για μήδι μιλώ
Να τονιστεί ότι αν και βρωμαλέοι πνευματικά, οι Σλανγκιστές δεν επεδίωξαν ποτέ μέχρι τούδε τον βίαιο εκσλανγκισμό των αλλόφωνων πληθυσμών
μαυτά και μαυτά. είναι να μη ψήνεται και νέο απολύτως απενοχοποιημένο αυτοαναφορικό to the bone σλανγκοέντυπο;;
δεν ξέρω αν είναι θρύλος, αλλά έχω ακούσει ότι Προ PC υπήρχε στα εξάρχεια ομάδα ομοφυλόφιλων με το δυσερμήνευτο όνομα «Αναρχικοί Πούστηδες» με χαρακτηριστικό το άσπρο φανελάκι του οικοδόμου, επάγελμα που κάποιοι όντως το εξασκούσαν
και γαμώ τα εδάφια
το τελευταίο, με την έννοια της βαρέας ενόχλησης, στην Κρήτη έχει το εξής μεγαλοπρεπές και εύηχο όνομα
Μαλάθρακας
φανταστικό πρόσωπο, ή μήπως όχι;
καλά το «πως με βλέπεις;» τα σπάει - όπως και ο Τρέγιας που έλεγε στους αριανούς «κάνε έτσι να με δεις» (και καλά κοίτα ψηλά)
Χτυπάω κάρτα στην αγκαλιά σου, είναι μαρτύριο τα φιλιά σου,
να με πιέζεις με τον αγκώνα και να σου γλείφω την τερηδόνα
Χτυπάω κάρτα στην αγκαλιά σου, όταν με διώξεις από κοντά σου
θα συνεχίσω σαν αχθοφόρος, καντηλανάφτης στο Αγιο Όρος
πανούσης
και στην Κρήτη λέγεται έτσι ο σπόρος του κρεμμυδιού... αλλά δε γκσέρω για τη Μελανησία, πάντως στη λεβεντογέννα δεν είναι σλανγκ
συμφωνώ και 'γω με τζή, το ξέρκωλο πιο μπλακ
επέσαμε θύματα αδέρφια κι εμείς
σε άνιση μάχη κι αγώνα
πλήρεις κι αν γράφαμε ορισμούς
μας μπαγαποντοδοτούσαν το κάθε λήμμα
για το πρώτο, βλ. και 38άρι
είμαστε για τους Πανηγυρικούς πια
S l i t u ; ...
από το μουνί της γκρίνιας, στη γκρίνια του μουνιού - λίγο διαλεκτική, λίγο detournement ρε συσσλανγκιστές...
πολύ σημαντικό το σχόλιο...
βλ. και Γκραν Γκρινιόλ
πιπέρι της! (ζουγανελισμός)
επίσης «με το μπαρδόν»
μεγάλη κουβέντα ανοίγεις αυτοχτονημένε
μπράβο γιου σπερμ!
εννοείται δεν τη λέω σε κανέναν, δλδ εννοείται ότι πολύ καλά έκανες και το κατέγραψες το λήμμα mes και με τον τρόπο που το έκανες, ε, εννοείται αυτό...
το σχόλιο μου αφορά στο πως έχουν προκύψει αυτές οι γραμματικές μορφές στη σλάνγκ της πρωτεύουσας μέσα από γενικά κακοποίηση ντοπιολαλιών... για μένα αυτή η κακοποίηση ενέχει πολύ βία έναντι των τοπικών διαλέκτων - αυτό που είχα γράψει σε σχόλιο ως [χουντο-] διάλεκτο Παπαμιχαήλ, που έχει γαμήσει τις γλωσσικές και όχι μόνο αναπαραστάσεις για την Κρήτη εδώ και μισο αιώνα.... αν το δεις κι αλλιώς, το «λέμετε», όπως και άλλες γλωσσικές μορφές και καλά χωργιάτικες (πχ τα gli και gni της Αμαgliας κλπ) έχουν περάσει ως slang αλλά ψιλοκαλιαρντή, ψιλογυναικουλίστικη, γλώσσα της θείτσας, της συννυφάδας κλπ if u know what i mean, άλλη μια μορφή υποβάθμισης των ντοπιολαλιών και των γυναικών ταυτόχρονα βεβαίως μέρα που ναι....
τώρα, στα Ρεθεμνιώτικα κυρίως ή κατ' εξοχήν λέγεται εφτάσαμενε ή να δωσομενε (δηλαδή στον αόριστο οριστικής ή στον ενεστώτα της υποτακτικής, όχι στον ενεστώτα οριστικής)..... το μόνο ρήμα όντως που στον ενεστώτα της οριστικής σχηματίζεται με αυτό το -νε (καμιά φορά) είναι όντως το «πάμενε» (κανείς δε λέει στην οριστική «εμείς τώρα κανομενε ησυχία», λέει όμως στην υποταχτική «να κάνομενε ησυχία!»)... όπως και σε σένα άιρον και εμένα και εκεί πήγε ο νους μου, στην παραπάνω κρητική γραμματική μορφή ....
αυτό που λέει ο εσυτζής δεν το ήξερα (προφ) και μπορεί να ισχύει.... αλλά και πάλι νομίζω ότι το λέμετε (!) προκύπτει μέσα από παρανόηση και βιασμό αυτού του Κρητικού -νε (γιατί βασικά τα Κρητικά και τα Λαρσέικα έχουν περάσει ως οι κατ' εξοχήν ντοπιολαλιές), το οποίο γενικά παρανοείται ως τρίτοπληθυντικοποίηση του πρώτου πληθυντικού (ενώ είναι ευφωνικό), και εδώ έχουμε και πλήρη αναμπουμπούλα γιατί αντί «λέμενε» γίνεται «λέμετε» που ακούγεται και πιο λάθος, (άρα) και πιο χωριάτικο, (άρα) και πιο επιτατικό, αλλά και πιο καλιαρντό και γυναικουλίστικο - αν κανείς μη γκέι ή μη μετροσέξουαλ πει «λέμετε»....
(μην αρχίσετε τώρα, δεν εννοώ ότι όποια χρησιμοποιεί το «λέμετε» είναι γυναικούλα, απλά όταν χρησιμοποιείται θέλει να δωθεί αυτή η επίφαση γυναικείας λαϊκότητας)
αατα και λίγα είπα ;-)
ούτε αγραμματοσύνη ούτε ντοπιολαλιά, αλλά αγραμματοσύνη (ασχετοσύνη) περί ντοπιολαλιών
κλούβες, κλουβιά, και κλούβια ιδανικά
παλαιό σχετικά αναρχικό σύνθημα
υπήρχε, βλ. μυρωδιάς
υπάρχει φουρφουρίζω ρήμα στην Κρήτη και πρέπει να σημαίνει πλαταγίζω απτον άερα, το χωριό δεν ξέρω αν βγαίνει από κει, λέει ο Χαλικού
@vrasta: σπεκ
Ανχελή, κερνώ Σουδιανό φωτιστικό Δοξάκη
θξ v/man