@ηρώ: εσένα δλδ το πρόβλημά σου είναι ότι μιλάμε για πολιτική (που δεν μιλάμε για πολιτική) κ όχι ότι ο βράστα συστηματικά ορίζει έννοιες με τις οποίες τελευταία βιωματική επαφή είχε το '76, κ πλέον έχει επαφή μόνο στο νετ; κ ότι κάνει την τεράστια βιβλιογραφική έρευνα κομίζοντας τις εξής πολυάριθμες μία πηγές, της αξιοπιστίας του ίντυ, κ από αυτές τις πολυάριθμες μία αξιόπιστες πηγές διαβάζει
«Ο αυτόνομος χώρος ας πούμε δεν κατεβαίνει σε πορείες με τους αριστερούς κι ενώ προέρχεται από αντιιμπεριαλιστικά ρεύματα που υπήρχαν μέχρι και την δεκαετία του 80»
κ καταλαβαίνει
«ο αυτόνομος χώρος εγκατέλειψε τη συστημική αριστερά»
ξέρεις να διαβάζεις; εκεί λέει αντιιμπεραλιστικά ρεύματα. δεν λέει συστημική αριστερά. όταν διαβάζεις αυτό που έχεις μπολντάρει εσύ καταλαβαίνεις ότι η αυτονομία προήλθε απ' την αριστερά;
κ επειδή το έγραψε ένας τύπος στο ιντυ εσύ το βάζεις στον ορισμό;
μπορείς να μου εξηγήσεις πότε ο αυτόνομος χώρος εγκατέλειψε τη συστημική αριστερά;
ή να σταματήσεις να γράφεις για πράγματα που δεν ξέρεις.
«Ξεπήδησαν από τον αυτόνομο χώρο που εγκατέλειψε την συστημική αριστερά»
αφού σε χαλάει, γιατί το πίνεις; πόσες φορές πρέπει να σου πούνε ότι με την παλιμπαιδίζουσα εμπάθειά σου κάνεις κακό στην εγκυρότητα του σάιτ γιατί γράφεις καραμπινάτα λάθη;
δεν ξέρω αν κομίζω γλαύκα, αλλά:
πιστεύω ότι η γενική εξηγείται απ' το σχήμα
έσπασα το κεφάλι του -> του έσπασα το κεφάλι
στην αρχή με απλή αλλαγή θέσης του «του» στην πρόταση.
δλδ από προτάσεις στις οποίες το αντικείμενο παίρνει κτητική αντωνυμία (τι σκατά είναι), κ αυτή η αντωνυμία εξελίσσεται σε έμμεσο αντικείμενο στο ρήμα. καθώς στα ελληνικά υπάρχει μεγάλη ελευθερία στην τοποθέτηση των λέξεων μέσα στην πρόταση, μου φαίνεται λογικό να άλλαξε στην αρχή θέση η κτητική αντωνυμία κ μετά να εξελίχθηκε στον κυρίαρχο τύπο.
τα έχω δει αυτά στις ταινίες.
ο κουτσούμπας ο καλός πλέον.
θεός έκανε το εξής αστείο:
- knock-knock!
- who's there;
- tom.
- tom who;
- to mouni tis manas sou.
προτείνω κ το τηγάνι αντί του τυγχάνει, πχ «επειδή τηγάνι να είμαι ειδικός επί του ζητήματος...».
μου ήρθε σήμερα το πρωί που έπλενα έναν αράπη.
γμτ, λούξυ-λούξυ τον λέει εκεί. το λίκι-λίκι πρέπει να είναι από άλλο.
λίκι-λίκι.
α μπράβο, γιατί μόνο βίσκια είχαμε.
κ λιριά οι λίρες για τους κατοικούντες εν ηνγκλετέραν. νομίζω το έχω αναφέρει κ αλλού, αλλά ας βρίσκεται.
πάντως, κ τα 2 χρησιμοποιούνται ακριβώς έτσι κ στα γαλλικά, οπότε ο ζεράρ δεν θα έχει πρόβλημα.
μα δεν είναι αδικία, σαλίνα, να κρίνεις διαφορετικές καταστάσεις κ πρόσωπα με τα ίδια μέτρα;
(«το δίκαιο δεν δέχεται υποκειμενική κρίση»)
το θυμάμαι από πριν φύγω ελλάδα, όταν ήταν πολύ της μόδας ο εισαγγελάτος, εύκολα 2005.
το κατέβασε η κούτρα μου αυτόνομα κ το λέω πριν ακόμα πάρω κινητό.
όχι, είναι απλά μια ακόμα μούφα απ' το κουλούρι όπως αυτή.
για να είναι μια μούφα αστικός μύθος πρέπει να αποκτήσει μια στοιχειώδη βάση ανθρώπων που την πιστεύουν κ την αναπαράγουν, κ να διαρκέσει στο χρόνο. πχ αυτό με τους κροκόδειλους είναι παμπάλαιο κ έχει αντέξει πάνω από μια γενιά.
αυτό το κριτήριο αποκλείει τα διάφορα κουτσομπολιά της σώου μπίζνες κ άλλα παρόμοια που έχουν μπει είτε στα παραδείγματα είτε στα σχόλια, λόγω της γνωστής μαξιμαλιστικής τάσης στο σάη.
εν ολίγοις: ο ορισμός είναι ακριβής, αλλά τα παραδείγματα κ τα σχόλια συνολικά συσκοτιστικά.
οκ, δεν είμαι ο μοναδικός που αναρωτιέται προς τι ο τσαμπουκάς.
(όταν μεγαλώσω, θα ανεβάσω κ πραγματεία για τη μανούρα)
το απόλυτο προλετκάλτ αριστούργημα.
«κάνε φίλους σου σκαφάτους
κι άμα βγείτε στ' ανοιχτά,
μαγείρεψ' τους και φά' τους»
απλά για να τεκμηριώσω την εμπάθεια, την εγκυρότητα κ την αμεροληψία σου: εδώ, σχόλιο πάτση στις 01/12/09. καπάκι βράσταμαν που βλέπει να τεκμηριώνεται κ με επαρκή στοιχεία η θεωρία των 2 άκρων που τόσο αγαπάει κ γαργάρα μετά το σχόλιο της πειρατίνας.
όταν τσιγκλάς, βράστα, με σχόλια του τύπου
Αναρωτιέμαι εάν αυτός που μόλις βαθμολόγησε το λήμμαν τοιουτοτρόπως είναι φα ή αντιφά. Θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε από τα δύο ;-)
όπου η φατσούλα ίζολ «φασίστες κ αντιφασίστες μία φάρα είναι», μη μας λες μετά ότι δε σ' αφήνουμε ν' αγιάσεις. είναι τουλάστιχον θράσος κ δεν είναι η 1η φορά. κ άνοιξε επιτέλους μια εγκυκλοπαίδεια, το «ξέρεις να διαβάζεις» με το φασισμό δεν έχει καμία σχέση, εσύ που βλέπεις παντού πούστηδες.
θα ανεβάσω κ αργότερα μια απάντηση που σου έγραψα κ δεν μπόρεσα να ανεβάσω γιατί το νετ τον έπαιζε χτες.