Φαντάζομαι ότι δεν έχει σχέση με τους ιθαγενείς της Μογγολίας αλλά προέρχεται από το μον(ο)-κώλος με αποβολή του -ο- και μετατροπή του -νκ σε -γκ χάριν ευφωνίας - όπως π.χ. συμβαίνει και στις λέξεις εν-κεφαλικός > εγκεφαλικός και εν-κυκλοπαίδεια > εγκυκλοπαίδεια. Αλλά, για κάποιο λόγο, η Φρανκφούρτη δεν γίνεται Φραγκφούρτη ούτε και η Ανκόνα Αγκόνα.
Η φωτογραφία αποδεικνύει ότι μπυροκοιλιά δεν είναι μόνον η κοιλιά που γίνεται από τη μπύρα. Είναι και η κοιλιά στην οποίαν ακουμπάμε τη μπύρα. :)Ο=
Στη φωτογραφία, στο πανί της βάρκας γράφει: Τάκα Τάκα Μαμ BAR Πάρε Δώσε Χύμα στο Κύμα
Μια ακόμη χρήση του μετα-αυτού στη φωτογραφία.
Λόγω nickname, ο γιδοβοσκός κάτι ξέρει.
Βεβαίως και είναι. Η ταυτότητα της ταινίας εδώ, η αφίσα ήδη ανηρτημένη.
Χαρακτηρίζω τον ορισμό άκρως εμπεριστατωμένο.
Μην τον προκαλείς. Θα ανεβάσει.
θα περάσεις στην άλλη όχθη περπατώντας;
Εντάξει, αλλά αυτός ο καλλιγέρης, ή έστω και καλλίγερος, ποιός ή τι είναι; Διότι εγώ θυμάμαι τον Καλλιγέρη που έπαιζε στον ΠΑΟ του Γουέμπλεϊ και πέραν τούτου νάδα.
Έτσι είναι. Έχει απόλυτο δίκιο ο athens as it really is.
Και υπάρχει βέβαια και το τσόοονξ! το οποίο, αν έχω αντιληφθεί καλά, βρίσκεται στην άλλη άκρη της ποιμαντικής γκάμας από το τσαπρρρρρ ... Ευχαριστώ.
Κωλοπετσωμένος γενικά λέγεται ο τετραπέρατος και συγχρόνως ανθεκτικός, ο έμπειρος και σκληροτράχηλος. Η ετυμολογία που προτείνεται έχει και έτσι ενδιαφέρον.
Και ο πίσουλας ζωγράφισε. Ολ δε μάνεϊ. :)
Βεβαίως. Είναι η γνωστή Τατιάνα Πηγαδομούνοβα.
O ορισμός, νομίζω, είναι ΟΚ. Το σχόλιο για την ετυμολογία/προέλευση της έκφρασης είναι, ασφαλώς, χρησιμότατο. Ευχαριστώ.
O ίδιος ο Βαμβακούλας λέει ότι το είπε αυτός. Και έχει υποστηρίξει ότι το είπε επίτηδες και αλτρουϊστικά. Σε συνέντευξη του στο Maxim το 2006 είχε πει:
"Αυτό το είπα για να γλιτώσω τον Καλλιτζάκη. Παίζαμε με τη Γιουβέντους και είχε πάρει τον Ίαν Ρας και τον είχε πετάξει με ένα μαρκάρισμα στα κάγκελα. Ο διαιτητής ήταν έτοιμος να του δείξει κόκκινη κάρτα και έτρεξα, έκατσα μπροστά του και του είπα «You foul?», οπότε τον έπιασαν τα γέλια."
Το βίντεο είναι επίσης σχετικό
Μαζί με το ποντάκι κι ένα παράδειγμα χαριτωμένο από σχόλιο σε blog:
Μάλλον ο κοντός έχει ξεφύγει κι έχει χάσει τον έλεγχο. Οι Κορίνθιοι βέβαια το λένε αλλιώς: "Έκοψε καπίστρι". Και κάποιοι άλλοι "αμόλησε φτερούλι". Πάει να πει, άιντε πιάστον τώρα, αφήνιασε το παλικάρι. Κι όλοι αυτοί που πήγαν όμως!
Ο κοντός στον οποίον γίνεται αναφορά είναι ο Μίμης Ανδρουλάκης. Θέμα της συζήτησης στο blog το βιβλίο του κοντού 'Θηλυκό Πόκερ'.
j, η ουσία είναι ότι σωστά τον χαρακτήρισες ρόφτυμα. Και ελπίζω να μην το δει αυτό η θεία μου.
Εγώ το ξέρω ως εξής: Ο ακριβός καφές είναι βαπορίσιος αλλά όχι γιατί κοστίζει όσο ένα βαπόρι αλλά γιατί στα βαπόρια παλαιόθεν υπερχρέωναν, με τη λογική 'πού θα πας κορόιδο, δεκαοκτώ ώρες εδώ μέσα θα πιεις κι έναν καφέ'. Και δεν είναι μόνο ο καφές, στα πάντα πιάνουν κώλο - εξ ου και η έκφραση για οτιδήποτε βλακωδώς ακριβό -> 'το πλήρωσα βαπορίσιο'.
Τώρα, η θεία μου, που τα γνωρίζει αυτά τα θέματα, λέει καραβίσιο τον σκέτο νες χωρίς ζάχαρη και χωρίς χτύπημα - το πολύ πολύ ανακάτεμα με κουτάλι ή δάχτυλο. Και είναι καραβίσιος διότι στη βάρκα, στο καϊκι κλπ είναι ο μόνος καφές που ίσως και να μπορείς να κάνεις δεδομένου ότι πράματα όπως φωτιά, σέικερ και ζάχαρη είναι περιττές πολυτέλειες.
Πάντως, ο ορίτζιναλ Χαλιαμπάλιας δεν ήταν χάλιας. Αν και δεν τον βοηθούσε το όνομα, ο Ζαχαρίας Χαλιαμπάλιας έκανε 280 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής με την ομάδα του Ηρακλή, στη δεκαετία του '70. Ήταν ένας μάλλον σκληροτράχηλος κεντρικός αμυντικός και έχει μείνει στην ιστορία διότι το 1975 κατήγγειλε απόπειρα δωροδοκίας του εκ μέρους του Παναθηναϊκού - γεγονός που οδήγησε στην καταδίκη του ΠΑΟ στην περιώνυμη τότε 'δίκη των λουλουδιών'.
Στη φωτογραφία ο Χαλιαμπάλιας είναι όρθιος, τρίτος από αριστερά.
Απόξυση στο ψυγείο;
Παιδιά, αυτό το λήμμα δεν έχει εκτιμηθεί αρκετά. Το χαρακτηρίζω πνευματική κατάθεση. Και, φυσικά, ΕΛεγειακό.
Εμένα, πάντως, με άρεσαν αυτά που ανέβασε ο John ... γούστα είν' αυτά.
Σε διαβεβαιώ. Και είσαι τυχερός. Διότι, ξέκαβλες - το είπες σωστά. Και μόλις είδα και ότι το 'ξέκαβλες' δεν υπάρχει ως λήμμα.
Εγώ δεν το ήξερα αλλά αυτό δε σημαίνει και τίποτε ... άμα το λέτε έτσι, έτσι είναι. Γιατί δεν το ανεβάζεις ως άλλο ορισμό;
Το ξέρω και ως μοσαν-ντέκ ... όπου Μοσαντέκ πρωθυπουργός του Ιράν ανατραπείς σε παραξικόπημα το '53 κτλπ κτλπ ... αλλά μιλάμε καμμία σχέση ... ούτε καν μούσι δεν είχε ο άνθρωπος
Αρχίδια ... photoshop κι άγιος ο θεός ... ελπίζω ...
Η συρροή ετερόκλητου πλήθους με στόχο την εκμετάλλευση μιας ευκαιρίας αποδίδεται τέλεια από το αρχαίο "δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται". Σήμερα, καλύπτεται επαρκώς από το μάθαν ότι γαμιόμαστε, πλακώσανε κι οι γύφτοι.
Το "κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα" επίσης περιγράφει συρροή πλήθους. Εν προκειμένω, βέβαια, πρόκειται για πλήθος αρρώστων που προσδοκούν κάποιο όφελος από τον Άγιο, δλδ να τους κάνει καλά. Με την έννοια αυτή, ο sasodiarvas δεν έχει και τόσο άδικο. Αλλά, νομίζω, η έμφαση δεν είναι στην πρόθεση του πλήθους να εκμεταλλευθεί μια κατάσταση όσο στο γεγονός ότι όλοι οι συρρέοντες έχουν κάποιο πρόβλημα.
Το "μικροί μεγάλοι στο καφενείο" επίσης, νομίζω, τονίζει την σύνθεση του πλήθους αλλά από διαφορετική σκοπιά, δλδ ότι κάποιοι δεν έχουν λόγο και δικαίωμα να βρίσκονται εκεί ακριβώς διότι είναι ανήλικοι. Μια άλλη μικρή διαφορά είναι ότι τώρα το ετερόκλητο πλήθος δεν συρρέει γιατί προσδοκά όφελος αλλά για το χαβαλέ.