#1
jesus

in μικροαστάκιας

εμένα πάντως τα παραδείγματα πλην του τελευταίου μου κάνουν περισσότερο για πληθυντικοί του μικροαστάκος. η κατάληξη -άκηδες είναι αρκετά κοινή στον πληθυντικό σε αιτωλακαρνανία κ πελοπόννησο νομίζω, πχ μαλάκηδες αντί για μαλάκες. το μικροαστάκους χτυπάει μία φορά και στο νετ ως εναλλακτικός τύπος του μικροαστάκηδες ως ονομ. πληθ. του μικροαστάκος, το οποίο μικροαστάκος χτυπάει αρκετά.

#2
jesus

in γαμιέμαι

ελπίζω να μην επαναλαμβάνω κάτι που έχει παίξει, αλλά...

(έχει 5-6)

#3
jesus

in τζάμπα μαστούρα

μερακλής.

#4
jesus

in τζάμπα μαστούρα

όντως, επιδέχεται σημείωση ότι λέγεται κ σε άλλες φάσεις, τύπου γυαλιά μυωπίας, βενζινάδικο, κόλλες, φάκες, φυσαλίδες...

#5
jesus

in λαλεί και τσι χοίρους

το ένα γουρούνι ανά οικογένεια και το σφάζουμε χριστούγεννα νομίζω ήταν πάνω-κάτω πανελλαδικό μέχρι τ. καί δεκαετία '60. τώρα αν αντικαθιστούσε τηλεόραση, αυτό δεν το ξέρω. ξέρω όμως ότι στο ίδιο φώτοσοπ που έβαλαν τα γουρούνια μου αφαίρεσαν κ την κυτταρίτιδα απ' τον σβέρκο.

#6
jesus

in γραμμές

είσαι κ συ απ' αυτούς που δεν τους φτάνει μία μόνο;

#7
jesus

in λαλεί και τσι χοίρους

@χαλικού: σίγουρα προϊόν φωτομοντάζ.

#8
jesus

in ψευδοεπιμερισμός

ανεφέρθη στα σχόλια πιω πάνω

#9
jesus

in γραμμές

καί για πεζούς

#10
jesus

in μαγαζί

είναι κ κλιτική προσφώνηση για να τραβήξουμε την προσοχή κάποιου.

- Κατάστημαααα!

ή

- Μαγαζίιιιι!

#11
jesus

in τσομάκι

την είπα τη λέξη στον πατέρα μου (από δράμα, οι γονείς τουρκομερίτες) κ έκανε κατ' ευθείαν την χαρακτηριστική κίνηση "ξύλο με ραβδί", οπότε ο ορισμός κατακυρώνεται.

#12
jesus

in περνώ χέρι

έγινε μεταφορά του καινούργιου ορισμού.

νομίζω είναι λεξικογραφικά ορθότερο να αντιστραφούν το 1 κ το 2, καθ' ότι το 2 προέρχεται απ' το 1.

επίσης, με τον καινούργιο ορισμό το λήμμα παραμένει σαφώς ως έχει.

#13
jesus

in περνώ χέρι

αν θες, κάνε συμπλήρωση του ορισμού σου κ στείλε τον πιο ανεπτυγμένο αναφορά για να αντικαταστήσουμε τον υπάρχοντα, ώστε να μην χαθεί η σχέση με τα σχόλια.

για τη μορφή του λήμματος σε νιώθω, ας πούνε κ άλλοι κ να δούμε αν έχει νόημα να αλλάξει.

#14
jesus

in σοκολατιέρα

ωραίος, είχε πιάσει αράχνες στο πρόχειρο λόγω προσωπικής άγνοιας.

#15
jesus

in περνώ χέρι

πολύ σωστό. με προβληματίζει μόνο το λήμμα στη μορφή "περνάω χέρι" γιατί δεν λέγεται έτσι. μήπως να αλλαχτεί κάπως σε πχ "περνάω ένα χέρι", γνωρίζοντας ότι δεν λέγεται μόνο έτσι; νομίζω είναι η πιο αντιπροσωπευτική μορφή της έκφρασης, κ μετά μπορεί να μπει παράρτημα στον ορισμό που να διευκρινίζει ότι προφ δεν περνάς μόνο ένα χέρι κτλ.

επίσης, δεν έχει μόνο τιμωρητικό χαρακτήρα πχ "την φόρτωσα, την πήγα σπίτι, την πέρασα ένα χέρι επιτόπου κι άλλο ένα το πρωί πριν φύγει" (κατούρα κ λίγο).

λέγεται κ στα γαλλικά, passer/mettre une couche (ελαφρά αβεβαιότητα για το ποιο ρήμα χρησιμοποιείται, ίσως κ τα δύο), με ακριβώς την ίδια έννοια του ορισμού: μία στρώση (μπογιά, μίνιο κτλ).

#16
jesus

in χωρίς λόγο

  1. αν ξανάρθεις σε λήμμα μου να μου την πεις μόνο κ μόνο επειδή κατέκρινα κάποιο κολλητάρι σου, το σχόλιο θα σ' το σβήσω. όχι «θα σβηστεί», θα σ' το σβήσω.
    1. η γνώμη σου έχει τη βαρύτητα που της έδωσες μόνος σου όταν έγραψες τις οθονιές σου στο μπλοκάκι κ κάτι μήνες μετά ανέβασες το μπλοκάκιας, χωρίς να μπεις στον κόπο να αναγνωρίσεις ότι αυτά που έγραφες στα σχόλια στο μπλοκάκι ήταν λάθος. όχι για μένα ή για τη συζήτηση, ακριβώς για την αξιοπιστία σου στο σάιτ. μη μου πεις "αντχόμινεμ", αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα. υπενθυμίζω ότι και στο μπλοκάκιας είχες μπει ακριβώς για τον ίδιο λόγο όπως κ εδώ, βλ. το 1. παραπάνω.

το μόνο πράμα που είναι αξιόπιστο πλέον στην περσόνα σου είναι το gaydar σου, καθώς κατάφερνες κι ανίχνευες απ' τα μηδενάρια σεξουαλικούς προσανατολισμούς, και αυτό αρκετά συστηματικά.

όπως κ πριν, προειδοποιώ για διαγραφή σχολίων που ξεφεύγουν, βλ. κ αμέρικαν μπαρ.

#17
jesus

in γραμμές

@ντράυ: δεν το 'χα, θενξ.
@χτήνος: ούτε αυτό το 'χα, αλλά όχι κ θενξ. :Ρ

#18
jesus

in Δεή, Οτές

όλα τα διέγραψα εγώ. κ επειδή με αποκαλείς φασίστα ψιλοευθέως, θα σου βγω από τέρμα δεξιά κ θα σου πω στα ίσα: την επόμενη που θα λειτουργήσεις εσύ ή κάποιος άλλος έτσι, θα πας ή θα πάει για μπάνιο για να τελειώνουμε μ' αυτήν την ιστορία. δε φτάνει δλδ που μας δηλώνεις ευθέως ότι εδώ που δουλεύουμε εσύ φτύνεις, αφού πρέπει να έχεις γράψει ίσαμε 147 φορές ότι είσαι εδωπέρα για χαβαλέ, θα μας λες και ναζί;

κατά τ' άλλα:

  1. όταν αποκαλείς κάποιον ναζί, έχε λίγο παραπάνω σοβαρότητα απ' το "γιατί μόνο εμένα κύριε, κι αυτός το 'κανε", της 1ης δημοτικού. αν οι ναζί διαγράφανε λήμματα, θα μιλάγαμε για τον Β ΠΠ κ θα γελάγαμε. λίγο σοβαρότητα με τις λέξεις, είμαστε σάητ για τη γλώσσα.
  2. το παρόν λήμμα είναι θαμμένο κ δεν έπεσε στην αντίληψή μου. αλλά, ακόμα κ έτσι, το παρόν δεν έχει κοινωνικοπολιτική ανάλυση μπλογκ 3ης κατηγορίας απ' αυτές που βρίσκεις με το κιλό στο νετ. βάζει σε 1ο πλάνο το βασικό χαρακτηριστικό του που είναι ότι τα αρχικά έγιναν κλιτό μέρος του λόγου το οποίο μπορεί να δώσει βάση για να γράψει κάποιος κάτι σοβαρό στο σάη χωρίς να χρειαστεί να διαβάσει 5 οθόνες δήθεν αστείας ανάλυσης. ο δικός σου χαβαλές είναι χρόνος απ' τον ελεύθερο χρόνο μου που βάζω για ν' ασχολούμαι με το σάητ. ο ένφιας δεν τον αξίζει, ούτε ως χαβαλές. το παρόν έχει χρησιμότητα στο σάητ, ο ένφιας καμία. μάλλον το αντίθετο.
  3. οι μοντς δεν είμαστε υπηρέτες σου. έχουμε δουλειές, έχουμε ασχολίες, έχουμε και άλλες ασχολίες ακόμα και εντός του σάητ από το να σκεφτόμαστε τι θα κάνουμε την παπαριά την καμαρωτή που κατεβάζει η κούτρα του καθενός
  4. το ελληνίδα μάνα δεν κάνει για τίποτα. σου έγραψε αποκάτω η μες ότι είναι ποστ σε μπλογκ. ήταν για ποστ σε κακό μπλογκ. κάνε μπλογκ κ δεν θα έρθω να σε κρίνω. εδώ δεν είναι μπλογκ. δεν έγινε προγραφή λημμάτων, απλά έστειλα τα ποστ του μπλογκ εκεί όπου ανήκουν. αν δεν θες να τα ξαναγράφεις, να σ' τα κάνω κόπι-πέηστ να τα 'χεις.
  5. τα ίδια για τον αρχηγό κράτους.
  6. σου διέγραψα κ το ουκουλέλε που δεν το είδες ακόμα. μπορεί να σου διαγράψω κ άλλα. όπως το "έχω φάει [...] καρμπονάρες".

τέλος, προειδοποιώ για διαγραφές σχολίων. δεν θα το κάνουμε αμέρικαν μπαρ.

#19
jesus

in σώνει και καλά

σφωνώ με βίκαρ αποπάνω. για την 1η παρατήρηση, απλά να σημειώσω ότι το "και καλά" είναι νεώτερη κατά πολύ έκφραση.

#20
jesus

in μαντρόσκυλο

καλά, είστε σοβαροί; το δικό μου το μπινελίκι κατεβάσατε ενώ του βράστα που απ' το πουθενά με λέει «μαλάκοβιτς» το αφήνετε ως έχει, ενώ έχει προηγηθεί το «πρόσεχε μην καταπιείς το σάλιο σου»;

θα σας έβριζα, αλλά δεν έχει νόημα γιατί είχα ήδη αποφασίσει να σταματήσω να μπαίνω.

γεια σας κ τα λέμε εκτός διαδικτύου.

#21
jesus

in μαντρόσκυλο

τo χιούμορ που έχει ο μπαμπάς μου είναι ότι δεν είμαι [mod]Αφαιρέθηκε απαράδεκτο ή ξεκρέμαστο σχόλιο[/mod]του δικού σου μεγέθους για να αλλάζω 2 κ τρεις φορές ό,τι γράφω. ρημέμπερ;

το κλείνω από πλευράς μου.

#22
jesus

in μαντρόσκυλο

(-β/α, ίσως να φταίει που είμαι μαλάκας)

#23
jesus

in μαντρόσκυλο

αν στέκει το παρόν λήμμα, εγώ πάω πάσο. κ το αριστεροφιλελέ δεν κατάλαβα πού κολλάει για άλλη μια φορά.

ο βράστα ξεκίνησε να ορίσει το κομματόσκυλο κ να ονομάσει το λήμμα μαντρόσκυλο, απλά για να μας πει την αποψάρα του. στην πορεία το κατάλαβε κ πήγε να το σώσει τσοντάροντας 3 λέξεις που ανάθεμα κι αν έχουν να κάνουν με το μαντρόσκυλο έτσι που τις έβαλε.

ο βράστα δεν ξέρει τι σημαίνει μαντρόσκυλο, δεν καταλαβαίνει τη διαφορά του απ' το κομματόσκυλο. ο βράστα ορίζει τέτοιου τύπου έννοιες όταν νιώθει την ανάγκη να μοιραστεί με μας την πολιτική του σκέψη κ όταν του εξηγούν ότι ο ορισμός δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα αδυνατεί να καταλάβει κ φταίω εγώ που είμαι πικρόχολος κ μαλάκας.

απ' την άλλη εγώ ξέρω ότι αν ο καθηγητής του παιδιού σου στο γυμνάσιο του διδάξει το ακόλουθο, εσύ καλά θα κάνεις κ θα πας να του πεις να γυρίσει σπίτι του.

«λύνουμε την εξίσωση αχ+β = 0.
αν α>0, τότε χ = -α / β.
αν το α δεν είναι ίσο με το 0, τότε χ = -α/β
(κτλ για την περίπτωση α=0)»

εν προκειμένω, ο βράστα δεν κατάφερε να κάνει σωστά ούτε αυτό.

#24
jesus

in μαντρόσκυλο

ότι έγραψε έναν ορισμό για κομματόσκυλα τον οποίον αργότερα γενίκευσε ανεπαρκώς, ενώ υπάρχει καλύτερος ορισμός στον τριαντάφυλλο. κ επίσης δεν είναι ξύλινο, εκτός κ κρατήσουμε τη διασταλτική ερμηνεία της λέξης ξύλινος που χωράει μέχρι κ το «καλησπέρα» επειδή το λένε δημοσιογράφοι/πολιτικοί.

το μαντρόσκυλο δεν υπερασπίζεται «πάσης φύσεως συμφέροντα». υπερασπίζεται τα συμφέροντα του αφεντικού του κ όταν λες ότι ο τάδε είναι μαντρόσκυλο του δείνα, αν δεν είναι προφανές ότι ο δείνα είναι το αφεντικό, η χρήση της λέξης μαντρόσκυλο το κάνει σαφές εκ των υστέρων.

«Η παρούσα οικονομική και κοινωνική κρίση ευνοεί την ανάπτυξη μαντρόσκυλων ανθεκτικών στην φόλα (βλ. ενδεικτικά: Η. Κασιδιάρη, Ζ. Κωνσταντοπούλου, Α. Γεωργιάδη).»

νταξ.

#25
jesus

in τέντυ-μπόυ

σόρυ ρε φίλε, δεν έχω ψιλά.

#26
jesus

in όπως είσαι

δέσεεεεεε!

#27
jesus

in μαντρόσκυλο

δεν υπαινίσσομαι τίποτε άλλο απ' το ότι είναι ήδη καταγεγραμμένο κ με καλύτερο ορισμό από τον δικό σου, που πχ δεν χωράει το «μπάτσοι μαντρόσκυλα» ούτε μετά τη διόρθωση.

εν ολίγοις, ο διαχωρισμός των πολιτικών ρευμάτων ή κομμάτων από τα πάσης φύσεως συμφέροντα πρώτον δεν δικαιολογείται από κάτι κ δεύτερον τα πάσης φύσεως συμφέροντα (στα οποία εγκλείονται τα κομματικά-πολιτικά) δεν εξαντλούν αυτούς για τους οποίους δαγκώνουν τα μαντρόσκυλα. ιεραρχία το λένε κ είναι απλό : «τα συμφέροντα κάποιου άλλου, ιδίως ισχυρού».

#28
jesus

in μαντρόσκυλο

#29
jesus

in τέντυ-μπόυ

ε, τσοντάρετε κ σεις κάτι.

#30
jesus

in τέντυ-μπόυ

φτηνό χιούμορ.