#1
jesus

in αντίφας

απλά για να τεκμηριώσω την εμπάθεια, την εγκυρότητα κ την αμεροληψία σου: εδώ, σχόλιο πάτση στις 01/12/09. καπάκι βράσταμαν που βλέπει να τεκμηριώνεται κ με επαρκή στοιχεία η θεωρία των 2 άκρων που τόσο αγαπάει κ γαργάρα μετά το σχόλιο της πειρατίνας.

όταν τσιγκλάς, βράστα, με σχόλια του τύπου

Αναρωτιέμαι εάν αυτός που μόλις βαθμολόγησε το λήμμαν τοιουτοτρόπως είναι φα ή αντιφά. Θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε από τα δύο ;-)

όπου η φατσούλα ίζολ «φασίστες κ αντιφασίστες μία φάρα είναι», μη μας λες μετά ότι δε σ' αφήνουμε ν' αγιάσεις. είναι τουλάστιχον θράσος κ δεν είναι η 1η φορά. κ άνοιξε επιτέλους μια εγκυκλοπαίδεια, το «ξέρεις να διαβάζεις» με το φασισμό δεν έχει καμία σχέση, εσύ που βλέπεις παντού πούστηδες.

θα ανεβάσω κ αργότερα μια απάντηση που σου έγραψα κ δεν μπόρεσα να ανεβάσω γιατί το νετ τον έπαιζε χτες.

#2
jesus

in αντίφας

@ηρώ: εσένα δλδ το πρόβλημά σου είναι ότι μιλάμε για πολιτική (που δεν μιλάμε για πολιτική) κ όχι ότι ο βράστα συστηματικά ορίζει έννοιες με τις οποίες τελευταία βιωματική επαφή είχε το '76, κ πλέον έχει επαφή μόνο στο νετ; κ ότι κάνει την τεράστια βιβλιογραφική έρευνα κομίζοντας τις εξής πολυάριθμες μία πηγές, της αξιοπιστίας του ίντυ, κ από αυτές τις πολυάριθμες μία αξιόπιστες πηγές διαβάζει

«Ο αυτόνομος χώρος ας πούμε δεν κατεβαίνει σε πορείες με τους αριστερούς κι ενώ προέρχεται από αντιιμπεριαλιστικά ρεύματα που υπήρχαν μέχρι και την δεκαετία του 80»

κ καταλαβαίνει

«ο αυτόνομος χώρος εγκατέλειψε τη συστημική αριστερά»

#3
jesus

in αντίφας

ξέρεις να διαβάζεις; εκεί λέει αντιιμπεραλιστικά ρεύματα. δεν λέει συστημική αριστερά. όταν διαβάζεις αυτό που έχεις μπολντάρει εσύ καταλαβαίνεις ότι η αυτονομία προήλθε απ' την αριστερά;

κ επειδή το έγραψε ένας τύπος στο ιντυ εσύ το βάζεις στον ορισμό;

#4
jesus

in αντίφας

μπορείς να μου εξηγήσεις πότε ο αυτόνομος χώρος εγκατέλειψε τη συστημική αριστερά;

ή να σταματήσεις να γράφεις για πράγματα που δεν ξέρεις.

#5
jesus

in αντίφας

«Ξεπήδησαν από τον αυτόνομο χώρο που εγκατέλειψε την συστημική αριστερά»

αφού σε χαλάει, γιατί το πίνεις; πόσες φορές πρέπει να σου πούνε ότι με την παλιμπαιδίζουσα εμπάθειά σου κάνεις κακό στην εγκυρότητα του σάιτ γιατί γράφεις καραμπινάτα λάθη;

#6
jesus

in σε λέω, με λες

δεν ξέρω αν κομίζω γλαύκα, αλλά:

πιστεύω ότι η γενική εξηγείται απ' το σχήμα

έσπασα το κεφάλι του -> του έσπασα το κεφάλι

στην αρχή με απλή αλλαγή θέσης του «του» στην πρόταση.

δλδ από προτάσεις στις οποίες το αντικείμενο παίρνει κτητική αντωνυμία (τι σκατά είναι), κ αυτή η αντωνυμία εξελίσσεται σε έμμεσο αντικείμενο στο ρήμα. καθώς στα ελληνικά υπάρχει μεγάλη ελευθερία στην τοποθέτηση των λέξεων μέσα στην πρόταση, μου φαίνεται λογικό να άλλαξε στην αρχή θέση η κτητική αντωνυμία κ μετά να εξελίχθηκε στον κυρίαρχο τύπο.

τα έχω δει αυτά στις ταινίες.

#8
jesus

in η Παπαρήγα η καλή

ο κουτσούμπας ο καλός πλέον.

#9
jesus

in αυτός! 1-0

θεός έκανε το εξής αστείο:
- knock-knock!
- who's there;
- tom.
- tom who;
- to mouni tis manas sou.

#10
jesus

in αρκούδως

προτείνω κ το τηγάνι αντί του τυγχάνει, πχ «επειδή τηγάνι να είμαι ειδικός επί του ζητήματος...».

μου ήρθε σήμερα το πρωί που έπλενα έναν αράπη.

#11
jesus

in Γκαστόνε

μόνο.

#12
jesus

in σκάω

κ έφυγε κομμάτια.

#13
jesus

in βότκα ξέρναγια

γμτ, λούξυ-λούξυ τον λέει εκεί. το λίκι-λίκι πρέπει να είναι από άλλο.

#14
jesus

in βότκα ξέρναγια

λίκι-λίκι.

#15
jesus

in βότκα ξέρναγια

α μπράβο, γιατί μόνο βίσκια είχαμε.

#16
jesus

in ταξιφάρας

αν είναι αβανγκάρντ κατσιφάρας;

#17
jesus

in ταξιφάρας

κ μια δόση από κατσιφάρα ίσως;

#18
jesus

in χαφιές

αφού τρώει μόνο κρέπες.

#19
jesus

in χαφιές

το παίρνω άκυρο, τελικά, παρεσύρθην.

#20
jesus

in μαρκόνια και φοινίκια

κ λιριά οι λίρες για τους κατοικούντες εν ηνγκλετέραν. νομίζω το έχω αναφέρει κ αλλού, αλλά ας βρίσκεται.

#21
jesus

in χαφιές

πάντως, κ τα 2 χρησιμοποιούνται ακριβώς έτσι κ στα γαλλικά, οπότε ο ζεράρ δεν θα έχει πρόβλημα.

το θυμάμαι από πριν φύγω ελλάδα, όταν ήταν πολύ της μόδας ο εισαγγελάτος, εύκολα 2005.

#24
jesus

in σάλτσα και γαμήσου

το κατέβασε η κούτρα μου αυτόνομα κ το λέω πριν ακόμα πάρω κινητό.

#25
jesus

in αστικός μύθος

όχι, είναι απλά μια ακόμα μούφα απ' το κουλούρι όπως αυτή.

για να είναι μια μούφα αστικός μύθος πρέπει να αποκτήσει μια στοιχειώδη βάση ανθρώπων που την πιστεύουν κ την αναπαράγουν, κ να διαρκέσει στο χρόνο. πχ αυτό με τους κροκόδειλους είναι παμπάλαιο κ έχει αντέξει πάνω από μια γενιά.

αυτό το κριτήριο αποκλείει τα διάφορα κουτσομπολιά της σώου μπίζνες κ άλλα παρόμοια που έχουν μπει είτε στα παραδείγματα είτε στα σχόλια, λόγω της γνωστής μαξιμαλιστικής τάσης στο σάη.

εν ολίγοις: ο ορισμός είναι ακριβής, αλλά τα παραδείγματα κ τα σχόλια συνολικά συσκοτιστικά.

#26
jesus

in ζουν ανάμεσά μας

οκ, δεν είμαι ο μοναδικός που αναρωτιέται προς τι ο τσαμπουκάς.

(όταν μεγαλώσω, θα ανεβάσω κ πραγματεία για τη μανούρα)

#27
jesus

in ζουν ανάμεσά μας

το απόλυτο προλετκάλτ αριστούργημα.

#28
jesus

in κομμίδι

απ' το κόμμι.

#29
jesus

in σκαφάτος

«κάνε φίλους σου σκαφάτους
κι άμα βγείτε στ' ανοιχτά,
μαγείρεψ' τους και φά' τους»