Αυτός που χέζεται τόσο πολύ που δεν μπορεί να τα κρατήσει
Λέγεται και για τις λούγκρες επειδή εικάζεται ότι λόγο της σεξουαλικής τους δραστηριότητας...απλά δεν μπορούν να τα κρατήσουν.
Αυτός που χέζεται τόσο πολύ που δεν μπορεί να τα κρατήσει
Λέγεται και για τις λούγκρες επειδή εικάζεται ότι λόγο της σεξουαλικής τους δραστηριότητας...απλά δεν μπορούν να τα κρατήσουν.
Ευφημισμοί της τουαλέτας: Άη Γιώργης, ακράτητος, αποχωρητίζομαι, αρμέγω τη μονορώγα, αρμέγω τη σαύρα, βγάζω το φίδι από την τρύπα, βγαίνω, γεννητούρια, γραμμάτιο, είμαι ευάλωτος, θηρίο, θρόνος, καθαρίζω, κάθομαι, καλλιόπη, κάλπη, κουβέντα με το δήμαρχο, μέρος, μετράω χάντρες, μου χτύπησε βαλβίδα, μπαταριά, νούμερο δύο, πάω να αδειάσω τη βάρκα, πίπιρουμ, ρίχνω μια ψήφο, ρίχνω τον οβολό μου, σκοράρω, στέλνω φαξ / φαξάκι, συνάντηση με τον πρόεδρο, σύσκεψη, χαιρετάω τον ξάδερφο, χοντρό / κάνω το χοντρό μου, ψιλό / κάνω το ψιλό μου.
Got a better definition? Add it!
Έτσι ονομάζουν οι μετανάστες (κυρίως Πακιστανοί, Αφγανοί και Άραβες) την θεσμοθετημένη κυριακάτικη συνεύρεση με τις μαύρες Αφρικανές πόρνες του κέντρου.
- Που 'σαι ρε Αμίρ, καμπαρντινούλα βλέπω, σε είδε ο Αλλάχ δικέ μου....
- Σήμερα Κυργκιακή, έκει μουνί τσοκολάτα...
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified
Παράφραση της γνωστής αττικής σύνταξης «τα παιδία παίζει», τα παιδιά παίζουν.
Η φράση τα αιδοία παίζει, έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα και μπορεί να αναφερθεί, συνήθως μεταξύ ανδρών, για καλαμπούρι στη θέα γυναικών που χαριεντίζονται έντονα μεταξύ τους σε βαθμό που κάποιος θα μπορούσε να θεωρήσει πως οι κοπελιές είναι μπιφτεκούδες. Ωστόσο, αυτή η διαπίστωση μπορεί να μην είναι αληθής και να εντάσσεται στα πλαίσια αβρότητας, έντονου αυθορμητισμού, έντονου κεφιού, κλπ.
Σε κέντρο όπου όλοι οι θαμώνες έχουν γίνει λίγο-πολύ ντίρλα, σηκώνονται για να χορέψουν τσιφτετέλι, δυο φίλες (κι αυτές ντίρλα). Χορεύουν περιπαθώς, ενώ ένας θαμώνας που κάθεται με έναν φίλο του σε τραπέζι του κέντρου, κοιτώντας τη φάση, σκουντά τον φίλο του και του λέει:
- Κόψε ρε πώς αγκαλιάζονται το ξανθό με το μελαχρινό. Λες;
Και ο άλλος του κλείνει το μάτι και με νόημα του λέει:
- Τα αιδοία παίζει, ε;
- Και μεις τι κάνουμε, ρε μαλάκα; Παίρνουμε δουλειά για το σπίτι;
Σημείωση: Η μία φίλη λέγεται Λίλιαν.
Got a better definition? Add it!
Χρησιμοποιείται για να δηλώσει μια επιτυχία ή πιθανή επιτυχία με το αντίθετο φύλο.
- Χτες είχα πάει Villa και ήταν φουλ θέμα.
- Και; Έγινες;
- Σ' αυτό το γυμναστήριο που πάω έχει πολλά καλά γκομενάκια.
- Έγινες με καμία;
- Μπα, όχι ακόμα.
- Ρε, εκεί πάει και η μάνα μου!
- Εκείνη έγινε;
Got a better definition? Add it!
Κυριολεξία: ερώτηση-προτροπή προς τη σεξουαλική παρτενέρ για συνέχιση της σεξουαλικής πράξης με πρωκτική διείσδυση. Η φράση προφέρεται κατά κανόνα όταν έχει επέλθει σχετικός κορεσμός της εκ της κολπικής συνουσίας προσφερόμενης ηδονής.
- Λίλιαν κάβλα μου, να συνεχίσουμε εδώ ή στη στενή;
- Όπου θέλεις άντρακλά μου...
(Slangos Δράκος είμαι, ό,τι θέλω γράφω...)
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified
Στάση του σεξ η οποία είναι εφαρμόσιμη μόνον αν παρευρίσκονται τουλάχιστον δύο άντρες και μία γυναίκα στην πράξη. Το όνομα της στάσης αυτής προέρχεται από την τοπολογική παράταξη των τριών σωμάτων κατά τη διάρκεια της συνουσίας η οποία θυμίζει τον γνωστό σε όλους Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι. Ένας από τους δύο άντρες ικανοποιεί την γυναίκα από πίσω καθώς αυτή, σκυμμένη, κάνει στοματικό έρωτα (κοινώς πίπα ή τσιμπούκι), στον άλλον άνδρα. Καθώς λαμβάνει χώρα η παραπάνω πράξη, οι δύο άντρες κολλάνε τα χέρια τους φιλικά και συγχαρητήρια πάνω από την γυναίκα (το ξενικά λεγόμενο high-five), συμπληρώνοντας έτσι το σχήμα του πύργου του Άιφελ.
Λιγότερο διαδεδομένο αλλά εξίσου σωστό και χρήσιμο είναι το ρήμα που παραπέμπει στην παραπάνω πράξη: αϊφελοπυργώνω.
Αϊφελοπυργώσαμε ένα γκομενάκι εγώ και ο Περικλής χθες, της πόναγε η μέση όλη μέρα σήμερα.

Got a better definition? Add it!
Got a better definition? Add it!
Ο γκομενοφύλακας, ο γκομενοβοσκός, ο καληνυχτάκιας, ο ποτεγαμήσης, ο ανέραστος, άτομο που κοντεύει να στραβωθεί από την πολλή μαλακία. Οι σεξουαλικές του εμπειρίες μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού. Και σίγουρα η τελευταία φορά που είδε μουνί live ήταν σε τίποτα βαφτίσια.
- Αυτός ο Μηνάς γαμάει ποτέ;
- Ποιός να γαμήσει ρε; Αυτός έχει να δει μουνί από βάφτιση.
Got a better definition? Add it!
«Ωχ, το μάτι μου!» είναι συνήθης κραυγή αγωνίας ελληνίδων λίγο μετά την εκσπερμάτωση, καθώς δέχονται πιτσιλιές που τσούζουν. Για το ευχαριστώ, οι γουρνάρηδες σύντροφοί τους αναρτούν τα σχετικά φιλμάκια στο διαδίκτυο δίκην candid camera.
«Το μάτι μου! Θεέ μου! Πάνω στο μάτι μου μού πάει! (…) Δεν μπορώ να καθαρίσω το μάτι μου (…) Να το βάλω για μάσκαρα αυτό;». (ατάκα από βίντεο με προσωπικές σκηνές που κάποιος ανήθικα ανήρτησε στο διαδίκτυο).
«...όχι στο πρόσωπο, θα ξεφλουδίσω (…), όχι στα μάτια και τέτοια, όπως την προηγούμενη φορά, μετά δεν βγαίναν και τσούζαν τα μάτια μου…». (Προειδοποιητική βολή από σχετικό βίντεο με προσωπικές σκηνές που κάποιος ανήθικα ανήρτησε στο διαδίκτυο).
Got a better definition? Add it!
Τα αποδημητικά πουλιά κατά τη βιβλιογραφία πετάνε σε θερμότερους τόπους για να ξεχειμωνιάσουν. Έτσι κι ο παντρεμένος άνδρας που γουστάρει να ξενοκοιτάει, κατά καιρούς αναζητάει να αποδημήσει πετώντας σε άλλες φωλιές προκειμένου να ικανοποιήσει τις ερωτικές ορμές του (λέγε με βιολογικές ανάγκες), μέσα σε θερμές αγκαλιές. Ο άνδρας δηλαδή που θέλει να κάνει πράξη αυτά που αναφέρονται στο τραγούδι «το πουλί», τραγούδι που πρωτοερμηνεύτηκε από τον Χρηστάκη. (βλ. σχόλιο στο «επαναληπτική καραμπίνα»).
Έτσι κατά τη γνώμη κάποιων, κάποιος μπορεί να καταντήσει σαβουρογαμίκουλας. Κατά κάποιους άλλους όμως, επειδή αυτός, αισθάνεται φυλακισμένος και σεξουαλικά καταπιεσμένος (κατά αυτούς που διαβάζουν γιαλομιές, ή κατά τον καθηγητή Μίλλερ, στο έργο: «Η γυναίκα μου τρελάθηκε», με την Αρώνη και τον Κωνσταντάρα) και επειδή δεν μπορεί να τρώει συνέχεια πατάτες, πατάτες, πατάτες, αποφασίζει να τερματίσει αυτή τη μονόπλευρη αντιμετώπιση, που του προσδίδει ποικίλες επιπτώσεις στο νευρικό του σύστημα.
Έτσι αναγκάζεται να σπάσει τη ρουτίνα και να δώσει άλλο νόημα στη μέρα του ενδίδοντας στις ποικίλες επιδράσεις που δέχεται. Και αφού ο άνθρωπος, αποδημητικό πτηνό θα ξεδίνει σε άλλες αγκαλιές θα 'ναι πιο χαρωπός.(Η Ζαρώκοστα ψύλλιαζε την Αρώνη, στο «η γυναίκα μου τρελάθηκε», υπογραμμίζοντας ότι η χαρωπή όψη ενός πρώην σκυθρωπού άνδρα, μπορεί να λειτουργεί ως στάχτη στα μάτια της γυναίκας του, ώστε η γυναίκα του να μη βλέπει τις περικοκλάδες ακόμα και στο καταχείμωνο.).
Ε, κι όπου κι αν πάει, στο τέλος θα τιμήσει το λιμανάκι του. Έτσι κι ο Οδυσσέας, μπορεί ακουσίως να αποδήμησε (τουλάχιστον έτσι ξέρουμε), αλλά ωστόσο πήδηξε εκουσίως με την ψυχάρα του Κίρκη, Καλυψωλού, Ναυσικά και τις άλλες ψωλαρπάχτρες. Έτσι έκανε επαρκώς update στο σεξουαλικό ταμπεραμέντο του και μετά γύρισε στην Πηνελόπη του, για να την ικανοποιήσει με την τεχνογνωσία που απέκτησε. (Άλλο τι μας λέει ο Ομηρος, ή από τι φίλτρο πέρασε ο λόγος του, για να αποκτήσει παιδαγωγική προσέγγιση. Αλλιώς ο λόγος του δε θα μπορούσε να διδαχθεί στα σχολεία, ούτε θα υπήρχε λογική να δίνει κανείς τέτοια Αρχαία για να μπει στο πανεπιστήμιο. Ίσως σε καμιά «σωματεμπορική Μετσόβου», σε καμιά «ανωτάτη ξεκωλιαστική Λαρίσης», ή στη «μεγάλη των Μπουρδέλλων σχολή»).
Κι αν θεωρήσουμε πως ισχύουν αυτά που λένε οι Λιάκουρες, πως πήγε δηλαδή, σε Αμερική, σε Αζτεκους, σε Μάγια κ.λπ., τόοοτε... το πέος του δεν ήταν απλό πέος. Πολιτισμικό χωνευτήρι ήταν και προσωποποιούσε τη σεξουαλική παγκοσμιοποίηση μέσα από την πανσπερμία της κουλτούρας των γυναικών, των λαών πού πήδηξε.
Ο άνθρωπος, αποδημητικό πτηνό βάζοντας το πηδάλιο στα έμπειρα χέρια (ορμές) του κάτω κεφαλή πιλότου και με το διπλωματικό δαιμόνιο του πάνω κεφαλή πιλότου (για να φάει λάδι και να..., προκειμένου να τη βγάλει λάδικαι να γλυτώσει από την παντόφλα), πετάει από κανάρα σε κανάρα. Ρε άμα έχεις επιδέξιους πιλότους δε φοβάσαι τίποτα.
Έκαστος στο είδος του, κι οι δυο μαζί στη σεξουαλική τέρψη και στην ελευθερία του ατόμου. Έτσι ακριβώς προσπαθούσε να λειτουργήσει κι ο Ακάλυπτος (Καφετζόπουλος), στο σήριαλ «κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή» στο ομώνυμο σήριαλ (στη λέξη ψυχή, όπου υ διάβαζε ω, κι όπου χ διάβαζε λ, ψωλή δηλαδή).
Διάλογος παντρεμένων:
-Τον βλέπεις ρε... τον Μητσάρα; Πάλι σ' άλλη γκόμενα πάει σήμερα.
Όχι... θα κάτσει να σκάσει.
-Ρε το χει πιάσει το νόημα. Χίλιες φορές έτσι ρε... έτσι... Να 'σαι αποδημητικό πτηνό και να αναπνέεις ελευθερία από το να αισθάνεσαι φυλακισμένος και να σαπίζεις.
-Ναι ρε... Ναι. Πόσο θα ζήσουμε; Αφού η φύση μας είναι πολυγαμική... γιατί θα πρέπει να ελέγχουμε τη στύση μας;
Got a better definition? Add it!