Πιάστηκαν τρεις νεαροί «μανιταράκηδες»
Είχαν και κάτι ψιλά από χασίςΠηγή εδώ
και δντσολιάδες:
«Ελπίζω, για το καλό όλων, το Ταμείο να κρατήσει αρκετά γερά, να μην υποχωρήσει σε αυτό το θέμα» είπε ο γνωστός ΔΝΤσολιάς Μπάμπης απ' εδώ
και βέβαια, ξεχάσαμε το κλασικό "ζωή χαρισάμενη"
@soulto Πολύ πιθανών, διότι και εγώ το πρωτάκουσα από μία γιαγιά ανατολικοθρακιώτισα. Είναι όμως μάλλον σλαβικής προέλευσης.
Δεν κάνανε απλώς κομπλεξικά τα παιδιά της δεκαετίας του 40' αλλά όλες τις μεταπολεμικές γενιές. Η συντηρητική/πουριτανική κουλτούρα του κατηχητικού πέρασε από τη μία γενιά στην άλλη, τη δεκαετία του 60' πήγε να σπάσει όλο αυτό με τη σεξουαλική απελευθέρωση αλλά ήρθε η χούντα και πήρε πάλι τον κατήφορο... Ευτυχώς σήμερα πολλοί νέοι απορρίπτουν αυτό το τρόπο ζωής... ας ελπίζουμε ότι δεν θα έχουμε πάλι πισωγυρίσματα στο μέλλον...
Στον πλαϊνό τοίχο μού 'κανε παρέα μια μεγάλη ασπρόμαυρη αφίσα του Πρίσλεϊ με κιθάρα και βαρβάτο «πακέτο», παραφουσκωμένα δηλαδή με βαμβάκι γεννητικά όργανα.
Θωμάς Κοροβίνης, «Η φάτνη της "Σεχραζάτ"» (2013) -απ' τη συλλογή «Τι πάθος ατελείωτο» (Άγρα, 2014)
«[Τ]ράβα στον πάγκο, ρε σύ, μήν κάθεσαι έτσι σε λέω, να σε βάλουνε τίποτα ιώδια», μου λέει ο «Σε λε-Με λέ», χασαπόπουλο στο Καπάνι, που μιλούσε με βαριά θεσσαλονικιώτικη προφορά.
Θωμάς Κοροβίνης, «Η φάτνη της "Σεχραζάτ"» (2013) -απ' τη συλλογή «Τι πάθος ατελείωτο» (Άγρα, 2014)
- Απ' τα κατηχητικά είδαμε ένα καλό στην Κατοχή, επειδή μοίραζαν συσσίτιο, αλλα έκαναν ζημιά στα νεαρά παιδιά γιατι τα έκαναν θρησκόληπτα. - Κι εκείνη η ηθική που πουλούσαν; - Απο ηθική, μήν τα συζητάς! Στις γυναίκες, όχι, το φουστάνι σου είναι δυό πόντους πιό ψηλά, όχι, χαμογελάς πονηρά στους αρσενικούς, άρα σέρνεις, μωρή, είναι αμαρτία· στους άντρες, μή μεθάς, μή βρίζεις, είναι αμαρτία· σε όλους, μήν γκομενιάζεις, είναι αμαρτία. - Κάνανε κομπλεξικά τα παιδιά μας.
Θ. Κοροβίνης, «Το μουχαμπέτι» (2012) -απ' τη συλλογή «Τι πάθος ατελείωτο» (2014)
Ένα παράδειγμα χρήσης που επεκτείνει τη στενή σεξουαλική σημασία της φράσης:
- Εμπιστοσύνη σ' αυτή την πόλη; Ούτε στον εαυτό σου. - Έχεις και το κουτσομπολιό! - Πολύ! Προπαντός εδώ στα προσφυγικά, στις συνοικίες. Στη Θεσσαλονίκη όλοι τα ξέρουν όλα για όλους. - Κάποιος είχε πει «η Θεσσαλονίκη είναι ένα μεγάλο κρεβάτι».
Θ. Κοροβίνης, «Το μουχαμπέτι» (2012) -απ' τη συλλογή «Τι πάθος ατελείωτο» (2014)
- Καλός άνθρωπος ο Μπενσουσάν, ατύχησε ο ζάβαλης. - Ναί, δέν έμεινε ζωντανός απ' αυτό το σόι. Μιά ξαδέρφη του μόνο, η Σαρίτα. - Η Σαρίτα ήταν γυναικάρα, τσακπίνα, τη βγάλανε και παρατσούκλι! - Το θυμάμαι, «ομορφομούνα» τη φωνάζανε! - Ναί, «'μορφομούνα»!
Θ. Κοροβίνης, «Το μουχαμπέτι» (2012) -απ' τη συλλογή «Τι πάθος ατελείωτο» (2014)
Όσο κι αν είμαι εναντίον της ευκολίας πάω στο ψιλικατζίδικο και την κάνω ταράτσα με δύο κρουασάν κι ένα μικρό γάλα.
Σ. Δημητρίου, «Τα οπωροφόρα της Αθήνας» (2005)
Οι άντρες έχουν μια συγκινητική αλληλεγγύη όταν κάποιος ξεχάσει να σηκώσει το φερμουάρ. Ο πρώτος ομόφυλος που θα το πάρει χαμπάρι -και αυτό γίνεται αμέσως συνήθως- θα δείξει διακριτικά, φευγαλέα, με το δακτυλάκι προς τα κάτω, θα ρίξει μια ακόμα πιο φευγαλέα ματιά προς τα κάτω και θα πει σιγανά, σβησμένα, ευγενικά,
«εεεεε, τα μαγαζιά σας».
Πάντως καλύτερη αυτή η ευγενεια της πόλης απ' τα άγρια έθιμα της επαρχίας που όταν έβλεπαν κανέναν να κατουράει φώναζα στεντορείως «φωτιά στο πηγάδι».
Σ. Δημητρίου, «Τα οπωροφόρα της Αθήνας», (2005)
Εκατοντάδες άντρες έχω δει στην Αθήνα να κατουράνε δημοσίως, κρυβόμενοι βέβαια. Πάρα πολλοί ίσα που κρύβονται. Απλώς δείχνουν την πλάτη τους. Πολλοί μόλις που τηρούν τα προσχήματα. Απλώς δεν φαίνεται το όργανό τους. Του κάνουν κουκούλα με τη χούφτα τους. Αρκετοί κατουράνε περίπου φανερά. Ένα κλαράκι, ένας φτωχός θάμνος, ένα μηχανάκι τους φτάνει.
Ποτέ δεν έχω δει γυναίκα να κατουράει δημοσίως. Ακόμα και κάτι κακόμοιρες τρελές -ασύγκριτα πάλι πιο λίγες απ' τους άντρες- δεν κατουράνε όπου να 'ναι.
Και δεν φαντάζομαι να είναι μόνο η σωματική δυσχέρεια που έχουν οι γυναίκες. Αν και έχω ακούσει τη λέξη ορθοκατούρω αλλά μάλλον θα έχει μεταφορικό νόημα προβιβάζοντας μια γυναίκα στις επίζηλες τάξεις των αντρών.
Αλλά μου κόλλησε εξ αιτίας αυτής της λέξης ότι μπορούν και οι γυναίκες.
Έτσι μια φορά ρώτησα μια γυναίκα με την οποία προσπαθούσαμε να συσχετιστούμε αν μπορεί να κατουρήσει όρθια σε τοίχο και δεν μου ξανατηλεφώνησε.
Σ. Δημητρίου, «Τα οπωροφόρα της Αθήνας» (2005)
Στις ημέρες μας όμως συμβαίνει κάτι παράξενο. Όταν βρεθούν κορίτσια σε παρέα μεγαλώνει η δύναμή τους και φωνάζουν, γελάνε, βρίζουν εις επήκοον των διερχομένων. Βρίζουν δε σαν να είναι αγόρια. Στ' αρχίδια μου, μαλάκα μου, γάμησέ τα.
Ποτέ δεν άκουσα αγόρι να λέει στο μουνί μου.
Σ. Δημητρίου, «Τα οπωροφόρα της Αθήνας» (2005)
Το αμπέρ προέρχεται από το amber που σημαίνει κεχριμπάρι, και επειδή έχει κίτρινο χρώμα σημαίνει κίτρινος η πορτοκαλί συναγερμός (alert). Είναι ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ του silver (ασημί)alert και του red (κόκκινου)allert.
Καλώς τονε :-)
Αν και η κυρίαρχη στα λεξικά έννοια του τουρκικού baskın είναι "η αιφνίδια επίθεση", οι επικρατούσες στην καθομιλουμένη είναι "ο κυρίαρχος", "ο υπερέχων", "ο δυνάστης". Στο κάτω-κάτω, δεν κάνουν μόνο ντου οι μπασκίνες, ούτε χαρακτηρίζονται από την διακριτικότητά τους (ή τέλος πάντων από την άρτια εκπαίδευσή τους, εκείνη που τους επιτρέπει να κάνουν αιφνίδιες επιθέσεις που λέει και το πονηρόσκυλο). Κατά τα άλλα γιασάν του μάγκα που έθεσε την τούρκικη καταγωγή επί τάπητος.
Πέτη Πέρκα (επάγγελμα: γκόμενα υπουργού) στο #skai τώρα: "το πελατειακό κράτος ανήκει σε άλλους".
Τέτοια του λες και σε διόρισε, μανίτσα.
♡
ΚΚΕ: «Το παιχνίδι είναι στημένο και από πριν ξεπουλημένο»
Σχόλιο για τις διαπραγματεύσεις ΕΔΩ
Ὡραῖο τὸ (ὑπονοούμενο) λολοπαίγνιο: hasty-χέστης. Πιάνει καὶ τὶς δυὸ ἔννοιες τῆς κωλοπιλάλας. Μπράβο Χτῆνος!
soulto
in σταθεροτυρόπιτα