Further tags

  1. Η κατάπτωση, ο εκφυλισμός, ο εξευτελισμός, η κατρακύλα σε οποιονδήποτε τομέα του επιστητού.
    1. Σύνολο ανθρώπων ή καταστάσεων που θεωρείται ότι είναι κατώτεροι ηθικά/ κοινωνικά/ διανοητικά κλπ και ότι έχουν επιβλαβή επίδραση στους άλλους.
    2. Απανωτές ατυχείς καταστάσεις.
    3. Ως (βρώσιμη) απάντηση-πρόταση σε ενοχλητικές προσεγγίσεις.
  1. Εσένα το τρίπτυχό σου είναι Στικούδη, Παντελίδης, Πάολα και το λες μουσική εγώ πάλι αναρωτιέμαι, μέχρι πού θα φτάσει ο κουβάς με τα σκατά;
  2. Πώς έχει μπλέξει έτσι μ' αυτούς τους μαλάκες.. Δεν το βλέπει ότι έχει πέσει στον κουβά με τα σκατά;
  3. Ασε ρε συ, όλα στραβά μου πάνε τελευταία. Όλο μαλακίες. Έχω πέσει στον κουβά με τα σκατά.
  4. Ρε παπάρι, φάε έναν κουβά σκατά να ισιώσεις!

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Το σαμποτάζ που γίνεται στο προφυλακτικό ή σε παρόμοια σκευάσματα (τύπου καπότα).

Ο όρος εμπνέεται από τη ναυτική ορολογία: καμποτάζ.

(συζήτηση μεταξύ φίλων)
- Άσε φίλε... η γκόμενά μου είναι έγκυος.
- Καλά ρε δε μου έλεγες οτι προσέχατε;
- Μου έκανε καποτάζ ρε η άτιμη.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Το αποτέλεσμα του βίαιου διαπληκτισμου σε ενα συγχρονο ποτοπωλείο μεταξυ των θαμωνων (ή/και του προσωπικού).

Συχνότατα ακολουθεί την άμετρη καταναλωση αιθανόλης και το μήλο της Έριδος κατά κανόνα είναι δίποδο αιδοιοφόρο πρωτεύον θηλαστικό, συχνά αναφερόμενο και ως «γκομενάκιον» το οποίο διεκδικείται εκατέρωθεν από τους διαπληκτιζόμενους.

Δεν πρέπει να συγχέεται με το μικρό μπαρμπούνι, το οποίο κατα κανόνα είναι φιλειρηνικό (αλλα εξίσου κόκκινο με τους διαπλητκιζόμενους του λήμματος)

- Ελα ρε τσίφτη, τι έλεγε το μπαράκι στο Μεταξουργείο προχτές;
- Ασε ρε της πόρνης γινότανε. Ήταν και κάτι τύποι που τσακώνονταν για μια ΄γκόμενα παραδίπλα

- Ελα τρελέ μου, έπεσε και κάνα μπαρμπουνίδιο;
- Οχι, ευτυχώς αποφεύχθη.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Στο γλωσσάρι του το Κόμματος, η διαγραφή και απομάκρυνση παραστρατημένων μελών.

Η δυνατότητα ανακαταγραφής από τα κομμουνιστικά κόμματα «μικροαστικών στοιχείων» που «αναπόφευκτα τρυπώνουν σ’ αυτό» τέθηκε σαν όρος από τον Λένιν για την αποδοχή τους στην Κομιντέρν (βλ. παράδειγμα 1 και εδώ). Ο τρόπος ανακαταγραφής παραμένει στην διακριτική ευχέρεια του κόμματος, βεβαίως βεβαίως.

Το πρώτο κύμα ανακαταγραφής έγινε μετά την ήττα του ΔΣΕ δίκην εμφυλίου μέσα στον εμφύλιο, όταν η ηγεσία Ζαχαριάδη εκκαθάρισε ευρύτατο φάσμα μελών (από φτωχομπινεδιάρησες μπουκλιώτες μέχρι υψηλόβαθμους τ. Πλουμπίδη) με χαρακτηρισμούς όπως «χαφιές», «πράκτορας», «προδότης» κ.ά. (βλ. εδώ). Τελικά ο Ζαχαριάδης δεν απέφυγε κι ο ίδιος την ανακατάταξη, eaten by his own dinner που λένε κι ο καλλιτέχνης.

Απόσπασμα από το «Γιατί με σκοτώνεις σύντροφε;» του Θωμά Δρίτσιου (βλ. εδώ):

Στη διάρκεια της «κρίσης» των αγωνιστών από τις συνελεύσεις, ανασκαλεύτηκαν όλες οι γνωστές και «άγνωστες» πτυχές της προσωπικής και αγωνιστικής ζωής τους, στιγμιαίες αδυναμίες, πραγματικά και φανταστικά παραπτώματα!

- «Πώς δεν βγήκες... Ελασίτης στην Εθνική Αντίσταση;», ρωτούσανε οι βαλτοί, που πάνω στον ζήλο τους να υπηρετήσουν την ηγεσία, δεν πέρασε, από το ξερό τους πως τότε ήσουνα παιδαρέλι...

- «Γιατί δεν βγήκες εθελοντής στο Δημοκρατικό Στρατό, και χρειάστηκε να σ' επιστρατεύσουν;», ρωτούσε άλλος κι ας μην ήξερε, πως με τον πατέρα και τον μεγαλύτερο αδερφό στη Μακρόνησο, ήσουνα ο μοναδικός προστάτης της φαμίλιας.

- «Εσύ βγήκες στο βουνό... Το γιο σου όμως τον άφησες να τον πάρουν οι μοναρχοφασίστες...».

- «Σκόπιμα βραδυπορούσες... Ζητούσες ευκαιρία να λιποτακτήσεις...».

- «Περνώντας κάποτε από τα Βοδενά ξέκοψες από το τμήμα, μπήκες στα περιβόλια και μάζεψες φρούτα...».

- «Δεν πληγώθηκες στις μάχες, είσαι αυτοτραυματίας...».

- «Πες μας εδώ στη συνέλευση... Τι σκοπεύεις να κάνεις:... Θα την πάρεις την Αγγέλα, αφού της υποσχέθηκες γάμο;...».

- «Έξυνες το τραύμα σου για να μην κλείσει η πληγή, για να μείνεις έτσι περισσότερο στο νοσοκομείο...».

Τέτοιες κι άλλες ερωτήσεις γίνονταν από «βαλτούς», που «δουλεύονταν» κατάλληλα από την τοπική καθοδήγηση. Κι ήταν έτσι στημένη η «ανάκριση» και τόση η πίεση, που οι «επανεξεταζόμενοι» κομμουνιστές για να δώσουν τέλος στο ψυχικό μαρτύριο -«στο θέατρο», όπως έλεγαν μετά- αναγκάζονταν να παραδεχτούν και πράγματα που δεν έκαναν και «κουβέντες» που δεν είπανε.

Το Κόμμα εσχάτως επανέφερε την δοκιμασμένη αυτή μέθοδο στο αναθεωρημένο του καταστατικό (βλ. παράδειγμα 2).

1.
Τα Κομμουνιστικά κόμματα των χωρών εκείνων, όπου οι κομμουνιστές δρουν νόμιμα πρέπει να κάνουν περιοδικές εκκαθαρίσεις (ανακαταγραφές) των μελών των κομματικών οργανώσεων, για να ξεκαθαρίζουν συστηματικά το κόμμα από τα μικροαστικά στοιχεία που αναπόφευκτα τρυπώνουν σ’ αυτό.
(Λένιν, Άπαντα, εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή, τόμος 41, σελ. 209)

2.
Με Απόφαση Συνεδρίου, το Κόμμα μπορεί να κάνει ανακαταγραφή των μελών του. Ο χρόνος και η διαδικασία καθορίζονται από την ΚΕ.
(Καταστατικό ΚΚΕ, αρθ. 4 παρ. η)

3.
Κανοντας την ανακαταγραφή (διαδικασία που επέβαλλε σε όλα τα μέλη του ΚΚΕ ο τιμημένος Ζαχαριάδης) όπως ζητάνε οι σύντροφοι επώνυμοι να σας εξομολογηθώ ότι εν έτει 1983 τα είχα με μία Κνίτισσα ονόματι Λίτσα που αποδείχτηκε μακρύ χέρι της ασφάλειας...το 1984 έσπειρα το λικβινταρισμό στην οργάνωση σπέρνοντας αυτάπάτες στη συντρόφισσα καθοδηγήτρια την Αλέκα ότι τη γουστάρω...εγώ όμως ήθελα τη Κατερίνα από το γραφείο της ΟΒας...Συνεχίζοντας τον παράλογα έκλυτο βίο μου που δεν αρμόζει σε στέλεχος του ΚΚΕ το 1989 τα έφτια ξα με καμιά δεκαριά μπορεί και 13 συντρόφισσες (13 μάλλον γιατί ήθελα να είναι συμβολικό εφόσον ερχόνταν το 13ο Συνέδριοτου ΚΚΕ)...που αποτέλεσαν τον πυρήνα να διασπάσω την Κομματική Οργάνωση Αθήνας....

4.
ΚΚΕ: Με τακτικές του παρελθόντος, στο δρόμο προς το Συνέδριο
Την περίφημη τακτική της «ανακαταγραφής», που είχε επιστρατεύσει το ΚΚΕ το 1953, θα εφαρμόσει ο Περισσός, ενόψει του Συνεδρίου του επόμενου χρόνου.

Hasta la vista, Ploumbidy! (από σφυρίζων, 16/05/14)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Σχεδόν ακατανόητη από τον μη χασισοπότη έκφραση που αναφέρεται στις περιστασιακές διαλείψεις/καρδιακά επεισόδια ολίγων κλασμάτων του δευτερολέπτου λόγω της επίδρασης ισχυρής Cannabis Albanica (ή και άλλων ποικιλιών), οι οποίες όντας μέρος της ψυχεδελικής εμπειρίας μπορούν να περιγραφούν μόνο με τον συγκεκριμένο όρο. Το φαινόμενο κάποιες φορές περιγράφεται ως ''αστραπή'', και ο παθών λαμβάνει σε κάποιες περιπτώσεις από τον περίγυρο τον (μάλλον κοροϊδευτικό) χαρακτηρισμό "Αστραπόγιαννος".

(Σημείωση για τους Μή Χασισοπότες: το φαινόμενο του κεραυνού μοιάζει με την αίσθηση ότι πέφτουμε ή σκοντάφτουμε, όταν βρισκόμαστε στα πρώτα στάδια του ύπνου.)

-Ο Έρικ πού είναι;
-Δεν μπορεί να μιλήσει τώρα, έκανε ένα μονόφυλλο και τρώει κεραυνούς.

(από Utumno, 14/05/14)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ο μαστουρωμένος, που δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει γύρω του, είναι στην κοσμάρα του, πετάει χαρταετό, δλδ δεν την οσμίζεται (τη φτιάξη) όπως ο συναχωμένος δεν έχει οσμή.

Εκτός από το άσμα του Μάρκου (και με αφορμή αυτό) η λέξη λέγεται μεταξύ ρεμπετόβιων και ρεμπετόφιλων για ξεκάρφωμα (και καλά).

Συνάχι = η μαστούρα

«Ο συνάχης» Μ.Βαμβακάρη

Συναχωμένος μου’ρχεσαι αμάν αμάν μουρμούρη μ’(ου) από πέρα
Και μεσ’τα χέρια σου κρατάς συνάχη μου μια δίκοπη μαχαίρα

Με ποιον τα’χεις συνάχη μου αμάν αμάν να πας να καθαρίσεις
Την ηθική σου θίξανε, συνάχη μου, και πας να εγκληματίσεις

-Γεια σου Μάρκο μου με τις όμορφες πενιές σου! (φωνή Γ. Μπάτη)

Κοίτα καλά συνάχη μου, αμάν, αμάν, που πάντα ξεσπαθώνεις (ωχ μπράβο)
Και κει π’(ου) ανακατεύεσαι, συνάχη μου, μπέσα ποτέ μη δώνεις

-Ωχ! Αχ! Αχ!

Ας’το μπουλασιλίκι σου, αμάν, αμάν, και πάψε το συνάχι
Και δεν ανακατεύομαι, συνάχη μου, σε ότι κι αν σου λάχει

-Ώπα!

Συναχωμένος μου’ρχεσαι, μουρμούρη μου, μάγκα μου από πέρα
Και μεσ’τα χέρια σου κρατάς, συνάχη μου, μια δίκοπη μαχαίρα

-Μπράβο Μάρκο! (φωνή Γ. Μπάτη)

(από Khan, 14/05/14)(από vikar, 18/03/15)

Ο αναγνώστης παραπέμπεται στα λήμματα συνάχης, σινάχης και μπουλασιλίκι, μπουλασικλίκι, μπουλασίκης για την πραγματική ετυμολογία-προέλευση του λήμματος. Ο παρών ορισμός παραμένει παρότι παραετυμολογικός.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Δυσνόητη εκ πρώτης όψεως έκφραση που αναφέρεται στην στάση του σώματος μετά από κάπνισμα δυνατού μπάφου όταν π.χ. το θύμα κάθεται σε καναπέ.

Τρεις τζούρες έκανε ο Μητσάκος και έμεινε Στήβεν Χώκινγκ...

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Όταν κάποιος αστειάτορας τρολάρει λολαδερά μια φωτογραφία ή ένα σέλφι τρίτων, χωρίς αυτοί να το αντιλαμβάνονται. Ενίοτε γίνεται άθελά του, αλλά συνήθως γίνεται εσκεμμένα και καθ' έξιν.

Νεόκοπο αντιδάνειο εκ του photobombing (φως και βόμβος).

1.
Ο σημερινός φωτοβομβαρδισμός είναι Greek-style. Ατόφιες, αυθεντικές, ενοχλητικές στιγμές φωτοβομβαρδίσματος την ώρα που οι υπόλοιποι απλά ποζάρουν. Αυτό κάνει τη διαφορά! Φορέστε τα κράνη – ξεκινάν οι φωτοβομβίδες!

2.
Όπως και νά ‘χει η φωτοβομβίδα που σκάει την ώρα της φωτογραφίας, στο σωστό σημείο, τη σωστή στιγμή και με τη σωστή γκριμάτσα, είναι τέχνη. Και εμείς τις τέχνες τις γιγαντώνουμε

3.
Η καλύτερη φωτοβόμβα της διοργάνωσης: «Πού πάει αυτό το κάθαρμα;» φαίνεται να λέει ο Άαρον Πολ του Breaking Bad για τον συμπρωταγωνιστή του Μπράιαν Κράνστον.

4.
ο άνδρας που θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες δεν θέλει να μιλήσει στην κάμερα, αλλά με κάποιον περίεργο τρόπο - απανωτές συμπτώσεις ή καλά οργανωμένο σχέδιο; - καταφέρνει να βρίσκεται συχνά στο φόντο κάποιου τηλεοπτικού πλάνου - και μάλιστα φορώντας σχεδόν πάντα την ίδια λευκή μπλούζα! Είναι η απόλυτη κινούμενη φωτοβόμβα!

(πολλά μύδια είναι κλόπυ ράιτ από εδώ).

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Μεταφορικά το ροπιάζω λέγεται (το έχω ακούσει)
1. Για κάποιον όταν «τα παίρνει», ειδικά όταν το κύμα οργής ξεκινά από φλοίσβο και γίνεται ξαφνικά τσουνάμι.
2. Για λογοδιάρροια ιδίως όταν δεν την περιμένεις.
3. Από μηχανόβιους στα '80ς, πού ήθελαν όλα να τα εκφράζουν με ορολογία μοτό, για γκόμενα πλησίον του οργασμού.

  1. Εκεί που λέγαμε πως θα τον ψιλοχέσει, ξαφνικά τα παίρνει μόνος του, ροπιάζει και τον πλακώνει στις μάπες.

  2. (σχολικό) Όταν μιλάει για τον Πλάτωνα ροπιάζει και βγάζει λόγο για κάνα δεκάλεπτο (κάτι σαν τον Άδωνι ένα πράμα)

  3. Και πάνω στη φάση, κοκκινίζει η δικιά σου, ροπιάζει κι αρχινά τις τσιρίδες... Άσ' τα μαλάκα, ήρθε ο άπω πάνω και χτύπαγε την πόρτα γιατί νόμιζε πως την έσφαζα.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Συχνά ως ο νόμος δυτικά του Πέκος, περιγράφει καταστάσεις όπου συμβαίνει μάλλον το αντίθετο του νόμου, δηλαδή αυτοδικία, και συνεπώς αυταρχισμός, δίκαιο του ισχυροτέρου, κοινωνικός δαρβινισμός, νόμος της ζούγκλας με κάποια ωστόσο τραγελαφική επίφαση νομιμότητας.

Ας δούμε την ιστορίας της φράσης. Στην Ελλάδα έχει διαδοθεί κυρίως μέσα από το τεύχος με τίτλο Ο Δικαστής του Λούκυ Λουκ. Όταν μιλάμε για Πέκος εννοούμε τον ποταμό Πέκος ή Rio Pecos που κυλάει στο Νέο Μεξικό και το Τέξας και χύνεται στο Rio Grande. Ο ήρωας του «Δικαστή» είναι ιστορικό πρόσωπο, ο Roy Bean (1825-1903), ένας εκκεντρικός ιδιοκτήτης σαλούν, ο οποίος αυτοαποκαλείτο «ο Νόμος δυτικά του Πέκος». Η ζωή του ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και αξίζει να διαβαστεί στην Βικούλα. Εστιάζοντας στην έκφραση, αξίζει να σημειώσουμε το πώς απέδιδε δικαιοσύνη ο Roy Bean: «Το 1882 είχε ήδη εγκατασταθεί κοντά στον ποταμό Πέκος όπου άνοιξε ένα μικρό σαλούν. Στην περιοχή ήταν εγκατεστημένοι γύρω στους 8.000 εργάτες στα έργα για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Καθώς το κοντινότερο δικαστήριο απείχε πάνω από 300 χιλιόμετρα ο Ρόι Μπιν διορίστηκε ειρηνοδίκης στα μέσα του 1882. Αντισυμβατικός σε όλη του τη ζωή, έτσι ήταν και στον τρόπο απονομής δικαιοσύνης, δίκαζε στο σαλούν του με ενόρκους επιλεγμένους ανάμεσα από τους καλλίτερους πελάτες του (και από τους οποίους απαιτούσε να καταναλώνουν ποτά κατά τη διάρκεια της δίκης). Για να επιβάλει την τάξη κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης πυροβολούσε στον αέρα, δεχόταν σαν έγκυρη μόνο μια συλλογή νόμων του Τέξας του 1879 και αρνούνταν να δεχτεί αναθεωρήσεις, ενώ παροιμιώδεις ήταν και οι αποφάσεις του. Αθώωσε έναν Ιρλανδό που είχε σκοτώσει έναν Κινέζο (και που οι φίλοι του Ιρλανδού είχαν μαζευτεί στο σαλούν με άγριες διαθέσεις) γιατί δεν υπάρχει νόμος κατά του να σκοτώνεις Κινέζους παρά μόνο ανθρώπους.» (Δες).

Πολλά έργα βασίστηκαν στην ζωή του Roy Bean (ή και σε άλλες συνθήκες της περιοχής) και διέδωσαν την έκφραση δυτικά του Πέκος. Λ.χ. τo West of the Pecos (1937) είναι μυθιστόρημα του Zane Grey που γυρίστηκε ταινία πολλές φορές μεταξύ άλλων από τον Edward Killy (1945) με τον Robert Mitchum και την Barbara Hale. Κλασικό επίσης είναι και το The Life and Times of Judge Roy Bean (1972) του John Huston με πρωταγωνιστή τον Paul Newman. Υπάρχει, τέλος, και ομώνυμο μουσείο. Όλες αυτές οι πηγές συνεπέδρασαν μαζί με τον Λούκυ Λουκ (1957-1958), που άντλησε από τις παλαιότερες από αυτές, για την καθιέρωση της έκφρασης. Στην Ελλάδα είχαμε και την ιστορία Δεν υπάρχει νόμος δυτικά απ' το Πέκος (1971) στο «Μικρός Κάου-μπόυ».

Στην Ελλάδα της κρίσης η έκφραση μπορεί να περιγράψει καταστάσεις, όπου με διάφορα τερτίπια παρακάμπτεται η δικαιοσύνη ή η δημοκρατία, όπως λ.χ. με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και με ντροπολογίες, ή απλά οι νόμοι αγνοούνται. Επίσης, την καλλιέργεια ενός δίκαιου του ισχυροτέρου τ. νόμος είναι το δίκιο του πισωκράτη. Και, όπως είπαμε στην αρχή, τον εκφυλισμό σε έναν κοινωνικό δαρβινισμό, που ευνοεί διάφορες νέας κοπής αυτοδικίες. Επίσης, μπορεί να τεθεί μεταφορικά επί του πολιτικού φάσματος και να περιγράψει μια περιοχή από ένα σημείο της νουδούλας και μετά, όπου η ομοιότητα με την χρυσαυγίτικη αυτοδικία είναι πολύ έντονη και μιλάμε πλέον για ακροδεξιά και φασισμό.

Πάσα (Δ.Π.): ΜΧΣ

1. Ο Σαμαράς δυτικά του Πέκος. [...] Ο κ. Σαμαράς είπε επίσης ότι σε δέκα μέρες θα μπει σε λειτουργία η εξόρυξη χρυσού από την εταιρεία 'El Dorado' στη Θράκη, χωρίς να τον προβληματίζει ότι το να ονομάζεται 'El Dorado' μια εταιρεία που βγάζει χρυσό είναι σαν να ονομάζεται 'Μέγκελε' μια εταιρεία που πουλάει ιατρικά εργαλεία.

2. Και ελεεινή και τρισάθλια, θα συμπλήρωνα. Καθότι εδώ ευρισκόμεθα δυτικά του Πέκος και τους νόμους τους έχουμε γραμμένους στ' @@ μας! ;-).

  1. Ο τρόπος διεξαγωγής των εκλογών τρεις μόλις μήνες πριν από την τέλεσή τους είναι κάτι που ταιριάζει περισσότερο στα δυτικά του Πέκος, και όχι σε μια δημοκρατική πολιτεία. (Από το left.gr)

  2. Καμιά φορά συναντάς και ίχνη του οικισμού που βυθίστηκε στην κόλαση των σαλούν και των πεταλάδικων. Έτσι πρέπει να ήταν τα μέρη όπου εφαρμόστηκε κάποτε από έναν αυτοσχέδιο δικαστή, ο νόμος δυτικά του Πέκος. Πέκος; Το νεοελληνικό αντίστοιχο ερευνητέο. Εμείς έχουμε τον μπέκο ή μπέκος. Μπέκος λέγεται συνήθως το κατσικάκι. Στο σπίτι του Σαρμπάνη, στα Γιαννιτσά, με τις έξη κόρες και την γιαγιά, το ζευγάρι αγόραζε σαρακοστιανά έναν μπέκο. Τον τάιζαν, ζούσαν μαζί του πεφιλημένα, κι όταν τον έσφαζαν γιά την Λαμπρή, εκάθηντο πέριξ του ταψίου, κλαίγοντας και λέγοντας αχ , που είσι Μπέκο'μ! ενώ τον έτρωγαν μέσα στον κοπετό. Βέκος έλεγαν φρυγιστί το ψωμί, κατά τον Ηρόδοτο. Μπέκαμ είναι άλλο πράγμα. Μπεϊκόζ, η πιό λαχταριστή πλευρά της Πόλης. Στην Αχαράβη και στο Μπέκος, αυτά τα γλωσσικά ενθυμήματα διασώζονται κάπως περιτετμημένα. [...] «Προς προβατογιδοκόπαδο. Αλέκος»[έπεται αριθμός κινητού] Εξω από την Ρόδα, δυτικά του Μπέκος,απέναντι από έναν χασάπη που πουλάει και παγωτά. Save Alekos, σύντροφοι: η παράδοση βρίσκεται πανταχού παρούσα,μυθολογημένη, με το τηλέφωνό της. (Ο θρυλικός μπλόγκερ Πετεφρής για το νόμο δυτικά του Μπέκος).

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified