Delirium (acute confusional state) is a common and severe neuropsychiatric syndrome with core features of acute onset and fluctuating course, attentional deficits and generalized severe disorganization of behavior. It typically involves other cognitive deficits, changes in arousal (hyperactive, hypoactive, or mixed), perceptual deficits, altered sleep-wake cycle, and psychotic features such as hallucinations and delusions.
μα εννοείται χρυσή μου, ο ψυχανάλας ασκεί μια μορφή εξουσίας όπως ο δάσκαλος, ο γονιός, ο αστυνόμος και τοσοι άλλοι, τα χει πει ο Φουκώ αυτά νομίζω, πουλάει τον προσωπικό του μύθο στον οποίο είναι αυτοεγκλωβισμένος.. το μικρόβιο της εξουσίας το οποίο διεισδύει και διαποτίζει τις κοινωνικές σχέσεις ως το κόκαλο... γι' αυτό και όσοι έχουμε θεματάκι γενικώς με την εξουσία (κι εγώ είμαι ένας απαφτούς μέχρις υπερβολής ενίοτε) δεν πολυπιστεύουν στην κλινική χρησιμότητα της ψυχανάλας, προτιμούν να τη βλέπουν περισσότερο σαν μια πολιτισμική κριτική. Πόσο μάλλον όταν υψώνεται και το μέγα εμπόδιο των χρημάτων, του αντιτίμου που πρέπει να στάξεις στον ψυχανάλα, όπως πολύ σωστά είχε επισημάνει παλαιότερα ο χαλικούτις..
profanously αστειεύομαι
σ' ένα βαθμό
αλλά
ποιος θ' αποφασίσει
για το ποιος ψυχανάλας
είναι τσαρλατάνος
και ποιος όχι;
είναι τόσο απλό να είσαι ψυχαναλυτής
απλά επαναλαμβάνεις κάθε τόσο την τελευταία φράση του αναλυόμενου.
Ο Κολλυβάτος έχει κάποια σχέση με τους Κολλυβάδες;;
ωραία σχόλια γιατρέ μου - και λήμμα φυσικά. Για κάτι τέτοια είναι που εξακολουθώ και μπαίνω στο ρημάδι ακόμη...
εξαιρετική ιδέα πάντως, να βγάζουμε τα γυναικάκια μας φάτσα φόρα στο σλακ, νομίζω ο ατσεγκές το 'χε κάνει πρώτος πάντα πρωτοπόρος αυτό το παιδί. θα κάνουμε και διαγωνισμό για το καλύτερο νιμού
σιγά τη γκόμενα ρε φίλος
Slang.turk
Δε λέω, περιποιημένο ως ορισμός, αλλά... αλλά.
Ο γούγλης δεν επιστρέφει τίποτα - όχι οτι αυτό σημαίνει ντε και σώνει κάτι, είναι όμως μια ένδειξη.
Λέγεται ετούτο πράμα και σήμερα;
Ή το άκουσες π.χ. απο καμιά γιαγιά τουρκομερίτισσα;
Αποτελεί το παρόν κάτι παραπάνω απο λαογραφικό απολίθωμα;
Καλόπιστα ρωτώ.
τώρα το μόνο που λείπει είναι να βάλει ο Γκάτσμαν μήδους με τη μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού.
τσεκάρω τα αντανακλαστικά σου
έχουν πάει να μαζέψουν ήλιο
τα εις -άνος επώνυμα είναι αρβανίτικα ή τι;
μια απορία ρε βουλγαροφάγε: γιατί τα εισαγωγικά στο «την τσούρα το μαλλί της φταίει»;;;
πάει όλο μαζί άνευ εισαγωγικών, αφού.
axaxaxax
ο αρχιεπίσκατος θε μου σχώρ με
tour de force βράστα-άνιμαλ!
Νομίζω τα εξήγησες πολύ ωραία στο φίλο μας απο τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλjίου. O νομιναλισμός τα σπάει.
νιάου
Λες πως δεν σ' αρέσουν τα στερεότυπα όμως στην ουσία αυτό που κάνεις είναι να τα αναμασάς και να τα σερβίρεις παραλλαγμένα, γαρνιρισμένα με «σως κουλτουριάρ» (κατά το σως ταρτάρ). Διότι τι είναι η «αναδίπλωση του εαυτού» και το κατάπιωμα της ανάσας σου, αν όχι η παρέα που κάνει κάποιος στη μοναξιά του. Και τι άλλο εκτός απο στερεότυπα χιλιοειπωμένα είναι το βούλιαγμα στη διαπλοκή, τη βία, τη λαγνεία, τη λαιμαργία και σ' όλα τα υπόλοιπα θανάσιμα αμαρτήματα;
Κατάφερες, τέλος, να φτάσεις απο την απαγόρευση του τσιγάρου στην περιβόητη Παρακμή της Δύσης, το μέγιστο των στερεοτύπων απο την εποχή του Κικέρωνα. Μα εκεί μπορεί κανείς να φτάσει απο οποιαδήποτε αφετηρία, τίποτε πιο εύκολο. Άλλωστε, τουλάστιχον απ' τον Ουμπερτο Έκο και δώθε (που θάλε γέσκε συ) τα πάντα οδηγούν στα πάντα, στη λογική φυσικά του «τυχαίο; δε νομίζω». Κατ' εμέ το γράψιμό σου είναι υπερβολικά περιφραστικό και πλεοναστικό, θα μπορούσες να πεις τα ίδια πράγματα με πολύ λιγότερα λόγια.
Σημειώνω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πως δεν υπεισέρχομαι στην ουσία του ζητήματος της απαγόρευσης, τυγχάνω άλλωστε και γω καπνιστής και με ενοχλεί εξίσου αυτή η κατάσταση.
Η Άννα Θαλασσινή, συνβασιλέας που διάβαζε πολύ Βασίλειο Νήσις, πρότεινε να δώσουν προνόμοια στους Βενετούς και τους Γότθιους γιατί ήταν υποδιαίστεροι και επίσης να τους καταβάλουν ένα χριστιανικό ποσό. Βρισκόμαστε άλλωστε σε μια περίοδο κοινωνικοπολιτικής ανάπαυσης, πολύ πριν ο Ραφαήλ ζωγραφίσει την «Αθηναίων Πολιτεία» και πολύ πριν τη ναυμαχία των Λευπάντων, όπου πολέμησε ο Γκρέκο κι ας είχε ασθηματισμό. Όμως η Εκκλησία του Δήμου πήρε το λόγο και προτίμησε την πρόταση του Παρμενίος και του Χερμωνίδη, οι οποίοι κατάγονταν απο το πανέμορφο Πέτα (κοντά στην Άρτα) και οι πρόγονοί τους είχαν πολεμήσει τους γερμανούς παρέα με πολλούς φιλέλληνες. Αυτά κατέγραψε ο ιστορικός «Δίον-Κάσσιο», στο βιβλίο του «Ηistory of the Ottoman and Pire».
που να μην περνάει αποκλειστικά και μόνο από μένα τον ίδιο, από κάτι που του έχω πει εγώ και το οποίο πρέπει αμέσως να τσιτάρει για να μην αφεθεί ο υπαινιγμός ότι έχει απευθείας γνώση/ πρόσβαση στις συνήθειες της μάνας μου εδώ θα κόλλαγε κανα μετακουλτουριάρικο σύνθετο τύπου διαμεσολάβηση, αδιαμεσολάβητο, διαμέσευση κλπ :Ρ
Πενετρέϊτινγκ!!
Στοίχημα θα αρέσει του βίκα, που έχει το σκάλωμα με τα γραμματικοσυντακτικά.
ax auta ta kainouria montela
To ήξερα μόνο ως φιλολογικής χρήσης, π.χ. σε κόμικς.. Καμιά ιδέα για προέλευση; Έχει σχέση με το τσιμπάω ή είναι καμιά σλαβιά / αλβανιά;
μη δεις γυναίκα εσύ :Ρ
Ενώ τα δικά σου είναι όλα 300% σλακ, ως γνωστόν...
Καλύτερα φίλος να ρίξεις μια ματιά εδώ, με προσοχή.