Οποιαδήποτε πετυχημένη ατάκα από διαφήμιση ή κάποιο τραγούδι κλπ (βλ. π.χ. και συζήτηση εδώ) δεν καθίσταται απαραίτητα σλανγκ. Ίσως κάποιο από τα παρόμοια της τελευταίας σειράς να μπορούσε να σταθεί καλύτερα ως λήμμα.
Έεετσι. Εγώ όταν είμαι σπίτι μόνος, κάνω τις τρεις τέσσερις τζούρες τις απαραίτητες που είπες και μετά το σβήνω και το κρατάω για μετά. Αλλά πού να το κάνεις αυτό δημοσίως, έχεις να φας τρελό κράξιμο για σκρουτζιά...
Εξαιρετικός. Αν και τέτοιου είδους συνδυαστικοί ορισμοί θα έπρεπε ίσως - έχει ξανατεθεί το ζήτημα νομίζω από βίκαρ αλλά δε θυμάμαι που - να καταχωρούνται ως αυτοτελή άρθρα που θα σχολιάζουν γενικότερα κοινωνιογλωσσικά φαινόμενα, ανεξαρτήτως της ροής των υπόλοιπων λημμάτων...
Για Μεγάλο Τραγουδιστή / γιαγιά / δεσποινίδα Κατεχάκη / κυρία Κατεχάκη / σαφάρι / ποδοσφαιρική ομάδα παίξει μπάλα, ήτοι τραγέλαφος υπόθεσης Οτσαλάν, ετοιμάζω πυρετωδώς κειμενάκι..
Αγάπη τσάμπα οι οδηγίες μου, μάλλον άλλο πάτησες κι όχι το 5ο, γιατί κατέβηκαν τα stats :(
Καλωσορίσματα ok Mes εξ ενός των ανεπισήμων και μη αναγνωρισμένων αναγραμμαντείων. Για το ορίτζιναλ θα περιμένεις.
Αν και δε μου φαίνεσαι και τόσο νέοπας όσο λες, αλλά τέσπα... ας πάει στον καιρό.
Το κομμένη = εγχειρισμένη αδελφή: πολύ καλό, προτείνω να αποτελέσει τον πρώτο σου ορισμό. Πετροπούλειο;
Σημειωτέον οτι οι πάλαι ποτέ ευνούχοι, διακρίνονταν κατά τους βυζαντινούς χρόνους, σε τρεις κύριες κατηγορίες (απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε κάτι βυζαντινοτέτοιους που παροικούν το σάιτ):
- εκτομίες. Αποκοπή γεννητικών οργάνων, ολική ή μερική. Αν σου έκοβαν όλο το πακέτο, έχει καλώς, αν όμως σου έκοβαν μόνο το τρίτο το μακρύτερο και συνέχιζες να έχεις καύλες λόγω της παραγόμενης τέστο...
- θλιβίες. Σύνθλιψη γεννητικών οργάνων, που καταντούσαν δισδιάστατα, χαλκομανίες, κάπως έτσι ένα πράμα.
- σπάδωνες. Αχρήστευση γεννητικών οργάνων λόγω κάποιας ασθένειας.
Τέλος, να σε πω οτι μπορείς να βαθμολογείς τους ορισμούς και τα λήμματα: να, εν προκειμένω πας επάνω στο 5ο από αριστερά αστεράκι (αυτό που λέει «τα σπάει» ή «τέλειος ορισμός» και κάνεις αριστερό κλικ. Τόσο απλό! Φυσικά πλάκα κάνω!
Αντι να με πεις κι ευχαριστώ που σ' εμαθα την προέλευση μιας φράσης που χρεσιμοποιείς (για να ειρωνευτείς), εσύ με (ξανα)ειρωνεύεσαι! Αυτά είναι!. Αλλά είπαμε, οψόμεθα εις Φιλίππους!
Μην ψάχνεις για γραμμική λογική σ' αυτά... Για να καταλάβεις, είχα ρωτήσει τον κολλητό μου τον μονιμά του ναυτικού, να με πει γιατί οι αξιωματικοί λέγονται πιλάφια. «Επειδή σε πήζουνε, όπως το πιλάφι που πήζει..» Κάτι πήγα να πω οτι αν είναι έτσι, πιλάφια θα έπρεπε να λέγονται οι αποκάτω, οι χαμηλόβαθμοι... Και η απάντησή του: «ξεκόλλα μ' αυτό το σάιτ ρε μαλάκα, μου χεις ζαλίσει το κεφάλι με τις απορίες σου»...
Αυτός ο Ρούμπενς είναι ανεξάντλητος, ούτε θυμάμαι για πόσες χιλιάδες έργα μιλάμε... Το συγκεκριμένο πρέπει να είναι έργο εργαστηρίου, δν είναι από τα πολύ γνωστά. Το κατάλαβα βασικά - άκου τώρα - από τα βυζιά της δεύτερης από αριστερά, έχουν ακριβώς το ίδιο σχήμα και κοιτάνε προς τα κάτω, με τα βυζιά της τύπισσας στην Αλληγορία των Αγαθών της Ειρήνης, που το ζουπάει και πετάγεται το γάλα...
Εμείς τα σκυλια της παραλίας και των πριονιών οταν λεμε μπουγελο εννοούμε με αλκοολούχα, μπύρες κυρίως...
το 'πιασα και γω, τενκιου βραστα johnblack
Θξ παιδες, αυτό ακριβώς γουστάρω, να φτιάχνω κείμενα όπου ο καθένας θα βρει αυτό που γουστάρει - όπως γράφει ο Έκο για το Όνομα του Ρόδου.
Ο Χαν με την Ιστορία της Τέχνης. Το τελευταίο μήδι να πούμε είναι του Turner, που επηρεάστηκε τα μάλα από Claude Lorrain. Το δεύτερο είναι μπαροκιά, κάτι σε ρούμπενς μου κάνει, με τις πλούσιες σάρκες και τα βυζιά κλπ και το πρώτο δν το ξέρω.
Άλλοι ήθελαν να μάθουν για τους μπασκίνες και τα χούγια τους.
Και βέβαια η Μες στον τομέα της! Άμα σου πω ήμουν σίγουρος 300% πως θα το σχολίαζες θα μου πεις πως ξερω τα πάντα όσα υπήρχαν όσα υπάρχουν κι όσα θα υπάρξουν (φράση την οποία παρμπίπταμπλυ την συναντάμε για πρώτη φορά στην Ιλιάδα, νομίζω στο Α: έτσι περιγράφεται ο μάντης Κάλχας...)
@ κχαν: κι εγώ μπαίνω καμιά φορά σε ξένα σλανγκοσάιτ, λόγω της λημματολαιμαργίας που λες. Εκεί όμως χάνει η μάνα το παιδί, μιλάμε για φάση χαίρε βάθος αμέτρητο... Οπότε τα κλείνω και ξαναγυρνάω γρήγορα στη ζεστασιά και τη θαλπωρή του σλανγκ.γκρρρ :)
@ βικ ή όποιος. Πείτε μου πληζ πως μπαίνουν οι παραθέσεις στα σχόλια, τόσο καιρό δεν το έχω μάθει...
Μια χαρά είναι για το σλανγκ.γκρρρρ. Λέγεται κατά κόρον, όπως είπε κι ο βράστα, από αμερικανοτραφείς αλλά - θα προσθέσω - κι από αμερικανοκρουσμένους, βλέπε ραπάδες / χιπχοπάδες / σκεϊτάδες / φρισταϊλάδες / γκραφιτάδες και λοιπούς αραποφέρνοντες νεανίες (απ' αυτούς που φοράνε τις φανέλες του ΝΒΑ ως τα γόνατα και τα μπάγκι παντέλονα για να φαίνεται η κωλοχαράδρα τους). Σε αυτή την ετερόκλητη πληθυσμιακά ομάδα θα συναντήσεις π.χ. και πολλούς αφρικανούς, οι οποίοι - βοηθούντος και του χρώματος - έχουν πλήρως αμερικανοποιηθεί... Όλοι αυτοί είναι πλέον σαρξ εκ της σαρκός της ελληνικής κενωνίας, το ίδιο και το ιδιόλεκτό τους.
ε όχι και τεσσαράκια σε τέτοιους ορισμούς! πετρέλεορ!
Πάρτε τότε άλλο ένα τρεϊλεράκι:
Σούπερ μεταμοντερνιά είναι το πρόσφατο βιβλίο Πώς να μιλάτε για βιβλία που δεν έχετε διαβάσει. Η ΑΠΟΛΥΤΗ μεταμοντερνιά είναι να μιλάς ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ γι' αυτό το βιβλίο χωρίς να το έχεις διαβάσει! Πρόκειται για το γνωστό φαινόμενο Mise en abyme (δυο κατρέφτες που αντανακούν ο ένας τον άλλο, κάποιος που ονειρεύεται και στο όνειρό του βλέπει πως ονειρεύεται κλπ)
Όπως το λες, δε νομίζω πως πρέπει να επιμείνουμε σε καλλιτεχνικούρες για κρήνες και για νταντά και για νταλί κλπ. Εγώ έχω αντίστοιχα συλλέξει πολλά που αφορούν το προφίλ, π.χ. ακούει τα πάντα απο μουσική, δεν έχει πρόβλημα να βγει όπου να 'ναι, γουστάρει τα ξέκωλα και τις οξυζενέ, δεν έχει καθόλου πρόβλημα να κάνει παρέα με γκέουλες (αν και καμιά φορά τον πιάνουνε τπτ κρίσεις και τους κράζει αλύπητα), ενίοτε του κολλάνε τη στάμπα του δεξιού (οι συρριζοαυτονομοσυνασπιστές) ή του ανάρχα (οι νουδούδες), κράζει το θέατρο και τον κουλτουριάρικο κινηματόγραφο (παρόλο που θέλει να τα ξέρει κι αυτά) κλπ
Πρέπει επίσης να κάνουμε τη βασική διάκριση ανάμεσα στον συνειδητοποιημένο μεταμοντερνιάρη, δλδ αυτόν που έχει διαβάσει δυο βιβλία και την έχει δει κάπως, και τη μεγάλη μάζα όσων συμπεριφέρονται μεταμοντερνιάρικα αλλά το αγνοούν (κι αν τους το πεις, θα σου πουν «ποιος, εγώ; αυτά είναι για τις αδερφές»....
Δες το αμέσως αποκάτω λήμμα του ναστρεδίν. Ωραία. Πάμε τώρα.
ευτυχώς αναφέρω = ευπειθώς αναφέρω
δεν δικαιείσαι = δεν δικαιούσαι
προάστειον = προάριστον
προπαιδευόμενος = προπορευόμενος
κλπ κλπ όπως
ως αναφορά = όσον αφορά
εξαπανέκαθεν = ανέκαθεν
στην Αττική Οδός
ΑΡΑ
εμπερίστατος = εμπεριστατωμένος
ΔΙΟΤΙ
Ο,τι λέμε προϋποθέτει ένα ορισμένο context.
Στο νετ δε μπαίνω είναι του διαβόλου. Κι αυτοί που κάνω εγώ παρέα τουλάστιχον, λένε συνήθως ή είμαι φορτωμένος ή πολύ απλά το λένε με τ' όνομά του (έχω πιστόλι πάνω μου). Και το κανόνι παίζει κάπως..
Ευστοχότατες οι συνδέσεις ανάμεσα ποστίλα - λαϊκουριά - τιραμισουρεαλισμό.
Μόνο που αυτό το λήμμα του τζίζα είναι πλέον πιο παλιό κι απ' την Ακρόπολη. Καλό, δε λέω, αλλά δεν καλύπτει πλέον τις ανάγκες του ολοένα και πιο μεταστρουκτουραλίζοντος σάιτ. Κάποιος πρέπει να στρώσει τον κώλο του και να γράψει μια ξεγυρισμένη βερμουδιά με τίτλο π.χ. «μεταμοντερνιά» ή «μεταμοντερνιάζω» κλπ. Ποιό το προφίλ του μεταμοντερνιάρη, αν υποθέσουμε οτι μπορούμε να συλλάβουμε κάποιο «κέντρο», κάποιον πυρήνα στη συμπεριφορά του; Έτσι, για να υπάρχει ένα σταθερό σημείο αναφοράς. Εννοείται πως το βάρος πέφτει σε σένα καλέ μου κχανκχ
Άλλο ένα στρατοκαυλικό διαμάντι. Τελικά εσύ ρε φίλε ή πιλάφαρος είσαι, ή - πιθανότερο - κανάς συγγενής σου...
Εμπερίστατος αζ ώλγουεηζ
Βλέπε και σιδερένιο χαμόγελο / ατσάλι στα δόντια
Να σαι καλά πρέσβη μου! Τα ιαβερικά μου γονίδια μπορείς να τα τσεκάρεις και στον πιλότο!
Αυτή ακριβώς την αίσθηση είχα και με επιβεβαιώνεις. Τώρα αν σου πω, οτι ούτε τους άλλους δύο έχω διαβάσει ποτέ, εκτός από κάτι λαθραία ξεφυλλίσματα; Το μόνο αργκοτικό λεξικό που διαθέτω είναι το Λεξικό της Ντάγκλας των Χρηστάκη-Επάρατου. Δεν στο παίζω ιστορία τώρα, ούτε θεωρώ πως δεν είναι έλλειψη να μην τα έχει διαβάσει κάποιος, απλά προσπαθώ να μένω ανεπηρέαστος και να καταχωρώ μόνο οτι έχω ακούσει προσωπικά ο ίδιος.
γιεπ