Το βρίσκουμε και στη Ζωή εν γκούγκλω.
Αφήστε τον τον Χότζα στην ησυχία του ρε σείς. Τί άλλο πιά να πεί ο άθρωπος, όλα τα είπε.
Ωραίο λήμμαν, Δων! Προς τουρκομαθείς σλάνγκουρες (Χότζας, Δεινός, et al.): έχετε ιδέα μήπως για την ετυμολογία του refah?
Σωστό και το θηλυκό, επιβεβαιώνω Χότζ περί Μίσσιου. Στο αρσενικό το βρίσκω στη Ζωή εν Τάφω, που λέει για ένα τούρκικο τελαμώνα λάφυρο, με μπρούτζινους τοκάδες.
Χότζα γράψε λήμμα και θα σου πάρω πιτόγυρο.
Μπα, απ' τον Αύγουστο.
χαχαχα!
Μα της ψωλής το κύμα το παράφορο
σάρωσε κώλους και μουνιά
Και στο μεγάλο κόσμο τον αδιάφορο
ποιος τη θυμάται τώρα πια
Νά'σαι καλά! Έκανες καμιά βουτιά; Έχω να πέσω απ' τον Οκτώβρη και μού'χει λήψει! Ελπίζω να πάω τον Ιούνη.
Στος ο Δον. Δες και το κατρακύλι.
Πουτανική κριτική σ' εκείνον που τ'ανήκει!
Σχετικά πρέπει νά'ναι και τα επώνυμα Καββαδάς και (ο αγαπημένος "Μαραμπού"- Νίκος) Καββαδίας.
Θέλουμε Χότζα λήμμα, και μάλιστα εγώ προσωπικά θα ήθελα να γράψεις για τις χειραψίες. Τώρα μπορεί να σε ξενερώσω ή να σε παρωθήσω: μου έλεγε με λύπη ένας εξαρχειώτης φίλος ανάρχας ότι πλέον παρακολουθεί τα παιδιά της πλατείας να χαιρετιούνται και μοιάζει πιο πολύ σα να κάνουν λαβές καράτε... Γιατί έτσι και τι άλλαξε; Άλλαξε;
Τα διάφορα ιδεολογήματα περί "εθνοφυλετικής καθαρότητος" (εκ του πονηρού και αλλού αποσκοπούντα) οδήγησαν στις μεγαλύτερες ανθρωποσφαγές. Η ιστορία (αλλά και η βιολογία) δείχνουν πως η ενδογαμία και η εξ αυτής προκύπτουσα "καθαροαιμία" οδηγούν σε εκφυλισμό, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τους διάφορους "γαλαζοαίματους", άν και οι τελευταίοι από δαύτους το κατάλαβαν και παντρεύονται "κοινές θνητές". Πάντως οι Ινουίτ ή Εσκιμώοι (όπως τους έλεγαν παλιότερα) τό'χαν καταλάβει πολύ νωρίτερα κι έβαζαν τους επισκέπτες να "κοιμούνται" με τις γυναίκες τους.
Πωπώ, τώρα συνειδητοποίησα οτι έτσι λέμε (λέγαμε, λείπω χρόνια πια) τις πολυκατοικίες! Τι σου είναι όμως το σλανγκ! Άστα βράστα Σφυ
Ὅλος ὁ dünyas ἀναμένει τό ἑπόμενο Χοτζολῆμμαν μέ κομμένη ἀνάσα.
Βεβαιως! Βλ. Και τα καβαδια (σορρυ δεν εχω τονους-ριμαρει με στραβαδια), ητοι τα παραξενα αμφια του μπαρμπα-Θοδου του Λουντεμη, ηρωα ενος γνωστου εργου του που διαδραματιζεται στη Μακεδονια. Σωζεται και ως επωνυμο "Καψοκαβαδης".
Καλά είναι να χτυπάει ενίοτε καμιά καμπάνα, καλού κακού. Ο δον όμως πόρω απέχει να χρειάζεται καμπάνιασμα.
Για την ύπαρξη σλάβων στο μωριά, όποιος διαβάσει την "πριγκίπισσα Ιζαμπώ" του Τερζάκηκαι δε θα χάσει.
Λῶλ!
Ἀσφαλῶς καί δέν προκύπτει κάτι τέτοιο, no need to apologise, πιστεύω ὅτι ὁ Χότζας ἔκανε τις παρατηρήσεις αὐτές κατ' ἀγνώστου καί ὄχι μέ ἀφορμή τό λῆμμαν σου.
Σε καμια περιπτωση το σχολιο δεν αφορουσε συγκεκριμενα στον λημματοδοτη, ισα-ισα ο ορισμος ειναι υποδειγματικα ανοικτος και μερακληδικος. Ειναι γενικοτερη η ταση και επ´ ευκαιρια εγινε μια παρατηρηση in buon umore ;-) και παλι τσιου
Εδώ το βρίσκω ως (προφ) αραβ. προέλευσης, rafah = αφθονία, πλούτος < ρίζα rfh. Αλλά δεν μου πολυκολλάει, προκρίνω τη λατινογενή ρίζα για τα ρέφα / ρεφάρω.