τι φταίει η έρμη η τσίτα...
γιατί είναι διπλά καμμένος αυτός ρε.
υπάρχουν και τα εξής, προς το παρόν προφορικά:
- «συρίζι» (κατά το κυρίζι), που αναφέρεται στους ανήκοντες στη νεόπλουτη τάξη που ψήφισαν φέτος σύριζα δια της εις άτοπον απαγωγής
- «παρίζι» ή «πάριζα» (λογοπαίγνιο με το παριζάκι), που προκύπτει από το πασόκ-σύριζα και αναφέρεται στα πασόκια που είδαν στον σύριζα το νέο μέλλον τους.
σλανγκαρχιδιάζω τώρα, ε καιρό είχα: αυτή η έκφραση υπάρχει και εδώ.
Υπενθυμίζω επί τη ευκαιρία σε όλους, ότι δεν βάζουμε λήμματα που υπάρχουν ήδη σε λεξικά, παρά μόνο αν έχουμε κάτι πολύ αλλιώτικο ή/και καινούργιο να προσθέσουμε στους ορισμούς τους. Το λέω γιατί έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι έχουμε χαλαρώσει λίγο με το θέμα! (νταξ, μπορεί και να είναι ιδέα μου)
αυτό τόβγαλε μόνος του δεν του το κοτσάρανε, άρα δεν μετράει.
δε μου λέτε, το κασιδιάρης είναι παρατσούκλι ή επώνυμο;
κάποιος φοβήθηκε μη φάει ξύλο και κατέβασε το μήδι, δεν παίζει τπτ.
και συ, του λόγου σου, σα να μας ξέρεις καλά για νέο παιδί... καλώστο πάντως!
δεν είναι έλλην αυτός.
βράστα, τόσα χρόνια ήθελα να το πω και επιτέλους το θυμήθηκα: μιας και είσαι και μοντ και ο συγγραΦΕΥ του λημμάτου αυτού, δεν τα κάνεις 2 χώρια λήμματα για να μπορούμε εύκολα να λινκάρουμε (κυρίως το «μήδι» που χρησιμοποιείται κατά κόρον); θα γαμηθεί η βαθμολογία σου βέβαια, επίσης άντε να λινκαριστούν όλα τα «μήδια» που υπάρχουν αλινκάριστα, μπορεί να λέω μαλακία αλλά σκεύου το.
να σημειώσουμε για τον γερμανό μεταφραστή ότι η φράση έγινε πολύ επίκαιρη αυτές τις μέρες που τίθεται το θέμα ποιος και πώς και με τι έδρες θα κάνει κυβέρνηση.
αν κάποιος έχει το κουράγιο να ψάξει στο νέτι για κανα μήδι με κάποιον απ' όλους τους δημοσιοκάφρους και εκπροσώπους κομμάτωνε που λένε και ξαναλένε την έκφραση, ας το αναρτήσει, θξ.
α ρε έλεκτρα, μάντης, μάντης!
εδώ είναι που κολλάει το παλιό: «γιααα να δούμε τι θα δούμε...».
ναι, σαφώς. κάπου το είχαμε γράψει αυτό ρε πστ, δεν το βρίσκω τώρα.
το οποίο pakies προέρχεται μάλλον από το pakindians.
Ο μέσος άντρας, όποιας ηλικίας, πορτοφολιού κλπ, αδιαφορεί παντελώς για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, κυρίως γιατί συνήθως είναι φορέας και δεν έχει συμπτώματα. Και αν αρπάξει κάτι η γυναίκα δεν αποδεικνύεται ότι ήρθε από δαύτονα. Και πάντως η γυναίκα είναι που θεωρείται βρωμιάρα, γενικά (απορώ ρε πστ πώς τελικά τα καταφέρνετε και γλύφετε μουνιά!). Το δε θέμα της καπότας είναι θέμα γοήτρου, δε φιμώνεις τομπούτσο σου. Ο μέσος άντρας λοιπόν το παίζει μάγκας και η μέση γυναίκα, τις τελευταίες δεκαετίες, το παίζει δεμασάω, μην την πουν και μυξοπαρθένα. Αυτό είναι όλο, τι κάθεστε και ψάχνετε τώρα...
και «μπαλαφαριά» (πχ: «Γι' αυτό κάνω μπαλαφαριές, Πιότρ Αλεξάντροβιτς, για να γίνω πιο ευχάριστος» -από τους Αδελφούς Καραμάζοφ, μτφ Άρη Αλεξάνδρου).
μπολντ βάζουμε μόνο στο κάθε παράδειγμα, κι αυτό μόνο όταν το παράδειγμα είναι πάνω από 6-7 σειρές. Δηλ. όπως το έχεις τώρα, καλή είσαι. Λίγο από την άλλη το τιμόνι και ώπα.
σωστός. λέμε μια εικόνα «καμμένη» όταν τα φωτεινά της σημεία βγαίνουν άσπρα ή ξεθωριασμένα.
σφωνώ.
βασίστηκα στο σχόλιο του Πάτσεως που με βρίσκει ζύμφωνη. Ας πουν κι άλλοι όμως.
ωραίος. αχρείαστη νάναι η σφουγγάρα βέβαια..
προφ, ως προς το 3 και 4 τουλάχιστον, αναφέρεται στα λαθάκια. αν είναι έτσι, δίκιο μεν, αλλά να πω ότι στα παραδείγματα από το νέτι δεν κάνουμε διορθώσεις.
μήπως τελικά το λήμμα αυτό δεν χρειάζεται να μείνει νέτο σκέτο, καθότι εντάσσεται ως άλλο ένα παράδειγμα στο λήμμα (ρήμα Χ) που (ρήμα Χ), πώς το βλέπει ο λαός;
σήμερα που ξαναείδα το πρώτο σκέλος στο σχόλιό μου, να πω κάτι: δεν εννοώ ότι το να είσαι ανορθόγραφος είναι εμετικό ή ξέρωγω τι, προς θεού, αλλά εννοώ ότι εφόσον αποφασίζεις να βγεις παραέξω και να βροντοφωνάξεις σε όλον τον κόσμο το καταπληκτικό μήνυμά σου το οποίο θες να μείνει στην ιστορία και μου το παίζεις και γνώστης των αληθειών και αυτοκριτικός και ό,τι (δηλαδή μου το παίζεις πάλι τέλεια πατρίδα -από την άλλη πλευρά του νομίσματος) και δη γραπτώς, προσέχεις, αν μη τι άλλο, να είναι και σωστά γραμμένο... (αναφέρομαι στους υπότιτλους, όπου υπάρχει το επειρεάζομαι, πχ.).
αν μη τι άλλο είναι ανορθόγραφος.
επί της ουσίας όμως: το δημόσιο αυτοκατηγορώ το θεωρώ ρηχό, το λιγότερο.
ποιος τη χάρη του!