Πρόκειται για ειδική περίπτωση ψωλίτας. Και πάλι δηλαδή έχουμε να κάνουμε με κοπέλα που αρέσκεται να καβλώνει τους δύστυχους άντρες και να συναναστρέφεται με πολλά κοντάρια (ή και όχι τόσα πολλά). Αυτό που περιγράφει την περίπτωσή της, είναι ότι κυκλοφορεί συχνά- πυκνά έξω ξεβράκωτη! Φοράει φούστες, τζινάκια, κολλανάκια, αλλά το μέσα απουσιάζει. Η δράση της μπορεί να εντοπιστεί και στα γυμναστήρια, όπου μερικές φορές χρησιμοποιεί κολλάν, αλλά δίχως εσώρουχο. Στόχος της να προσελκύσει το μέγιστο αριθμό αντρών.

- Είδα την Άντζι σήμερα στο γυμναστήριο... φορούσε ένα κολλάν και διαγραφόταν ο κώλος της...
-Χμμ... και το στρινγκ της να υποθέσω;
- Αμάν... τώρα που το λες δεν το είδα... δεν πρέπει να φορούσε τίποτα...
- Και αυτή είναι ξεβρατογκόμενα τελικά...

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
juve90

Χαχαχα. Καλό.. Αλλά πιστεύω πιο επικίνδυνες είναι οι στριγκογκόμενες.

#2
greeklover

apsogi apodosi tis ennoias apo ton mpogia me to paradeigma na einai plirws katatopistiko...

#3
Vrastaman

...ξεβρατογκόμενα ή ξεβρακογκόμενα;

#4
Galadriel

Και δικό μου ερώτημα το του βράστα.

#5
jesus

εμένα το δικό μου το ερώτημα είναι ποια είναι αυτή στη φωτό του στεφ.

κ πότε θ' αρχίσετε να παίρνετε κεφάλια εκεικάτω, αλλά δεν έχει να κάνει με το λήμμα.

#6
Galadriel

I kissed a girland I liked it τζίζα....

#7
jesus

μοιάζει μ' αυτήν που παίζει στον γαλαξία με ωτοστόπ ή μου φαίνεται;

(θα μας την πέσει κ ο βίκαρος που τρολλάρουμε το λήμμα τώρα.)

#8
knasos

Ναι μοιάζει αλλά δεν έχει την τσαχπινογαργαλιά εκείνης. Τσέκαρε τους She & Him και μια καινούρια σειρά στην οποία πρωταγωνιστεί.

#9
Vrastaman

Αλλά να μην το ξυρίζει και πριν από το γάμο της! Πλέον, που θά' λεγε ο Ζάκκης!

#10
Khan

Λογικά είναι ξεβρακογκόμενα, εκτός αν παίζει λογοπαίγνιο για ξερατογκόμενα.

#11
jesus

μια χαρά είναι οι τριχούλες, τι σας έχει πιάσει όλους...

#12
iron

και κερατογκόμενα κάνει.

(κεφάλια; τι κεφάλια τζιζ; εγώ δεν βλέπω ούτε ένα. τα κάνει αόρατα.)

#13
Vrastaman

Das Kapital κόψει-κόψει;

#14
jesus

να σου πω θείο, αν δεν κόψει-κόψει, αυτό που βλέπω εγώ από μακρυά είναι ότι θα συνεχίσετε μέχρι την επόμενη κρίση να κάθεστε να ακούτε έναν τύπο που έγινε πρωθυπουργός κληρονομικώ δικαίω (αλλιώς θα τον πλήρωναν για να μή φτιάχνει καφέδες) ότι δεν είναι δυνατόν να περνάει από γονιό σε παιδί η άδεια φαρμακείου κ για όλα φταίει η κληρονομικότητα στα φαρμακεία.

τα 'λεγε ο κάρολος, προέβλεψε το φασισμό κ τη βαρβαρότητα που χρειάζεται ο καπιταλισμός για να επιβιώσει, αλλά.

#15
MXΣ

ετς...

#16
iron

πιστεύει κανείς σας ότι υπάρχει πιο αυθεντική (το εννοώ σοβαρά) κατάσταση από αυτή των τελευταίων εκατόν ενενήντα ετών για την ελλάδα (δεν πάω πιο πίσω) και άρα ότι είμαστε κατά βάθος άξιοι για κάτι καλύτερο, δικαιότερο, ορθότερο, δημοκρατικότερο, πνευματικότερο, που θα μας πάει επιτέλους μπροστά;

το ότι η πρώτη μας πτώχευση μετά την απελευθέρωση από τους τούρκοι κατέληξε σε κίνημα, το ότι η δεύτερη έβγαλε μετά από λίγο το θλιβερό 97, το ότι η τρίτη έβγαλε πάλι μετά από λίγο τον Μεταξά είναι ελπίδα;

το ότι μετά από μισό αιώνα αίματος πέφτουμε σαν ηλίθιοι υπανάπτυκτοι σε έναν εμφύλιο επειδή ο τσώρτσλι το ήθελε και ο στάλιν στομπούτσο του, είναι ελπίδα;

το ότι μετά από μια μικρή ανάσα μας βουλώνει μια χούντα είναι ελπίδα;

το ότι μετά κι από αυτά, φτάνουμε πια στα τέλη του 20υ αι και είμαστε μια χώρα του δυτικού κόσμου που ψηφίζει επί 35 σχεδόν συναπτά χρόνια το ίδιο κόμμα (όποιο και να ήταν αυτό, δεν μιλώ κομματικά) είναι ελπίδα;

το ότι βρίζει και παραπονιέται στείρα και άγονα κατά τα ίδια 35 χρόνια για το ίδιο αυτό κόμμα, είναι ελπίδα;

το ότι ο έλληνας έχει αποτύχει πολιτικά και πατώσει ηθικά και εξανεμιστεί πνευματικά και ως εργάτης και ως ιδιωτικός και ως δημόσιος υπάλληλος και ως βιπ (μόνο και μόνο η πανελλήνια φοροδιαφυγή, με όλη της τη γκάμα, το αποδεικνύει αυτό), είναι ελπίδα;

το ότι η εκκλησία δεν πρόκειται ποτέ να χάσει τα προνόμιά της, τα οποία στηρίζει το σύνταγμα, αν και έχει μπει ο 21ος αιώνας πια, είναι ελπίδα;

το ότι σε αυτή την τραγική στιγμή όλοι έχουμε δίκιο, όλοι έχουμε άδικο, το μόνο που κάνουμε είναι να σκοτωνόμαστε και συνάμα να ανεβαίνουν τα ποσοστά του καρατζαλάκα, είναι ελπίδα;

μας φωτίζει τίποτα απ' όλ' αυτά την ψυχή;

και τέλος, πιστεύετε ότι ο έλληνας έχει την παραμικρή πιθανότητα συλλογικής ζωής; πιστεύετε ότι ο έλληνας έχει την παραμικρή αριστερή πιθανότητα;

σε όλα αυτά εγώ δίνω την απάντηση ΟΧΙ.

#17
HODJAS

Τα αισθητικά ατοπήματα μιας κυρίας με γούστο, δεν γίνονται παρά μόνον απο καλοπροαίρετη παρορμητικότητα. Και δεν διαρκούν πολύ.

Σήμερα, περισσότερο απο ποτέ, η απαισιοδοξία είναι μπανάλ.

Πολυφορεμένη, δεν οδηγεί παρά στους παπάδες, στα εθνίκια ή στην ξενιτειά, με κοινό παρονομαστή την απόγνωση.

Ας μην φορέσουμε όμως μοντέλα γνωστών οίκων.

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε.

#18
iron

αυτό που εννοώ, είναι ότι πρέπει να παραδεχθούμε ορισμένες αλήθειες και πάνω σε αυτές να στηριχθεί πρακτικά και ρεαλιστικά μια νέα κατάσταση. Αν τις αγνοήσουμε πάλι, δεν θα αλλάξει πάλι τίποτα.

το ότι στην ελλάδα πάσχει και ο ιδιωτικός και ο δημόσιος τομέας, οι δύο δηλαδή αντίθετες και συγκρουόμενες εναλλακτικές, είναι η μεγαλύτερη απόδειξη και η βασικότερη αφετηρία. Και για να μη μας περιλάβει λοιπόν, για άλλη μια φορά, καμιά εκτός εισαγωγικών και με κεφαλαίο Χούντα ως κατάληξη/σωτηρία, πρέπει να δούμε για μια φορά πραγματικά ποιες είναι οι δυνατότητές μας. Μας έχουμε υπερτιμήσει, απλά.

και μην αρχίσουμε τα οι γερμανοί ή οι ξερωγωποιοί είναι χειρότεροι, ας αποφύγουμε για μια φορά τις συγκρίσεις, φτούκακα.

#19
vikar

Το απόψε αυτοσχεδιάζουμε (Πιραντέλο), που λέγεται πολύ συχνά και σήμερα αυτοσχεδιάζουμε, λέει ίσως ν' ανεβεί.

#20
Vrastaman

You say you've got a real solution
Well, you know
We'd all love to see the plan

#21
iron

θες να δεις το πλάνο μου μωρό μου;

#22
jesus

με προγραμματικές δηλώσεις δεν πήγε πουθενά κανένας, θείο. η φεουδαρχία δεν έπεσε με προγραμματικές δηλώσεις, κ αν ζήταγες απ' το ροβεσπίερο να σου πει αν χρειάζεται συμβούλιο της επικρατείας και αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων πριν στείλουν τον λουδοβίκο από κει πού 'ρθε, ακόμα εκεί θά 'μασταν.

το πλάνο είναι η αδιαμφισβήτητη τάση της ιστορίας για εκδημοκρατισμό της οικονομίας, της παραγωγής και των θεσμών, και τπτ παραπάνω, ως τάση καθεαυτή και ως άμυνα της ίδιας της κοινωνίας απέναντι στο φασισμό κ αναγκαίος όρος επιβίωσής της.

τα άλλα είναι ασκήσεις κοινωνιολογίας για κακούς φοιτητές που νομίζουν ότι είναι ιδιοφυΐες.

#23
jesus

(καλημέρα σας)

#24
gaidouragathos

Εγώ θέλω να το δω κ. Άιρονικ...κι άμα δε μ’ αρέσει, ντύνομαι και φεύγω...;)

#25
Khan

Για να παραφράσω τον Marx, (μένοντας εντός του θέματος του λήμματος), οι sans-culottes επαναλαμβάνονται πρώτα ως τραγωδία και μετά ως φάρσα.

#26
Vrastaman

@ Χεσού:Γιατρε' μ πρότεινες την λύση κόψει-κόψει, εγώ απλώς αναρωτιέμαι από που πρέπει να αρχίσουμε. Κόβουμε αδιάκριτα, η ιεραρχούμε τους στόχους; Ποίων τα κεφάλια δεν κόβουμε; Τόσο απλά.

«...αδιαμφισβήτητη τάση της ιστορίας για εκδημοκρατισμό της οικονομίας, της παραγωγής και των θεσμών...»

Η μόνη αδιαμφισβήτητη τάση της ιστορίας που βλέπω είναι Nike made in Β. Κορέα coming soon.

@ Iron - είναι στο πενταετές μου πλάνο!

L'éclat des fusillades ajoute au paysage
une gaîté jusqu'alors inconnue
Ce sont des bagapontodôtes et des slangarchides qu’on exécute
Mort à ceux qui mettent en danger les conquêtes d'Octobre
Mort aux saboteurs du Plan Quinquennal

#27
Galadriel

Eδώ που τα λέμε γαϊδουράγκαθε δεν αποκλείεται να το δεις το πλάνο εσύ... Εγώ θα πλήρωνα κιόλας για να δεις το πλάνο μου αχαχαχ

#28
Vrastaman

Its OK, I'm a doctor, που θα' λεγε κι ο Αλλιβέ.

#29
Galadriel

Αμάν ρε βράστα, μια μαλακία δεν μπορώ να γράψω και να γουστάρω μόνη μου, πρέπει να την καταλάβουν όλοι;

#30
iron

μωρ χεσού μου, το μόνο που λέω είναι ότι καλές οι θεωρίες αλλά στην πράξη ο ένας λαός διαφέρει τόσο πολύ από τον άλλον ώστε πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ιδαιτερότητές του, αλλιώς όποια επανάσταση, ήπια ή βίαια, θα πάει στομπούτσο. ένα το εγκρατούμενο.

από κει και πέρα είναι και το ερώτημα που θίγει ο βράστας: πού είναι οι απλοί διαχωρισμοί που υπήρχαν παλιότερα και διευκόλυναν τα πράγματα; σήμερα δεν υπάρχει ο κακός τσάρος και ο φτωχός πλην τίμιος εργάτης, το κεφάλαιο έχει πάει βόλτες παντού, αφορά ένα τεράστιο μέρος του ελληνικού πληθυσμού σε σχέση με το 1950, για παράδειγμα. ή μήπως μιλάμε για μια χούφτα μαλάκες, μεγαλοεκδότες, καναλάρχες, ομαδάρχες, υπουργούς, δημοσιογράφους, βουλευτές, δηλ. για 500 άτομα; Είναι δυνατό να φταίνε μόνοι αυτοί, που, στην τελική, είναι οι περισσότεροι εκλεγμένοι από μας; από μας που κυνηγήσαμε σκατοδουλειές, εμείς οι ταπεινοί, αντί να κάνουμε αυτό που θέλουμε, και διευρύναμε την αυλή αυτών την τιποτένιων μόνο και μόνο επειδή η μάνα μας ανησυχούσε και η θεια μας είχε έναν βαφτισιμιό που είχε έναν ξάδελφο κλπ; άρα μιλάμε για ένα τρομακτικό σύνολο του ελληνικού πληθυσμού το οποίο, έστω και παθητικά, συμμετείχε στην ηθική χρεωκοπία (το οικονομικό έρχεται πάντα τελευταίο, όταν είναι πια αργά, είναι όμως το μόνο που μας καίει).

όσοι δεν ανήκουμε σε αυτό το σύνολο, οφείλουμε να δούμε ξεκάθαρα τα πράγματα και να ξεμαντρώσουμε το μαντρί και να κρατήσουμε χορτάτους και τους λύκους, αντί να καθόμαστε, όπως μέχρι τώρα, να σχολιάζουμε ειρωνικά.

η δε αριστερά (η ελληνική, αν υπάρχει τέτοιο πράμα, όσο και γενικότερα η αριστερά, αλλά ας περιοριστούμε στην ελληνική) οφείλει πλέον πολύ περισσότερα από κάθε άλλη ιδεολογία / παράταξη, οφείλει, επειδή είναι επείγων ανθρώπινος πόθος όχι παγιωμένη φυσική κατάσταση (όπως ο καπιταλισμός), οφείλει κατεπειγόντως να κοιτάξει τα χάλια της, να πάψει να είναι ένα αέρινο όραμα, να δει τον εκφυλισμό της μέσα στον αιώνα που πέρασε, να δει τις εμμονές της, να διαλύσει τον δονκιχωτισμό της που την έκανε να ξεφτιλιστεί κατά τον εμφύλιο και από κει κι έπειτα να καταλήξει σε μια γραφική παπαρηγίδα, οφείλει να παρατήσει τα γνωστά τσιτάτα της και να μπουκάρει με νέες προτάσεις, μετρημένες στα δάχτυλα, εφαρμόσιμες αλλά όχι μπάσταρδες, οι οποίες θα πρέπει να τεθούν μετά από την απόλυτη παραγραφή του παρελθόντος. Ξεχνάμε ό,τι έγινε, έληξε αυτό. Όποιος έκλεψε έκλεψε. Και, αν το καλοεξετάσεις, θα δείς ότι υπήρχε λόγος να γίνει αυτό. Υπήρχε λόγος που ο φτωχός θέλησε με συνοπτικές διαδικασίες ατιμίας να γίνει πλούσιος (και νομίζω ότι είναι σαφές πως δεν μιλάει μια πασόκα τώρα). Είναι μια άλλη μορφή αναδιανομής πλούτου, αν με καταλαβαίνεις. Που όμως έγινε πούστικα και οδήγησε στο χάος και στον θυμό. Εντάξει, τέλος λοιπόν αυτό. Από σήμερα κι έπειτα τι κάνουμε, εκεί είναι το κουμπί. Κάπως όπως με τα αυθαίρετα: Ό,τι χτίστηκε, χτίστηκε. Να μην ξαναχτιστεί όμως ούτε ένα ακόμα, γίνεται, το γαμημένο;

Αλλά αυτό θέλει αρχίδια. Και αναρωτιέμαι λοιπόν, όπως στο χθεσινό μου σεντόνι: τα έχουμε; Και αναρωτιέμαι όπως ο Λασκαρίδης: ο έλληνας έχει επαναστατική συνείδηση ή απλώς επαναστατική διάθεση;

έχει τουλάχιστον γνώθι σεαυτόν. βτς, να διαβάσετε τις Μικρές Ατιμίες του Πάνου Καρνέζη. το οποίο, εννοείται, δεν πήγε καλά (εδώ στην ελλάδα, γιατί έξω πήγε και παραπήγε).

#31
iron

βράστα, καλό!

#32
iron

αχαχαχα Γαϊδουράγκαθα και Γκαλά, τώρα τό 'πιασα, αϊιιντάααα! πού και να μην το ξηγούσε ο βράστας...

#33
Galadriel

Που σας βρήκα ρε εσάς... και μ' αρέσετε κιόλας δηλαδή αχαχαχ (τώρα θα βγει ο βίκας και θα αρχίσει τις φωνές για το σπαμ, κρύβομαι ξανά κάτω από το γραφείο)

#34
Khan

Νταξ, σε λήμμα ξεβρακογκόμενα δεν είναι εκτός θέματος η οικονομική συζήτηση...

#35
Galadriel

@mpogias: για δες το λίγο το λήμμα πώς το πιστεύεις και πώς το χεις ακούσει; Ή ξεβρακογκόμενα είναι ή ξεβρακωτογκόμενα είναι. Α;

#36
mpogias

i alitheia einai pws einai ligo lathos to lhmma , alla epeidh prospathw na eimai epikairos me diafora skhnika , to anevasa kateytheian , xwris na kanw thn deousa etymologikh kai grammatologikh analysh kai epexergasia...

#37
iron

σχετικά με τα πιο πάνω (μη νομίζετε δηλαδή ότι είμαι τρελή και απαντάω έτσι στον μπόγια)

«'Οφείλεις', ονομάζεται ο μεγάλος δράκος (...). Το 'οφείλεις' βρίσκεται πάνω στον δρόμο [μας], ένα ζώο γεμάτο χρυσές φολίδες, και πάνω σε κάθε φολίδα γυαλίζει με χρυσά γράμματα ένα 'οφείλεις!'»
(Νίτσε, Ζαρατούστρα)

#38
Galadriel

μπόγια μου μη μασάς, δώσε πόνο, εγώ ρωτάω πώς το ήθελες (όχι γκρικλις ευλογημένε!)