Ο κρικοειδής χόνδρος ή μήλο του Αδάμ είναι ένας χόνδρινος δακτύλιος, που αποτελεί την περιοχή ανάπτυξης και εγκατάστασης του λάρυγγα. Ο τελευταίος αποτελεί δευτερογενές χαρακτηριστικό του φύλου (όπως η γενειάδα, το μουστάκι, η τριχοφυία των ώτων κ.λπ), είναι στους άνδρες πιο ευμεγέθης και παράγει πιο βαρειά φωνή (λόγω της επίδρασης των φυλετικών ορμονών που παράγονται από τους όρχεις) - συνακόλουθα, το υποστήριγμά του, ο κρικοειδής χόνδρος, είναι κι αυτός πιο μεγάλος και προέχει.
Το 1970, o Ray Davies των Kinks επιχείρησε μια διεισδυτική ματιά στον κόσμο του transvestism με το εξαιρετικό #1 χιτ του (που διασκεύασε και ο Πασχάλης), το Lola. Στην ελληνική απόδοση λοιπόν, ο Πασχάλης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «στο εξής θα προσέχει πιο πολύ τα κορίτσια με βαριά φωνή».
Ο Mr Λοβερμάνα στο μήδι, εννοεί προφ. τα ασφαλιστικά ταμεία.
Πριν το 1891 που ιδρύθηκε η Παναχαϊκή, τί γαμούσαμε;
Τ.Α. βλέπω ;)
Καλόοοο.
Στο πιο στρατογκαυλικό, θα μπορούσε να ήταν «προβλεπόμενος»;
Π.χ. - Έπλυνα το αυτοκίνητο. Προβλεπόμενος;
Νομίζω ο Οίκος είχε πάρει και το επώνυμο Χριστιανός.
Skip the foreplay, Χάνε μου.
Aς το κρατήσουμε σαν φραπέ χωρίς συνοδευτικό υλικό, νο;
...που επιδίδονται στη λατρεία του με ό,τι ευκαιρία βρουν.
Και οτιονανισμός για τους πιστούς της θεότητας Ονάν.
Είναι η λακίαμα ισότιμη με το μηγάσι;
29 κατασκευαστές (άσπρων) λεκέδων που πλένουν στο χέρι, δεν μπορούν ν΄απαντήσουν, καθώς δεν μπορούν να συγκρίνουν. Όλοι οι υπόλοιποι ισχυρίζονται πως όχι ακριβώς, πλην όμως έρχεται αμέσως μετά.
Ο μάντης Τειρεσίας (ο γνωστός, που κατέβηκε ο Οδυσσέας και τον συνάντησε στον Άδη) είναι σύμφωνα με τη μυθολογία ο μοναδικός άνθρωπος που έζησε τη σεξουαλική εμπειρία και σαν άνδρας και σαν γυναίκα, έχοντας παρακαλέσει τον Δία να του αλλάξει για δοκιμή το φύλο. Κατά τα λεγόμενά του, το σεχ το ευχαριστιούνται πιο πολύ αι θήλεις, χωρίς να φτάσουνε σε μας περισσότερες εξηγήσεις, προφ. γιατί τελείωνε το επισκεπτήριο του Οδυσσέως.
Τώρα που η έρις εκρίθη (με την παρέμβαση του Χόντζα), ας ανακτήσουμε την παλαιά φιλία, τζήζους. Μερσώ για το σχόλιο.
Οι γαρ τροπαιοφόροι, τελικώς έσονται κερασφόροι.
Υπάρχει ότι και καλά ονομάστηκαν λαζοί, επειδή επί Οθωμανίας, όταν συναντιόντουσαν, χαιρετιόντουσαν με το «Ελλάς ζει» => Λας ζει => Λαζοί. Ήμαρτον, τί άλλο θ' ακούγαν τα αυτάκια μας.
!!
Απλά, η διαφορά ηλικίας μεταξύ Αδώνιδος - Ευγενίας είναι μόνο 3 έτη (Ε.Γ. 1973 vs 1976) οπότε δεν πληρείται το ηλικιακό κριτήριο.
Πάντως, εγώ θά 'λεγα τα ψηλά καπέλα του σαητόστ, να το προσέξουν αυτό το θέμα, δλδ τον υφέρποντα φασισμό/ρατσισμό να χαρακτηρίζονται φασίστες/ρατσιστές όσοι απλά τυχαίνει να έχουν διαφορετική γνώμη.
Κατά τ' άλλα, η διαγραφή όλων των σχολίων του παρόντος λήμματος, με βρίσκει σύμφωνο.
Respectable μπέτα, αφού επιχείρησες να με ταυτίσεις με τον Καρατζαφέρη, μου παραθέτεις με πιμί και μια νέα δήλωσή του και προσπαθείς (από μόνος σου, και παρά τη δημόσια έκκλησή μου να επανορθώσεις), να με ταυτίσεις ΚΑΙ με αυτή. Συγχαρητήρια.
Στον πρωταθλητή με το μόνιμο, ακούσια κωμικό ύφος, δεν πρόκειται ν΄απαντήσω διότι δεν με αγγίζουν τα λεγόμενά του. Εκπλήσσομαι όμως από την επιλεκτική ευαισθησία του.
Παρακαλώ τον μπέτα να προβεί σε άμεση δήλωση αποκατάστασης του nick μου μετά την ατυχή όσο και απαράδεκτη (κατ' εμέ) αναφορά του για μένα στο ποστάρισμά του.
- Περπατώ στο δάσος κι ακούω Πέγκυ Ζήνα = μήπως απολύομαι τον άλλο μήνα;
Μπρρρρ... ανατριχιαστικά προφητικό στις μέρες μας.
Eν κατακαυλίδι, δεν θα ήταν πλήρης η υπέροχη συζήτηση μας χωρίς να αναφερθούμε προς γνώσιν και δια τα νομίμους συνεπείας στις δηλώσεις του Υπ. Υγείας, μέσα στη Βουλή, πριν ακόμη πάρουν καλά-καλά εξιτήριο οι 300, ότι «Ποιός θα πληρώσει τον λογαριασμό των 100,000 ευρώ που κόστισε η νοσηλεία τους;»
Δεν μας φτάνει που χρωστάμε στους πιστωτές μας, θα χρωστάμε και σε όποιον μπαίνει παράνομα στη χώρα;
@meniox, να περνάς πιο συχνά από το σάη: κάτι μου λέει ότι έχεις πολλά να συνεισφέρεις.
Μουφλουζ-έλης, ο Μυτιληνιός μουφλούζης.
Δηλαδή για κάθε έναν έλληνα τζήζαντα υπότροφο του εξωτερικού, πρέπει να υποκύπτουμε στον εκβιασμό 300 λαθρομεταναστών απεργών πείνας;
Δεν θέλω να προσωποποιήσω τη συζήτηση, αλλά νομίζω ότι δεν χρειάστηκε να κάνεις απεργία πείνας ή να εκβιάσεις αλλέως πως τη Γαλλική Δημοκρατία για να διεκδικήσεις τα παραπάνω.
Τελικά, για να τραβήξει κανείς πάνω του τα λέιζερ σ΄αυτό το σάη, πρέπει να δηλώσει είτε λεσβία, είτε φασίστας είτε να υποστηρίξει τον Τζόνι.
Κανένα από τα πιράνχας του σαητός με την επιλεκτική ευαισθησία, δεν έσπευσε να εκφράσει την αλληλεγγύη του σε αυτούς και αυτούς τους απεργούς πείνας, και όχι αδίκως: οι περιπτώσεις τους δεν έτυχαν της ίδιας προβολής από τις (ελεγχόμενες) πηγές πληροφόρησης της ηλεκτρονικής κοινωνίας μας. Βλέπετε, εδώ δεν υπάρχει σκατό εξωτικής απόχρωσης και οσμής, εδώ στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι μας και σιγά μην κάνουν πραγματική απεργία πείνας, όλο και θα το ψιλοπαίρνουν το κολατσό τους, θα σκεφτούν οι υπέρμαχοι της Απατίας.
Η γενίκευση εκκολάπτει το αυγό του φιδιού και δεν υπάρχει καταλληλότερη κοιτίδα από τον ισχυρισμό ότι όλοι προσκαλέσαμε και εκμεταλλευτήκαμε Μαμελούκους εργάτες. Ή, επειδή το έκανε η διοργανώτρια αρχή πριν από 7 χρόνια ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, έχουμε αναλάβει μια υποχρέωση (ποιά ακριβώς;) απέναντι σε όλες τις φυλές του Ισραήλ στο διηνεκές.
Ποιά ακριβώς υποχρέωση; Στέγαση; Δουλειά; Περίθαλψη; Για πάαινε να κάνεις εκβιαστική απεργία πείνας με αυτά τα αιτήματα στη Νομική Σχολή του Λονδίνου, της Κανμπέρας, της Χαράρε ή της Χαρτούμ και δες τί θα συμβεί, ω αφελή κουφιοκεφαλάκη εκτουασφαλούς ψευδοφιλάνθρωπε.
Και το «Chinito Chinito» όπου ακούγεται πολλές φορές το «la malaca».
«Dear Noah,
We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
Sincerely, Unicorns»
αχαχαχααχαααχαχαα