Α ! και καλωσόρισες, περίμενε λίγο να σε αναγραμματίσουν κιόλας (κάτι σαν το ιερό μυστήριο της βάπτισης).
Καρασπέκ και γαμώ τα λήμματα, ορισμός, παράδειγμα όλα τζάμι, ενθουσιάστηκα.
Στον Μπακαλόγατο, όταν ο κανταδόρος Ζήκος τρώει ένα κανάτι νερό από τον πατέρα της αγαπητικιάς, λέει:
«Πανάθεμά σε, με κανες και έκανα μπάνιο κι΄ είχα κάνει και το Πάσχα».
Σεβασμός.- (τελεία και παύλα).
Έχω στα σκαριά το λήμμα φαρφίζα (και φαρφιζιά για το σόλο). Θαρρώ πως θα το γραφες καλύτερα.
Σεβασμός. Ειδικά το 2ο παράδειγμα.
Ωραίος Πάνο, αλλά γιατί ελεεινή ;;. Εμένα μια χαρά μου φαίνεται και η φράση και η φάση. Πάνω(ς), κάτω και πλαγίως που λένε.
Γουέλκομ, επί ξύλου. Ωραία λήμματα σένιαρες. Προβλέπω να γίνετε φιλαράκια με το Τζίζας. Αυτός μόλις κατέβηκε.
Εντελώς συμπτωματικά ανέβασα σήμερα το πρωί στο δημόσιο πρόχειρο το Μπόμπο. Ας ξεκαθαρίσει κάποιος γνώστης τα πράγματα, το νταξάκι είναι ο μπόμπος ;;;. Εγώ δεν θυμάμαι ρε γαμώτο και ήμανε κι άσχετος απ΄ αυτά, όλο συνοδηγό με βάζανε.
Σούπερ ατού !!!!
Τώρα που κάθομαι και το λέω μόνος μου, μπορεί και να διακόπτεται ο λόγος. Ανάθεμα για διλήματα πρωί πρωί. Ψηφίζω και γω κόμμα τέλος.
Σπέκια. Στο μυαλό μου το λήμμα το χω συνδυάσει και με το ότι στο Ρουφ βρίσκεται (ή βρισκόταν ;;) και το γραφείο της στρατολογίας.
Θένκια πολλά σε όλους για την ανταλλαγή των ιδεών.
Το κόμμα (,) το σκέφτηκα και γω αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερα χωρίς, επειδής με το κόμμα διακόπτεται η ροή του λόγου. Στον προφορικό λόγο δηλαδή δεν λέγεται με κόμμα, με την έννοια της σύντομης διακοπής πριν το αφού. Προσπάθησα να μείνω στην προφορική μορφή του φαινομένου, αφού κατά βάση μόνο προφορικά θα το συναντήσεις (εκτός από δω μέσα, εννοείται). Τεσπά, καλό είναι κι΄έτσι.
Παίδες, μόλις τώρα έφαγα μία τρομερή φλασιά και σας την καταθέτω για τα περαιτέρω (βαράτε με το μαλακό).
Η σύνταξη αυτή, όπως και οι υπόλοιπες που αναφέρει ο Βικάριος στο 2ο σχόλιο, με τα μόρια, συνδέσμους, επιρρήματα κλπ. στο τέλος της πρότασης, παίζει να είναι και επιρροή από τα ΠΟΔΑΝΑ, όμως όχι μέσα σε λέξη, αλλά μέσα στην σύνταξη της ίδιας της φράσης, δηλαδή μέσα σε πολλές λέξεις !!!!.
Για αυτό μου βγάζει μία μαγκιά και μία αλανιά, και δεν μπορώ να καταλάβω από που.
Μα τι πίνω ο πούστης ο φιλόλογος !!!!!
Χώσε, χώσε ρε Τζονμπλακ. Θεωρώ απόλυτα τρομακτικό ότι ο άνθρωπος αυτός ξαναβγήκε 15 μέρες από τις πυρκαγιές που κάψανε όλη την Ελλάδα, απλώς και μόνον χρησιμοποιώντας τις κινήσεις που λες, που κάνανε μπαμ από μακριά πόσο κατασκευασμένες ήτανε, (ειδικά που ακουμπούσε το μέρος της καρδιάς όποτε έλεγε την λέξη ευθύνη).
Τρομακτικό από την άποψη τι μπορεί να καταφέρουνε οι επικοινωνιολόγοι εικονοφτιάχτες, και πως ψηφίζει το πόπολο, όχι από την άποψη ότι κάποιοι ψηφίζουνε και πιστεύουνε δεξιά, με γεια τους με χαρά τους, για να εξηγούμαι. Άμα είναι να ανοιχθεί συζήτηση, να ανοιχτεί στη βάση της εικονοφτιάξης (επικοινωνιολογίας, ίματζ μέικερ κλπ), όχι σε πολιτική βάση παρακαλώ.
Ωραία πράματα για το θέμα μας λέει και ο Μπόρις Βιαν στο «Θα φτύσω στους τάφους σας», με ήρωα έναν μιγά με δέρμα λευκού, βλ. τη σκηνή της συνεύρεσης του ήρωα με δύο αλανιάρες μαυρούκες.
Επειδή εγώ δεν είμαι από βόρεια ελλάδα, παρακαλούνται οι απεκεί για τυχόν συμπληρώσεις του ορισμού, ειδικά ως προς την προέλευση καί το πότε και γιατί εμφανίστηκε αυτή η γαμιστερή κττμγ σύνταξη. Εγώ ως ακροατής πάντως το αποδίδω στο κιμπαριλίκι, όπως λέω και στον ορισμό.
Μπράβο φίλε. Ποιότητα, συνέπεια, σταθερότητα, διάρκεια. Αυτά είναι. (Χάρηκα και εγώ πολύ το 20ο μου τις προάλλες και σε καταλαβαίνω). Θα παίξει παρτάκι ;;
Στο λήμμα και τέτοια προσπαθώ να κάνω παρόμοιες σκέψεις σε ένα δύσκολο θέμα που προφανώς με ξεπερνά. Το 2ο παράδειγμα του Τζίζας για το οποίο έγινε λόγος θα μπορούσε να ανήκει στο γενικότερο φαινόμενο απαξίωσης ππου χαρακτηρίζει τον σλανγκικό πλάγιο λόγο (γουστάρω κάργα «φιλολογία», με τον θεϊκό τρόπο του πρώτου διδάξαντος Βίκαρ !!!!!).
Χαλικούτη, θα ψάξω παραπάνω τα περί παχτώματος, (δεν το έχω ακούσει για γυναίκα, αλλά λογικό μοι φαίνεται).
Εάν δεν έχεις ήδη παρευρεθεί, προσπάθησε, (όχι μόνο εσύ αλλά και όλοι οι άλλοι, έχει πολύ πλάκα), να πετύχεις αστική δίκη για κτηματικές διαφορές στα δικαστήρια των μεγάλων πόλεων της Κρήτης. Οι δικαστές είναι ελλαδίτες διορισμένοι στην Κρήτη, ενώ διάδικοι και μάρτυρες είναι βέροι κρητικάτσηδες, που μιλούν ατόφια και ωραία την διάλεκτο. Όπως καταλαβαίνεις γίνεται μύλος, οι δικαστές δεν καταλαβαίνουν χριστό και κοιτάνε απελπισμένα τους θεατές ψάχνοντας μεταφραστή !!!!
Aυτά είναι, 5 Χ 2. Ο επίσημος όρος είναι επίμορτη αγροληψία. Χαλικού, έχεις ακούσει τον όρο παχτώνω = νοικιάζω ;;;. Αν το θες παρ΄ το.
Θξ Τζόνι. Είναι γιατί δεν υπάρχουνε τουρίστες εδώ μέσα.
Ανατολική Κρήτη όβερ ελήφθη και επιβεβαιώνει. Καρασπέκ για την καταγραφή άλλης μίας ωραίας λέξης. 5 Χ 2 (θυμήθηκα τον πατέρα μου που έλεγε έτσι την αδερφή μου)
Στην σχολή των φλανέρ, σαν τον Μποντλέρ ένα πράμα, ανήκει προφανώς και ο λημματογράφος στον οποίο αξίζουν τα συνήθη αστρασπέκια για τους ορίζοντες που ανοίγει με τους χειμαρρώδεις συνειρμούς του.
Φίλε κρητολάτρη, χρησιμοποίησες πολύ καρφωτική λέξη που αξίζει να ανεβεί και ως λήμμα. Την χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων ο Σαρτζετάκης και ο πατέρας μου.
Για τις πολιτικές σημασίες της πολεοδόμησης γράφει και ο Ντεμπόρ στην Κοινωνία του Θεάματος αλλά πάει καιρός που το διάβακα και δεν θυμάμαι τι λέει. Τζόνι ακούει ;;;;;
Ο Μπένγιαμιν είχε φάει τεράστιο κόλλημα με τις στοές του Παρισιού και αφιέρωσε μεγάλο μέρος του έργου του σ΄ αυτές. Γαμώτο δεν θυμάμαι τίποτα απ΄ όλα αυτά, μόνο ότι μ΄ αρέσανε όταν τα διάβαζα.
Κι αμ ήντα θαρρείς ;; (αλλοτριωμένος αστός είμαι πλέον αλλά εκιά με γέννησε η μάνα μου και επήα και σχολιό).
Σα να σαι εκεί και να τους βλέπεις !!!!.
Ουσίες, μα τον τουτατή