paides, den me noiazei ti kanei to paixnidi ston egefalo omws einai kai gamato pragma!!!!! paizw lineage 2 2 xronia kai exw kataporo8ei!!!!!! :)

#2
Επισκέπτης

in κακογαμημένη

malaguena salerossa θτα ιθπανικά

επειδή το νόμισμα έχει δύο όψεις, ας αναφέρω τα εξής.

α) δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου για κυνήγι ή ψαροτούφεκο, παρότι βέρι αντβέντσουρ τύπος. β) μπορώ να ζήσω μόνο με ψάρια και κυνήγι (κοκκινιστό πιλάφι με τσίχλες, ορτύκια, λαγό στιφάδο κλπ). Όλος ο περίγυρος μου ή ασχολείται με το κυνήγι ή με το ψαροτούφεκο, από τους οποίους προμηθεύομαι.

Το λοιπόν, αν εξαιρέσεις μια τραγική μειοψηφία -ψαροτουφεκάδων που πάνε με μπουκάλες ή βραδυνό, ή ψαράδων που χρησιμοποιούσαν δυναμίτη
-κυνηγών που βάζουν «μηχανάκι» για ορτύκια, και σκοτώνουν υπερδεκαπλάσια ορτύκια από όσα θα φάνε ποτέ στη ζωή τους, από το δείγμα κυνηγών και ψαροτουφεκάδων που γνωρίζω, όλοι είναι γενικά αρκετά καλά στα μυαλά τους.

Και ιδιαιτέρως οι κυνηγοί, είναι και κατά έναν περίεργο τρόπο οικολόγοι. Είναι αυτοί που ξέρουν κάθε γωνιά του νησιού, κάθε όμορφο μονοπάτι. Και πάνω από όλα είναι αυτοί που πρώτοι σπεύδουν να σβήνουν τις φωτιές, και αυτοί που πρώτοι καταλαβαίνουν τι σημαίνει ένα καμένο δάσος. Το ίδιο ισχύει και για τους ερασιτέχνες ψαράδες. Και αυτοί είναι οι πρώτοι που παρατήρησαν και εναντιώθηκαν στις μηχανότρατες που ΔΙΑΛΥΟΥΝ τον βυθό.

Που θέλω να καταλήξω; Η ιδέα του κυνηγιού, κατ' εμέ δεν έχει τίποτα το μεμπτό. Μην ξεχνάμε ότι τα ένστικτα του θηρευτή είναι μέσα μας, και είμαστε το ανώτερο είδος στην αλυσίδα, αναπτύσσοντας αυτό το ένστικτο στο έπακρο.
Και αυτά τα ένστικτα δεν θα φύγουν ποτέ. Και η ύπαρξη μίας μητρόπολης από δημιουργίας της έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ζωντανά από 50 εκατομμύρια λυσσασμένους κυνηγούς.

Προσωπικά με ενοχλεί πολύ παραπάνω κάποιος που εκχερσώνει εκτάσεις, οικοπεδοποιεί, από κάποιον που γυρνάει στο βουνό (τις περισσότερες φορές για να αποφύγει τη γυναίκα του) και σκοτώνει ένα ζωντανό.

Με ενοχλεί πολύ πιο πολύ, όταν κάποιος αγοράζει μια μαιζονέτα στον Υμηττό, από κάποιον που σκοτώνει 15 πέρδικες (τις οποίες οφείλει να ανακυκλώσει, βαριέμαι να το εξηγώ).

Είναι όλα θέμα παιδείας. Και αυτό που πρεπει να αναγνωρίσουμε, είναι ότι τουλάχιστον οι κυνηγοί και οι ψαροτουφεκάδες έχουν κάνει φοβερά βήματα σε αυτόν τον τομέα.
Τώρα θα είχε κάποιο νόημα (η παρατήρηση) αν ήταν μόνο η ευχαρίστηση να σκοτώνεις. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Είναι η ευχαρίστηση να ξυπνάς πρωί, να βλέπεις την ανατολή, να περπατάς στο βουνό, να φας ένα πρωινό σε μια ταβέρνα στην άκρη του πουθενά, να κυνηγήσεις το θήραμα σε συνδυασμό με το σκύλο, και δευτερευόντως η δολοφονία του θηράματος.

Μεγάλο θέμα......

#4
Επισκέπτης

in A.C.A.B.

για ρωτηστε κανενα μπατσονι τι ιδεολογια υποστηριζει, και αν βρειτε εστω και ενα μη χρυσοαυγοσκατο... ACAB ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

#5
Επισκέπτης

in Χαμήλ Μπατάρ

Εγώ πιστεύω ότι το «Χαμήλ Μπατάρ» προήλθε από τα παλιά MOTOROLA. Εγώ το πρώτο μου κινητό, το είχα πάρει το 1999. Ήταν ένα Motorola m3588, από εκείνες τις τεράστιες γκουμούτσες που υπήρχαν τότε. Όταν άδειαζε η μπαταρία, η οθόνη έδειχνε με κεφαλαία γράμματα ΧΑΜΗΛ ΜΠΑΤΑΡ. Με έναν φίλο μου ακόμα το θυμόμαστε αυτό και γελάμε.

#6
Επισκέπτης

in σο

Διαφωνώ με τον ορισμό καθώς δεν έχουν όλοι οι χρήστες υπολογιστών παρόμοια γραφικά περιβάλλοντα.

Φίλε ξεσκίστ, με ένα γρήγορο ψάξιμο στο ιντερνετ, υπάρχουν αναφορές για «καθαρά» όπλα αλλά όχι για αμίλητα ή αλάλητα.

Αν έχεις άκρες με την νύχτα ή με μπάτσους (ή οποιοσδήποτε άλλος σύνσλαγκος) τσέκαρε το μαζί τους για να είσαι αλάικ με τον ορισμό σου. Εγώ δεν τα πήγα ποτέ καλά με τους δεύτερους και χρωστά πολλά στους πρώτους, οπότε απορία ψάλτου vix.

parolo pou den xreisimopoieitai stin kypro, enas kypraios tha elege:

en tin palefkw kastano

oxi «enti mpalevon astanon»

den vazoume «n» sto telos kathe leksis

skata me rigani

#10
Επισκέπτης

in σπουργίτι

δεν έβαλα μηδέν...

Nαι είναι καλό, τσίμπα το.

#12
Επισκέπτης

in καθαρή

Τὶς μπέρδεψα τὶς κυρίες, ἀλλὰ μικρὸ τὸ κακό. Ὅσο γιὰ τὰ ὑπόλοιπα, μᾶλλον δὲν πιάνω καλὰ τί θέλεις νὰ πῆς. Ὅσο γιὰ τὸν παπποῦ, δὲν πρόκειται καθόλου γιὰ ἀνεκδοτάκι.

ούτε αυτό παίζει
«Οι αχαρακτήριστοι τύποι αυτοί λοιπόν, κατέβηκαν στην Ελλάδα επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ως στρατιώτες λεγεωνάριοι, »
καταρχήν πρώτα καταλήφθηκε ο ελληνικός χώρος απο τους Ρωμαίους και μετά ανέβηκαν σια πάνω να καταλάβουν την Δακία...
«Απ’ ό,τι φαίνεται ξώμεινανε στα βουνά και ασχολήθηκαν κυρίως με την κτηνοτροφία και λιγότερο με τη γεωργία.»
Ούτε αυτό παίζει... οι βλάχοι ασχολήθηκαν με όλα τα επαγγέλματα και δή έμποροι, μάλιστα είχαν ιδρύσει και το πρώτο ελληνικό τυπογραφείο στην Μοσχόπολη που μεταλαμπάδευσε τις ιδέες του διαφωτισμού στον υπόδουλο ελληνισμό...

«Κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο έπαιξαν άσχημο παιχνίδι (κι έχασαν) – αφού συνεργάστηκαν πολλοί απ’ αυτούς με τους Ιταλούς, που τους έταξαν αυτόνομα πριγκιπάτα στη Θεσσαλία και την Ήπειρο, αλλά έφαγαν το κεφάλι τους.»
καταρχήν γενικεύεις. Το πριγκιπάτο της Πίνδου έγινε προσπάθεια να δημιουργηθει απο τον Αλκιβιάδη Διαμάντη, εναν τυχοδιώκτη, το 1917 στην Κορυτσά. Η προσπάθεια αυτή είχε διάρχεια μίας ημέρας. Αντίθετα κατα την διάρκεια της κατοχής πάλι ο ίδιος απατεώνας δημιούργησε την Ρωμαίικη λεγεώνα απειλώντας και δυναστεύοντας πολλούς βλάχους πιστούς στον ελληνισμό.

Μπούνε νοέπτε (καλή νύχτα)

#14
Επισκέπτης

in μοντέλο

Τζόνι, κανείς ρεπορτάζ!

Ευχαριστώ για τις διορθώσεις, τόσο εσένα όσο και τους διαχειριστές,
θα σε παρακαλέσω να αντικατασταθεί και αυτό

[B]«Για την ιστορία, οι Βλάχοι κατάγονται από την Βλαχία ή Βαλλαχία, κατά την ευρύτερη περιοχή της καλουμένη Μουντενία και κατά το έλασσον Ολτενία, τμήμα της σημερινής Ρουμανίας, νοτίως των Καρπαθίων και βορείως του Δούναβη, καταλαμβάνει μέρος της πολυπόθητης στρατηγικώς Βεσσαραβίας, αποτελούσε πριγκιπάτο (1317-1859) και είχε δικό της θυρεό και παντιέρα. Οι άλλες δυο μεγάλες επαρχίες της σημερινής Ρουμανίας, είναι η Μολδαβία στο βόρειο και η Τρανσυλβανία στο δυτικό της τμήμα.

Από την περιοχή αυτή πέρασαν Θράκες, Κέλτες, Σκύθες, Μοίσοι, Σλάβοι, Άβαροι, Γέπιδες, Πετσενέγοι, Δάκες, Γότθοι, Μαγιάροι, Μογγόλοι, Τούρκοι, της Παναγιάς τα μάτια…[/B]

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό στη θέση του

»Καταγωγή
Έχουν γραφεί και έχουν διατυπωθεί πάρα πολλές απόψεις για την ταυτότητα και την προέλευση των βλάχων. Τα ιστορικά στοιχεία είναι λιγοστά κατά γενική ομολογία ώστε να παγιωθεί και να ισχυροποιηθεί μια συγκεκριμένη αντίληψη. Σκοπός μας είναι να παραθέσουμε τις κυριότερες χωρίς να εισέλθουμε σε περισσότερες λεπτομέρειες καθώς αυτές αφορούν την ιστορική έρευνα. Οι κυριότερες απόψεις καταγωγής των βλάχων είναι:
α) Από Ρωμαίους κτηνοτρόφους και στρατιωτικούς αποίκους που έπαιρναν σαν πληρωμή για τις υπηρεσίες τους γεωργική γή.
β) Είναι Δακορουμάνικο παρακλάδι
γ) Είναι απόγονοι του αρχαίου θράκικου λαού των Βησσών ή υλλιρικό φύλο
δ) Είναι αυτόχθονοι Έλληνες γλωσσικώς εκλατινισμένοι από τους Ρωμαίους προκειμένου να τελούν ως οροφύλακες των συνόρων της Αυτοκρατορίας ή να υπηρετούν ως μισθοφόροι στις τάξεις των λεγεώνων.Εξάλου όπως αναφέρουν ιστορικές πηγές μετά την κατάληψη του Ελλαδικού χώρου οι Ρωμαίοι έχοντας θαυμαζό στον πολυδύναμο μακεδονικό στρατό άρχισαν να στρατολογούν γηγενείς μισθοφόρους και να υιοθετούν το θεσμό των κλεισουροφυλάκων στους οδικούς άξονες της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας« πηγή: www.vlahoi.net

#16
Επισκέπτης

in Α.Π.Ε.

Δίκιο έχεις, το έχω τσεκάρει, αν πεις σε γυναίκα να τελειώσει - έστω και με ωραίο και όχι απότομο τρόπο - κατά 95% δε θα τελειώσει ποτέ.

#17
Επισκέπτης

in καθαρή

Aία μου, νομίζω πως το «Γιατί η Ελλάδα» (Pourquoi la Grèce) είναι της γνωτής ελληνίστριας Jacqueline de Romilly. Δεν είναι τίποτα, κι εγώ και όλος ο κόσμος τις μπερδεύει αυτές τις δύο! Όσο για την αξία τους, είναι γνωστό τοις πάσι πως και η Romilly ενίοτε απλουστεύει και συνθηματολογεί, ενώ και οι αναφορές της είναι μάλλον περιορισμένες. Έστω κι έτσι, φαίνεται πως κάτι έχει να πει.

Γιατί θεωρώ εξοργιστικά ανακριβές το αρβελέριο «μόνοι πραγματικοί ρωμιοί είναι οι μικρασιάτες»; Αν μείνουμε σε επίπεδο ορισμών, τότε το πράγμα έχει περίπου όπως λες. Να προσθέσω επί τούτου πως οι τούρκοι σήμερον, Rum αποκαλούν ακόμη τους ελληνορθόδοξους της Κύπρου, δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς τα ιστορικά και απαράγραπτα δίκαια της οθωμανικής αυτοκρατορίας στο σύνολο του νησιού. Εμείς οι ελλαδίτες είμεθα δια τους τούρκους Yunan, Ίωνες. Στην περίπτωσή μας δλδ φαίνεται να το 'χουν πάρει απόφαση.

Όπως όμως προείπα, η αρβελέρειος ρήση λαμβάνει άλλες διαστάσεις κτγμ, τροφοδοτώντας μια συνεχιζόμενη συλλογική πλάνη. Έλεγε η κυρία, οτι οι ορθόδοξοι της μικρασίας ζούσαν εκεί (ως το '22) από τα χρόνια του Βυζαντίου. Ουδέν ανακριβέστερον! Την εποχή της Αλώσεως, η Μικρά Ασία ήτο από μακρών οθωμανική και δεν είχε μείνει ούτε χριστιανικό ρουθούνι επ' αυτής. Όλοι είχαν τουρκέψει (αλλαξοπιστήσει), συνεπεία αιώνων καταπίεσης και βίαιων εκτοπισμών. Δεν έλειψαν όμως διόλου και οι εκούσιες μεταστροφές στο Ισλάμ. Όλα αυτά τα αναλύει ο Speros Vryonis (ελληνικής καταγωγής βυζαντινοτέτοιος του Χάρβαρδ) στο πολύ γνωστό The Decline of Medieval Hellenism in Asia Minor and the Process of Islamization from the Eleventh through the Fifteenth Century (υπάρχει και στα ελληνικά από ΜΙΕΤ).

Το ορθόδοξο στοιχείο θα επανακάμει στη Μικρασία πολύ σταδιακά, κατά τους μακρούς αιώνες που ακολούθησαν, μέσω κυρίως μιας ευφυούς εποικιστικής πολιτικής της Πύλης. Ας μην ξεχνούμε πως ανέκαθεν, από την κατάληψη της Αδριανούπολης (1361) και μετά, το ιστορικό κέντρο βάρους του οθωμανικού κράτους βρισκόταν στις ευρωπαϊκές επαρχίες, στη Ρούμελη. Εκεί ήταν το θέατρο των πολέμων και των επιχειρήσεων, όχι στη Μικρασία. Η τελευταία ήταν για πολλούς αιώνες η κατεξοχήν ειρηνευμένη χώρα, ένα τεράστιο υπνωτήριο όπου ο χρόνος φαινόταν να έχει ακινητήσει. Ουδεμία απειλή προήλθε ποτέ για την Πύλη από εκεί, και οι συνθήκες ήταν οι πλέον πρόσφορες για την στρατηγική εκ μέρους της εγκατάσταση εκεί δραστήριων οικονομικά μειονοτήτων κλπ.

Το ανεκδοτάκι με τον παππού ωραίο.

#18
Επισκέπτης

in φρόκαλο

Στην Ημαθία, στην περιοχή του Ρουμλουκιού, αποκαλούν «φουκάλι» την αυτοσχέδια σκούπα-σάρωθρο από πολυ λεπτά και ανθεκτικά κλωνάρια θάμνου, με το οποίο σκουπίζουν τις αυλές των αγροτόσπιτων από τα φύλλα των δένδρων. Νομίζω ότι η λέξη ετυμολογείται από το «φιλοκαλώ-φιλοκαλία».

#19
Επισκέπτης

in ψεύτικο

Μια ερώτηση: το joint με ολίγη το λέγαμε στην παρέα, «με ολίγη»,, αλαφρύ αλλά και παιδικό. Εσείς;

#20
Επισκέπτης

in ψεύτικο

@Μes :-)

#21
Επισκέπτης

in ψεύτικο

Γιατί θα μοσχοβολήσει ο τόπος!

#22
Επισκέπτης

in πατρίκιος

Ave MXΣ, οι βυζαντινοτέτοιοι σε χαιρετούν!
Το διασκέδασα πολύ το λήμμα!

!

#24
Επισκέπτης

in Α.Π.Ε.

Αρχίδια Π**ήρα ο **Ερμος, στην βαθμολογία...

me salio kai ipomoni,o kolos ginete mouni.

#26
Επισκέπτης

in φι

Μάλλον απο το Φ-λώρος πρέπει να βγαίνει..

#27
Επισκέπτης

in κατίνα

...κατίνα λεγόταν η γυναίκα του κατί, του δικαστή επί οθωμανικής αυτοκρατορίας. Έτσι όποιος ήθελε κάτι για την δίκη που θα είχε, έπιανε την κατίνα της τα έλεγε και αυτά βρίσκαν τον δρόμο τους προς τον κατί..(βρέ Αλή μου με έπιασε η φατιμέ και μου εξήγησε ότι ο Χασάν που τον πιάσατε να κλέβει τα πορτοκάλια απλώς τα ξεσκόνιζε..παρεξήγηση σου λέω...)

#28
Επισκέπτης

in Α.Π.Ε.

... και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας....το πληρώνουμε και στη ΔΕΗ....

#29
Επισκέπτης

in καθαρή

Όλα αυτά τα περί μικρασιατών που και καλά ήταν της καθαριότητος και περί των προκαταλήψεων και της σχεδόν απροκάλυπτης εχθρότητας των παλαιοελλαδιτών προς τους νεήλυδες, τα ακούσαμε σήμερα (χθες δλδ) το πρωί από την κιουρία Ελένη Γλύκατζη Αρβάϊλερ ως καλεσμένη στο τελεοπτικόν πρωινατζίδικον των Καμπουράκη-Οικονομέα. Ίσως είναι και η βραδινή μου όρεξη να κράξω κάποιον, πάντως δεν είμαι ο μόνος που πιστεύει πως η κυριούλα αυτή είναι υπερεκτιμημένη. Οι γνωστοί μελοδραματικοί τόνοι, οι γνωστές κορώνες για τους μικρασιάτες που είναι «οι μόνοι αληθινοί ρωμηοί», τα κλασικά κλαψομούνικα για το ανάλγητο ελληνικό κράτος που δεν άνοιξε τις αγκάλες του στους πρόσφυγες. Πείνα και των γονέων με δυο λόγια. Γενικά φαίνεται να χάνει λίγα λάδια. Ου γαρ έρχεται μόνον. Πάντως, εκτός από τις παστρικές, η Αρβάϊλερ ανέφερε κι άλλη μια σλανγκιά της εποχής, τα προσφυγγάκια, χλευαστικό λογοπαίγνιο που απήυθυναν οι παλιολαδίτες στα προσφυγοπαίδια, οτι και καλά είναι σαν ενοχλητικά έντομα.

Διατηρώ τέλος την υποψία πως τα περί καθαριότητας των μικρασιατών είναι εν μέρει τουλάχιστον μυθιστόρημα. Έχω ένα φίλο γύρω στα 40, με καταγωγή από μικρασία, μπίχλας και βρωμύλος απ' τους λίγους. Όταν καμιά φορά του λέω να κάνει κανα μπάνιο, η απάντηση έρχεται πληρωμένη: τι ζόρι τραβάς ρε μαλάκα, τουρκόσπορος είμαι, τι περίμενες να κάνω δηλαδή;

#30
Επισκέπτης

in τριπάκι

Ντουάι!