Άξιος! (και 10στερος)
Μάλλον «αντάμα», σημαίνει από κοντά μεν, αλλά όχι ένα με τους άλλους. Το λέει μονολογώντας ο ίδιος...
Επίσης και «Όλοι μαζί και ο ψωριάρης αντάμα», ως έκφραση αυτομομφής που αποσκοπεί σε διαμαρτυρία για διακριτική μεταχείριση.
Επίσης, λέγεται και το « Λήχ' το να τελειώνουμε.»
@κχαν: το σανδάλι το λέγανε έτσι
Ωκύπους, δλδ γοργοπόδαρος, είναι ένας χαρακτηρισμός που είχε δώσει ο Όμηρος στον Αχιλλέα.
Χόντζ!!
@ Ιωνά και όποιος πιστός: 8-13 Μαΐου παίζει παγκόσμιο τουρνουά πιγκ-πογκ στο Ρόττερνταμ, με Wang Hao, Timo Boll, Ma Lin, Ma Long, Wang Linqin κ.λπ., κ.λπ. σε streaming στο ittf.com. Θα καεί το πελεκούδι!
Το ίδιο και στο 3:53. Άραγε να προέρχεται από το τσο και λο;
Το επιφώνημα «τσοοοοοο» που βγάζει η κινέζα γκόμενα στο ά΄μήδι μετά το τέλος του 2ου πόντου, το συνηθίζουν οι κινέζοι παίχτες μετά από έναν επιτυχημένο δύσκολο πόντο.
Χάνε μου, μια ιδέα ρίχνω (αλήθεια, που χάθηκε ο iwn;) αλλά μήπως θα ήταν κα(β)λίτερα αν κάναμε μια κολλεκτίβα με όλες αυτές τις αργκότες των πιλότωνε;
Εγώ πάλι θα κατέτασσα με σειρά κατανοητότητας ως πιο κατανοητό τον Εδεσσαίο παράγοντα, δεύτερο τον Ογκουνσότο και τελευταίο τον Πολύδωρα. Μπορεί να είναι μόνο η άποψή μου, αλλά αυτό πιστεύω.
Αν δεν κάνω λάθος, το πλοίο (ξανα)ονομάστηκε έτσι, προς τιμή της κας Δήμητρας Λιάνη.
Eυχαριστώ θερμότατα για την απάντηση, ήταν αυτό που ήθελα. Υποθέτω ότι υπάρχουν διαδικτυακές αναφορές στην Αγκαδά όπως άλλωστε και στην πλούσια ιστορία της Εβραϊκής Κοινότητας της Θεσσαλονίκης, αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πόλης μας στο σάιτ που μας έχετε ήδη παραθέσει λίγο πιο πάνω και που σίγουρα αξίζει να επισκεφτούμε. Και πάλι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Το είχα συναντήσει σαν «κατρουλού κανάτα» όταν ένα παιδί βρέχεται στον ύπνο του ακόμη μετά τα 4-5 έτη ηλικίας (λόγω καθυστέρησης στην ωρίμανση των σφιγκτήρων της κύστης).
To Αγκαδά μπορεί ν' ανέβει;
Τώρα εγώ σχημάτισα τη notion ότι το «to powder my nose» είναι δόκιμη φράση για να δικαιολογηθεί μια γκόμενα για να πάει στην τουαλέτα, με την πρόφαση δλδ ότι θέλει να βάλει πούδρα στη μύτη της. Μόνο που η Μία Γουάλας εννούσε άλλου είδους πούδρα, βεβαίως-βεβαίως. Ξέρω ΄γω;
Eπειδή όλο το άζμα του μηδιού αποτελεί περίπτωση Παπουνάνε, αναδημοσιεύονται οι στίχοι που κάποιος φιλότιμας φέλας κάθησε κι έγραψε στο συσιφώνι:
[I]Άσε χάνομαι Γκιουζέλ χαλαλούμ,
τσαχπίν καρασεβντά εχώ για σε,
κερνάς το σκύλο μπουγιουρντί,
νισάφ γιαβρούμ, ελα κουζου'μ τσαχπίν,
Έλα λουλούδι του μπαχτσέ για να σου κανω λακριντί, εκμέκ.
Παράτα το χαϊβάν Αμπντουλάχ ...τσαχπιν,η υπομονη μου μπαϊρντί έλα κοντά μου σεβνταλού, αμάν γιαβρούμ, ελα κουζου'μ τσαχπίν, μες στον οντά για νταχτιρντί εγώ κι εσύ τουρλού-τουρλού
Έλα λουλούδι του μπαχτσέ, για να σου κάνω λακριντί, εκμέκ ..κι αν δεν σου φτάνουνε κι αυτά, Καϊμαχ-τσαλάν και σ'άλλο μνι.[/I]
Τί ακριβώς πάνος1962; το λήμμα που προϋπήρχε ή την εξαφάνιση;
Συγ-γνώμη βρε Χάνε μου, αλλά το θέμα είναι αν υπάρχει το λήμμα ή η επανεμφάνιση του panos1962;
Ναι, πέρδοικα ή πέρδια είναι αόριστος β', σαν το δέδοικα ή δέδια από το φόβο που προκαλεί η φύσα του πτηνού (ασ' τα αυτά, δε λές ότι είσαι μπούας στ' αρχαία...)
Και για έναν θιασώτη της χείρας με τα πέντε ορφανά λέγεται το «αυτός στο τέλος θα κλεφτεί με το χέρι του», κατά την παλαιά συνήθεια του κλεψίματος γαμπρού-νύφης.
τώρα έχει βγει και το φερόμενο ως βελτιωμένο (και πιο ακριβό) Hidrasec.