Ε ναι μωρέ, τι να ξαπλώνεις με γυναίκα, τι να σφάζεσαι με άντρα, όλα ένα είναι.
Και ο υπερτεραστιοτιτανοκαιγαμωτεράστιος koskocaman. Η Λωξάντρα της Μ. Ιορδανίδου καμάρωνε τον "κοσκοτζαμάμ κούρκο", τη στολισμένη γαλοπούλα που της έστελνε ο χασάπης της την πρωτοχρονιά "για την κοκόνα".
Βέεεεβαια, κούκλος είναι. Κι έχει και σκουλαρίκια, ενδοκρανιακώς, τους ωτόλιθους που λένε. Εχω φκιάξει (νταξ, έβαλα να...) στη γυναίκα μου ζευγάρι ασημόδετα σκουλαρίκια με ωτόλιθους από παντελή.
My name is Sikios. Pantelis Sikios.
Γιατί ρε Βάνια, δεν μου γαμάτε το λήμμα, καλά περνάμε.
Παιδί! Ένα γκαϊβέ του Χότζα!
@ Βικ, κρίμα που δεν ξέρω από πού στην επαρχία είναι το γράμμα που παραθέτω εδώ.
Ε, να, αυτά είναι τα ωραία του σάιτ ρε συ. Μπροστά στις πληροφορίες που μας έδωσε ο Βάνιας, να τη χέσω τη βαθμολογία. Αυτό εννοούσα όταν μιλούσα για συμμετοχή στα λήμματα.
Η ίδια χρησιμοποιεί και το για (λια) που είπες.
Στην αρχή πήγα να γράψω "εξαιρετικός γραφιάς Ο ΑΛΛΟΣ". Λέξη επίσης αμφίσημη, καθώς μπορεί να σημαίνει είτε τον πουλημένο κονδυλοφόρο, είτε τον φιλότιμο εργάτη / ερασιτέχνη της γραφίδας, κατά τη φόρτιση των συμφραζομένων. Εδώ βέβαια παίζει το β'.
Χιώτης, Βάνια? Είδα που έγραψες θολάμια, και το συσχέτισα με το θομπό = θαμπό, που έχω ακούσει κατ' επανάληψη από Χιώτισσα. Υπάρχει όντως κάτι τέτοιο στα χιώτικα?
Ναι, εξαιρετικός Ο ΑΛΛΟΣ.
Γειά σου Βάνια. Ε ναι, σωστός, το όλο πλαίσιο είναι ξεφτιλισμένο.
Δες και σχόλια εδώ
χεχεχ...
(πού 'σαι βρε μάστορα εσύ?)
Ωραίος ο Δον. Από μνήμης και γι αυτό με πάσα επιφύλαξη, μεταφέρω ένα παιδικό (?) ποηματάκι που αναφέρει ο Βαμβακάρης στην αυτοβιογραφία του, την εποχή της παιδικής του ηλικίας στη Σύρα. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τι διάολο σήμαινε, και δυστυχώς δεν έχω πρόχειρο το βιβλίο για να δούμε τα συμφραζόμενα.
Για μιά Μαρία η σταξού είναι καλό λατάρι / Σηκώνεται κάθε πρωί σκουπίζει μ' ένα φτυάρι.
Οστις ηξεύρει τι βούλεται ειπείν ο ποιητής...
Συνομήλυκος.
Φτου κακά.
Ναι γμτ, ο Ροφός μου ξέφυγε. Το Αγ. Πν. είναι ο Σαργός.
Μητριαρχία στη θάλασσα, ο θεός είναι γυναίκα.
Σπεκ, Μπέτα. Επιστρέφω στη σιωπή μου.
Εκεί με τον Νικολόπουλο και την Ευρώπη των πουσταριών κάτι μαλακία έχει παιχτεί. Ο άθρωπας πήγε απλώς να καταγγείλει τις πρόσφατες αποκαλύψεις περί Λουξεμβούργου, Γιουνκέρ, μεγάλης φοροδιαφυγής και ξεπλύματος. Για την Ευρώπη των πλυσταριών ήθελε να πει. Για κοιτάχτε λίγο στο πληκτρολόγιό σας πού είναι το -λ- και πού είναι το -ο-.
For need of a typo the kingdom was lost.
Για τη Μάνη κάπου αναφέρει ο Σιμόπουλος (πιθ. στους Ξένους Ταξιδιώτες στην Ελλάδα ) ότι οι Μανιάτες, πέραν του πλιάτσικου στα καράβια, αιχμαλώτιζαν τους ναυαγούς και τους πουλούσαν σκλάβους αναλόγως εθνικότητας. Τους Τούρκους στους Φράγκους και αντιστρόφως, και τους Έλληνες όπου λάχαινε.
Καλά, να κατοχυρώσω κι εγώ τον Χλευασμιότατο.
These are. We say and some masturbation to pass the time, otherwise we will pull our ass hairs.
Ο μπάσταρδος να μη συγχέεται με τον ετεροφαλλή, αδερφό από άλλο πατέρα.
...πήγανε ταξήλιο γαμίδι.
Οι Κλέφτες, στη γλώσσα τους, αποκαλούν τον Κλεπταποδόχο Νταβατζή.
(Πετρόπουλος, Εγχειρίδιο )
[I]Κι όταν θα ρίξω και καμιά ρεζέρβα που τη λέμε
την πάω για τον νταβατζή κι αμέσως κονομιέμαι.[/I]
(Μιχ. Γενίτσαρης, Ο Σαλταδόρος ).
Από μνήμης και αν δεν κάνω λάθος, κάπου στον Τσιφόρο υπάρχει και ο κλεφτακούμπας = κλεπταποδόχος.
Εμ όταν σου τα 'λεγα περί ετικέτες...