Ύβρη. Η Γενική της μάνας σου μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: το μουνί της μάνας σου, ήτοι γαμώ το μουνί της μάνας σου. Αντιθέτως η Ονομαστική δεν μπορεί να σημαίνει αποκλειστικά και μόνο η μάνα σου γαμιέται υπό εμού, μπορεί να σημαίνει και άλλα πράγματα. Λ.χ. η μάνα σου αρέσκεται να πηγαίνει βόλτα στην Μαρίνα του Φλjοίσβου και να βλέπει το ηλιοβασίλεμα ή η μάνα σου φτιάχνει καλό ιμάμ μπαϊλντί.

Το θέμα είναι ότι ούτως ή άλλως ακόμη και η Ονομαστική αντί Γενικής δεν μπορεί παρά να είναι η τελευταία βρισιά σ' ένα βρις-οφ, μετά την οποία ακολουθεί το κλωτσομπουνίδι. Ο λόγος είναι ότι δεν επιτρέπεται στον συνομιλητή να έχει καμία οικειότητα με την μάνα μου που να μην περνάει αποκλειστικά και μόνο από μένα τον ίδιο, από κάτι που του έχω πει εγώ και το οποίο πρέπει αμέσως να τσιτάρει για να μην αφεθεί ο υπαινιγμός ότι έχει απευθείας γνώση / πρόσβαση στις συνήθειες της μάνας μου. Διότι πού το έμαθε, κύριοι, ότι η μάνα μου φτιάχνει καλό ιμάμ, ή ότι της αρέσει το ηλιοβασίλεμα; Δεν είναι ύποπτο;

Πού θέλω να καταλήξω: η ονομαστική αντί της γενικής είναι μια τάση στο υβρεολόγιο, η οποία δείχνει κάποιον που ναι μεν έχει προαποφασίσει να παίξει κλωτσομπουνίδι, αλλιώς δεν θα έθιγε την μάνα του συνομιλητή, είναι όμως πιο λαρτζ, πιο μεγαλόψυχος ή και μεγάλαυχος, λίγο πιο τουκανιστής και δεν θέλει σώνει και καλά να αναφερθεί στο μουνί της μάνας, αφού έτσι και αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Έχει κάποιον κώδικα τιμής στο βρις-οφ ή χρησιμοποιεί ένα ζιλετάκι του Okham: αφού μπορεί να παίξει ξύλο με μια μικρότερη βρισιά, γιατί να χρησιμοποιήσει την μεγαλύτερη; (προϋποτίθεται ότι οποιαδήποτε βρισιά προς τον συνομιλητή δεν προκαλεί αναπόδραστα ξυλίκι, ενώ η αναφορά στην μάνα του, ακόμη και η πιο υπαινικτική το εγγυάται).

Εννοείται ότι η βρισιά εκφέρεται με πολλά προφορικά αποσιωπητικά, μέχρι να αρχίσει το ξύλο.

Πάσα: Jeanoir.

- Σάλσα και γαμήσου ρε μαλακιστήρι!
- Ξέρεις, η μάνα σου...
(Τελευταία ατάκα σε βρις-οφ και ακολουθεί κλωτσομπουνίδι).

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Σεξουαλικές σημασίες του τρώω:

  1. Όταν έχει ως αντικείμενο τον ερωμένο/η σημαίνει γαμώ. Ακριβέστερα σημαίνει το γαμήσι ως ένα κατακτητικό (ή και εξουσιαστικό) επίτευγμα ύστερα από δυσκολία ή, τουλάχιστον, μεγάλο πόθο. Γενικά, υπάρχει μια ανοικτή γραμμή επικοινωνίας μεταξύ κανιβαλισμού και σεξ, καθώς το σεξ διατηρεί αενάως κανιβαλιστικά στοιχεία, ενώ αντιστρόφως και η πράξη της τροφοληψίας είναι αρκούντως λιμπιντιάρικη. Πάντως η γενική σεξουαλική σημασία του τρώω μάλλον σημαίνει το επίτευγμα, σαν ένα γαμήσι που μετά γράφεις το όνομα της γκόμενας στο καρνέ σου, για να βελτιωθεί το τσιβί σου ένα πράμα. Ή για τους μη νάρκισσους, μια απόλυτη συγχυτική ταύτιση με το αντικείμενο του πόθου, που αναιρεί κάθε ετερότητα. Κατά μια έννοια το φάγωμα είναι το ιδανικό του σεξ, η απόλυτη ένωση/ κατάκτηση, όμως για πολλούς η ομορφιά του σεξ έγκειται ακριβώς στο ότι έχει μεγαλύτερη διατήρηση ετερότητας και μη κατάκτηση από ό,τι το φάγωμα.

  2. Ως σημαντική υποπερίπτωση του προηγουμένου το τρώω τον κώλο/κωλαράκι /κωλαρίνι/ σουφρέτο κ.τ.ό., όπου καταφέρνεις να πάρεις ως έπαθλο την δυσκολότερη οπή ύστερα από την σχετική προσμονή, προσδοκία. Σχετικό και το του τρώω το κουλούρι.

  3. Μερικά κλικ πιο κυριολεκτικά σημαίνει την αιδοιολειχία ή την πρωκτολειχία (ροδέλα). Για την αιδοιολειχία μπορεί να ειπωθεί και για να δηλώσει τον υπερβάλλοντα ζήλο ενός μουνάκια, που συμπεριφέρεται στο μουνί λες και είναι κάποιο καλό γεύμα, και παράγει υπερβολικούς ήχους, γενικά είναι κάπως λιμασμένος. Για την πρωκτολειχία, μπορεί να ειπωθεί και για να επιτείνει την ηδονjική αηδία ή την αυταπάρνηση του γλείφοντος που δεν ορρωδεί μπροστά στο ενδεχόμενο να τσιμπήσει κανά μεζέ.

  4. Όταν αντικείμενο είναι, ρωτήστε με, ρωτήστε με... - Ποιος; Αυτός! 1-0! Τότε απλά σημαίνει ότι κάποιος εγκυβώτισε τον πέοντα, ως άλλη αμοιβάδα την τροφή της.

  1. α. - Το βλέπεις αυτό το γκομενάκι που κάθεται σταυροπόδι. Το έχω φάει...

β. - Κομμένο σε βλέπω... Τι έγινε; Γαμήσαμε, γαμήσαμε;
- Άσε έφαγα ένα γκομενάκι μούρλια...

  1. Ύστερα από τόσους μήνες που με είχε στο περίμενε, τελικά χτες της έφαγα και το κωλαράκι.

3.α. Σλουρπ, σλουρπ...
- Ααα, ουυου, σιγά βρε Μήτσο, στο La Pasteria βρίσκεσαι;
(σ.ς. ο Μήτσος έτρωγε το μουνί της Λίτσας).

β. Μετά σηκώθηκε. ήρθε μου σήκωσε τα πόδια και άρχισε σαν τρελός να τρώει το κωλαράκι μου
-Τι κωλαράκι ωραίο έιναι αυτό. Μη σε νοιάζει και θα το περιποιηθώ οπως πρέπει
Μου έγλυφε τα κωλομάγουλα κσαι την τρυπούλα μου. Με σάλιοσε για τα καλά. Τότε νιώθω το ΄δακτυλο του να μπάινει αργά μέσα μου. Τι κάβλα!!!
(Από το GayWorld).

  1. Τοτός: Κυρία, κυρία, τρώγονται οι λάμπες;
    Δασκάλα: Όχι, Τοτέ, τι σε κάνει να το λες αυτό;
    Τ.: Γιατί χτες άκουσα τον μπαμπά μου να λέει στην μαμά «σβήσε την λάμπα κι έλα να την φας».

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Άλλο ένα ψευδαγγλικό γερούνδιο της στρατιωτικής αργκό που δηλώνει αγγαρεία, πρβλ. φύλλινγκ (feeling), πύλινγκ, γόπινγκ. Εν προκειμένω πρόκειται για την περισύλλεξη των καλύκων από τις σφαίρες μετά την βολή στο πεδίο βολής.

Καλά, νταξ, να κάνουμε βολή να ξεκαυλώσουμε, αλλά ποιος κάνει κάλινγκ μετά;

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Εκμέκ (όπως το γνωστό γλυκό) και προφιτερόλ εκμέκ είναι κλεισίματα ρεμπετοειδών ασμάτων, όπως ακριβώς τα σου-τιέν και κομπινεζόν σουτιέν.

- Προφιτερόλ εκμέκ.
(όρα ηχητικό μήδι τζήζαντα στο σου-τιέν και κάνε αντικατάστα)

πολύυυυυυυυυυυυυ μπροστά (από anchelito, 11/11/10)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Στον στρατό, το φαινόμενο σουτιέν έχει ως εξής: αν η ζώνη σου είναι χαλαρή, τότε μπορεί οι φυσιγγιοθήκες, δηλαδή εκεί που μπαίνουν οι γεμιστήρες (δοκίμως) ή το γουόκμαν (αν το κωλοφάνταρο είναι μερακλής), και που είναι δεμένες στις εξαρτήσεις, να φτάσουν στο σημείο του στήθους, με αποτέλεσμα έτσι όπως είναι η μία αριστερά, ή άλλη δεξιά, το όλο πράγμα να θυμίζει στηθόδεσμο.

Αυτό μπορεί να συμβεί είτε επειδή κάποιος για καψώνι σου τραβάει επί τούτου την χαλαρή ζώνη, για να σε χλευάσει (είτε καραβανάς ή παλαίουρας για να σου την πει, είτε αδελφοσείρι για πλάκα) είτε σε πορεία. Στην περίπτωση της πορείας συμβαίνει ότι, πίσω στις εξαρτήσεις, έχει μπει και το σακκίδιο εκστρατείας, ενώ μπροστά είναι οι δυο φυσιγγιοθήκες και το παγούρι. Αν είναι χαλαρή η ζώνη, τότε βαδίζοντας, ο πίσω φόρτος λόγω βαρύτητας τραβά προς τα κάτω, παρασύροντας τις φυσιγγιοθήκες προς τα πάνω, δίκην τροχαλίας. Οπότε οι θήκες που πάνε προς τα πάνω, θυμίζουν και πάλι σουτιέν. Επιπλέον στην πορεία είναι ζόρικα τα πράματα γιατί, ενώ μπορεί στην αρχή ο κομπάρσος να είχε χαλαρή τη ζώνη για να μη σφίγγεται, μετά, όταν αρχίσουν να ανεβαίνουν προς τα πάνω οι φυσιγγιοθήκες, θυμίζει τον Freddie Mercury στο βιντεοκλίπ του I want to break free. Από την άλλη, είναι δύσκολο και για τον βαδίζοντα στρατιωτικώς να σταματήσει και να φτιάξει τις εξαρτήσεις κανονικά γιατί ο καραβανάς δαγκώνει. Οπότε το σουτιέν διαιωνίζεται μέχρι ο φαντάρος να φάει το κράξιμο.

Ωσεκτουτού, η έκφραση σουτιέν, συνδεόμενη με θηλυπρέπεια απαράδεκτη για πράκτορες, χρησιμοποιείται για κράξιμο προς φαντάρο που είναι υπέρ του δέοντος χαλαρός, χυμείο, χύμα στο κύμα κ.τ.λ.

Πηγή: GATZMAN, στον οποίο ανήκουν και τα σπέκια.

- Έεεεεεεπ, Ψαρακόπουλος, να χαρείς το σουτιέν σου ρέεεεεεεει...

(από GATZMAN, 10/11/10)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Αλλιώς ο μάχιμος. Το ουδέτερο γένος δίνει μια αύρα μεγαλύτερης αλητείας και σλανγκιάς, ίσως και κάποια τρυφερότητα. Για πλήρη ορισμό δες το λήμμα μάχιμος. Να επαναλάβω ότι οι κατηγορίες που χρησιμοποιείται περισσότερο είναι α) στρατοσλάνγκ- μπατσοσλάνγκ, ο μάχιμος στρατιώτης ή μπάτσος, β) σεξοσλάνγκ, μαχίμι στο κρεβάτι, γ) άουτο-μότοσλανγκ, μαχίμι στον δρόμο, δ) μαχίμι-διαδηλωτής, ε) μαχίμι φίλαθλος. Συχνά λέγεται τρελό μαχίμι κατά το τρελό παρεάκι, κι επίσης συχνά λέγεται ειρωνικά για κάποιον που δεν είναι καθόλου μαχίμι, μα καθόλου όμως.

  1. α. Δεν είμαι καθόλου ρατσιστής και γιαυτό δεν ασχολούμαι με το θέμα,απλά θέλω να σου πω οτι η εκπαίδευση που κάνουν οι Έλληνες Ο.Υ.Κάδες θεωρείται απο τις κορυφαίες στον κόσμο και παθαίνουν πλάκα όλοι με τις επιδόσεις στους στις ΝΑΤΟικές ασκήσεις...Μπορεί να είναι κωλοφασίστες του κερατά αλλά είναι τρελά μαχίμια... (εδώ)

β. Όπως λέει και το μαχίμι ο Τσαλίκης: Θέλει δύναμη και νεύρο να φυλάς σκοπιά στον Έβρο. Βέβαια αυτός φυλάει το Πεντάγωνο... συγγνώμη το σπίτι του αλλά τι να κάνουμε. Έτσι είναι η ζωή μάγκες. Κι ο ένας δε βρίσκει να γαμήσει, ενώ ο άλλος κυκλοφορεί τη δίμετρη ξανθιά μουνάρα. (εδώ)

  1. σαν τζεντλεμαν και εγω την περιποιηθηκα με χαδια και φιλια στο κορμί της...ανταπέδωσε και επαιξε τρελλο τσιμπουκακι αισθησιακότατο. Στο σεξ ήταν κομπλε όχι απλα διεκπαιρεωτικη, ηταν μαχίμι. Σίγουρα θα την ξαναεπισκεφτω για πιο φουλ πρόγραμα...
    (ευμενής μπουρδελοκριτική εδώ).

  2. Απο την αλλη, με το φειζερ θα μπορεσεις να νιωσεις πιο μαχιμι στην εθνικη οδο, αφου εκει ξεδιπλωνει καλυτερα τον Yamaha κινητηρα του. (εδώ)

  3. Γιατί ρε πούστη μου δεν έχει βρεθεί ένα μαχίμι του Παμε ή των ΕΑΑΚ να συλλάβει απ'αυτοφώρω εναν προβοκάτορα με μολότωφ; (εδώ)

  4. me ti koinwniko ypovathro na xei maximia opadous reee (εδώ)

Αυτό έβγαλε το συσιφόνι στην αναζήτηση μαχίμι. (από Khan, 09/11/10)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ο μάχιμος που έχει αποκτήσει πολλά παράσημα (λέγε με σουμουνιάσματα) στο πεδίο της τιμής. Ο Γιάννης Γιοκαρίνης χρησιμοποιεί απλώς την έκφραση βαθμοφόρος.

Να μην συγχέεται με τον ταψίαρχο.

Eγώ μετά απο κάθε σχέση κοιτάω τους ώμους μου. Αν είναι καθαροί όλα καλά ,άν έχω γίνει ταξίαρχος και με παράσημα (σκουλαμέντο αφρικάνικο, σύφιλη,βλεννόροια,κονδυλώματα, κοκόσπυρο κτλ) τότε πάω και κάνω αίτηση για υποστράτηγος.
(εδώ)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Έχει σημασία παρόμοια με το παράσημο. Δηλαδή είναι ένα σημάδι που αποκτάται ύστερα από μια ηρωική μάχη.

Σημαντικές υποπεριπτώσεις: Σουμούνιασμα που σε κατέστησε ταξίαρχο ή έστω βαθμοφόρο. Ουλή ως αποτέλεσμα τσαμπουκάδων και συμπλοκών - «μα όταν αλλάζει ο καιρός πώς με πονάει του νταβατζή σου, του νταβατζή σου η μαχαιριά», που τραγουδούσε κι ο Νότης. Οποιαδήποτε ουλή, λ.χ. από εγχείριση. Ή το πιο ακίνδυνο, κάποιο ερωτικό σημάδι από τις νυχιές της καλής σου πάνω στις κρεβατικές εχθροπραξίες.

Απ' όπου κι αν προέρχονται, τα μάχιμα επιδεικνύονται με υπερηφάνεια ως εχέγγυα ότι είσαι μάχιμος, με κάποια από τις πολλές σημασίες που παραθέτει ο Τζόνι στον πλούσιο ορισμό του. Το σημαντικό για να χαρακτηριστεί ως μάχιμο είναι να είναι εξωτερικό και να φαίνεται με γυμνό μάτι.

Πάσα: Πήρα πάλι απ' τα ληγμένα (λήμματα) του Τζόνι.

- Κοίτα, κοίτα εδώ γιατρέ μου το μάχιμο από την εγχείριση σκωληκοειδίτιδας!
- Σκληρός!

(από Khan, 09/11/10)Αν προσέξατε την ουλή στο δεξί χέρι της Πάντμα Λάκσμι είστε τουκανιστής. Αν καυλώσατε κιόλας είστε τουκανιστής με ουλίτιδα. (από Khan, 09/11/10)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ίσως όχι τυχαία σε σχέση με τις άλλες δύο σημασίες της σοκολάτας που έδωσα στον άλλο ορισμό μου, σοκολάτα χαρακτηρίζεται κυρίως από την σαδομαζοχιστική κοινότητα το σεξ (και η ερωτική σχέση) που έχει κίνκι και σαδομαζοχιστικά στοιχεία. Είναι δηλαδή το αντίθετο της βανίλιας. Ωστόσο, σαν όρος εμφανίζεται πολύ πιο σπάνια από τον όρο βανίλια, από τον οποίο και εξαρτάται, και μάλλον παραπέμπει περισσότερο σε κοπρολαγνjεία, πισωκολάτα και τα ρέστα παγωτά.

  1. Ενας Μαστερ ή μια Μιστρες θα μπορουσε δλδ να το κανει αυτο σε μια ερωτικη σχεση; Χωρις να την ονομαζουμε καπως αυτη τη σχεση (βανιλλα, σοκολατα,κτλ) (δες).

  2. δηλαδή ακόμα και οι bdsmάδες, έχουνε χίλιους δυο όρους, τοπ, μπότομ, βανίλα, σοκολάτα, κλπ, αλλά για τους ασέξουαλ, δε μιλά κανένας! (κάπου εδώ)

Και η πισωκολάτα της βάλσαμο! (από Khan, 08/11/10)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Αγγλιά, που σημαίνει κορυφή. Το σλανγκικό ενδιαφέρον της αγγλικής λέξης στην Ελλάδα εστιάζεται κυρίως στις ακόλουθες χρήσεις της:

  1. Στην γκέι ορολογία, τοπ είναι ο ενεργητικός γκέι, ενώ μπότομ (bottom) είναι ο παθητικός τοιούτος, σλανγκιστί μποτομιέρα, και βερς (<versatile) ο ενεργοπαθητικός, που κάνει και τα δύο. Τοπ είναι, δηλαδή, αυτό που λέμε κολομπαράς, ο περσινός γκέι, αυτός που επιτελεί την διείσδυση, που τον δίνει (ποιον; Αυτόν! 1-0). Η έννοια τοπ (=κορυφή) μπορεί να έχει μια στενή τοπική / κυριολεκτική σημασία, ήτοι αυτός που είναι από πάνω στο σεξ, αλλά όχι απαραίτητα. Επίσης, μπορεί να έχει την σημασία αυτού που εξουσιάζει την σχέση, αλλά αυτό συμβαίνει περισσότερο στην ορολογία της σαδομαζοχιστικής κοινότητας, και όχι τόσο των γκέι.

Πρέπει να πούμε ότι πολλοί γκέι, αλλά και άλλοι οπαδοί της πολιτικής ορθό-τητας / κορεκτίλας, θεωρούν την διάκριση τοπ-μπότομ φρικτά πασέ, και, κυρίως, ότι αναπαράγει νόρμες ετερο-κανονικότητας και τις προβάλλει πάνω στους γκέι, αποτυγχάνοντας να αποδώσει δικαιοσύνη στις ιδιαιτερότητες του γκέι γεγονότος. Δηλαδή έχουμε το στερεότυπο ότι υπάρχει ένας ενεργητικός αντρούτσος και μια παθητική γυναικούλα, και νομίζουμε ότι και στις γκέι σχέσεις υπάρχει αυτός που παίζει το ρολάκι του άντρα, και αυτός που παίζει το ρολάκι της γυναίκας. Με λίγα λόγια μια σεξουαλικότητα πρίζας και φις. Όμως το πλέον προχώ στην γκέι και όχι μόνο σεξουαλικότητα είναι το εναλλακτικό και εναλλασσόμενο, που υπερβαίνει το δίπολο φις-πρίζα.

Εν ολίγοις, το τοπ θεωρείται ως άλλη μια ταμπέλα. Ωστόσο, αυτή η ταμπέλα δεν χρησιμοποιείται μόνο από στρέιτ για να αναγάγουν τους γκέι στα ετερο-πατριαρχικά τους στερεότυπα. Υπάρχουν και πολλοί γκέι που αυτοσυστήνονται ως τοπ ιδίως στα ιντερνετικά γκεο-τόπια. Το να το κάνεις αυτό θεωρείται ενίοτε από άλλους γκέι ως δειλία, ότι δηλαδή πήρες την απαγορευμένη τρίτη οδό, αλλά μόνο μέχρι τα μισά και κωλώνεις (κυριολεκτικά) να συνεχίσεις, ή ότι συνεχίζεις να είσαι κομπλεξάρα που ντρέπεται να παραδεχτεί ότι του αρέσουν και τα δύο επειδή διατηρεί εσωτερικευμένες τις νόρμες της ετερο-πατριαρχίας.

Μάλιστα, στα ελληνικά υπάρχει και η έκφραση τόπαρος που σημαίνει τον πολύ μάτσο γκέι, τον ουάν χάντρηντ περσέντ αρσενικόου, που θα του λέγαμε μην γαμάς πολύ, μεγάλε, κατούρα και λίγο. Σταδιακά βέβαια, καθώς οι τόπαροι ολοένα και βερσοποιούνται, γίνεται αντιληπτό με μελαγχολία ότι ο 100% τόπαρος καθίσταται είδος προς εξαφάνιση, οι τόπαροι δεν υπάρχουν πια, τους πάτησε το τραίνο, κ.ο.κ.

Από την άλλη, υπάρχει και ο γαμιολάντρας που δέχεται να λάβει τον ρόλο του τοπ μέσα στο πλαίσιο ενός συναινετικού (εξαιρετικά απο(σο)δομήσιμη έννοια και αυτή βεβαίως, -όπως και γενικά η αριστοτελική διάκριση μεταξύ των κατηγοριών του ποιεῖν και του πάσχειν) ερωτικού παιγνjίου, ο λεγόμενος τοπ υπηρεσίας (service top). Αυτός δεν είναι ένας ουσιοκρατικός τοπ, αλλά ένας φονξιοναλιστικός τοιούτος, σαν τον κηπουρό που φέρνουμε να μας βάλει λίπασμα ή τον υδραυλικό που φωνάζουμε να μας φτιάξει τα υδραυλικά μας ένα πράμα. Με άλλα λόγια, σαν θέλει η μπότομ-νύφη κι ο τοπ-γαμπρός, τύφλα νά 'χει ο (κορεκτίλας ο) πεθερός.

  1. Ακόμη πιο κοντά σ' αυτήν την έννοια του φονξιοναλιστικού τοπ, είναι η σημασία του τοπ στην σαδομαζοχιστική κοινότητα (η οποία δέον να διακρίνεται από την γκέι τοιαύτη). Στους BDSMτζήδες, ο τοπ είναι αυτός που κάνει μια σειρά από ενέργειες όπως να δένει τον παρτενέρ του, να του περνάει χειροπέδες, να τον φτύνει, να τον εξευτελίζει, να του ρίχνει μπινελίκια και χριστοπαναγίες, να κατεβάζει καντήλια, να γαμάει βάρδουλα τε και πρέκια, αλλά να παραμένει ταυτοχρόνως πάντα σε εγρήγορση μήπως ο μπότομ παρτενέρ του προφέρει την λέξη ασφαλείας. Είναι ευνόητο ότι αυτή η έννοια του τοπ διαφέρει από την γκέι, καθώς ο μπότομ μπορεί να είναι γυναίκα, ή και η τοπ μπορεί να είναι γυναίκα, ή και οι δύο.

  2. Τέλος το τοπ είναι το πάνω μέρος του μπικίνι που συγκρατεί τα βυζιά, εξ ου και topless το βυζάκια έξω λοιπόν.

  3. Περιττό να πούμε ότι τοπ λέγεται και οτιδήποτε το κορυφαίο, λ.χ. δώσε Μπόνο στο ρεφρέν, να σου ανέβει στο τοπ-τεν, που λέει κι ο Χότζας.

  4. Επίσης, στα αμερικλάνικα top είναι και το τσιμπούκι αρκτικολεξούμενο α πουστεριόρι ως tongue on penis.

  1. α. Προβληματισμοί εδώ:

Δεν λέω, είναι πρακτικό σε ένα ον λάιν σάιτ, να γράφεις ένα «τοπ/βερς» ένα «μπότομ» ένα «βερς», θεωρητικά ξεχωρίζεις αυτόν που ταιριάζει με σένα στο κρεβάτι, και ξεσκαρτάρεις αυτόν που δεν ταιριάζει.
Αλλά τα παρακάτω με τσαντίζουν πολυυυύ!
Γράφω ότι είμαι Τοπ 100%, και μπήχτης και κολομπαράς γιατί απλά θέλω να πείσω τον εαυτό μου ότι έτσι δεν είμαι τελείως «ανώμαλος», γιατί απλά δεν έχω τα κότσια να δοκιμάσω κάτι (που σιγά το πράγμα δηλαδή), γιατί έτσι θα γλυκαθώ και θα μ' αρέσει.
Γράφω ότι είμαι Μπότομ 100%, και ψάχνω το απόλυτο αρσενικό που να είναι στρέητ. Έτσι φαντασιώνομαι και αναζητώ διαρκώς τον απόλυτα αρσενικό (που μόνο και ο τίτλος «απόλυτα αρσενικός» είναι συντηρητικός) και προφανώς δεν το βρίσκω ποτέ. Αλλά ούτε αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο να καταλάβει ότι και ο άλλος που θα θέλει να με γνωρίσει θα είναι GAY!
Γράφω ότι είμαι Τοπ/Βερς, και πρέπει να εξηγήσω στον παραπάνω τύπο (Μπότομ 100%) τι εννοώ, και άν δίνω πίπα ή και παίρνω, και αν τον παίρνω, πόσο συχνά τον παίρνω, και τέλος πάντων πρέπει να αποδείξω κατά πόσο έστω πλησιάζω στο προφίλ του «απόλυτου αρσενικού» που αυτός φαντασιώνεται. Σιγά μη κάνω και δήλωση του Ν105, για το τι θα κάνω στο κρεβάτι, αν είναι δυνατόν!
Γράφω ότι είμαι Μπότομ/Βερς, γιατί αν γράψω ότι είμαι μόνο Μπότομ, θα με κράξουνε ως παθητικιά τελειωμένη, και το χάσαμε το παιχνίδι. Βασικά είμαι Μπότομ, αλλά δεν έχω ανακαλύψει ότι απόλαυση μπορώ να πάρω και από τους δύο ρόλους!
Γράφω ότι είμαι Βερς, γιατί ή και πάλι είμαι Μπότομ και φοβάμαι ό,τι και ο παραπάνω, είτε γιατί είμαι της άποψης ότι δεν θέλω να μετράω με το σταγονόμετρο τις κινήσεις μου, και δεν θέλω να προκαθορίζει οποιοδήποτε ηλίθιο σάιτ γνωριμιών τον ερωτισμό και την σεξουαλικότητά μου.
Δεν λέω ότι όλοι μας πέφτουμε σε αυτές τις παραπάνω κατηγορίες, αλλά εγώ προσωπικά έχω περιπέσει σε τέτοια αμαρτήματα, και ξέρω και πολλούς άλλους που σκέφτονται ΜΟΝΟ έτσι. Περιμένω τα σχόλιά σας, και σας λέω από τώρα ότι μου την σπάει πάρα πολύ όταν η ίδια η ομάδα των gay δείχνει σημάδια συντηρητισμού, κατηγοριοποίησης, περιορισμού.

β. Συζήτηση περί οπής εδώ:

Μπότομ με προβιά τοπ .
- Ειμαι 1.92 22 αρρενωπος σε φωνη εμφανιση κινησεις κλπ κλπ κ με θελουν ολες. Εγω ομως δε θελω καμμια .θελω ενα θεογκομενο οπως εγω που να μου παρει το μυαλο με την προσωπικοτητα κ την εμφανιση του. [...] Δεν ξερω τι μου αρεσει top,bottom,vers; Μονο top δε νομιζω οτι ειμαι. Αυτο που με τρομαζει ειναι μην ειμαι μονο bottom. Θελω να πω ειναι ευκολο για εναν αντρα να δεχτει κ να συμφιλιωθει με την ιδεα οτι γουσταρει περσσοτερο η κ μονο να του κανει ερωτα ενας αλλος αντρας; Θελω να πω οτι οι περισσοτεροι ψαχνουν μια τρυπα να χωσουν το πουλι τους. Η ιδεα κ μονο με αηδιαζει αλλα κ παλι εχω τοση αναγκη να κανω σεξ που φοβαμαι μην πεσω σε κανενα μαλακα(δε θα πεσω). [...]

- [...] Τι χαζά άγχη είναι αυτά; Τι κολλήματα «ανδρισμού» και αρρενωπότητας; Τι σχέση έχει ο ανδρισμός με το top και το bottom; Μήπως η έδρα του ανδρισμού είναι η τρύπα του κώλου, ώστε με τη διαστολή της χάνεις μονάδες; Έλεος! Ηρέμησε παιδί μου, βρες κανέναν γκόμενο να παραμυθιαστείς, δοκίμασε, γαμήσου, γάμα, απόλαυσε τη ζωή σου χαλαρά, σταμάτα να ταξινομείς και να βαθμολογείς, και μην αυτοδηλητηριάζεσαι με φαλλοκρατικές χαζομάρες. Και τέλος, ναι, θα πέσεις και σε μαλάκες. Είναι μέσα στο πρόγραμμα και υπάρχουν πολλοί. [...]

γ. Από γκέι φοράδα:

- Αγαπημένη μου Μαλβίνα,

Αναρωτιέμαι εδώ και πάρα πολύ καιρό, τι να συμβαίνει με τους ΤΟΠΑΡΟΥΣ 100%; Υπάρχουν ή είναι σαν τα UFO; Ξέρεις αυτά που τα βλέπουν πολύ λίγοι και εκλεκτοί...
Εμφανίζονται όταν θέλουν, όπου θέλουν και εσύ δεν μπορείς να ξέρεις από πού θα σουρθούν, αν έρθουν βέβαια. Τις προάλλες, ήμουν στην θείτσα μου από το Μερίχοβο, στην άνω παναγίτσα, στην μανά του αρχή-ΤΟΠΑΡΟΥ του Νίκου, ξέρεις εσύ ... ενώ κατεβαίναμε τη ρεματιά με δυο Αλβανά παρέα, κρατώντας τη μέση της, την σακατεμένη από τις επικύψεις, τη ρώτησα και εγώ να μου πει, σαν πιο έμπειρη αν είδε κανέναν ΤΟΠΑΡΟ να κυκλοφορεί τελευταία. Από τους ΤΟΠΑΡΟΥΣ τους 100% φυσικά, αυτούς που δεν γνωρίζουν από εκπτώσεις. Και με έκπληξη μου απάντησε «Δεν ξέρω κανά τέτοιο όνομα». Απ΄ ότι φαίνεται έχει καιρό η άνω Παναγίτσα να δει κάτι τέτοιο. Μέχρι 65% κάτι μπορούσε να μου συστήσει, αλλά με το υπόλοιπο 35% τι γίνεται;

Αγαπημένη μου Μαλβίνα, ο ΤΟΠΑΡΟΣ δεν είναι σαν τη φέτα που αγοράζεις από τον μπακάλη, και ενώ του ζητάς 1 κιλό σου λέει 1 κιλό 200 να τ’ φήσω; Ή είναι 100% ή δεν είναι! Γιατί σε ρωτάω ρε Μαλβινάκι, εντάξει το 65% καλό είναι, με το 35% τι υποτίθεται πρέπει να κάνω;
[...]

Σε φιλώ,

Αναής (από το Παναής).

- Αγαπημένη Αναής...
[...]

Ναι, τα είδη προς εξαφάνιση είναι ένα θέμα!!!
Και ωραία...για τα ζώα υπάρχουν φιλοζωικές οργανώσεις...μια κινητοποίηση anyway, για τα σπάνια είδη φυτών επίσης υπάρχουν κατάλληλες συνθήκες (βλ. natura) και συγκεκριμένοι οργανισμοί.

Τι γίνεται όμως με τους τοπ 100 τοις 100 που εξαφανίζονται με ρυθμό γεωμετρικής προόδου;;;
Πόσες και πόσες φορές δεν βγήκες με έναν υποψήφιο τόπαρο και αυτός από Απόστολος Γκλέτσος σου βγήκε ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ!!!!!
Εγώ ως Φίλη επιστήθια έχω να σου πω το εξής: Μη χάνεις το κουράγιο σου ...όπως και τα UFO έτσι και οι τόπαροι κυκλοφορούν ανάμεσά μας...
ΚΙ αν ποτέ δεις κάποιον να περνά από δίπλα σου τότε ...δώσ’ του χαιρετίσμούς και από εμένα....
Με αγάπη , το Μαλβινάκι σου...
[...] Όσο για τους άντρες που δηλώνουν 100% τοπ, bi και πως δεν κάνουν ούτε πίπα, τότε αυτοί είναι οι πιο αξιολυπητοι από όλους. Πρώτον γιατί δεν είναι αληθινοί και ούτε απέναντι στον εαυτό τους και δεύτερον γιατί δεν ξέρουν τι χάνουν! ;D

  1. - δηλαδή ακόμα και οι bdsmάδες, έχουνε χίλιους δυο όρους, τοπ, μπότομ, βανίλα, σοκολάτα, κλπ, αλλά για τους ασέξουαλ, δε μιλά κανένας! (εδώ)

  2. Οταν ήμουν πιο νέα και πιο ωραία, πέταγα στη παραλία το τοπ και το μπότομ στο λαιμό! (εδώ)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified