το μπακαπ παλαιοτερα απο τους μάγκες και καλαουα αθηνέζους χαρακτηρίζετο και ποντιακή συμπεριφορά, εκ του γνωστου ανεκδότου με τον ποντιο και τα δυο εισιτηρια ανα χειρας και την καρτα απεριοριστων στην τσεπη (τις ωραιες εποχες την εισαγωγης των ακυρωτηριων στις καθημερινες μας αστικες μετακινησεις, 50 δραχμουλες για οσους δεν θυμουνται)
Μασταπρήζης Ζήσης, ειδικός αναλυτής επί παντος θέματος.
2-3 επισήμες στις παρατήρες του Μαύρου και ως προς το όλον εν γένει:
παντα απο τον δικό μου πόντο θέας,
περα απο θεωρίες λιακό και φάλμεραϊερ ο νεοέλλην, παρόλο που ραγιαδεψε, γυφτεψε και τουρκεψε παραμενει ψωνάρα όπως οι αρχαιοι ημών πρόγονοι. Στην εποχή της λάσπης όμως και του αρτιου και οικοδομισιμου οικοπέδου της ακροπόλεως, η μετα θανατον ζωη δεν υπηρχε. Αυτο που λέμε τσιπα δε τοτε το λεγανε σε πιο ελευθερη μεταφρα υστεροφημία. Και με αυτο το κινητρο και μονο το ψωνισμα του σωστου και επιφανους ανδρος ηταν υγιες, και τι εννοαω;; μεσα απο την αποκαθηλωση της ανυπερβλήτου αξίας της υστεροφημίας και την αντικατάσταση της με χρυσαφια μελια και τις γυναικες του μωχαμεντ του πορδητή, αιωνιες ζωες στον υπερπληθησμενο παράδεισο και αναλογες βουδιστικες και ταοικες αρχιδιές, το αμερικαν ντρημ ήρθε και κούμπωσε στις αναγκες της ψυχης του νεοελλήνα. Οπως πολυ σωστα τεθηκε και στο τελευταιο φιλμακι του κατα τα άλλα Ομπαμιστή και εξίσου εξαρτωμενου Μάικλ Μουρ, κανεις δεν λυντσαρισε τους εν μια νυκτι και με ελαχιστο κοπο πλουτισαντες, διότι δεν χαλιότανε κανεις από την υπολοιπη αμερικανικη πλέμπα να ητανε στην θεση τους το άλλο πρωι!
το βλαχοκυριλε, το αμερικαν ντρημ, η ανατροπη του δυναστη και η δυναστεια του επαναστατη, το να τρως εκει που πριν έχεζες ειναι χαρακτηριστικα της ματαιοδοξιας που ναι μεν ειναι φυσικη ροπη του ανθρωπου αλλα οι υπο σοφους διοικουμενες κοινωνιες οφειλουν να μετριαζουν. Τοτε παραγεται πολιτισμος, σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις παρατηρειται ουσιαστικα μια σχιζοφρενεια οπου το ατομο ουσιαστικα μισει τον προηγουμενο του εαυτο πριν την ανελιξη (πετροκωστό, λαζό) «κοιταχτε μουνακια που ημουνα και που εφτασα»
το αμερικαν ντρημ σε ολο του το μεγαλειο
Δυο ηγετες που διατυπωσαν ολοκληρωμενη τεκμηριωμενη και εφαρμοσιμη αποψη για το πως η κοινωνια θα μπορεσει να απαλλαχθει απο τις παιδικες (ψυχ)ασθενειες της ανθρωπινης φυσης βασιζομενη οχι σε εννοιες ακαντανοητες για τις κατωτερες ταξεις, πχ. ανιδιοτελους αλληλεγγυης κλπ. αλλα με πραγματικη απομυθοποιηση του περασματος του ανθρωπου απο την παρενθεση που λεγεται ζωη και ειναι χρονικα ενα τιποτα. Και οι δυο τους περασαν εζησαν στον 20ο αι. και οι δυο τους προδωθηκαν απο την ανθρωπινη τους φυση, απο την υγεια τους, Λενιν και Χιτλερ.
ΥΓ το καμπριο της μερσεντες ειναι «δηθεν» γιατι η μερσεντες περαν των status-προεκτασεων εβγαλε roadster στα εννενηνταζζ μονο και μονο για να παιξει μπαλα και σε αυτο το μεριδιο της αγορας. γερμανικο αμαξι σημαινει απλοικοτητα, χαμηλο κοστος, και για τις μαζες οπως το οραματιστηκε ο αδολφος. τα αυτοκινητα εφευρεθηκαν και εξελιχθηκαν στην ιταλια και στη γαλλια, οι φραγκοι θελησαν να μην ποναει ο κωλος τους διασχισοντας τους κακοτραχαλους κατσικοδρομους στις πεδιαδες τους οι δε ιταλοι θελησαν να βρουν νεα ντοπα αδρεναλινης επιβεβαιωνοντας την μεσογειακη τους φυση.
σταυρωστε με αβαδιστα! εκανε search για αλλο λημμα και δεν το εβγαλε!! αν θελουν οι μοντς να το χιωσουν, ελευθερα
εχεις δικιο τζιζα, ειδες αυτη η πουτανα η επιστημη πως μας παρασυρει εμας τα φωτεινα μυαλα!!!!!!!
τζενυ νομιζω με τις αποριες σου για τα 2 απο τα 3 παραδειγματα φαινεται και η «φλου» ροπη της ελληνικης κοινωνιας προς τα αριστερα.
Θα το θεσω αλλιως. Ο ~~ του γλυκου νερου είναι αυτός που λόγω γιαλαντζοτητας δεν δικαιουται να μιλαει και να υποτηριζει αυτα που υποστηριζει. Δηλαδη, ένα αναθρεμμενο στα πουπουλα αγορακι που δαπιζεται με σκοπο να βρει καμια γκομενα και πεταει και καμια φαμφαρα για χουντες κλπ θα επρεπε να μπορουσε εστω να φανταστει τη ζωη του χωρις τα κλαμπακια και τα ξενυχτια μεχρι το πρωι κλπ κλπ. Ο «κανονικος» χουντικος, οποτενες θα μπορουσε να ειναι καλλιστα ένα τραμπακουλοειδες ανθυποβοσκιδιο που του φορεσανε στολη και πιστευει πραγματικα οτι η κοινωνια παει μπροστα μονο αν την στελνεις για υπνο απο τις 8 μμ. Τωρα αν εγω θα ηθελα να τον εσπαγα στο ξυλο ειναι μια αλλη υποθεση.
Το ίδιο και για τον εθνικιστή-γιαλαντζι, ο οποιος για μενα ειναι απλα ενας οψιμος ελληνας, ειναι ελληνας εκει που τον συμφερει--και ειναι και ο πιο επικυνδυνος. Ο κανονικος τωρα, αν θες μην κρατησεις ουτε απο αυτον αποστασεις, πιστεψε με στην υπολοιποη ευρωπη τον συναντας σε ολο το φασμα του πολιτικου συστηματος. ειναι ανθρωποι που ειναι πολιτικα οντα πρωτα και κυρια γιατι γνωσιζουν την καταγωγη, τα καλα, και τα κακα της φυλης-ρατσας-φατριας τους πες το οπως θελεις, και χτιζουν και σκεπτονται πανω σε αυτα. Στην ελλαδιτσα δυστυχως «εθνος» ειναι το κατοχυρωμενο trademark του μπομπολα (ειναι κατι αλλο δεν θυμαμαι;;;;)
Και για να τα κανω πενηνταρακια και στο 3ο παραδειγμα που απεμεινε, για τους επαναστατες της πουτσας, που αυτοαναγορευτηκαν συνεχιστες του πολυτεχνειου τι εχεις να πεις; Ο «σωστος» δεν πρεπει να ειναι μπαρουτοκαπνισμενος, να εχει βαλει τα χερια του στη φωτια;
Θελω, λοιπον, να καταδειξω απλα οτι απο την σκοπια του καθενος, τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Για οποιον θεωρει τον εαυτο του γνησιο σε κατι, οτιδηποτε κιαν ειναι αυτο, τον ακαπνο τον θεωρει, γιαλαντζι. Ο γνησιος ομως δεν παυει να υπαρχει.
τεσπα παρασυρθηκα σε αλλες συζητησεις, εγω με τα γλυκα νερα, την παιανια και την καντζα, ήθελα απλα να πω πως σημερα στους καιρους που ζουμε, γκομενες και παλληκαρια γιναμε μαλλια κουβαρια...
αααα, αντε και να δωσω κανα κλου παραπανω για το νικ μου γιατι όλο εικασίες και ανατονισμοί γινονται!
1ον τονιζεται στην παραλήγουσα «Άμπας»
2ον κλίνεται κανονικότατα ό Άμπας, του Άμπα και παει λεγοντας
3ον δεν είναι δικό μου εφεύρημα (οπως συνηθισεται με τα περισσοτερα ιντερνετικα νικ), είναι το λογω χρηστικότητας επικρατέστερο παρατσούκλι μου, που χρονολογείται απο τις εποχες που ο μαυρικης εκανε υποκλοπες, ο αντωνης πηγαινε στην αλβανια, και τα παμπερς του ειδικου δικαστηριου ηταν προσφατο γεγονος (οπως βλεπετε απεφυγα να αναφερω το ονομα του επιτιμου για να μην πεσει το σαιτ, μου κοπει το ιντερνετ, μου κλεψουν το αμαξι και λοιπα)
Jesus christ superstar!!! αν υποψιαστω τζιζα οτι μπορει ο νταμπας να ειναι το αλτερ εγκο μου, που εχει και για σημα τον ταμπακη.....δεν ξερω κι εγω τι θα κανω...(πλακα κανω νταμπας, κι εγω εχω για σημα των κωλο της αδερφης του σαλβαντορ νταλί)!!!!! τεσπα ο νταμπας δεν ειναι εγω γιατι ξερει εγγλεζικα!!!!
συνμουσικοσυσλανγκιστα καδμε μου, νο οφενς, αλλα δε σε πιανω με τις διπλοεγγραφες. αν εννοεις οτι το λημμα υπαρχει, λοιπον δεν υπαρχει δυστυχώς, μαλλον δεν υπηρχε. ειναι διαδεδομενο, και το γεγονος οτι αποτελεί επιτηδευμενη αλτερνατιβιά απέναντι στις χριστοπαναγίες, με έκανε να αναλύσω αυτά που ανέλυσα τελος παντων.
@πρωτευς: προφανως ο σχολιασμος περι του εντεχνου γινεται απο βαθεια σκεπτομενους εντεχνους που προφάνουσλυ θεωρουν πχ τον Οτεγιάννη, του γλυκου νερου.
....ειναι κι αυτο το κωλομυδο που δεν ανεβαινε με τιποτα....
κριμα ρε βραστα στο πανε απατο το λημμα οι κατωποντοδοτες.... μεχρι κι εγω που ειμαι της εποχης γκορμπατσοφ το ξερω!
Καζάρμα Μεσσηνιας πρωην ενετικο καστρο
σορυ πειρατινα ξεχασα να σου δωσω το μερισμα απο τα ©lopyrights... το τσιμπησα καρφωτος απο το προχειρο και το ξεχασα...
σεαπ 2008 απντεϊτ. Ξεχωριστοι θαλαμοι αλφαδες και βηταδες. Καλλιοπες και μαγειρια δεν υπαρχουν.
Υπαρχει μονο το γνωστο τρεξιμο. Μαζευονται κατω πολλα βυσματα που θα πανε μετα ρεντινα και θελουν φουλ μορια για ειδικοι φρουροι, πυροσβεστες λιμενικοι και λοιπα σωματα ξυσιματος.
Ηρεμηστε με το τι συμβαινει στις σχολες των δεα, γιατι ενας διοικητης τα αλλαζει ολα. Πχ. ο κολλητος μου που πηγε ΜΧ λουτρακι δεινοπαθησε με κηνυγητο της ταξεως στρατιωτικης σχολης (επιβεβαιωνω τη συγκριση μονος μου, καθοτι εχω υπαρξει μαθητης).
Παντως αντι να τη βγαζουμε ολοι εξω και να μετραμε ποιος την εχει μεγαλυτερη, καλυτερο θα ηταν αρχισουμε καποτε την κριτικη στον ΑΝΑΞΙΟΜΑΧΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΡΑΤΟ ΜΑΣ. και καποιυς αργομισθους που ειναι τιγκα στα επιδοματα να τους ριξουμε λιγο απο το κοινωνικο τους στατους (αν οχι να τους ριξουμε κανα μπερτακι ξυλο)
παιδες στα μερη της μανας μου (παλαι ποτε ενετοκρατουμενη πελλοπονησος), το στρατόπεδο λέγεται και σημερα απλά καζέρμα με «Μ», και μαλιστα υπαρχει και ως τοπωνυμιο σε πρωην περιοχες στρατοπεδων.
Σε αυστηρη παντως μεταφραση απο τα ιταλικα Caserma=στρατωνας
@Ιρον: (πλεον εμαθα οτι εισαι κοριτσακι) Οι πεμπτες περαν της τυπικης τους υποστασης, ως παουερ κορντς ειναι καθαρα ηλεκτροκιθαριστικη συνηθεια. Γιατι μονο ετσι αποφευγεται η χασμωδια της παραμορφωσης. Και πες, ο μπαρες αποσβενεται καπως απο το δαχτυλο, αν παιξεις με ανοιχτες και παραμπορφωση, την εκατσες. Οταν βλεπω εγω ατομα να παιζουν με φουλ γκαιην και ανοιχτες απλα τρελλενομαι.
@Βικαρ: Στις πεμπτες κυριαρχει η βασικη νοτα της συγχορδιας ως βαθυτερη, στις τετάρτες ομως που ειναι που ειναι γεννημα της ροκ, αντικατοπτριζεται ολο η επαναστατικοτητα της. Η βασικη νοτα δεν ειναι η βαθυτερη (1η ανατροπη), παιζεται με ενα δαχτυλο που πλακωνει τα ταστα, εντελως αντιθετα στο κομιλφο του κλασσικου παιξιματος (2η ανατροπη). Μπορει να σας φαινονται λιγο αστειες οι λαογραφικες σημειωσεις αυτες, αλλα εγω που ξεκινησα ως νηπιο να παιζω πιανο και οι διαφορες κυρατσες μου βαραγανε τα χερια για να σηκωνω τους καρπους το εχω νιωσει αυτο το κομιλφο.
Ελα τα ωδεια να παιζουν μπαλα!
Ορθον, οακα 31/5 /89. ημουν πιτσιρικος, ηταν οι μαιντεν 88 στο ν. γκουμας με αυτους μπερδευτηκα
Επιτρέψτε μου να μανιφεσταρω λιγο τις ακραιες αποψεις μου εναντιων της φυλης των γουωλστρητάδων
Ο κυριος σορτάκιας απο την προαναφερθεισα διαδικασια καρπωθηκε ενα κερδος, χωρις να παραξει καμια παραγωγικη εργασια (δλδ οτι παραγει αξια, με την εννοια που το λεω πιο κατω). Το κερδος αυτο αποτελει μερος μιας αυξησης αξιας μιας μετοχης λογω ζητησης της (όχι λογω αυξησης της παραγωγικότητας της μετοχοποιημενης εταιρειας).
Επειδη εγω αποσω ξερω με απλα λογια «αξία» δημιουργειται μονο όταν βγαζεις κατι απο τη γη (μεταλλευμα, γεωργια, κτηνοτροφια), και προστιθέμενη αξια όταν το επεξεργάζεσαι, και επειτα ανταλλασεται με υπηρεσιες και ετσι διαχεεται στην κοινωνια, μπορει να μου πει καποιος αν οι κυριοι αυτοι και με τεχνικους ορους τρεφονται μονο με πληθωρισμενο χρημα. Και αν ναι, γιατι ακομα δεν τους εχουμε λιντσαρει;;;
Τελος, μακρυα από τα διαφορα συμβατικά συγχρονα οικονομικα συστηματα, θελω να πω πως στο χωριο μας 3000 χρονια πριν αποφασισαμε πως ειναι μαλακια να κουβαλας το προβατο σου μεχρι τον μαναβη για να σου δωσει ραπανακια, που στο κατω κατω δεν το θελει και προτιμαει να το δωσει στον αδερφο του που εχει 4 παιδια να θρεψει και ανταυτού να του φτιαξει ενα μαχαιρι στο αμονι να κοβει τα λαχανα πιο ευκολα. Και επειδη εκτος απο μαλακια ειναι και μπερδεγουεη φτιαξαμε ενα νομισμα!!!
Καλό; Τρίκαλο θα έλεγα!
Τωρα, πως φτασαμε απο το νομισμα στο χρημα με την παραστατικη αξια (ημαρτοοοοοο), στον πληθωρισμο, και σε ενα απλο νουμερο σε μια τραπεζα ρωτηστε τους φιλους μας που τα ονοματα τους τελειωνουν σε -ηλ, -αχ, -ωχ, -αμ κλπ. και τα τελευταια χρονια τους προσκυναμε κιολας.
Δηλαδή ρε μάγκες, αν εγω παρω ενα μασουρι μωβακια και το καψω, η αξια τους εξαφανιστηκε;;;;
εγω παντως προσωπικα θα ηθελα το χρημα να ληγει μετα απο 3-4 μερες. Κι οποιος το κραταει στο στρωμα να το βαλει μετα με ευκολια στον κωλο του
Βραστα θα ηθελα με φωτισεις απο την σκοπια σας τι πιστευεται, και τι λεγεται
@jesus απλά τα είπες όλα σε 6 γραμμες, τα αβάδιστα σπεκια μου!!
@Κάδμος. Ωραία το θέτεις, και έτσι πρέπει, να παραδεχόμαστε δηλαδή ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν εγκέφαλο κομπιούτερ. Αλλα δυστυχώς γιαυτους η μουσική δεν είναι σκάκι. Και το συναίσθημα δεν βγαίνει απο κομπιούτερ και μελετη. Η το χεις ή δεν το χεις.
Κατα την γνώμη μου, το λάιβ δεν πρέπει να είναι πλέυμπακ χωρίς πλέυμπακ. Το λάιβ πρέπει να έχει απο λίγες έως πολλές διαφόρες. Το λάιβ έιναι θέατρο, δεν είναι σινεμά. Δεν πας να ακουσεις το ντολμπυ 45000.76753 Χα Ντε, πας να δεις την μοναδική ερμηνεία της βραδυάς εκείνης. Οπου ο καλλιτέχνης βρίσκεται υπο τον συγκεκριμένο συνδυασμό κοκας, μαριχουάνας, αναβόλας (αν είναι τευτων παουεράς), πίπας απο γκρούπι κλπ.
Ενδεικτικά αναφέρω καποια σχόλια απο την πρωτη κυκλοφορία του Pulse των Pink Floyd το 96. Το άλμπουμ αυτό θα πήγαινε άπατο από κριτικές καθότι, αποτέλεσε ένα λάιβ καθαρά ηλεκτρονικά κομπρεσαρισμένο με πνιγμένο τον ήχο του open air. Σε κάποια κομμάτια υπήρχε μέχρι και fade out επί σκηνής. Ανάξιοι σχολιασμού οι άπειροι γκεστ μουσικοι, και οι φωνητικατζούδες. Πολλοί μίλησαν για μέχρι και μπορζουαζίστικο άλμπουμ που το εβγαλαν μονο για να τσιμπησουν το χαρτζιλικι απο τα πιτσιρικια. Καμία σχέση με την μετά Waters 80s εποχή (γηπεδο Ν. Γκουμας '88 , δυστυχώς ήμουν μιράκιο) Κι όμως το άλμπουμ το έσωσε ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κομμάτι το comfortably numb με ένα 7λεπτο σόλο του Gilmour με την τελεκαστερ που δεν υπάρχει στο wall αλλα ούτε και πουθενά αλλού.
πολυ πολυφασικο μας βγηκε αυτο το γραψιμο.....να οργανωθούμε λιγο ρε παιδια !!!!!
1ον. δε σε πιασα με το μαλλιαρη αρμονικη. εγω απλα εννοουσα μαλλιαρή=πρεζονιστικη/αλητικη slang. μαλλον επαιξε μισαντερστάνταρντ λιέγης!
2ον. Επειδη όπως προείπα αναφέρομαι σε προ-ψηφιακες και κυβερνοχωρου εποχες, οι αγγλικοι όροι δεν ηταν ποτε γνωστοι. Τους ηξεραν μονο ελαχιστοι που ειχαν παει ωδειο για μαθηματα ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ με δασκαλο απο τα ξενα. Η συντριπτικη πλειονότητα, ειναι ή ανευ ωδειου ή κλασσικων σπουδών (όπως εγω). Οπότε και όλοι αυτοί οι όροι είναι μονο εμπειρικοί, γιαυτο και επιμενω για την ηχητικη πιθανη μεταφραση σε πνιχτες και οχι στριγκλιές, γιατι το πιο πιθανο ειναι στα οτι στα 80ς το pigsqueals να το ηξεραν μονο οι δασκαλες αγγλικων!
Κλεινοντας απλα να πω πως πραγματικα οι οροι αλλαξαν πολυ στο συγκεκριμενο χωρο απο την broadband εποχη και μετα.
επιμένω για το πνιχτές γιατι υπαρχει και ηχητικoγραμματικη συγγενεια με το pinch.
Να επισημάνω οτι όλα αυτα αναφερονται σε καθαρα 90s οταν και οι dialup συνδεσεις ηταν ελαχιστες, οπότε και οι όροι ηταν καθαρα εμπειρικοι και σπασμενο τηλεφωνο, η δε ταμπλατουρα (οπου και χρησιμοποιουνται οι οροι αυτοι στα αγγλικα) ηταν παντελως αγνωστη.
τι θα γινει με την ορθογραφια αυτες τις μερες ...
ενισταμε;;;; μα ενισταμε;;; πολλα αθλητικα blog διαβαζω αυτες τισ μερες και ξεχασα και τα ελληνικα που ηξερα
Για εισαγωγη ας κανουμε λιγο πενηνταρακια τις φτου-κακα-λεξουλες που μαθαμε απο την τηλεοραση. Οι λεξεις, λοιπον, φασιστας, εθνικοσοσιαλιστης (ναζι), ρατσιστης, δεν εχουν κανενα συνθετικο που να παραπεμπει στα ρηματα σκοτωνω, σου γαμω την μανα, σε σπαω στο ξυλο επειδη δεν μου αρεσει η φατσα σου κλπ. Αλλα επειδη στους κατ'επιφαση πασιφιστικους καιρους που ζουμε οι βιαιες συνυποδηλωσεις γινονται με ευκολια και παιρνονται ως δεδομενες, το να αυτοαναγορευτει το σαιτ ως αντιρατσιστικο (φτου φτου φτου) οπως επιτασσει ο καθωσπρεπεισμος ενος συγχρονου σαιτ, φανταζει απαραιτητο και επιβεβλημενο στα ματια των πολλων (στου γιαννομαυρου προφανως -και ευτυχως θα συμπληρωνα- οχι)
Και γιατι;
διοτι πρεπει να πεσει επιτελους στο τραπεζι το θεμα με ολες αυτες τις καταδικασμενς λεξουλες (εθνικισμος πχ.) και την εκ των προτερων λογοκρισια που υφιστανται στο νετι γενικως.
Στην ταμπακιερα τωρα, οταν εκανα πασχα φετος σε ελληνικο σπιτι στη μασσαλια ο γαλλος αρχιψηστης και συζυγος της ελληνιδος, εβαλε τη φωτια για το αρνι στο πλαι (σαν τον γυρο) και δεν καταλαβαινε τις βασικες αρχες των 4 στοιχειων, και γιατι ο καπνος παει προς τα πανω και το αρνι δεν ψηνεται.
Ετσι λοιπον εγω τωρα σε ενα παραλληλο συμπαν θα ανεβασω στο σλανγ.γκρ (εδω ηδη υπαρχει)
-οταν ανακαλυψατε το κρεας, εμεις ειχαμε ηδη χοληστερινη!!
και για παραδειγμα θα βαλω μια πραγματικη στιχομυθια απο το πασχα μου στη Μασσαλια, με δοση χιουμορ αλλα και πραγματικοτητας, στοιχεια στα οποια βασιστηκε και η ευφανταστη φραση και χαρακτηριζουν αλλωστε και τον λαο που γνωριζει σε ποια πραγματα ειναι ανωτερος (και ειναι πολλα) και δεν επιβεβαιωνεται μειωνοντας με εμπαθεια τους αλλους. Εξ ολων των παραπανω, θεωρω οτι η περιπτωση του νεοεισλθοντα δεν εμπιπτει στην κατηγορια. Ο νεοεισελθοντας γραφτηκε για να πει την μαλακια του, και επειδη τον εχουμε κοψει πανω στην ολοκληρωση 3 φορες, εκανε την κωλοτουμπα του και πιτσιλισε ελαφρως το παντελονακι του με τα φλοκια. Αρα, λοιπον το σαιτ δεν δεχεται τους ΜΑΛΑΚΕΣ, που με την εννοια που δινω εγω στον μαλακα (ο βλακας ειναι γονιδιακο και συνεπως μη καταδικαστεο), ειναι αυτος που αρνειται να δεχθει οτι ο ανθρωπος ειναι κοινωνικο ον και γουσταρει να προσβαλλοει καλυπτομενος απο την ανωνυμια του, γουσταρει να επιβαρυνει το συνολο (δουλευω 1 ωρα-πληρωνομαι για 8 και λεω δε βαριεσαι), και γουσταρει να εκμεταλλευεται την αδρανεια εμπλοκης των υπολοιπων σε βιαιες αντιδρασεις (λεκτικες στο νετι, δια χειρος βαρακη στο πεζοδρομιο), που για ολους εμας ειναι απλα πολιτισμος.