από εκεί είναι το αινιγματικό «αέρα καλκαντέρα» που λέει τακτικά ο φάδερ;
(πώς γίνεται να ξέρεις τα πάντα ρε σκύλε;)
είναι θέμα δομής της λέξης. κ ο μαλακομαγνήτης είναι αντίστοιχη λέξη κ αν βάλεις κάτι άλλο μπροστά δεν μου φαίνεται να αλλάζει.
απλά καταθέτω ότι δε μου κάθεται καλά...
(η 2η ταινιούλα λέει;)
για το τρώω έξω βλ εδώ.
στα γαλλικά λέγεται bouffer la chatte, κ σημαίνει ακριβώς το ίδιο.
εμένα δε μου κάθεται καλά. μουνοπαγίδα είναι κάτι που τραβάει τα γκομενάκια, οπότε όλο μαζί δεν μου φαίνεται καλό. το φλωροπαγίδα είναι πιο ακριβες.
το έχουμε, κ χωρίς γκρήκλις. καλως μας βρήκες, πάντως.
το «χωρίζουμε τα τσανάκια μας» είναι σχετικό ως προς την καταγωγή, αλλά μας πρόλαβε ο τριαντά.
1ον το μηδι μυρίζει νικ
κ 2ον δεν πάει καλύτερα στο σάντομουνιτς;
ε, φύγι' από δω να πάρουμε τα λέβελς μας με την ησυχία μας...
ποιος πούστης μού 'φαγε τη γωνία τότε...
έφαγες κ συ λουκανικόπιτα;
hoes before bros.
αντωνυμο, θειο. αντωνυμία είναι άλλο.
σορρυ ρε βικαρε, αλλα το σκεπτικο τσακιζει κοκκαλα. αν αρχισω με τα λευκαδιτικα (συνταγες κ μη) που δεν τά 'χει κανενα λεξικο θα το κανουμε λαογραφικο μουσειο εδω μεσα.
ειναι η λαδόπιτα καταχωρίσιμη δλδ; ασχέτως αν ειναι κ γαμω τα γλυκα. κ το ξερουν λιγοτεροι εδωμεσα απο την κιχι.
κ γω έτσι τό 'χω στο μυαλό μου, όπως ο σκύλος. υπάρχει κ το περιεκτικό ουσιαστικό «τα τζατζαλικά».
γενικά όλαφ τά μου φέρνουν κάτι σε κατσαρόλια, μπακίρια κ τέτοια πράματα.
@πάνο: μαζί μιλάμε, χώρια καταλαβαινόμαστε. κ δεν είναι η 1η φορά.
@κάδμο: εάν αρχίζουν να καταχωρίζονται κ αυτά, θα αναγκαστούμε για τον ίδιο λόγο να τα μαζέψουμε ώστε να μπούνε κ αυτά όλα μια κ καλή (ναι, πάνω, μυα κ καλοί) κ να μην σπαμάρεται το σάιτ με μη σλανγκ λήμματα από μια ανεξάντλητη πρακτικά κατηγορία.
σε αυτήν την κατεύθυνση είναι, πχ, κ η σημείωση της ΣΟ στο την τρίζει την όπισθεν, για φράσεις που είναι σαφώς πιο σλανγκ από τον γιαπωνέζο τραβεστί νάμουνα μουνάκι. φαντάζεσαι να αρχίζει ο καθένας να καταχωρίζει την γκεο-ατάκα του αυτού του τύπου ως λήμμα, ενώ πρακτικά υπάρχει κάτι σαν κανόνας για τον νεολογισμό κ λήμμα ομπρέλα;
δεν είναι λοιπόν, ζήτημα αδιεξόδου του σάιτ κ έλλειψης λημμάτων προς καταχώρισιν, αλλά ζήτημα προστασίας του λεξικού συγχρόνως ως προς την πληρότητα (αφού τα ανεβάζουν αρκετοί θα υπάρχει λόγος καταγραφής που εμείς, εσύ, εγώ, αρκετοί άλλοι, αγνοούμε κ θεωρούμε ίσως κ λάθος) κ ως προς την ποιότητα.
δεν τοποθετήθηκαν, όμως, κάποιοι χρήστες που όντως έβαλαν τέτοια λήμματα. ή ίσως τοποθετήθηκαν μόνο βαθμολογικά.
κάπου εδώ τελειώνει η συζήτηση για το μεγαλείο της ατάκας.
όποιος έχεις όρεξη για κάψιμο, πάτση, ας το δεις όλο, είναι η απάντηση σε ντοκς τύπου «τσάιτγκάιστ».
αυτό που λες, κάδμε, νομίζω το περιγράφει η παράγραφος «Πολυγραφημένες λίστες» κ.ε.
κ αν θες, το λήμμα μπήκε ακριβώς για να λυθεί το ζήτημα της καταγραφής του είδους μια κ καλή, χωρίς να γεμίσει το σάιτ με τέτοια «εφευρήματα». η ανάγκη προέκυψε από την τάση καταγραφής αυτών από κάποιους χρήστες, που σαφώς θέτει ντε φάκτο ζήτημα καταχωρισιμότητας, με τάση προς απάντηση θετική, αλλά η συστηματική κ στηριγμένη από επιχειρήματα άποψη ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι σλανγκ, συν τις απόπειρες καταχώρισης που κρίθηκαν λάθος (με αυτά τα ίδια επιχειρήματα κ κάποια άλλα κατά περίπτωσιν), οδήγησαν σ' αυτήν την λύση. μένει να κριθεί.
για την περιπτωσιολογία, μπορείς να κοιτάξεις τα λινκ.
να μιλάς για τον εαυτό σου, εγώ είμαι άριος.
πολλά απ' όσα λέει η παρδαλή λέξη κ τα έχεις μεταφέρει δεν τα ξέρω. κ απ' ό,τι θυμάμαι, όταν ανέφερε ο πατέρας μου (μη λευκαδίτης, δουλεύει απέναντι) τη λέξη στη μάνα μου (λευκαδίτισσα) δεν είχε αναφέρει ποτέ τίποτα.