Κατουράω.
- Έλα ρε, έχουμε αργήσει, θα φτάσουμε στο γήπεδο στο ημίχρονο.
- Ρίχνω ένα ζεστό, μη με πιάσει στο γήπεδο, και φεύγουμε.
Κατουράω.
- Έλα ρε, έχουμε αργήσει, θα φτάσουμε στο γήπεδο στο ημίχρονο.
- Ρίχνω ένα ζεστό, μη με πιάσει στο γήπεδο, και φεύγουμε.
Got a better definition? Add it!
Published
Αναφορά για επιθετικό που είναι πολύ καλός στο σκοράρισμα. Το 'χει με το γκολ ρε παιδί μου.
Το πρωτοάκουσα να χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει τον Θωμά Μαύρο, της ΑΕΚ των 70s και 80s.
- Τί έβαλε πάλι το άτομο την Κυριακή στο ντέρμπι με τον Ποσειδώνα Άνω Μουλιανών;
- Όντως, δεν παίζεται ο σέντερ φορ μας, βάζει γκολ και με ρέψιμο.
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified
Αναφορά σε αιδοίο, που αναδύει τη γνωστή... μυρωδιά ψαριού. Κάργα στην απλυσιά είτε για λόγους υγιεινής (όπως λέει η κάτοχός του «γιατί τα τεχνητά καθαριστικά χαλάνε το φυσικό pH του κόλπου»), είτε λόγω αγαμίας/παρθενιά.
- Σκύβω να τη γλείψω δικέ μου και έμεινα.
- Τόσο ωραίο ήταν το μουνί της;
- Δεν ξέρω, δεν πρόλαβα να δω. Σχεδόν λιποθύμισα από τις αναθυμιάσεις.
- Πάλι σε ψαρομούνα έπεσες;;;
Σχετικά: μπακαλιαρίλα, καμένο ντουί και το ευρύτερο μουνίλα. Δες και -μούνα.
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified
Αναφέρεται σε γυναικοπαρέα, ή απλά τις γυναίκες της παρέας. Ο αριθμός των υπό αναφορά γυναικών, πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο.
Αλλά για να δικαιολογήσει αυτή η παρέα/ομάδα τον χαρακτηρισμό (και τίτλο!), πρέπει να είναι όλες εμφανίσιμες. Ή τουλάχιστον γαμήσαμπλ.
Η έκφραση είναι η γνωστή παράφραση του «πιάσε τον έναν και χτύπα τον άλλο», που αναφέρεται φυσικά σε άτομα που δεν εγκρίνουμε γενικώς, είτε εμφανισιακά, είτε σαν προσωπικότητα κ.τ.λ.
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified
Το «φτωχικό» χρησιμοποιείται μεταφορικά. Αναφέρεται δηλαδή σε κατάσταση ευφορίας, χλίδα, αρχοντιλίκι.
Κοπιάζω σημαίνει «κάνω τον κόπο», πηγαίνω. Κοπιάζω στο φτωχικό σημαίνει πηγαίνω και συμμετέχω κι εγώ σε αυτήν την ευχάριστη κατάσταση, είτε είναι δική μου, είτε άλλου.
Εμπνευσμένο από παλιές Ελληνικές ταινίες. Ίσως ο πρωταγωνιστής Ξανθόπουλος, προσκαλεί έτσι άτομα στο σπίτι του. Αυτά έρχονταν από μακρυά και με τα πόδια φυσικά. Πού αυτοκίνητα, συγκοινωνίες αλλά και εισιτήριο για συγκοινωνίες τότε. Κόπος πραγματικός το ποδαράτο στο μακρινό σπίτι.
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified