Βάζω χειρόφρενο στο αυτοκίνητο. Μεταφορά από το δέσιμο των πλοίων.
Πάσα: Jeanoir.
Όταν άκουσα τον περίεργο θόρυβο, πήγα το αμάξι στο πλάι, έδεσα, και βγήκα να δω τι συνέβη.
Βάζω χειρόφρενο στο αυτοκίνητο. Μεταφορά από το δέσιμο των πλοίων.
Πάσα: Jeanoir.
Όταν άκουσα τον περίεργο θόρυβο, πήγα το αμάξι στο πλάι, έδεσα, και βγήκα να δω τι συνέβη.
Got a better definition? Add it!
Το μοντέλο monkey Z50 της Honda. Δες το λήμμα μπόμπος του Perkins για πλήρη ορισμό. Λογοπαίγνιο με το Ζ και το υποκοριστικό του γυναικείου ονόματος Ζέτα, αφού η σχέση με το εν λόγω όχημα είναι ιδιαίτερα ερωτική.
Παιδιά το ζετάκι μου αρχίζει και κάνει νερά... Μου καίει συνέχεια μπουζί. Από την μέρα που το έβγαλα από το φτιάξιμο έκαιγε μπουζί κάθε φορά που το έβαζα βενζίνη. (Από φοράδα).
κλαπηκε ζετακι lifan μαυρο απο την περιοχη της βουλιαγμενης με πινακιδα ΑΖΕ-;;;; Το χαρακτιριστικο ειναι πως εχει κομενη σχαρα (εκει ηταν πιασμενο με κουλουρα) και φλασακια μικρα after market. (εδώ)
Got a better definition? Add it!
Οι νταλίκες είναι μεγάλα και μακριά τροχοφόρα οχήματα που, κατά τις νυκτερινές ώρες σε εθνικές και επαρχιακές οδούς, χωρίς οδικό φωτισμό, και ειδικά στις διασταυρώσεις, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να γίνουν ορατές και άρα αντιληπτές σε όλο τους το μήκος και πλάτος. Ιδιαίτερα δε, εάν σύρουν και ρυμουλκούμενο όχημα.
Με σκοπό λοιπόν την αποφυγή των τροχαίων δυστυχημάτων, ο ιδιοκτήτης προβαίνει σε κάλυψη ολοκλήρου του οχήματος και του ρυμουλκούμενου με πλήθος εγχρώμων μικρών φωτεινών λαμπτήρων, προκειμένου το όχημά του να γίνεται έγκαιρα και από μακρινή απόσταση αντιληπτό από τους διερχόμενους και διασταυρούμενους οδηγούς των υπολοίπων Ι.Χ. η Δ.Χ. οχημάτων καθώς και από τους πεζούς.
Ο τρόπος αυτός της καθολικής φωτεινής επισήμανσης-κάλυψης του οχήματος, ονομάζεται “χριστουγεννιάτικο δέντρο”.
Το 'κανα χριστουγεννιάτικο δέντρο και τώρα ξεκινάω για Γερμανία.
Got a better definition? Add it!
Χρησιμοποιείται επίσης για να καταδείξει τον κόλπο γεννητικού οργάνου κοινής ή ελαφρών ηθών γυναικός, του οποίου το μέγεθος είναι πέραν του κανονικού.
Αυτό μπορεί να συμβεί από την κατάχρηση του κόλπου για σεξουαλική ευχαρίστηση, με τη χρήση αντρικών μορίων, ομοιωμάτων αυτών ή άλλων αντικειμένων.
Το αποτέλεσμα είναι ο ευμεγέθης αυτός γυναικείος κόλπος να φέρνει στο νου την διάμετρο μιας εξίσου ευμεγέθους ζάντας, όπως για παράδειγμα αυτής της καλογυαλισμένης ζάντας 21'' που αναφέρει ο φίλος deusxt παραπάνω.
Βλέπε και της έκανα το μουνί πηγάδι.
- Και εγώ σου λέω ότι και ως πόλεμος του κόλπου μπορεί να θεωρηθεί και ο πόλεμος στην Τροία.
- Στην Super 3;
- Τη λε ρε βρομοσκούληκο! Της Τροίας εννοώ, με τον Πάρη και την ωραία Ελένη, η οποία είναι γυναίκα και η οποία διαθέτει...
- Ε, τι; δε ξέρω...
- Διαθέτει κόλπο βρε όργιο, μουνί πως να στο πω, εξ ου και πόλεμος του κόλπου!
- Ζάντα της το είχανε κάνει δηλαδή!
Got a better definition? Add it!
Χαρακτηρισμός που ταιριάζει σε επικίνδυνη οδήγηση μηχανής, είτε λόγω ελλιπούς ασφάλειας του δικύκλου (μπουρδέλο, καβουρντιιστήρι), είτε λόγω μη χρήση κράνους και συναφών προστατευτικών μέσων σε συνδυασμό με ποικίλες επιδείξεις δεξιοτεχνίας π.χ. σούζες, έντο κτλ.
Ως γνωστόν, οι καμικάζι αρέσκονται να έχουν το Χάρο δικάβαλο, καθώς είναι εθισμένοι στην έξαρση αδρεναλίνης που αυτό προκαλεί.
Παρεμφερής έκφραση είναι και έχει το «τον χάρο στο πίσω κάθισμα ή στον ουρανό», για οδηγούς αυτοκινήτου που οδηγούν επικίνδυνα.
Μια φορά τον Μητσάρα δεν τον έχω δει με κράνος, και σηκώνει κάτι σούζες, ξεχνάει να το κατεβάσει. Προσπεράσεις σε τυφλή στροφή και ό,τι νά 'ναι. Αυτό το παιδί όλη την ώρα δικάβαλο με τον Χάρο πάει.
Ο μπαρμπά-Σταμάτης δεν έχει φρένα στο παπάκι του, προχθές τον μαζεύανε πάλι από ένα χαντάκι. Δικάβαλο με τον Χάρο πάει συνέχεια, αλλά δεν λέει να πάει να τα φτιάξει ο τσιγκούναρος.
Got a better definition? Add it!
Τρόπος σπρωξίματος μοτοσυκλέτας που έχει «μείνει» στο δρόμο για οποιοδήποτε λόγο (βλάβη, τέλειωσε η βενζίνη κλπ). Απαιτούνται: ένας ικανός οδηγός και μια άλλη μοτοσυκλέτα.
Το «ποδαράκι» στο κάνει κάποιος άλλος μηχανόβιος με τη μηχανή του, η οποία φυσικά πρέπει να δουλεύει κανονικά. Αυτός πατάει με το πόδι του πάνω στο μαρσπιέ του συνεπιβάτη της μηχανής που έχει κωλώσει και την σπρώχνει με τη δύναμη της δικής του. Ο οδηγός που κάνει το ποδαράκι πρέπει να είναι αρκετά ικανός, να ξέρει από ισορροπία και να ανοίγει το γκάζι όσο πρέπει, ούτε πολύ ούτε λίγο. Αντίθετα ο οδηγός της μηχανής που κώλωσε απλά κάθεται επάνω κύριος και απλά οδηγά σαν να μη τρέχει τίποτα. Το «ποδαράκι» είναι δηλ. μέθοδος ρυμούλκησης -αν και ρυμούλκηση σημαίνει ότι αυτός που βάζει την ωστική δύναμη είναι από μπροστά και «σέρνει», ενώ εδώ αυτός που βάζει τη δύναμη βρίσκεται στα πλάγια του ωθούμενου και ελαφρώς πίσω.
- Έμεινα προχτές από βενζίνη στις 3 τα ξημερώματα στην εθνική και ήρθε και με γύρισε ο Μήτσος ποδαράκι μέχρι το σπίτι.
Got a better definition? Add it!
Σπασμένο ή σπασμένος συνεκδοχικά, λέγεται το σύστημα οδηγός - όχημα, όταν τηρούνται οι κάτωθι συνθήκες:
Για την συγκεκριμένη συνθήκη πρέπει φυσικά το μηχάνημα να είναι πολλά κυβικά διότι αν είναι πρι-πρι ακυρώνεται αμέσως η νιρβάνα και παίζει σκέτη ταλαιπωρία (βλ. παράδειγμα)
Η σλανγκιά μάλλον προέρχεται από το ότι εάν οδηγείς πάντα στα κόκκινα τελικά θα σπάσεις το μοτεούρ.
- Οταν οδηγω μεγαλες αποστασεις και ειδκοτερα οταν εχω δευτερο ατομο που σε σπρωχνουν να κατσεις ακομα πιο μπροστα, μουδιαζει η ηβικη μου χωρα, και νεκρωνει ολος ο μηχανισμος! Σκοοτερ οδηγω, και πιστευω ειναι επειδη η σελα ειναι πιο μυτερη μπροστα και σου ριχνει σουβλιες στον καβερνοσο. Στα παπακια δεν ξερω αν ισχυει κατι διαφορετικο.
- Να πάρεις μοτάρντ μονοκύλινδρο να πηγαίνεις σπασμένος στας ΕΟ για να σου επαναφέρει το σύστημα ...από εδώ
Got a better definition? Add it!
Κάτι ενδιάμεσο μεταξύ γνησίου και ιμιτασιόν ανταλλακτικού αυτοκινήτου ή μηχανής.
Ο όρος αναφέρεται είτε σε ιμιτασιόν ανταλλακτικά που προέρχονται όμως από επώνυμες εταιρίες είτε σε ανταλλακτικά που έχουν κατασκευαστεί με τα μηχανήματα της ορίτζιναλ εταιρίας, τα οποία όταν σταμάτησε η παραγωγή/υποστήριξη του μοντέλου, βγήκαν στο σφυρί και αγοράστηκαν από μικρή εταιρία η οποία και συνέχισε την παραγωγή των.
Στην πρώτη περίπτωση τα ανταλλακτικά μπορεί να είναι ακόμα και καλύτερα από τα ορίτζιναλ λόγω τεχνικών βελτιώσεων. Στη δεύτερη περίπτωση, είναι μεν κατασκευασμένα με τα ορίτζιναλ μηχανήματα αλλά χωρίς τη συντήρηση και τις προδιαγραφές της ορίτζιναλ εταιρίας.
Μοναδική εγγύηση για το βαθμό γνησιότητας αποτελεί ο λόγος του μάστορα.
- Εκατό ευρώ για ένα ιμιτασιόν;!
- Δεν είναι ιμιτασιόν κυρία μου! Είναι γνήσιο ιμιτασιόν!
Γνήσια ανταλλακτικά Kayaba για Toyota (από ταμπέλα στη Λιοσίων)
Got a better definition? Add it!
Υπάρχουν τουλάστιχον τρεις μεγάλες κατηγορίες εξτραδακίων:
Α. Βιοποριστικά εξτραδάκια
Τεράστιο φάσμα που δειγματοληπτικά περιλαμβάνει την κοσμική λούγκρα που διακόπτει τον εαυτό της στα πρωινάδικα, τον καθηγητή του Κολεγίου Αθηνών που παραδίδει ιδιαίτερα σαν προϋπόθεση καλής βαθμολόγησης στην τάξη, τον ξεφτίλα ζωγράφο με την μυτόγκα που μοσχοπουλάει τους στιλιζαρισμένους γουτουπού πίνακες του με ειδική αφιέρωση σε νεόπλουτες κυρα-περμαθούλες, τις ευκαιριακές αρπαχτές των Scorpions στην Ελληνική επαρχία, το λαμόγιο που εισπράττει γρηγορόσημο από την φουκαριάρα την μάνα μας, την πτωχή πλην έντιμη μιαμόρ που προσφέρει φραπέ με το αζημίωτο, αλλά και τον φοιτητή που βγάζει την μπύρα την επιούσια κάνοντας τον ντι-τζέι.
Β. Καγκούρεια εξτραδάκια
Τα παραφερνάλια με τα οποία η καγκουριά πιμπάρει τα εργαλεία της: απλώστρες, σιδερώστρες, σφυρίχτρες, νίκελα, νυχάκια, ξύστρες, πάσης φύσεως πειράγματα, κωλοφτιάγματα, μοντιφιές και ταλιμπάν. Εξτραδάκια όμως θεωρούνται και τα αποθηκευμένα μαμίσια προικιά που παραδίδονται με την μεταπώληση ενός κάγκουαρ.
Γ. Εξτραδάκια-καλούδια
Μαρκετίστικα τερτίπια για να προωθούνται μέτρια προϊόντα και υπηρεσίες εν μέσω οικονομικής κρίσεως: Σιντιά με στρουμφάκια, χατζιδάκια, και άλλα θεοδωράκια εφημερίδων, δωδ με διακαίως κομμένες σκηνές και παραληρήματα σκηνοθετών, νετμπουκάκια δώρο με κάθε πανάκριβη συνδρομή θριτζί ίντερνετ και ταλιμπάν.
- Αποτελεί κοινό μυστικό ότι τηλεαστέρες, μοντέλα και σελέμπριτις καλούνται από επιχειρηματίες σε εγκαίνια, εκδηλώσεις και events με σκοπό να προκληθεί ντόρος γύρω από την επιχείρηση και να διαφημιστεί το μαγαζί. Ανέκαθεν οι «επώνυμοι» είχαν τα εξτραδάκια τους διαφημίζοντας μαγαζιά, προϊόντα, αλλά και επιχειρήσεις.
(εδώ)
- Το μόνο που μπορώ να αναφέρω για το πατάρι επειδή στο site μπαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι είναι ότι ΜΕ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑΔΑΚΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
(ρηβιού φραπενείου εκεί)
Αλλιβέ (αναφερόμενος στο μερσεντικό του Ζανουάρ): - Την κωλοέφτιαξες κιόλας;
Ζανουάρ: - Ιεροσυλία my friend. Ως καλός νεο-κάγκουρας, όλα τα εξτραδάκια (ζαντολάστιχα, παρκτρόνικ κλπ) μαμίσια με παραγγελιά...
(παρακάτω)
- Στο DVD είχε εξτραδάκι τον σκηνοθέτη να συνομιλεί με το (Ελληνικό) κοινό...
(παραδίπλα)
Got a better definition? Add it!
Οδηγώ μοτόρι (μηχανάκι, αυτοκίνητο, γουρούνα,και ό,τι άλλο έχει κινητήρα και ρόδες ή ερπύστριες -για αεροπλάνο δεν ξέρω) που έχω αγοράσει καινούργιο, χωρίς να σπάω τις ταχύτητες και, ειδικότερα, οδηγώ με το μάτι στο στροφόμετρο κι αν το τελευταίο δεν υπάρχει, το πάω με το αυτί στο μοτέρ. Πράγμα που σημαίνει πως, ανάλογα με την ταχύτητα που έχω κουμπώσει στο σασμάν, πατάω το γκάζι τόσο όσο να μην υπερβαίνω δοσμένο αριθμό στροφών του κινητήρα.
Εννοείται φυσικά πως δεν το βάζω στον κόφτη και αν πρόκειται για μοτοσακό μικρού κυβισμού δεν ανεβάζω ούτε δικάβαλο και τρικάβαλο.
Το στρώσιμο του κινητήρα έγκειται στο να πατήσουν τα κινητά και περιστρεφόμενα ή παλινδρομούντα μηχανικά μέρη του όπου προβλέπεται, όπως επίσης και να απομακρυνθούν μέσω της πρώτης αλλαγής λαδιώνε και φίλτρου τυχόν υπολείμματα μετάλλων ελαφρού κράματος, γεγονός που συνέβαινε στα σίγουρα από τα ενενήνταζ και πίσω.
Έτερος λόγος της αναγκαιότητας του στρωσίματος, εκτός του κινητήρα, ήταν ότι ο κατασκευαστής σε απέτρεπε από το να πας κομμάτια και φέτες, διότι χαλάρωναν οι βίδες ανά το όχημα (ακόμη και με τα σημερινά γίνεται) εξαιτίας των πρώτων κραδασμών και διαστολοσυστολών από τις μεταβολές της θερμοκρασίας που ανέβοκατέβαινε στο μοτόρι.
Μετά το στρώσιμο πρέπει άλλωστε όχι μόνο να αλλαχτούν τα λάδια, αλλά και να γίνουν τα απαραίτητα σφίξίματα.
- Πωπω τα μπολντόρια τα καινούργια! Πού το κονόμησες ρε πούστη; Έκανες το ζιγκόλι πάλι;
- Όχι ρε πανύβλακα. Έψησα το γέρο μου τελικά.
- Πάμε ρε μία να ξύσουμε μασπιέδες;
- Καλά, μαλάκας είσαι; Είμαι στο στρώσιμο ρε, άσε που δεν το καλοξέρω ακόμα, και δεν έχω και στάλα βερζίνα.
- Σάλτα και γαμήσου κάνε, τσίπη ε τσίπη!
ακομα δεν το πειρα το μωρο και δεν το εχω στρωσει ακομα και δεν μπορουσα να το ακουω να κλεει μπορω να πω οτι τα 200+ ερχοντε σχετικα ευκολα με λιγο σκυψιμο μπουφανακι και κρανος και το τιμονι χαλαρο.
δεν ξερω αν εκανα καλα στο μοτερ μιας και εχει μονο 150 χιλιομετρα. και ιποτιθετε οτι το στρωνω μεχρι 4-5 και το πιγα 8 και κατι.
τι εχετε να πειτε για τιν αμαρτια μου; καλο κακο; θα κοστισει;
οσο και να σε συχωρησουμε εμεις το θεμα ειναι να μη το θυμηθει αυτο σε μερικα χιλιαδες χλμ και αρχισει και πινει λαδακι για να ξεχασει το πονο του :mrgreen: λογικα οχι αλλα φερσου με υπομονη στη κουκλα σου για να ειναι κυρια μεθαυριο και να μην φλερταρει ολο με το μαστορα
Το θεμα ειναι τα ανοιγματα να γινουν με στοργη (καρυδωματα οχι),να μην διαρκουν πολυ και να ακολουθει χρονος για κρυωμα των λιπαντικων.Το χαμηλο φορτιο και οι θερμοκρασιες ειναι ολο το μυστικο ...........απο εδωωωωωωωωωω, ωωωωωωωωωωωωωωω, ωωωωω,
ωωωωωωωωωωωω, (φρένο)
μπούμ.
Got a better definition? Add it!