άξιος
επίσης λέγεται και «κομμένη» ζαριά, (το άγγιγμα των ζαριών πριν σταματήσουν, για σπασαρχιδισμό του αντιπάλου. Αλλά μπορεί να μην είναι σλάνγκ, γιατί κυριολεκτικά κόβουμε τη ζαριά.
Είναι κάτι σαν συνέχεια του σπάσ' τα και ξαναρίχ' τα.
Δηλαδή κόβουμε τη ζαριά, και ....
κάθε μέρα μια αποκάλυψη είσαι Χότζα.....
Από Νάπολι σε ανατολή, μέσω γηραιάς αλβιώνας!
Εμένα με έχεις εντυπωσιάσει. Φτου σου (με την καλή έννοια).
ααααααααααα, θα σου πω
η κοπέλjια στο μύδι τραγουδάει για μένα.... φαίνεται στα μάτια της άλλωστε....
μια πιο επίσημη εκδοχή θέλει να έκανα το «μεταπτυχιακό» μου σαν κλόουν σε κάποιο τσίρκο στη Νάπολι
κάθε φορά που βάζεις αναφορά σχετικά με τη Ναπολι, ραγίζει το καρδιά μου, αφεντικό.
συνοδευόμενο από κάποιο επίθετο φαντάζομαι....
θα μαζέψω υπογραφές να γυρίσει πίσω το παιδί....
Τι του κάνατε ρε καραγκιόζηδοι, κι έφυγε.
Και βαριέμαι να ψάχνω στα σχόλια για να βρω τις πταίει. Αλλά όταν έχω καιρό, θα το ψάξω και μαύρο φίδι που σας έφαγε.
φοβερή έκφραση πάντως, προερχόμενη από τη μουτσούνα.μουτσούνι είναι η
«μουτσουναριά»
Ο όρος πάντα χρησιμοποιείται περιπαικτικά. (τι μουτσουναριά είναι αυτός ο φίλος σου ρεεε! μεγάλη μορφή). Επίσης χρησιμοποιείται για την μάσκα του μασκαρά. Δηλαδή φοράω μια μουτσουναριά. Και καμμιά φορά για το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου (Ασε, στούκαρα χθες, κι έκανα σύσκατη τη μουτσουναριά)
για να εξηγήσω περαιτέρω, ο τύπος είναι δημοσιογράφος της RAI, στυλ Χατζηνικολάου, με καθημερινή δημοσιογραφική βραδυνή εκπομπή. Φοβερή ρουφιανόφατσα.....
δεν μπορούσα να αντισταθώ, και να μην βάλω το μύδι με τον Bruno Vespa. Την πρώτη φορά, που τον είδα, η φάτσα του μου φάνηκε ο καλύτερος ορισμός για τον όρο ρουφιάνος. Και μια και είναι και δημοσιογράφος και κολλητός του καβαλιέρε, έδεσε....
γνωστή χαμηλοκώλα είναι η Μενεγάκη (με την έννοια του πρώτου σχολίου), η οποία βέβαια το κρύβει εντέχνως, αλλά για δείτε κάποιο επεισόδιο του τροχού της τύχης...
είδος άγνωστο στην Βραζιλία και την Αργεντινή, όπου οι κώλοι είναι περήφανοι!
το 'πιασες το νόημα αδελφέ.....
με έσωσε ο από μηχανής Βράστα!
Όταν κάποιος λέει «θα σκοτώσω την γυναίκα μου» δεν θεωρείται δολοφόνος. Τώρα αν το κάνει, η συντεταγμένη πολιτεία τον μπουζουριάζει. Ο περίγυρος και η λογική είναι αυτά που κάνουν τους δύο εκατομμύρια Έλληνες τελικά να μην σκοτώσουν τη γυναίκα τους (παρά την ασυμφωνία λόγου και πράξεων), και ο παραλογισμός (ή ψυχοπάθεια) αυτό που οδηγεί τον έναν να τη σκοτώσει. Τυγχάνει δε, ο ένας που τελικά τη σκότωσε, να μην το είχε προαναγγείλει κιόλας.
Τώρα, σε έναν αυτοσχεδιαστικό και ερασιτεχνικό ορισμό, που αφήνει μια εσάνς ρατσιστικού σχολίου (τράβα το από εδώ, τράβα το από εκεί), το να κρεμάς την ταμπέλα του ρατσιστή, είναι κάπως τραβηγμένο.... Όπως και το να ζητάς εξηγήσεις, ας μου επιτραπεί. Η ευαισθησία αυτή θυμίζει λίγο Τσίπρα (πάω στους μετανάστες με τις κάμερες μόνο, γιατί χωρίς αυτές δεν έχει και νόημα).
Όσο εύκολες είναι οι ρατσιστικές παρόλες, άλλο τόσο εύκολες είναι και οι ταμπέλες, που κάνουν κάποιους να επαίρονται, για το προοδευτικό των απόψεων τους (έχουν δει και πολλά τα ματάκια μας).
Με λίγα λόγια, η ουσία βρίσκεται στις πρακτικές που ακολουθεί κάποιος στην καθημερινότητα του, και λιγότερο στις κορώνες. Το ατομικό θα γίνει και συλλογικό. Χωρίς τους politically correct φανφαρόνους. Νομίζω ότι ο σύντροφος Λένιν θα συμφωνούσε.
Βρίσκω πολύ προοδευτικό κάποιος που λέει ότι οι μαύροι μυρίζουν, αν έχει δύο μαύρους υπαλλήλους που τους πληρώνει κανονικά, τους βάζει και ΙΚΑ.
Το άνωθεν παράδειγμα, ολίγον τραβηγμένο, έχει να κάνει με το τεντωμένο σκοινί της ασυνείδητης υποκρισίας. Καλύτερα ας δούμε τι κάνουμε στην καθημερινότητα μας, προ του χαρακτηρισμού. Και η καθημερινότητα έχει να κάνει, πέραν των πράξεων και με το ύφος που απευθυνόμαστε σε κάποιον. Το οποίο ύφος (περίγυρος, στο παράδειγμα του συζυγοκτόνου) κρύβει πολλά περισσότερα από κούφιες δηλώσεις.....
που να χάθηκε αυτή η ψυχή, ή μήπως μεταλλάχθηκε;
εμένα μου θύμισε τον Γκρμμπόβιτς, με το εννέα, έναν μπασκετμπολίστα που το 'χε :-)
πάλι θα διαφωνήσουμε όλοι συμφωνώντας!!!!!
όταν ηρεμούν τα πνεύματα, και υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται, τουλάχιστον επιτυγχάνεται μια κοινή βάση συζήτησης!
μάλλον λείπεις πολλά χρόνια, για να μην έχεις ακούσει από συμπατριώτη σου (και μου) τον αστικό μύθο περί μυρωδιάς των μαύρων!!!! Και για να στο κάνω χειρότερο ακόμα, όχι για τον ιδρώτα, αλλά για το δέρμα.
Οπότε αν δεν το έχεις ακούσει, στο επιβεβαιώνω εγώ ότι λέγεται, και από ότι μπορείς να φανταστείς, από ανθρώπους που δεν έχουν ουτε καν δει ποτέ μαύρους. Και η καφρίλα παραπέμπει και σε αυτήν την αντίληψη (ανυπόστατη αν θέλεις τη γνώμη μου, αλλά υπαρκτή)
το σύνολο των σχολίων αποπνέουν μια καφρίλλα....
Χωρίς να θέλω να πυροδοτήσω κάτι, ο ορισμός και το παράδειγμα είναι καθόλα μέσα στο πνεύμα του σάϊτ. (αν αυτό το σάϊτ ασχολείται με την καταγραφή και όχι με τις αυτοολοκληρώσεις του κάθε επίδοξου συγγραφέα)
Από κει και πέρα όλα τα σχόλια περί ρατσισμού και «πολιτικά ορθών» (ανατριχιάζω με την ασχήμια αυτού του όρου) γραπτών κττγ είναι εκτός πραγματικότητας και κακεντρεχή. Όπως το κάφρος είναι σλανγκ, έτσι και το «τουρκοσπορος» είναι επίσης, εφόσον και τα δύο λέγονται, ΑΣΧΕΤΟ από ποιον ή για ποιο λόγο.
Η ξενοφοβία, όπως και η ξενομανία (αφθονη), είναι απόλυτα «δικαιολογημένες» για όλους τους λαούς (σαν άμυνα, σε συγκεκριμένη στιγμή της ιστορίας. Το τι απορρέει από αυτές τις τάσεις, και το που οδηγούν σε επίπεδο πρακτικών είναι το συζητήσιμο.
Δεν υπάρχουν «άρρωστες» λέξεις, υπάρχουν «άρρωστα» μυαλά. Και πολλή ηλιθιότητα...θα προσέθετα. Γενικό το σχόλιο.
έχω ακούσει ότι οι γαϊδαροι έχουν εξαφανιστεί από όλη την γαλλική επικράτεια!!!
ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΚΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ.
Θα σε επικυρήξει η greenpeace!
χρόνια πολλά σε όλους τους Νίκους
[w=filikaNikos16114]φιλικά Νίκος[/w]