφει αποκάτω πάσα από hank. λίγο τσίπα. αυτό δεν είναι ad eminem επιχείρημα, είναι απλά η διαπίστωση της έλλειψης ηθικής νομιμοποίησης.
οκ, πάσο, αν κ ως εικόνα μου φάνηκε ότι σημαίνει «μου παίρνω το σκαλπ, το αφήνω κάτω κ βλέπουμε»
να το σβήσουμε;
«γεια σου ρε παπαδόπουλε με το μπανιστήρι σου»
κ γαμώ τις παραετυμολογίες!!
έχω γράψει κ αλλού ότι καλό είναι να τις καταθέτουμε, αλλά ως τέτοιες..
τον αμπάς αυτό που τον έδιωξε είναι ότι απείλησε ότι θα γαμήσει στο ξύλο κόσμο. για να μη διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα.
«κ την παναγιά περίπολο», «κ τους άγιους πάντες λοκατζήδες».
την αγκωνιά, πάντως, την είχε φάει ο γιαννάκης, κ ακόμα κλαίει.
δεν ξέρω αν έχει ήδη γραφτεί καπου, αλλά στο νέο σλανγκ θα υπάρχει φόρουμ. το τι αρμοδιότητες θα έχουν οι χρήστες μέσω του φόρουμ, νομίζω ότι η ίδια η ύπαρξη του φόρουμ θα μας διευκολύνει να τις καθορίσουμε.
εγώ γενικά είμαι υπέρ του να γίνει όσο πιο δημοκρατικό γίνεται το σάιτ. δεν θα μπορούσα να βρίσκομαι σε σάιτ το οποίο θεωρώ ότι δεν λειτουργεί δημοκρατικά, κ όσοι κλαίγονται για την δημοκρατία στο σάιτ κ μας λένε φασίστες (κ προφανώς αρθρωμένο λόγο όπως του χαλικούτη δεν τον βάζω στην κατηγορία «κλαίγομαι») ξεχνάνε ότι αν είσαι κολλημένος κάπου που σου φέρονται φασιστικά, έχει μεγάλο πρόβλημα η πάρτη σου. νέτα-σκέτα. πρέπει όμως να θυμόμαστε ότι το σάιτ κάνει δουλειά κ δεν είναι ο αυτοσκοπός του η εμπέδωση της δημοκρατίας στους χρήστες.
έχω γαμηθεί στο γέλιο με την πάρτη σου. πέθανε κ ο blake edwards πριν σε σκηνοθετήσει ρε πστ.
απλά κατάφαση με ερωτηματικό στο τέλος.
ε..εννοούσα ότι...να, δλδ, ο στρατός...
όντως, αν κ, χωρίς να έχω πάει στρατό, θα είκαζα ότι το «θα φας καλά» προέρχεται από κει.
το λέει θεϊκά κ ο χαϊκάλης στη λούφα.
συγγνώμη εκ του μοντουλέικου για την καθυστέρηση στη διόρθωση. άνθρωποι είμαστε κ μεις. όχι ζώα...
διάβασα μέχρι την τελευταία του κχαν κ έχω να πω ότι
απ' όσο καταλαβαίνω τον ρτπ, κ χωρίς προφ να παριστάνω τον αντ' αυτού, το ερώτημά του (θα συμφωνήσω με τον βίκαρο ότι είναι το μοναδικό καίριο) έχει το εξής νόημα.
βρέθηκες να έχεις ανεβάσει απανωτά δύο λήμματα, αν έχω καταλάβει καλά, των οποίων τον ορισμό ο ίδιος αδυνατείς να στηρίξεις, κ των οποίων το παραδειγμα το μυρίζει από μακρυά, καθ' ότι απολύτως μη-σλανγκ.
το βάρος του παραδείγματος το έχουμε τονίσει πολλοί στο παρελθόν σε παρόμοιες συζητήσεις, ότι πρέπει να είναι φυσικό, κ το εξωγλωσσικό περιβάλλον στο οποίο το τοποθετούμε, ή ιδανικά τοποθετείται από μόνο του, να είναι όσο το δυνατόν αργκοτικό.
το γεγονός ότι είσαι ίσως ο πιο συνεργάσιμος χρήστης, όμως, δεν καταργεί το γεγονός ότι ανεβάζεις έναν ορισμό δηλώνοντας ότι αντικειμενικά «αρχιδόκαμπος = περίνεο» κ αν δεν βρισκόταν κάποιος να το αμφισβητήσει, θα έμενε εκεί.
δεν θέλω να ξαναγράψω την προσωπική ευθύνη του καθενός για την εγκυρότητα αυτών που ανεβάζει κτλ, νομίζω πλέον είναι γνωστά σε όλους μας.
κ ο γιαταούρα σουβλατζής
το ενδεχόμενο να ξεκίνησε από το «του τά 'πα του πούστη», ατάκα ντράμμερ για το ρυθμό αντίστοιχη με τα «έκατσ' η κουτσή κατσίκα», «του τά 'πα του παπά» κ τέτοια παίζει;
(έπος, πάντως.)
αλλά ρουφάς μόνο αυτά που βλέπ' η πεθερά. τ' άλλα τά 'χεις καβατζωμένα.
σχόλιο απ' το μήδι που ανέβασα (δεν το γνωρίςω, αλλά το καταθέτω):
οχι, αλλα το acab βγηκε μετα το θανατο του αναρχικου διαδηλωτη μαρκο τζουλιανι απο μπατσους, και το ξεκινησαν αναρχικοι... οποτε σταματηστε να αντιγραφετε την αντιφασιστικη νοοτροπια για να γινεται πιο φιλικη στη νεολαια... μιλατε πλεον εναντια στο κρατος, το οποιο ειναι βασικη προυποθεση για το εθνος, χρησιμοποιειτε μασκες του v, μεχρι και μαυρες σημαιες και μαυροκοκκινα αστερια... λες κι ειστε τιποτα επαναστατες.... 10 φασιστες ειστε!!!