Απίστευτη εγωκεντρική γκρίνια ο συγχωρεμένος. Βλ. π.χ. εδώ.
Α μπα, εγώ άμουσος τελείως είμαι. Έχω βέβαια έναν κιθαρίστα πρόχειρο (στην διπλανή καταπακτή από τον Κύπριο του vikar), άμα λάχει ναουμ τον ρωτάω.
Καλό. Πολλή βαρεμάρα βρε παιδί μου.
Το ξαναείδα, άκυρο το περί σμιχτών φρυδιών. Ή μάλλον άκυρο, γιατί τελικά δεν καταλαβαίνω τι εννοεί (the only thing that works together in Greece is eyebrows), το κρατώ ως ενδεχόμενο.
Πάλι δεν μου φαίνεται αστείος. Ντάξει, δεν χρειάζεται να σου το χαλάσω αφού γουστάρεις, απλώς εμένα όχι μόνο δεν μ' αρέσει αλλά με ενοχλεί κιόλας. Αυτά.
Ε τώρα, τα σμιχτά φρύδια δεν είναι έξυπνη κωμωδία, είναι φτηνό στερεοτυπικό χιούμορ.
Και μάλιστα, χιούμορ που, πρώτον, καταπιάνεται με την εξωτερική εμφάνιση ενός λαού, όχι με τις λάθος επιλογές του. δεύτερον, λέει και ψέμματα (δεν νομίζω ούτε καν η απλή πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει σμιχτά φρύδια) και, τρίτον, πιθανολογώ με κακό «σκοπό»: τα σμιχτά φρύδια ανήκουν σε μια ομάδα εξωτερικών χαρακτηριστικών που αποδίδονται σε κατώτερους, ανεξέλικτους, ανθρώπους. Είναι ένα ψευδές, ισοπεδωτικό, κακόβουλο και ρατσιστικό σχόλιο λοιπόν και μπορεί να υπάρχουν και άλλα που δεν θυμάμαι, γιατί εδώ που είμαι δεν μπορώ να ξαναδώ το βιντεάκι.
Και στο κάτω-κάτω να πα να γαμηθεί, εμείς εδώ κοιμόμαστε και ξυπνάμε με την αγωνία της κατάρρευσης και αυτός σπάει πλάκα σε βάρος μας;
Με προκαλείς για κάψιμο; Ε όχι φίλε, εγώ θα κοιμηθώ, δεν την παλεύω. Τζους!
Μήπως η σύνδεση ηθικών χαρακτηριστικών όπως η ευθύτητα και η συνέπεια με την σεξουαλική προτίμηση είναι προβληματική από την αρχή;
Στον σχολιασμό του λήμματος γαμιέμαι αποπειράθηκα να προσεγγίσω το πώς (δηλαδή με ποιον «μηχανισμό») αποδίδονται ηθικές ιδιότητες όπως η ανειλικρίνεια, η υστεροβουλία και η ασυνέπεια στους άντρες ομοφυλόφιλους.
Θέλω να πω ότι τα δυο βίντεο του Γεωργίου αντιφάσκουν μόνο με την λογική του ίδιου του Γεωργίου.
ή πώς λένιν αυτό, δεν ξέρω.
jesus ξέχασες στο τέλος να πεις: «πώς γένιν αυτό;»
Thanks! (ό,τι νάναι είμαστε)
Άντε, παντρευτείτε να φάμε κάνα γαμοπιλαφάκι, που πεινάω κιόλας.
Μία συνέντευξη του οδηγού του εδώ.
Αααα... Αστεφάνωτη σ' έχει; Τσ-τσ-τσ... (το πλήθος ανταλάσσει επικριτικά μουρμηρητά)
Ελάτε ρε, στις κάλτσες θα κολλήσουμε; Άλλοι γαμάνε με το παλτό! (Άσυλο Καυτών Παρθένων Στοκχόλμης, λολολολ!)
Βλ. αλιμούρα και πρβλ. γιάχμα και φιρικί.
Θυμάμαι, aias.ath, ένα παιδί από μεγαλύτερη τάξη του δημοτικού που ήρθα μια μέρα με μια ολόκληρη σακούλα γεμάτη χαρτάκια (με φάτσες ποδοσφαιριστών). Στο μεγάλο διάλειμμα ανέβηκε σε ένα πεζούλι, σα ρήτορας, κι άρχισε να πετάει στον αέρα χαρτάκια, προς ένα πλήθος αγοριών που τα άρπαζαν σαν λεφτά, στον αέρα ή από κάτω. Περίεργη φάση, την θυμάμαι ακόμα.
Βλ. και σύστημα-πλημμύρα.
Α ρε φίλε, γουστάρω ακρίβεια στην καταγγελία από το poniroskylo και εδώ και αλλού (π.χ. εδώ)
Εγώ πάντως το έχω ακούσει με την παραπάνω ή και με την παραπάνω σημασία (στο περίπου βέβαια, γιατί, κατά την γνώμη μου ο ορισμός είναι μάλλον προβληματικός): ο ασόβαρος, αυτός τον οποίο δεν του αξίζει να τον λαμβάνουμε υπ' όψιν στα σοβαρά. Στην κεντρική Μακεδονία αυτά, αλλού δεν ξέρω.
Από εδώ:
Μου κοπάνησαν το κεφάλι στο ατσάλι. Μια και δυο και τρεις φορές. Επί δεκαπέντε ημέρες το πρόσωπό μου ήταν μαύρο από το σκοτωμένο αίμα.
Εγώ διάβαζα βουλωμένα[διαβάζω βουλωμένο γράμμα[/w]]]([w=diabazoboulomenogramma8992#lemma9952)γράμματα αλλά με βάλανε φυλακή.
Συγγνώμη, ακούστε τι λέει εδώ.