Το συσσωρευμένο λίπος στο κάτω μέρος του μπράτσου μιας μεσήλικης και εύσωμης γυναίκας.

Προέρχεται από την εικόνα της εν λόγω κυρίας στην παραλία να φωνάζει στον γιο της τον Γιαννάκη να μην πάει στα βαθιά, και να του κουνάει το χέρι με αποτέλεσμα το λίπος να πηγαίνει δεξιά αριστερά.

Κοίτα έναν γιαννάκη που έχει αυτή η θειά. Είναι τεράστιος!

(από ironick, 06/12/12)(από ironick, 07/12/12)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
GATZMAN

Χαιρετίζω την δημιιουργική εμπνευση !

#2
HODJAS

Γάμησε!

#3
iron

αχαχαχαχαχχχχχχχχ!!!!

#4
Kilerakias

Κορυφή

#5
GATZMAN

Και όταν ο αδικοχαμένος Γιαννάκης μαζί με τον Γιάννη που πορπατάει είδαν το λήμμα, τραύλισαν από χαρά

#6
sstteffannoss

Αυτά λέγονται και «ζελεδάκια»!

#7
Galadriel

Αυτό το «μετά» στην φώτο είναι μετά την πλαστική ή μετά το φώτοσοπ (ξερωγώ κακές παρέες κάνεις τελευταία με τα φωτοσόπχια αασχχαχα)

#8
iron

α, δεν γκζέρω, ας απαντήσει η ειδήμων!

#9
salina

λεπόν, εμένανε όοολες αυτές οι φωτό πριν και μετά με φαίνονται ότι έχουν άλλον άνθρωπο. Και δεν εννοώ ότι ο χόντρος πήρε το όργανο γυμναστικής/ τσάι αδυνατίσματος/ δίαιτα αστροναυτών/ το-βιβλίο-που-θα-αλλάξει-τη-ζωή-σας-πως-έχασα-40κιλά-σε-40λεπτά και έγινε άλλος άνθρωπος, αλλά ότι απεικονίζουν δύο διαφορετικούς ανθρώπους.

Αλλά για να μην νομίζετε ότι υπεκφεύγω, δηλώνω απερίφραστα ότι είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς την καλή φωτοσοπιά.
Καλή θεωρείται η φωτοσοπιά που ίσα που διορθώνει κάποιες ανθυπολεπτομέρειες, κάνει δηλαδή όσο λιγότερες παρεμβάσεις-διορθώσεις γίνεται, και μόνο όπου κρίνεται αναγκαίο.
Ο γραφίστας μπορεί να φάει και ώρες παιδεύοντας την φωτό, αλλά πάντοτε το ζητούμενο είναι η φυσικότητα και αυτή χάνεται από τις πολλές παρεμβάσεις, άρα ο χρόνος που περνάμε (σιχτιρίζοντας τον φωτογράφο, το μοντέλο, την τυχημουτηνπουτάνα που κάθομαι βραδιάτικο και βγάζω τα μάτια μου) αναλώνεται σε δοκιμές διαφορετικών τεχνικών.

- μωρ' τι μας λες; και οι πλαστικές μοντέλες στα εξώφυλλα απ' την πολλή «φυσικότητα» είναι πλαστικές;

Δίκαιο βουνό! Αλλά, λεωγωτώρα, ρε μπας και δεν φταίει το φώτοσοπ γι αυτό αλλά μια γενικότερη πλαστικοποίηση της αισθητικής μας, με αποκορύφωμα τα μπότοξ και τα σιλικωνάτα βυζά; (Και μην ρωτήσεις αν χωρίς φώτοσοπ θα φτάναμε στο ίδιο σημείο για θα σε ρωτήσω για την κότα και το αβγό)

[I][και εδώ αρπάζω την ευκαιρία να την πέσω στα μεσημεριανάδικα και στα ρεπορτάζ τύπου: «σιγά μωρέ με την σαρλίζ θερόν, αν την δεις στον δρόμο ούτε να την φτύσεις» που παίρνουν και βάζουν δίπλα-δίπλα φωτό στημένη σε στούντιο και μία βγαλμένη στο δρόμο συνήθως με τηλεφακό.
«εμ, με το φώτοσοπ γίνομαι κι εγώ μοντέλο» (αναφωνεί όλο χαρά και κακεντρέχεια η πιο πατσούρα πανελίστρια και χαζογελάει η πλαστική παρουσιάστρια.)[/I]]

Να μην ξεχνάμε ότι πριν πάρουμε την φωτό στο φωτοσόπι πρέπει πρώτα να τραβήξουμε την φωτό, και, ας μην γελιόμαστε, επειδή έχουμε όλοι μας ένα κινητό με κάμερα 5mp (ή παίζαμε με κόντακ πόκετ από τα 5 μας) δεν έχουμε γίνει φωτογράφοι.
Και ο φωτογράφος, εκτός από την ματιά του, την αισθητική του και τις γνώσεις του διαθέτει και πλούσιο εξοπλισμό. Οταν λοιπόν στήνει το μοντέλο του, στήνει και τους προβολείς του, τις ομπρελίτσες του, κάτι άλλους διαόλους σαν ασημόχαρτα, παίζει με τους φακούς του, το βάθος πεδίου, τις ταχύτητες και δε-γκζερω-τι-άλλο. Αν η φωτογράφισή του είναι καλλιτεχνική θα τα στήσει έτσι ώστε να βγάλει σκληρές σκιές, «παράξενες» γωνίες κλπ αν είναι για διαφήμιση θα βγάλει τις σκιές και θα κρατήσει την φόρμα όσο πιο λιτή γίνεται.
Αυτός είναι ο λόγος που δείχνουν όλες οι γκόμενες πλαστικές.
Δεν γκζέρω γιατί, αλλά η διαφήμιση αγαπάει τις καθαρές φόρμες, ίσως για να μην τους κατηγορήσει κανείς για κουλτουριάριδες.
Τώρα, για εκείνο το καυλόσπυρο που της φύτρωσε σήμερα το πρωί της Σαρλίζ της Θερόν, και αφού το καλύψανε με μεικάπ και πάλι φαινόταν και αφού έστησε ο φωτογράφος τις γωνίες και τους προβολείς του και πάλι φαινόταν, ε, αυτό το σβήσαμε στο φώτοσοπ.

Εχοντας πει όλα αυτά, απαντώ και στην ερώτηση: Νομίζω ότι στο μήδι είναι ο ίδιος άνθρωπος γιατί η διαφορά δεν είναι εντυπωσιακή. (Είναι πολύ πιθανό κάποιος που έτρωγε τρία πιτόγυρα και ξαφνικά το έριξε σε νηστεία και προσευχή -με ή χωρίς τα ματζούνια- καναδύο κιλά θα τα χάσει σε μία βδομαδούλα. Μιλώ ως χοντρή, όχι ως γραφίστρια)
Οι δύο φωτό μπορεί και να τραβήχτηκαν την ίδια μέρα: στην πρώτη έχουμε μία κλήση του βραχίωνα που «κάνει ποντίκι» και έτσι έχουμε α. αύξηση του όγκου και βου. το κρέμασμα δείχνει πολύ πιο έντονο. Πρόσεξε και την σκιά που κάνει ο μυς.
Στην δεύτερη, ο βραχίωνας είναι σε έκταση (καλά το λέω;) αρά α. αμέσως-αμέσως μειώνεται ο όγκος, και βου. είναι και υπερφωτισμένη, χάνονται έτσι τα «όρια» μεταξύ μυ και λίπους. Αυτό κλέβει στο μάτι, δείχνει δηλαδή ένα ενιαίο μπράτσο, σαν να μην κρέμεται ο γιαννάκης.
Τώρα, αν η υπερέκθεση έγινε κατά την φωτογράφηση ή στο φώτοσοπ, δεν μπορώ να το καταλάβω, σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για κακή φωτογραφία, νομίζω; (εννοώ αντικειμενικά κακή, για την δουλειά που την έχουν μια χαρά είναι)

Επίσης, η κούρμπα που κάνει από τον αγκώνα στο (λίπος) του μπράτσου δείχνει να είναι ίδια. Αν είχε «εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα σε μία μόλις εβδομάδα, αλλιώς παίρνετε τα λεφτά σας πίσω» δεν θάπρεπε να έχει μειωθεί;

Αν έχει γίνει κάποια παρέμβαση στο φώτοσοπ, εκτός από την υπερέκθεση, ίσως να έφαγε λιγάααακι στο κάτω μέρος. Πρόσεξα μία ελαφριά ανάποδη καμπυλίτσα περίπου στο μέσο προς τα δεξιά, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Ελπίζω με την εκτενέστατη αυτή ανάλυση να καταλάβατε γιατί μιλάω για ελάχιστες παρεμβάσεις στο φώτοσοπ, για δυσκολία αναγνώρισής τους και γιατί δεν μπορείς να πάρεις την άλλη πανούκλα και να την κάνεις κούκλα.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας, μπορείτε να περάσετε στον μπουφέ...


Και αφού ζητήσω συγνώμη από τον oremiou για το άσχετο σεντόνι, να δώσω κι εγώ σπεκ για την έμπνευση

#10
Vrastaman

Διακρίνω ένα φοβερό pattern τελευταία: πάσες από Iron και γκολ από Σαλίνα :-)

#11
salina

[έ!ψιτ! την γκαλά ξέχασες ως πλεϊμέικερ]

Θένκια μπρο! :-)

#12
Vrastaman

Αν και τελευταία όλο ρίχνει κίτρινες κάρτες :Ρ

#13
salina

Είναι μωρέ παιδί πασπαρτού, και διαιτητής, και πλειμέικερ, και φορ και μπακ και μπακότερμα... ενίοτε και προπονητής. όλο το γήπεδο στα πόδια της...

#14
Vrastaman

Αντε, μου έδωσε άθελά της και ασίστ για το λήμμα που μόλις ανέβασμα ;-)

#15
iron

τι έγινε ρε παιδιά, τι προκοπή είναι αυτή της σαλίνας αίφνης; πω ρε πστ και μπήκα να ρίξω μια ματιά κι έχει πάλι μελέτη το σλανγκρ...

τεσπα, με σκάσατε κι ανεβάζω νέο μήδι, αυτή το βολά από το σάη ενός έλληνου πλαστικού.

#16
Galadriel

Ερώτηση, κάνει η άλλη πλαστική να φύγει ο γιαννάκης και μένει αυτή η ουλάρα από κάτω σα φερμουάρ; Γουανταφάκ; Οι πλαστικές είναι για από μέσα από τα ρούχα μόνο, πώς θα βγει παραλία;

#17
patsis

Ρε συ, είναι σε αραβική χώρα, δες που το «πριν» και το «μετά» είναι αριστερόστροφα. Οπότε βάζεις την κελεμπία ή μπούρκα από πάνω, ούτως ή άλλως.

#18
patsis

Ρε συ, ο χρόνος καμιά φορά κυλά ανάποδα, δες που το «πριν» και το «μετά» είναι αριστερόστροφα. Οπότε αντικαθιστάς μια ουλή με έναν «γιαννάκη» και καθάρισες.

#19
Galadriel

Ρε συ, δεν καταλαβαίνω τίποτα από τα αριστερόστροφα και τα δεξιόστροφα βάλαμε τη μπούργκα και μετά βάλαμε την ουλή από πάνω ή κάτι τέτοιο, τέλος. :P

#20
iron

ναι, κάνει τέτοια ουλή αυτή η επέμβαση, γι' αυτό δεν την συνιστούν οι πλαστικοί, κι ας είναι γλυκό το χρήμα από το νυστέρι.

#21
salina

Οποτε μιλάμε για πλαστικές θυμάμαι την σκηνή απ το fight club και με πιάνει σιχαμάρα

#22
PUNKELISD

Ανέκδοτο: Μια φόρα ήταν ένας πλαστικός χειρούργος κι ένας νάιλον...