Further tags

Στερεότυπη έως και ενστικτώδικη απόκριση των νεοελλήνων ενώπιον αυτού που λέμε «καλή πίστη» - ή bona fides για όσους μιλούν (!;!) λατινικά. Πικρόχολη και ειρωνική φράση της πιάτσας, καταπέλτης προς τους αγαθοψώληδες και τις αγαθομούνες αυτού του κόσμου από τη μια, τους αυτόκλητους ή βαλτούς απολογητές από την άλλη, όλους που «θέλουν να βλέπουν τα πράγματα θετικά», που δεν πιστεύουν ότι «υπάρχει κακή πρόθεση» :-).
Βέβαια, κανείς δεν είναι κακός, οι κακοί είναι στη φυλακή και τώρα που μιλάμε κάνουν και αποχή συσσιτίου.
Φυσικά η φράση ενέχει και μια απέραντη ειρωνεία για τα συστήματα δικαιοσύνης. Αλλά κυρίως τα παραπάνω...

  1. [περίπτωση αυτόκλητου απολογητή] από τα γραφτά ενός δικού μας παιδιού, του χρήστη sarant... (και συγκεκριμένα από εδώ) και ένα σκετς με απολαυστικό διάλογο μεταναστών στο Λουξεμβούργο.

Β.: - Με τους Λούξους! Και τι συμπαθητικοί που είναι οι καημένοι, και τι ευγενικοί! Βγήκα από τα ρούχα μου, σου λέω!
Θ.: - Σα να τα παραλές. Έχουνε και τα καλά τους. Καλοί είναι οι καημένοι.
Β.: - Ναι, ξέρω, οι κακοί είναι στη φυλακή. Αλλά τι σου τα λέω; Εσύ μου φαίνεται αφομοιώθηκες, έγινες ένα με δαύτους. Έννοια σου όμως, κύριε! Δεν είμαστε όλοι σαν και σένα! Εγώ, δεν είμαι έτσι. Άμα κλείσω τη διετία, εγώ, θα την κάνω. Από δω παν κι οι άλλοι! Μπουχός ο Βαγγέλης, μην τον είδατε! Θα πάρω και τη Μπεμβέ μου και την οικοσκευή μου, κι αντίο ντελ πασάτο. Εφυγααα! (Φεύγει).

  1. [περίπτωση μάλλον αγαθομούνας] από ΚΛΙΚ του '96 και «περιγραφές τύπων γυναικών»
    Η γυναίκα «δύο λαλούν και τρεις χορεύουν»:
    Η χαρά της ζωής. Από τότε που έμαθε ότι οι κακοί είναι στη φυλακή κάνει παρέα με όλους. Περνάει καλά μαζί τους και όταν μπαίνουν κι αυτοί στη φυλακή, βουρκώνει. Στο δωμάτιό της έχει μικρά λούτρινα αρκουδάκια που τους λέει όλα της τα μυστικά και καμιά φορά της δίνουνε και συμβουλές.

Agathomounides (από Vrastaman, 31/10/08)οι κακοί είναι στη φυλακή όταν οι καλοί είναι στην κρεμάλα (από xalikoutis, 31/10/08)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Κάμα Σούτρα ονομάζεται ένα αρχαίο ινδικό κείμενο της σανσκριτικής λογοτεχνίας, μέρος του οποίου αφορά την σεξουαλικότητα. Θεωρείται ότι χρονολογείται από το 2ο αιώνα μ.Χ.

Ο χιουμοριστικός όρος γάμα σούφρα έχει το λεκτικό καλούπι του κάμα σούτρα, προσδίδει άρωμα Ινδίας και αφορά το σεξ όπως και το Κάμα Σούτρα. Ωστόσο παραπλανά και εκπλήσσει τον μη γνωρίζοντα, αφού γάμα σούφρα σημαίνει απλά: γάμα σούφρα, δηλαδή γάμα κώλο, οθωμανικό δίκαιο, πισωκολλητό. ΑΑΤΑ.

  1. Δυο φίλοι βλέποντας τύπισσα που διαθέτει φανταστικό σύστημα οπίσθιας κίνησης, σχολιάζουν το θέαμα:

Δημήτρης:
- Πω ρε κώωωλος. Ιδανικός για διείσδυση γάμα σούφρα.
Μάρκος: - Ναι ρε φίλε. Σωστά τα λες. Σαράντα χρόνια βαρελάς. Τέτοιον πάτο δεν ξανάδα.

2.(Από φόρουμ)
-Λυπάμαι αν σας το χαλάω αλλά η ιστορία έχει διδάξει ότι οι πρίγκιπες την έχουν πατήσει ευκολότερα και κατ εξακολούθηση, εξ'ου και τα διάφορα τεχνάσματα με τις ζώνες αγνοτητος που αφου κλείδωναν με το πριγκιπικό κλειδί,έσταζαν πάνω στην κλειδαριά κόκκινο βουλοκέρι πάνω στο οποίο σφράγιζαν το κλείδωμα με το πριγκιπικό δαχτυλίδι που μόνο ο πρίγκιπας φορούσε.
Βέβαια τα κλειδιά πασπαρτου κάθε τύπου ζώνης αγνοτητος κάνανε τέτοια θραύση που ακόμα και τα «μαύρα» κλειδιά του κασπερσκυ θα ζήλευαν στις μέρες μας και με το που έφευγε ο δυστυχής πρίγκηπας άνοιγε η πριγκιπισα νέο τόμο στο κάμα σούτρα στην χειρότερη περίπτωση , γιατί στην καλύτερη στο γάμα σούφρα και στο γάμα μούτρα είχε πάρει διδακτορικό.
http://farmaki-on.blogspot.com/2008/08/blog-post_7732.html

Πρωκτικό σεξ: από πίσω, γάμα σούφρα, οθωμανικό, οθωμανικό δίκαιο, πουτσοκώλι, πρωκτηδόν.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ζάρπα είναι ένας ενδημικός χανιώτικος τρόπος κραξίματος και γιούχας, ο οποίος συνίσταται στην απομίμηση ήχου κλανιάς μάλλον κομπολογάτης και η οποία επιτυγχάνεται με τον κατάλληλο πλαταγισμό των χειλέων στο ψαχνό του βραχίονα, ώστε να προκύψει ο χαρακτηριστικός ήχος από τον εκπνεόμενο αέρα*.

Η ζάρπα συνοδεύει την ελαφράς ή βαριάς μορφής δημόσια διαπόμπευση και είναι εξαιρετικά δημοφιλής ειδικά στα γυμνάσια και λύκεια της πόλης, ενώ σε μεγαλύτερες ηλικίες και δημοσίως είναι αρκετά βαριά προσβολή - πχ προς πολιτικά πρόσωπα, και γενικά περίγελους.

Η ζάρπα συνοδεύεται από την ιαχή «ιντά ναιαιαιαι...+ το όνομα του ξεφωνιζομένου» (τι κάνεις, πώς είσαι έτσι, πας καλά κλπ....). Μια πετυχημένη ζάρπα μπορεί να είναι αποτέλεσμα εξάσκησης** αλλά και ταλέντου, μπορεί να είναι και πραγματικά εκκωφαντική, αλλά και να διαρκέσει αρκετά δευτερόλεπτα, σε σημείο να ψάχνει ο κόσμος αν έσκασε λάστιχο ή κι εγώ δεν ξέρω τι. Ειδικά στις περιπτώσεις που τρώει κανείς ζάρπα χωρίς ο δράστης να αποκαλύπτεται και με τους άλλους να γελάνε το θύμα νιώθει τρελή αμηχανία. Η λέξη πρέπει να είναι ηχοποίητη. Αν κανείς γνώστης έχει όρεξη για ηχητικό δείγμα, θα προσφέρει υπηρεσία...

  • κατά άλλους, γίνεται και βάζοντας το χέρι γροθιά μπροστά από το στόμα και ενώ φυσώντας μέσα στην γροθιά ανοίγουμε σιγά σιγά την παλάμη. Προσωπικά δεν το θεωρώ σωστό, έστω κι αν ηχητικά το αποτέλεσμα είναι παραπλήσιο.

** Λόγου χάρη, η σωστή ζάρπα πρέπει να γίνεται με σχεδόν ακαριαία επαφή των χειλιών με τον βραχίονα, εκτός κι αν ο στόχος είναι η διάρκεια...

  1. Έσκασε ο λαλάκης με κουστουμιά στο καφενείο και έφαγε μια ζάρπα που ψαχνότανε....

  2. - Ο Πίπης είναι ταλεντάρα ρε συ, έχει κάτι χείλια....
    - Τι λες ρε μαλάκα για το κοπέλι;
    - Στη ζάρπα ρε άκυρε, βροντές βγάζει ο κερατάς...

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Όταν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε οτιδήποτε ως μια υπερθετικού βαθμού γαμάτη κατάσταση σχολιάζοντας από έναν καλό τραγουδιστή μέχρι ένα αυτοκίνητο.

  1. Ρε μαλάκα τι φωνή (τραγουδιστή), τα σπάει μιλάμε!

  2. - Τι λέει το εργαλείο (αμάξι); - Απλά τα σπάει!

  3. Τι γκομενάρα! Τα σπάει η τύπισσα!

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Πρόκειται για διαχρονική ατάκα που διατυπώθηκε από τον Χάρρυ Κλυνν στο ρόλο του Χαράλαμπου Τραμπάκουλα την δεκαετία ‘70.

Πολύ απλά: τα μα (τα δικά μας) μα (δικά μας) και τα σα (δικά σας) μάσατα (δηλαδή πάλι δικά μας).

  1. Βασικά… τα σα μα και τα μα μάσατα! Το είδαμε κι αυτό! Όσο καιρό οι διαχειριστές των κεφαλαίων έβγαζαν κέρδος με τις σαπουνόφουσκες που έπαιζαν, όλα ήταν καλά! Τώρα που χάσανε ή καλύτερα: τώρα που οι σαπουνόφουσκες έσκασαν, ζητούν να πληρώσουμε όλοι μαζί τις ζημιές! (Από Blog)

2.Τα σα μα και ... Ταμεία μάσατα! (Λογοπαίγνιο από τον Ριζοσπάστη)

  1. «Τα 'σα, 'μα, και τα 'μα, μάσατα» δηλαδή. Μετά την ανεξέλεγκτη πορεία, πάρτε τώρα ένα σωσίβιο όλοι σας να σωθείτε. Βεβαίως οι Τράπεζες, από τότε που τις εφηύραν οι Ναϊτες Ιππότες, αποτελούν σημαντικό μέρος του συστήματος. (Φόρουμ, 4 Τροχοί)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

«Καθίζω (μ)πρόκα» είναι ένας ακόμα, ίσως ο πλέον κλασικός, τρόπος να πεις « αφήνω ή την κάνω πιστόλα» ή πιστολιάζω, ή αφήνω τόγκα ή και αφήνω τάπα. Δηλαδή δεν πληρώνω (χρέη μου) και ψεκάζομαι με άζαξ...
Υπερθετικός: ταβανόμπροκα.

- Ο Λάκης ρε μαλάκα; Θεοκούζουλος... στα νιάτα του έκανε χοντρές μαλακίες....
- Δηλαδή;
- Άμα έβγαινε και δεν ήταν να γαμήσει, πήγαινε στα κλαμπ και έλεγε στους πορτιέρηδες «με θυμάσαι, είμαι αυτός που προχθές άφησα πρόκα στο μαγαζί;» έτσι στο άσχετο, χωρίς να έχει αφήσει... μόνο και μόνο για να καταλήξει να δέρνεται...
- Τόσο psycho....
- Τόσο.

[το παράδειγμα βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα]

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Υποτιμητικά, η ομάδα αίματος ατόμων που είναι κολλημένα με τις λιακούριες θεωρίες, που θεωρούν πως οι Έλληνες διαφέρουν από τους άλλους λαούς, λέγοντας χαρακτηριστικά πως όταν οι άλλοι ανακάλυπταν το κρέας, εμείς είχαμε ήδη ήδη χοληστερίνη, που είναι Λιακό compatible (συμβατοί) και αισθάνονται ότι η χώρα βάλλεται από τα βέλη του σιωνισμού (επειδή οι Έλληνες αντίθετα με όλους τους άλλους λαούς έχουν προηγμένο γενετικό κώδικά και γαμιστερό DNA). Θεωρούν δε ότι υπάρχει διάχυτος και δικαιολογημένος φθόνος για αυτούς. Το όνομα δε αυτής της θεωρούμενης ομάδας αίματος σχετίζεται με την ομάδα Έψιλον (βλ.εδώ και εδώ), με την οποία αυτοί είναι κολλημένοι. Το όλο θέμα αναπτύσσεται αναλυτικότερα ακολούθως:

Τα άτομα αυτά, ενώ επαναπαύονται στις δάφνες της αρχαιότητας, θεωρούν λογικό πως μια δεδομένη στιγμή θα καταργηθεί το πάγωμα της χώρας στο οποίο μας έχει θέσει το διεθνές σιωνιστικό δίκτυο, επειδή μας φοβάται. Θεωρούν πως η τεραστίων χρονικών διαστάσεων στιγμή ξαποστάματος θα τελειώσει ώστε το έθνος …να ξαναβαδίσει προς τη δόξα, όπως λέει και το άσμα. Σε ποια δόξα όμως; Τη Δόξα Δράμας ή τη Δ(λ)όξα; Πιστεύουν πως, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα ενεργοποιηθεί ο κώδικας ΙΧΩΡ (βλ. σημείωση) και πως όλα θα αλλάξουν μονομιάς. Μάλλον όμως δεν πρόκειται για πλήρωμα, αλλά για πλήγωμα. Θεωρούν πως το έθνος χαβαλέδων σε dt θα αναβιώσει τον χρυσούν αιώνα. Αναμένουν έχοντας το μυαλό τους κολλημένο σε λαμογιές και ρεμούλες χωρίς να κοιτάξουν τι απλό και καθημερινό θα μπορούσαν να κάνουν αυτοί, ώστε να βελτιώσουν (ατομικά και συλλογικά) στο μέτρο των δυνάμεων τους, τον έρημο τον τόπο (βέβαια, σ΄αυτόν τον παρονομαστή εντάσσεται το μεγαλύτερο πλήθος των Ελλήνων, όχι μόνο αυτοί). Γι' αυτόν τον λόγο έχοντας το μυαλό στη λαμογιά αναμένουν πουτινιές. Επειδή όμως ένας ρώσικος κούκος δεν φέρνει την άνοιξη ευελπιστούν και στην επέλαση της ομάδας Έψιλον.

Οι πιστεύοντες σ’ αυτή, θεωρούν πως στο κατάλληλο πλήρωμα του χρόνου η ομάδα θα δράσει και όπως στις αμερικανιές οι καλοί θα νικήσουν για άλλη μια φορά τους κακούς προκειμένου να δοθεί το επιθυμητό happy end. Απλά το εθνικό κατέβασμα των παντελονιών και τα σκάνδαλα των ανδρείκελων της πολιτικής είναι εντός σεναρίου για να μπορέσουμε να απολαύσουμε αργότερα (στο ενενήντα), μέσω έντονου σασπένς, το ανατρεπτικό και συνάμα πανηγυρικό φινάλε. Ωστόσο μην ξεχνάμε: κι η ομάδα Έψιλον από Έλληνες αποτελείται. Αν αργούν να 'ρθουν τα μελλούμενα, είναι επειδή κι αυτοί, όπως κι εμείς, πιστεύουν: «κάλλιο αργά παρά ποτέ», «όποιος βιάζεται σκοντάφτει» κλπ. Κι όσο για αυτούς που λένε: «το γοργόν και χάριν έχει» …ε αυτό αν δεν το εισάγαμε και το μεταφράσαμε, τότε σημαίνει πως το βρήκαμε από τους αρχαίους και στη συνέχεια το κάναμε update, ή ισχύει για άλλη περίπτωση. Υπάρχει εξήγηση για όλα.

Επειδή λοιπόν οι αναμένοντες θεωρούν πως είναι υπερεξελιγμένο το DNA των Ελλήνων, είναι σα να θεωρούν πως μέσα στις φλέβες των Ελλήνων δεν θα μπορούσε να τρέχει αίμα μιας κοινής ομάδας αίματος, αλλά μιας ομάδας που είναι ικανή να χειριστεί τα υπερεξελιγμένα εγκεφαλικά σήματα και την πολυπλοκότητα του οργανισμού αυτού του πολυσύνθετου δημιουργήματος που λέγεται Έλληνας. Άρα η εμμονή στο μεγαλείο της φυλής κάνει ορατό τον λόγο για τριγκάρισμά τους μέσω μιας εικονικής υπερομάδας αίματος, η οποία δεν είναι άλλη από την Ε (ένεκα του γνωστού κολλήματος τους με τους Έψιλον. Αναγράφεται Ε και όχι Έψιλον για να ναι σε συμβατό φορμάτ με τις άλλες ομάδες, π.χ: Α, Β). Πάντως λόγω του κολλήματός τους, η ειρωνική αναφορά για ομάδα αίματος Ε δεν είναι απίθανο να ερμηνευθεί απ’ αυτούς ως τίτλος τιμής. Τόοοσο καλά.

Σημείωση 1: Kώδικας ΙΧΩΡ: σύμφωνα με τις λιακούριες θεωρίες και τις συμβατές με αυτές, πιστεύεται πως ο κώδικας ΙΧΩΡ είναι αθάνατη-άφθαρτη-αναλλοίωτη ουσία που δεν υπόκειται στους νόμους σύνθεσης αποσύνθεσης. Έρεε στο αίμα των Ολύμπιων Θεών για να ξεχωρίζουν από τους κοινούς θνητούς. Ρέει στο αίμα των πυροφόρων Ελλήνων. Ενεργοποιείται από την ακτινοβολία του Σείριου και αφυπνίζει όσους έχουν ελληνικά γονίδια.

Σημείωση 2: στην περίπτωση μεγάλου κολλήματος κάποιου με τις λιακούριες και τις συμβατές μ’ αυτές θεωρίες, θα μπορούσε να λεχθεί πως το αίμα του ανήκει στην ομάδα Ε πρέζους θετικό. Η λέξη πρέζους κατά το ρέζους, με σαφή υπαινιγμό στη λέξη πρέζα που παραπέμπει σε εξάρτηση. Η λέξη θετικό δίνει έμφαση στη λέξη πρέζα και γι' αυτό ό όρος ομάδα Ε πρέζους θετικό υποδηλώνει την θεωρούμενη ομάδα αίματος των ατόμων που έχουν μεγάλη εξάρτηση με τις αναφερόμενες θεωρίες.

Σημείωση 3: θα μπορούσε επίσης να σημειωθεί πως δεν υφίσταται ο όρος «ομάδα Ε πρέζους αρνητικό» λόγω του ότι, για να μιλήσει κανείς για οιοδήποτε ομάδα Ε, υπονοείται κόλλημα με τις εν λόγω θεωρίες, κάτι στο οποίο δεν παραπέμπει ο όρος πρέζους αρνητικό. Στην περίπτωση δε που κάποιος κολλημένος θεωρήσει τίτλο τιμής ότι στο αίμα του ρέει ομάδα Ε, δεν θα μπορούσε να πει για τον εαυτό του ότι έχει πρέζους θετικό -ή για κάποιον μη κολλημένο πως έχει πρέζους αρνητικό- γιατί πολύ απλά δεν πιστεύει ότι είναι εξαρτημένος.

  1. - Μου τα 'πρηξες κανονικά με τις λιακούριες θεωρίες. Μου τα ’κανες νταούλια, με την αναβίωση της δόξας της Ελλάδας, με τους ΕΛ, τους Νεφελίμ και την υπόλοιπη παρέα. Νισάφι πια.
    - Δεν ντρέπεσαι; Δεν πιστεύεις στη δύναμη τη φυλής μας; Μα καλά τι αίμα ρέει στις φλέβες σου;
    - Πάντως όχι της ομάδας Ε που τρέχει μέσα σου και σε έχει βραχυκυκλώσει εντελώς. Φερέφωνο κι αναμεταδότης του Λιακό κατάντησες. Ε... Ε... Ε..., στα ’πα κι αλάφρωσα.

  2. Ένας θιασώτης των θεωριών του Λιακό νοσηλεύεται με βαριά πάθηση σε νοσοκομείο και του κάνουν μετάγγιση αίματος. Ένας φίλος του κατά τη μετάγγιση τον τριγκάρει
    Κώστας: - Δε μου λες ρε Μήτσο. Αν το αίμα που λαμβάνεις τώρα, είναι από αλλοδαπό, σκέψου τι έχει να γίνει…. Θα πάει περίπατο η ομάδα Ε που ρέει στο αίμα σου. Θα αλλάξουν οι ιδέες σου. Σκέψου. Να μη μπορούν να σου αλλάξουν απόψεις τόσοι και τόσοι …και να στη φέρει μια μπουκάλα. Χα…χα.. χα
    Ο Μήτσος τα παίρνει άγρια, αποσωληνώνεται και πετάει τη μπουκάλα εκνευρισμένος.
    Κώστας: - Καλά, δεν έχεις απλά ομάδα Ε. Ομάδα Ε πρέζους θετικό έχεις.

Σύμβολο της ομάδας Εψιλον (από GATZMAN, 03/11/08)

Ο πατέρας των λιακούριων θεωριών (από GATZMAN, 03/11/08)Γάτος πατριώτης (από GATZMAN, 10/03/11)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Επιφώνημα ενθουσιώδους επιδοκιμασίας και απότισης σπεκ προς όσους μας καταπλήσσουν με το έργο τους, τον λόγο τους, την δημιουργικότητά τους.

Εκ του «έγραψες ιστορία» ή, πιθανότατα, εκ του «έγραψες άριστα σε εξετάσεις».

Εναλλακτικά, ζωγράφισες, κέντησες, κ.α.

1. Έγραψες μεγάλε! Σωστός και παραστατικός! (σχόλιο του lykos για το λήμμα το μύδι.

2. Έγραψες με γκολ απ' τα αποδυτήρια μεγάλε. (σχόλιο του acg για το λήμμα χασίστες και φουντικοί

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Προκύπτει από την παράφραση της λέξης πυρασφάλεια και εκφράζει :

1. Tη διαθεσιμότητα και επάρκεια μπύρας σε φιλικά τσιμπούσια κλπ προκειμένου οι συνδαιτυμόνες να οδηγηθούν σε ολοκληρωμένες εμπυρίες και να μην κρεμάσει το σύστημα κατά την ανοδική πορεία προς το τσακίρ κέφι τη χαλάρωση, το ρισετάρισμα του μυαλού, την πλήρη φόρτιση των αλκοολικών μπαταριών, την κατάσταση κροκοκοδειλοποίησης, λιάρδαςκαι σταφίδας. Είναι άλλωστε άτοπο και κρίμα, το να αναρωτιέται κανείς: two beer or not to beer, όταν δεν υπάρχει απόθεμα.

Παρόλες όμως τις εκτιμήσεις και τις προβλέψεις που μπορεί να κάνουμε, μπορεί να ξεμείνουμε και μοιραία να φτάσουμε σε empty fuel κατάσταση, είτε λόγω αυξημένου αριθμού συνδαιτυμόνων, είτε γιατί θα μπορούσαν να 'ρθουν απρόβλεπτα και κάποιοι με αναπτυγμένους μπυροκοιλιακούς, είτε λόγω ότι κάποιοι συνδαιτυμόνες μπορεί να αποδειχθούν μπυρωινομανείς, είτε λόγω του ότι κάποιοι που πίνουν άλλα ποτά μπορεί να το γυρίσουν σε μπύρες, είτε λόγω απρόβλεπτης τάσης για υπερκατανάλωση που μπορεί να οφείλεται στο δέσιμο της ομάδας, στην ανεβαστική μουσική, στο ζέσταμα της ατμόσφαιρας και γενικότερα σε διάφορες συγκυρίες που μπορούν να δράσουν ως σουβλάκι ή ντόμινο ώστε να παρασύρουν τους άλλους και έτσι σε dt να ξεμείνουμε από μπύρες. Γι' αυτό προτείνεται να γίνει κάτι που συμβαίνει στο management των επιχειρήσεων. Μιλάμε για την έγκαιρη στιγμή ζήτησης παραγγελίας ανανέωσης του μπυροστόκ (στοκ από μπυρόνια), ώστε η παραλαβή του νέου στοκ, να μη γίνει αργότερα από την οριακή στιγμή κατάρρευσης του υπάρχοντος στοκ και έτσι να ξενερώσει η βραδιά, εκεί που καλά καλά έχουν αρχίσει να ζεσταίνονται οι κινητήρες. Οπότε ο beer administrator (διαχειριστής μπυροκατάνυξης) προτείνεται να ’ναι ορθολογιστής, να μπορεί να ελέγχει την κατάσταση (από θέμα εμπυριών τη βραδιά της μπεκροκατάνυξης) αλλά και να έχει εμπειρία από εμπυρίες και σχετικές κραιπάλες ώστε η εκτίμησή του να ‘ναι σωστή. Αν δεν πιάσει τον στόχο του (διαθεσιμότητα μπυρών), θα χαρακτηριστεί στόκος, αφού το νέο στοκ δεν κατέφθασε έγκαιρα.

2. Οποιοδήποτε μέτρο εξασφαλίζει τη διαφύλαξη της άρτιας κατάστασης του στοκ των διαθέσιμων μπυρών (Παράδειγμα 2) και αποτρέπει την κατανάλωση του περιεχομένου μεμονωμένων μπυρών ή στοκ αυτών, από μη εξουσιοδοτημένα άτομα (Παράδειγμα 3)

Σημείωση: θα μπορούσε να επισημανθεί πως, ενώ η πυρασφάλεια αφορά την καταστολή μιας εκδηλωθείσας φωτιάς, η μπυρασφάλεια αφορά όλες εκείνες τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν ώστε να διασφαλιστεί το άναμμα του υγρού πυρός. Εντούτοις, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να συνδυαστούν οι δυο αυτές καταστάσεις (βλ. παράδειγμα 4)

  1. Πρόκειται να γίνει τσιμπούσι με μπιρίτσουαλς στο σπίτι του Μήτσου.
    - Μήτσο πως πάμε από μπυρασφάλεια; Όλη η ομάδα έχει τα κέφια της απόψε και θέλουμε να το κάψουμε.
    - Μέινε ήσυχος. Είμαι εμπυροπόλεμο άτομο. Έχω κάνει τέτοιες προμήθειες που τόσοι κι άλλοι τόσοι να 'ρθουν θα περάσουμε μάχιμα και με το περίσσευμα θα μπουγελωθούμε, θα ποτίσουμε τα λουλούδια του κήπου και θα μεθύσουμε και τις κότες στο κοτέτσι.
    - Καλός είσαι ρε μαλάκα. Εσύ μέθυσες από τώρα.

  2. - Άκου να δεις τι διάβασα στο http://stilitis.blogspot.com/2008/09/blog-post.html Απίστευτη μπυρο-είδηση! Αυστραλός οδηγός έβαλε ζώνη σε κιβώτιο μπύρας στο πίσω κάθισμα και όχι σε 5-χρονο ενώ οδηγούσε! Συγκεκριμένα, στο αυτοκίνητο βρίσκονταν 4 ενήλικες, 2 μπροστά και 2 πίσω, και το 5-χρονο. Αντί όμως το μικρό να πάρει την τρίτη θέση στο πίσω κάθισμα, ανάμεσα σε αυτούς που ήταν πίσω ''καθόταν'' ένα κιβώτιο με μπύρες, ''ασφαλισμένο'' με τη ζώνη ασφαλείας σαν κανονικός συνεπιβάτης! Το 5-χρονο ήταν κάτω στον κεντρικό χώρο για τα πόδια... Οι αστυνομικοί οι οποίοι σταμάτησαν το όχημα για έλεγχο έμειναν με το στόμα ανοιχτό!
    - Αυτό θα πει μπυρασφάλεια

  3. Πάτα εδώ

  4. Και εκτός από όλα τα άλλα έκανα καλούς φίλους από την πυρασφάλεια. Η πυρασφάλεια ενίοτε τα βράδια μετατρέπεται και σε μπυρασφάλεια.

http://iliotropio.blogspot.com/2005/07/blog-post.html

(από GATZMAN, 04/11/08)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Παλιά έκφραση για το κάνω εμετό, κυρίως από ναυτία προερχόμενη από κούνημα του καραβιού. Ξερνάω στη θάλασσα ό,τι έχω φάει και το προσφέρω με αυτόν τον απαίσιο πλην όμως αυθόρμητο τρόπο στα άδολα ψαράκια.

- Πώς περάσατε το Σαββατοκύριακο;
- Είχε ο μαλάκας ο Νότης την ιδέα να πάμε με ιστιοπλοϊκό στην Ύδρα και μας τό' παιζε και σκίπερ ο άσχετος ... ιστιοφλωρία σκέτη, σου λέω. Άσε που μαζί μας είχαμε κι ένα μπουζουκομούνι που όλη την ώρα καθόταν στην πρύμνη και τάιζε τα ψάρια...
- Όχι ρε πούστη! Και τι έκανες;
- Την έβγαλα μέσα, στη λάντζα, να μην την βλέπω και να μην την ακούω -και μόλις πιάσαμε Ύδρα πήρα το πρώτο καταμαράν για πατρίδα.

Got a better definition? Add it!

Published