Selected tags

Further tags

Το επίθετο που προκύπτει από την έκφραση κόβω φλέβα.

Απαντάται κατεξοψήν σε τραγούδια που είτε είναι ερωτικά-μελό-με-παίρνουν-τώρα-τα-ζουμιά και δεν αρκεί όλη η βιομηχανία της Softex για να μαζέψω τα ζουμιά, είτε δεν αρκεί όλη η βιομηχανία γαρυφάλλων και λουλουδούδων σε συνδυασμό με τον Γιαννάκη τον Περιπατητή.

Επίσης, μπορεί να αναφέρεται σε κάτι (και πάλι κατεξοχήν τραγούδι) που μας προκαλεί απίστευτη βαρεμάρα σαν την κοπελίτσα από τη διαφήμιση με τον Γιάννη τον slow.

ακούω κοψοφλέβικοκομμάτι (Sere nere) και ενώ έχω ξεχάσει πως είναι να πονάς από αγάπη μου ήρθε ένας πανικός μην μου ξανασυμβεί

ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ / STRATOS DIONISIOU
Κοψοφλέβικο...
Τελειώσαμε- Σ.Διονυσίου-Μ.Βλαχάκη live

(από crystal_k, 14/12/11)(από crystal_k, 14/12/11)

Got a better definition? Add it!

Published

Άλλη εκδοχή του κόβω τις φλέβες μου.

  1. Βαριέμαι αφόρητα, μέχρι αηδίας.
  2. Κυλιέμαι στα πατώματα από καψούρα.

Καλά, σήμερα στο αμφιθέατρο έκοβα φλέβα κανονικά, δεν περνούσε με τίποτα η ώρα από τη βαρεμάρα.

Δεν κόβω φλέβα για σένα
Δεν ξενυχτάω για σένα
Και όλα όσα έχουμε ζήσει
Τα έχω πλέον γραμμένα

Got a better definition? Add it!

Published

  1. Το αποτέλεσμα της απόλυτης καψούρας, της καψούρας μέχρι τα μπούνια.

  2. Η ελληνική εκδοχή του ROFL ή αλλιώς roflarw ή πολύ απλά λύνομαι στα γελια.

Φαντάζεσαι να τον ερωτευτώ... να τον παρακαλάω... να κυλιέμαι στα πατώματα κι αυτός να ΜΗ ΜΕ ΘΕΛΕΙ!!!!!

Ντάρλινγκ... το χιουμοράκι... μ' έκανε να κυλιέμαι στα πατώματα!

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ενεστώτας του «έφαγα φρίκη».

Η έκφραση «Έφαγα φρίκη», όπως και σχεδόν όλα τα τρώω (πακέτο, φλας κλπ) έχει τις ρίζες της στη χρήση ναρκωτικών ουσιών και συγκεκριμένα στα βρώσιμα ναρκωτικά - χάπια. Προκύπτει από το γεγονός ότι πολλά χάπια τύπου έκσταση δεν έχουν πάντα τις ίδιες παρενέργειες στον οργανισμό και ειδικότερα στον εγκέφαλο και στα συναισθήματα. Έτσι όταν κάποιος χρήστης «τρώει« ένα χάπι που στη συνέχεια του δημιούργησε δυσάρεστα συναισθήματα, τρόμο, ταραχή, δυσάρεστες παραισθήσεις κ.λ.π., έλεγε χαρακτηριστικά ότι »έφαγε φρίκη«.

Αντίστοιχης λογικής είναι και το »έφαγα φλας« που αναφέρεται στην αναλαμπή το »έφαγα πακέτο« που περιέχει όλο το πακέτο (φρίκη, φλας) κ.λ.π.

Σταδιακά η έκφραση έφυγε από τον κύκλο των χρηστών και υιοθετήθηκε από τους νέους για να αποδώσει καταστάσεις κατά τις οποίες τα πράγματα πήραν δυσάρεστη τροπή, η για να δείξουν ότι συνειδητοποιήθηκε κάτι απότομα.

  1. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που άκουσα από χρήστη πολύ πριν γίνει της μόδας η έκφραση είναι το εξής:

- Είχα κάνει ένα τατού και είχα πιει πρέζα. Έφαγα φρίκη ότι σάπιζε το χέρι μου και έξυνα το τατου συνέχεια, με αποτέλεσμα να το καταστρέψω.

  1. Χτες εκεί που οδηγούσα πετάχτηκε μια γάτα. Έφαγα τρελή φρίκη.

  2. Τι φρίκη έφαγες ξαφνικά και άρχισες να μαλώνεις με τον Γιάννη;

Δες και ρίχνω, τρώω, πέφτω.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ο άντρας ο πολλά βαρύς δεν τα γουστάρει τα λόγια τα πολλά κι ο λόγος του έχει το βάρος των ασήκωτων αρχιδιών του. Κάθε μα και μου είναι ροχάλα στο καθαρό του κούτελο από κάποιους που δεν τη σακουλεύτηκαν με ποιον έχουν να κάνουν.

Μια γείωση με σαφή υπόκρουση ασαφούς απειλής σαν αυτή, (με το «μια», στακάτο) κόβει τον αέρα κάθε μαλάκα σπασαρχίδa και το μπίρι – μπίρι του, επαναφέροντας τον κόσμο στα ίσα του.

1.
Χρ., κόψε τις μαλακίες. Και εγώ μια φορά μιλάω.

2.
Χα...Χα... Τι αυστηρότητα είναι αυτή;;; Λες και βλέπεις την προσωποποίηση του δημοσίου στο myphone.... :lol: Σιγά μην ψάχνουν και την στάμπα της Kodak.... :lol: Να είσαι σίγουρη πως κανένας δεν προσέχει τέτοιες λεπτομέρειες.... ;) εγώ μια φορά μιλάω :w00t: :lol: :lol: να είσαι σίγουρος ότι ΔΕΝ τα κοιτάνε καθόλουυυυ.

3.
Τα σχόλια των ηλίθιων στο εξής θα σβήνονται. Μια φορά μιλάω, αν δεν καταλαβαίνετε τι σας λέω, βρείτε άντρα να του φορτωθείτε! Ψυχικά δεν κάνω...

(όλα απ’ το δίχτυ)

Got a better definition? Add it!

Published

Σαφώς συχνότερα στο γ’ πρόσωπο, παίζει μεταξύ εγχώριων Αυστριακών.

Σημαίνει τον αναξιόπιστο, αυτόν που δεν έχει μπέσα, που δεν κρατά το λόγο του, που δεν ξηγιέται παντελονάτα αλλά πούστικα, που δεν μπορείς να τον πιάσεις από πουθενά, που άλλα σκέφτεται, άλλα λέει κι άλλα κάνει (όχι απαραίτητα μ’ αυτή τη σειρά), που δεν μετράει ο λόγος του.

1.
Αυτοί «δεν έχουν ίσιο κρέας» Γιώργο, να το ξέρεις καλά. Η πάγια τακτική τους είναι να αναβάλουν στο διηνεκές όλα τα ζέοντα θέματα που τους αφορούν και που άπτονται της εξωτερικής τους πολιτικής. Προσπαθούν πάντοτε, το όποιο θέμα, με τα γνωστά τους κόλπα, να το τρενάρουν, να περάσουν αρκετές δεκαετίες (δες Κυπριακό, Αιγαίο κλπ) και μετά σου λένε αυτά μετά από τόσα χρόνια είναι δικά μας και μάλιστα de jure. O Τούρκος ποτέ δεν υποχωρεί και δεν παραιτείται σε εδαφικές κατακτήσεις και διεκδικήσεις. Τελεία και παύλα. Το έχουν στο αίμα τους και στην θρησκεία τους (τζιχάντ).

2.
Αλλά και στο έπος του ’40, παρά τη συνήθη αυτολογοκρισία των βετεράνων του, παρόμοια περιστατικά δεν έλειψαν. «Εδώσαμε μία μάχη κι επιάσαμε 800 με 900 αιχμαλώτους», αφηγείται π.χ. ένας τσολιάς απ’ την Αιτωλοακαρνανία. «Τα πέταξαν τα όπλα. Πάνε να τους παραδώσουνε αυτούς. Όπως τους πάαιναν, τους έβαλαν σε μια χαράδρα και τους λιάνισαν με τα πολυβόλα. Κάτι λίγοι γλίτωσαν. Έφτασαν άλλοι στρατιώτες: ‘Ρε γαϊδούρια του κερατά, αφού παρουσιάστηκεν ο κόσμος, θα τους σκοτώσετε; Τι σας φταίνε; Όπλα δεν έχουνε!’ Κόσμος ήταν αυτήνοι; Αυτός δεν ήταν κόσμος! Α, ρε τι κάνουνε οι Έλληνες! Δεν έχουμε ίσιο κρέας πουθενά» (Γ. Κραμπής, «Στα χαρακώματα. Δεκαεννιά αυθεντικές μαρτυρίες πολεμιστών του 1940-41», Αθήνα 1991, σ.26).

3.
Πάλι δεν με έβαλαν στην κυβέρνηση ρε γαμώτη;;; Τι πράματα είν’ αυτά, δεν υπάρχει ίσιο κρέας στην πολιτική!!!

(όλα απ’ το δίχτυ)

Got a better definition? Add it!

Published

Πρόκειται για αντιστροφή του κλασικού συμφωνούμε ότι διαφωνούμε για να χαρακτηριστεί ένας ανθρωπότυπος που ενώ υπήρχε και παλαιότερα είναι ιδιαίτερα συχνός στην εποχή της μετανεωτερικότητας (ή όψιμης νεωτερικότητας ή όψιμης μετανεωτερικότητας, ανάλογα με τα γούστα).

Ο κύριος συμφωνούμε ότι διαφωνούμε είναι ο ευγενής χαμογελαστός καλοντυμένος κύριος που διαφωνεί σε όλα μαζί σου, αλλά δεν θέλει να χαλάσετε τις καρδιές σας, αλλά να κάνουμε όλοι μία ανέξοδη επίδειξη ανεκτικότητας και δημοκρατικότητας. Πρόκειται για ανθρωπότυπο φορέα νεωτερικών αξιών φιλελευθερισμού.

Ο κύριος διαφωνούμε ότι συμφωνούμε είναι εν πολλοίς αντίστροφος. Θέλει να διεκδικήσει ότι είναι απολύτως αλτέρνι, λατέρνατιβ και ότι κανείς δεν μπορεί να τον καταλάβει. Πρόκειται για απόγονο του ρομαντικού ήρωα, ή της ρομαντικής μεγαλοφυίας, που υπήρξε ο άλλος πόλος της νεωτερικότητας πλάι στο διαφωτιστικό συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Ωστόσο στην μετανεωτερικότητα, έχει το χαρακτηριστικό κυρίως του πανηγυρισμού της elusiveness (που λέμε και στα Χανκοχώρια), δηλαδή της διεκδίκησης ενός νοήματος τόσο βαθέος που αποδιδράσκει πάντα από τον ομιλητή, πόσω μάλλον από τους άσχετους συνομιλητές του.

Διότι ο κύριος διαφωνούμε ότι συμφωνούμε περιτριγυρίζεται πάντα από γλοιώδεις φανατικούς θαυμαστές, οι οποίοι θέλουν να διεκδικήσουν ότι μόνο αυτοί καταλαβαίνουν τον μεγαλοφυή δάσκαλο, οπότε σε συζήτηση μαζί του, σπεύδουν σε δηλώσεις α πριόρι συμφωνίας και κατάνευσης σε οποιαδήποτε αρλούμπα αυτός πει. Πλην ο σενσέι σπεύδει συνεχώς να διαφωνήσει ότι συμφωνεί με αυτούς που θέλουν να συμφωνήσουν μαζί του, και μέσω αυτής της ματαίωσης του φαντασιακού τους συνδαυλίζει έτι περαιτέρω τον πόθο τους.

Το ιδιάζον χαρακτηριστικό του διαφωνούμε ότι συμφωνούμε είναι ότι ποτέ δεν καταδέχεται να απαντήσει σε μια ερώτηση όπως ακριβώς του τέθηκε, αλλά οπωσδήποτε την αναδιαρθρώνει, γιατί μόνο ερωτήσεις που έχει διατυπώσει ο ίδιος αξίζουν να απαντηθούν από αυτόν. Ενίοτε αρνείται ευθύς εξαρχής να απαντήσει σε ερώτηση ή δηλώνει ότι την θεωρεί ηλίθια ή α-νόητη. Επίσης, μπορεί να κάνει και καψώνια δίκην Μίστερ Μιγιάγκι στον γουαναμπή συμφωνούντα θαυμαστή.

Ο ανθρωπότυπος διαφωνούμε ότι συμφωνούμε είναι πολύ συχνός μεταξύ ποστιλάτων Φουκωντεριντάδων, καλλιτεχνών που αγρεύουν τους θεατές τους σε κλινικές υπερκουλτουρίασης, σκηνοθετών που το τσουλάνε το τράβελινγκ, στοχαστών που κραδαίνουν εναλλακτικές αντιπροτάσεις στο νεωτερικό- καπιταλιστικό- φιλελεύθερο παράδειγμα, και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων.

Πάσα: John Black.

- Πώς πήγε η πρες κόνφερανς του Bela Tarr;
- Νταξ, ο τύπος είναι πολύ διαφωνούμε ότι συμφωνούμε. Στην αρχή τον ρώτησαν γιατί κάνει μόνο ασπρόμαυρες ταινίες και δεν καταδέχτηκε να απαντήσει σε μία ερώτηση που του έχουν κάνει ένα εκατομμύριο φορές. Μετά ένας θαυμαστής του δήλωσε ότι απογοητεύτηκε που η ταινία του «Μάκβεθ» ήταν έγχρωμη αντίθετα προς ο,τιδήποτε είχε ποτέ πιστέψει, οπότε του απάντησε ότι όποιος καταλαβαίνει πραγματικά τις ταινίες του ξέρει ότι η προβληματική τους είναι επέκεινα του έγχρωμου και του ασπρόμαυρου. Μετά ένας άλλος θαυμαστής τον ρώτησε αν αισθάνεται περιορισμένος από το δυστυχές γεγονός ότι τεχνικά δεν είναι δυνατόν να γίνουν μονόπλανα που να διαρκούν πάνω από έντεκα λεπτά, οπότε απάντησε ότι όποιος τον ξέρει γνωρίζει ότι δεν κάνει ποτέ υποθέσεις για το τι θα γινόταν αν, αλλά καταπιάνεται πάντα με την πραγματική συνθήκη. Τέλος, όταν ο δημοσιογράφος απολογήθηκε για την ηλιθιότητα των ερωτήσεών του, ο Μπέλα τις βρήκε όσο πιο έξυπνες θα μπορούσε κανείς να περιμένει από αυτόν, αρνήθηκε όμως να απαντήσει σε άλλες ερωτήσεις, γιατί θα αδικούσε τους φανς του που δεν είχαν βρει εισιτήριο για την ομιλία.

Συνέντευξη τ. "διαφωνούμε ότι συμφωνούμε". (από Khan, 01/03/14)

Got a better definition? Add it!

Published

Μεταφορά στα ελληνικά της αγγλιάς/ αμερικλανιάς ολκής agree to disagree. Πρόκειται για το κύριο σύνθημα του προγραμματικού πλουραλισμού των παράλληλων μονολόγων (κατά Γ. Σεφέρη), όπου επειδή ξέρουμε ότι είναι αδύνατο να φτάσουμε στην αλήθεια, συμφωνούμε σ'αυτό το ελάχιστο μίνιμουμ μόνο ότι διαφωνούμε (κατά το «Ἓν οἶδα, ὅτι οὐδὲν οἶδα»). Συνήθως έτσι κατακλείεται ένας διάλογος που έχει φτάσει σε αδιέξοδο, ώστε να τηρηθεί η απαραίτητη ευγένεια. Προϋποθέτει μία διάκριση μεταξύ ανεκτικότητας και συμφωνίας, δηλαδή δεν συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά το ανέχομαι.

Πρόκειται για ένα μότο πλήρως αντιπροσωπευτικό της μεταδιαφωτιστικής κουλτούρας της ανεκτικότητας που είναι η άλλη όψη του νεωτερικού φιλελεύθερου καπιταλισμού. Δηλαδή πρέπει να υπάρχει μια ευγενής ελάχιστη συναίνεση, που έχει ως αποτέλεσμα να απωθούνται όλα τα σημαντικά ζητήματα στην ιδιωτεία της ατομικής κωλοτρυπίδας, ώστε ενόσω εμείς συμφωνούμε ότι διαφωνούμε σε αστικά σαλόνια ή τώρα και σε πάνελ μεταξύ τυριού και αχλαδιού, έξω ο καπιταλισμός να αλωνίζει ως παγκοσμιοποιημένη μονοτροπία. Η Βικούλα αναφέρει ότι η φράση πρωτογράφτηκε από τον Αγγλάρα ιδρυτή του Μεθοδισμού John Wesley στον επικήδειο του ιδεολογικού του αντιπάλου Αγγλικανού George Whitefield, (σύμφωνα μάλλον με την πρόταξη από τους Μεθοδιστές της κοινής ηθικής που ενώνει έναντι της μεταφυσικής που χωρίζει).

Αυτά για την δόκιμη εκδοχή της φράσης. Το (όποιο) σλανγκικό ενδιαφέρον της (αν υπάρχει) έγκειται στις παρακάτω δύο τροπές:

  1. Χρησιμοποιείται ειρωνικά όταν μία πραγματικότητα είναι αντικειμενικά πασίδηλη, ώστε κάποιος να την αρνηθεί και να μπορέσει να εντρυφήσει στον ιδιωτικό τιραμισουρεαλιστικό ή ο,τινανιστικό κόσμο του. Δηλαδή όταν ο συνομιλητής παρατηρεί κάτι που είναι απολύτως προφανές, ο χρήστης της έκφρασης διεκδικεί δίκην δημοκρατικού δικαιώματος πλουραλισμού την δυνατότητα να το αμφισβητεί. Παραλλαγή αυτού είναι όταν ο χρήστης της έκφρασης έχει κάνει πριν λάθος, του το αποδεικνύει καταφανώς ο συνομιλητής, αλλά αυτός επιμένει να μην το παραδέχεται κρυπτόμενος πίσω από τον πλουραλισμό της κωλοτρυπίδας. Βεβαίως η τροπή αυτή της έκφρασης κατά βάθος ειρωνεύεται την κουλτούρα του τοιούτου πλουραλισμού. Αυτή η ειρωνική τροπή είναι ευρέως καθιερωμένη στους Αμερικάνους, βλ. και το urban dictionary, ενώ στα ελληνικά την έχω ακούσει από άτομα που είχαν γνώση της αμερικλάνικης προέλευσής της.

  2. Πιο ενδιαφέρων, IMHO είναι η χρήση της με οριστικό άρθρο για να χαρακτηρίσουμε έναν συγκεκριμένο ανθρωπότυπο, όταν δηλαδή λέμε ο συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, ή ακόμη καλύτερα, ο κύριος συμφωνούμε ότι διαφωνούμε ή ο Μίστερ συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Τότε αναφερόμαστε σε δήθεν θιασώτη του πλουραλισμού που με ύφος σαράντα Mπω Μπρυμέλ επικαλύπτει ότι αποτελεί ο ίδιος έναν κύριο Τίποτα (τ. Σαυραμόπουλου), ο οποίος ομιλεί χαριτολογώντας για ζητήματα από τα οποία κρίνεται η ζωή, ο θάνατος, ή η αξιοπρέπεια συνανθρώπων σαν να μη συμβαίνει τίποτα σοβαρό. Ο τοιούτος διαθέτει συχνά και το χαρακτηριστικό χαμόγελο κυριάκος, ενώ είναι καλοντυμένος και χαριτοδιπλωμένος.

Έρχεται τοιουτοτρόπως σε παραδειγματική αντίθεση με τον αντίστροφο κύριο διαφωνούμε ότι συμφωνούμε, δηλαδή τον μεταμοντερνιάρη λατέρνατιβ elusive γουαναμπή σταρ, που θέλει να διεκδικεί την απόλυτη μοναδικότητα της κωλοτρυπίδας του και ότι κανείς δεν μπορεί να τον καταλάβει, ούτε και ο φανατικότερος θαυμαστής του.

Πάσα: John Black.

1.α) Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη του Τούρκου ομολόγου του, Αχμέτ Νταβούτογλου, στην Ελλάδα, ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας είπε ότι «βλέπουμε μια τουρκική ηγεσία που φαίνεται πιο ανοιχτή σε σχέση με το παρελθόν και οφείλουμε να προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε ένα παράθυρο ευκαιρίας». Ταυτόχρονα επέκρινε την τουρκική δραστηριότητα στο Αιγαίο, λέγοντας ότι «συνεχίζονται οι παραβάσεις και παραβιάσεις του εναερίου χώρου μας και υπερπτήσεις πάνω από τα νησιά» και ότι υπάρχει «αυξημένη κινητικότητα» του τουρκικού πολεμικού ναυτικού στο Αιγαίο.

β). Μετανάστευση: Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε... Τα συμπεράσματα της συζήτησης δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά: όλοι συμφωνούν ότι χρειάζεται ενιαία ευρωπαϊκή μεταναστευτική πολιτική, αλλά διαφωνούν για το πώς και από ποιόν πρέπει να υλοποιηθεί και να χρηματοδοτηθεί! (Εδώ).

γ) Γκάιτνερ και Σόιμπλε συμφωνούν ότι διαφωνούν (Εδώ).

  1. - Εμείς οι Έλληνες ήμασταν πάντα μεγαλόψυχοι, γι' αυτό και η εθνική μας βρισιά είναι το άι σιχτιρ, δηλαδή ας οικτίρω.
    - Μα αυτό είναι τουρκικό και σημαίνει άι γαμήσου.
    - Τι να σου πω φίλε μου... Δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε. Είναι καλύτερο να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

  2. Ο κύριος συμφωνούμε ότι διαφωνούμε είπε στην εκπομπή ότι καταλαβαίνει τους ανθρώπους που βγαίνουν στον δρόμο και θα έκανε κι αυτός το ίδιο στην θέση τους, ωστόσο επέμεινε ότι πρέπει να κοπούν κατά 30% οι μισθοί.

(από Khan, 12/12/11)«Αν και συμφωνήσαμε πως υπάρχουν διαφωνίες, ωστόσο ήταν μια ανοιχτή συζήτηση», δήλωσε ο Σόιμπλε μετά τη συνάντησή του με τον Γιάνη. (από Khan, 05/02/15)

Got a better definition? Add it!

Published

Το ίζολ σημαίνει νομίζω. Η λέξη προήλθε από τις (καταπληκτικές) δηλώσεις Πατρίκ Ογκουνσότο μετά την λήξη του αγώνα Εργοτέλης - ΟΦΗ και χρησιμοποιείται συνήθως για να δώσουμε αστείο ύφος στην πρότασή μας. Είναι άκλιτο.

- Ρε συ, ο Στέλιος γιατί δεν ήρθε στο γήπεδο την Κυριακή; Βγήκε με την γκόμενα;
- Έτσι ίζολ, δεν είμαι σίγουρος.

- Ψωνίστηκε ο νουμπάς ο Ανδρέας ή μου φαίνεται;
- Ναι ρε, βγήκε πρώτος χθες και ίζολ ότι κάποιος είναι τελοσπάντων...

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Όταν ένα πρόσωπο είναι ταυτισμένο με μια ιδιότητα σε βαθμό που καθίστανται συνώνυμα, τότε αποκαλούμε το πρόσωπο αυτό Μίστερ ή Μίσιζ συν την ιδιότητα, π.χ. Mr MIG για το ευρύ κοινό σημαίνει τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο (sic) της εταιρίας, κ. Ανδρέα Βγενό.

Ως Μr ΔΝΤ καθιερώθηκε στην υπόληψή μας ο one-and-only Sodominique Strauss-Kahn, ενώ «Μίστερ Κρίση» απεκάλεσε το γερμανικό Spiegelτον Γ.Α.Π.. Και φυσικά, μη ξεχνούμε τον γνωστό σε όλους μας Μίστερ Εθνικά Μπούτια.

Άσε με που θα του κρατήσω και θέση πάρκιν, του μίστερ-μαλάκα που αργεί συνέχεια.

υποκουλτούρα-υπανθρωπισμός-επίπεδο παϊτέρη (από allivegp, 11/12/11)Call him Mr. Raider call him Mr. Wrong Call him Mr. Vain Call him Mr. Raider call him Mr. Wrong Call him insane (από Cunning Linguist, 11/12/11)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified