Μέρος όπου κάνει πολύ κρύο, με εσάνς μεξικανικού / τεξανικού τοπωνυμίου.
Πηγή: The inq.
Μην μας πας πάλι στο Λος Ψόφος για χριστουγεννιάτικες διακοπές, θα γίνουμε αρχαίοι!
Μέρος όπου κάνει πολύ κρύο, με εσάνς μεξικανικού / τεξανικού τοπωνυμίου.
Πηγή: The inq.
Μην μας πας πάλι στο Λος Ψόφος για χριστουγεννιάτικες διακοπές, θα γίνουμε αρχαίοι!
Κι άλλα για πολύ κρύο: δάγκωσα τ' αρχίδια μου, δάγκωσα το καβλί μου, δαγκώσει, τον / την έχω, κάνει κρύο, καιρός για τρίο, μπιλοζίρια, ξυλιάζω, πουτσόκρυο, τα αρχίδια μου έχουν γίνει φακές, τουρτουρίζω, τσάφι, τσόκρυο, ψόφος, ψωλόκρυο
Got a better definition? Add it!
Published
Last modified
Λογοπαίγνιο όπου ο ερωτών απευθύνεται σε κάποιον που γνωρίζει το νόημα της ερώτησης, ενώ οι περισσότεροι παρευρισκόμενοι το αγνοούν και προς στιγμή βρίσκονται σε αμηχανία, μέχρι να δοθεί η απάντηση.
«Σε γάμ'σαν ψες;» εκλαμβάνεται ως: «σε γάμησαν χθες;», σημαίνει όμως: «σε γάμο ήσουν χθες;».
- Τι έγινε ρε Μήτσο, σε γάμ'σαν ψες;
- Μπα, σε βάφτσ' (βάφτιση).
Got a better definition? Add it!
Χρησιμοποιείται ενίοτε και από άτομα τα οποία γνωρίζουν πολύ καλά ότι φυσικά και δεν υφίσταται η «γωνία» Ανθίμου και Γαζή, αλλά θέλουν να υποδηλώσουν το ... ανύπαρκτο ή την αποφυγή ενός τρίτου ατόμου το οποίο δεν έχει γνώση αυτής της ... «ιδιαιτερότητας» (sic).
- Πού θα σε βρώ αύριο;
- Ανθίμου και Γαζή γωνία ρε μαλάκα... Αφού σου είπα ότι θα είμαι με την Τζούλια από το πρωί αύριο και θα βγάζουμε τα μάτια μας όλη μέρα... Πόσο μαλάκας είσαι;
- Τί έγινε ρε μαλάκα με τον κ. Τρεχαγυρεύοπουλο;
- Του έδωσα ραντεβού Ανθίμου και Γαζή γωνία του μαλάκα για αύριο... Και «τσίμπησε» ο βλάκας... Θέλω να τον δω να ψάχνει την ... γωνία...
Got a better definition? Add it!
Πρόκειται για έναν παίχτη που σέρνεται, βρίσκεται σε άλλο γήπεδο, πατάει τα κορδόνια του και πέφτει, με λίγα λόγια είναι κρέας σε υπερθετικό βαθμό.
Αντώνυμο: παιχτούρα.
– Πολύ κρέας αυτός ο σέντρα-φορ που πήραμε φέτο. Μ΄αυτόν δεν βάζουμε γκολ ούτε στην Άνω Βροντού. – Μόνο κρέας; Πάγκρεας και βάλε...
Got a better definition? Add it!
Αποκλίνουσα σεξουαλική παραφιλία που ανάγει το κοινό μπάζο σε αντικείμενο ηδονοβλεψίας. Ο μπαζματάκιας αποτελεί τον έσχατο κρίκο στην διατροφική αλυσίδα των μπανιστηριτζήδων.
Εκ των μπάζο και παίρνω μάτι. Ουδεμία σχέση φέρει με τον βασιλιά του ρυζιού basmati.
Πατρότης λολοπαίγνιου: Lexoplast.
- Πάλι με τα κιάλια; Παίζει κάτι καλό τουλάστιχον;
- Τσάκω να δεις τσιμπητέ, η Πελαγία δοκιμάζει την νέα της ρόμπα.
- Ρε τρομάρα σου, αυτή την ξεπλένω βρήκες να πάρεις μπαζμάτι; Ανώμαλε!
Got a better definition? Add it!
Υπάρχουν τρεις μεγάλες συνομοταξίες ψώλλυγουντ, έχοντας πάντα ως κοινό παρανομαστή τον πέοντα.
1. Το ψώλλυγουντ το καλό: η Ελληνική τσόντα
Το ψώλλυγουντ το καλό γεννήθηκε την δεκαετία του 60 όταν ο Γιάννης Δαλιανίδης απεκάλυψε στο πανελλήνιο τα πέρκι βυζιά της Ζωής Λάσκαρη. Σε συνέχεια ο Όμηρος Ευστρατιάδης παρήγαγε πλειάδα σοφτ ταινιών με τίτλους όπως «Το κορίτσι και το άλογο» και ηθοποιούς σαν την Έλενα Ναθαναήλ και την Γκιζέλα Ντάλη. Πολλές τέτοιες ταινίες προβλήθηκαν και εκτός συνόρων με πρόσθετες hardcore σκηνές, τοποθετώντας το ψώλλυγουντ στον παγκόσμιο πορνογραφικό χάρτη. «Ιερό δισκοπότηρο» του πρώιμου ψώλλυγουντ παραμένει το έργο «Μικαέλα, ο γλυκός πειρασμός» (1975) με σεναριογράφο και πρωταγωνίστρια την Μιμή Ντενίση, η οποία φέρεται ότι αργότερα αγόρασε και κατέστρεψε τις κόπιες της ταινίας.
Παράλληλα αναπτύχθηκε η πιο σκληρή εκδοχή του ψώλλυγουντ που έβαψε ταβάνια με ταινίες όπως «Σκύψε Ευλογημένη» και «Το Μικρόφωνο της Αλίκης» και με σταρ του βεληνεκούς των Κώστα Γκουζκούνη και την Τίνα Σπάθη. Το genre «Χύνος Φίλμ»® άγγιξε το απόγειό του στα πρώτα 80s, προβάλλοντας την Ελλάδα στο εξωτερικό επιτυχέστερα από τον ΕΟΤ και χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση του Έλληνα φορολογουμένου. Φευ όμως, παρήκμασε και έσβησε στα τέλη των 80ς.
2. Το ψώλλυγουντ το κακό: ο Νέος Ελληνικός Κινηματόγραφος
Πρόκειται για ταινίες της πούτσας σκηνοθετών όπως ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος με τίτλους όπως «Μεγαλέξανδρος» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Οι ταινίες αυτές χρηματοδοτήθηκαν από τον Έλληνα φορολογούμενο (μέσω παρακρατικών οργανώσεων σαν το «Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου») και σχεδόν πάντα αφορούσαν τα ζόρια ταλαιπωρημένων σταλινικών. Το κακό ψώλλυγουντ είχε αποκλειστικό σκοπό το αυτοτρομπάρισμα του υπερφίαλα αρρωστημένου εγώ επίδοξων Ταρκόφσκι στη θέση του Ταρκόφσκι σκηνοθετών που οδήγησαν (πάνω από) μια γενιά στα πιο βαθιά χασμουρητά, όπως έγραψε και ο ανοξείδωτος Νιόνιος. Ευτυχώς το κακό ψώλλυγουντ τείνει να εκλείψει, αλληλούια.
3. Το μαγιόξυλο
Πρωτομαγιά, και ο κάθε πικραμένος έχει και σε κάτι καλό να προσβλέπει: το πιάσιμο του ψώλλυγούντ του από την καλή του ή τον καλό του.
Σχόλια για τις τρεις παραλλαγές του ψώλλυγουντ:
1.
.... άνθησε στη δεκαετία του ’80 με μέγα δημιουργό τον επονομαζόμενο «Berto» (ψευδώνυμο ενός ανθρώπου που έβρισκε τις πρωταγωνίστριές του στα πέριξ της Ομόνοιας). Το είδος στη συνέχεια έκανε καριέρα στις βιτρίνες του εξωτερικού ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα για το φιλοθεάμον κοινό. Η αιτία του σουξέ ήταν η ποικιλία των εικόνων: σκηνές σε νησιά, σε θάλασσες, σε βουνά, σε χιόνι και σε βίλες ανά την Ελλάδα συγκινούσαν κάποτε όλη την Ευρώπη. Φυσικά, έπαιξε τον ρόλο της και η ποικιλία της δράσης, με Έλληνες και Eλληνίδες, Γερμανίδες, Βραζιλιάνους, ή Ελληνίδες τρανς που έκαναν και ταινίες στο εξωτερικό...
(από εδώ)
2.
«Η ταινία μου, Η σκόνη του Χρόνου, θα πάει στο Φεστιβάλ του Βερολίνου αλλά εκτός συναγωνισμού, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν αποφασίσει να βραβεύουν τους νέους κι εγώ, όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται αυτό, δεν δέχομαι να πηγαίνω σε φεστιβάλ και να μην παίρνω βραβεία!»
(Θεόδωρος Αγγελόπουλος, από εδώ)
3.
Αχ! την πρωτομαγιά λέμε να πάμε εκδρομή, να κάνουμε στεφάνι από λουλούδια, να πιάσουμε και κανένα μαγιόξυλο... αααχχχ!
(ΤΟΤΙΝΑ, από εδώ)
Hooray for Ψώλλυγουντ (από Vrastaman, 22/05/09)
Εν αρχή ην η Λάσκαρη (από Vrastaman, 22/05/09)
Άξιος! (από Vrastaman, 22/05/09)
Got a better definition? Add it!
Όταν ο Σαμψών γκρέμιζε με τη ουρανομήκη ιαχή «Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων» τις κολόνες του ναού όπου τον είχαν δεμένο, παίρνοντας έτσι μαζί του και πολλούς από τους εχθρούς του, δεν φανταζόταν ότι 3,500 χρόνια μετά η ατάκα του, ελαφρώς παραλλαγμένη, θα γινόταν λήμμα στο ζλαγκ.τζουρου.
Επί της ουσίας, το λήμμα αναφέρεται σε καταστάσεις όπου κάποιος με πολύ χαμηλό λέβελ αλτρουισμού, που έχει πάθει και έχει καεί η γούνα του, επιδιώκει λόγω χαιρεκακίας και κομπλεξισμού να υποστούν τα ίδια μ' αυτόν και οι γύρω του και για να πετύχει τον καταχθόνιο σκοπό του δεν διστάζει να βάζει σε τρίτους φιτιλιές ή να προδώσει μυστικά. Με άλλα λόγια, όποια - κομπλεξική - αλεπού έχει κομμένη την ουρά της, θέλει να κοπεί και η ουρά των αλλονώνε αλεπούδωνε.
- Ο Πάκης της Πέπης μου αποκάλυψε, Τέτα μου, ότι αναγκάστηκε να την παντρευτεί επειδή αυτή του τρύπησε την καπότα με καρφίτσα κι έμεινε έγκυος.
- Για να παίρνεις ιδέες για τον Ριρή σου, σε το είπε, Λόλα μου. «Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των άλλων φίλων», θα σκέφτηκε.
Got a better definition? Add it!
Με τη φράση «συναλητήρια, είσαι ο κρότος», βάζουμε στη θέση του κάποιον που ζητάει την αναγνώριση και τα σπέκια μας, παρ' ότι αυτό που έχει κάνει είναι μια τρύπα στο νερό.
Ο Τοτός που πηγαίνει Β' Δημοτικού, γυρίζει στο σπίτι από το σχολείο:
- Μπαμπά, μπαμπά, σήμερα όλα τα παιδιά της τάξης μου, μου είπαν μπράβο!
- Γιατί Τοτέ, τί έγινε;
- Να, βάλαμε στοίχημα ποιός την έχει πιο μεγάλη mes στην τάξη, και την είχα εγώ!
- Συναλητήρια, είσαι ο κρότος! <με χαμηλή φωνή:> Ε, Είσαι και 14 χρονών...
Δες και είμαι και ο κρότος
Got a better definition? Add it!
Παραφθορά του λήμματος πιτς-φιτίλι επί το σλαγκωδέστερον, το πουτς φιτίλι δηλώνει σβελτάδα και επιδεξιότητα, ειδικά περί τα σεξουαλικά.
- Με το που έγειρε πίσω το κεφάλι της, φοράω την καπότα και στο πουτς φιτίλι ήμουν μέσα της.
Got a better definition? Add it!
Πρόκειται για το τυπικό σπλάτερ Σαββατοκύριακο κατά το οποίο οι Ελληνικοί δρόμοι αλλάζουν χρώμα.
Σύμφωνα με εκθέσεις της Κομισιόν και της Eurostat, εδώ και χρόνια κατέχουμε Πανευρωπαϊκό ρεκόρ σε θανάτους από τροχαία. Το 2004, αγγίξαμε τους 178νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων, ενώ το 2008 ξεπεράσαμε εαυτούς με 212θανάτους αντίστοιχα. Κατά την 35ετία 1965–2000 σκοτώθηκαν 75.000, δηλαδή 5.000 περισσότεροι από όσους απεδήμησαν εις Κύριον στους πολέμους των τελευταίων 100 ετών.
Σε αντίθεση δε με τους κουτόφραγκους, εμείς οι Ρωμιοί έχουμε έξαρση ατυχημάτων τα Σαβανοκύριακα, όταν στις υπόλοιπες χώρες, μειώνονται: το Σαββάτο γίνεται το 12% των ατυχημάτων έναντι του 4% στη Σουηδία και του 7% στην Ισπανία. Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και την Κυριακή: έχουμε το 9,3% του συνόλου, έναντι μόλις του 1,7% στην Αυστρία.
Τις πταίει; Η κακή ποιότητα του οδικού δικτύου, η κακώς εννοούμενη παιδεία, η κυκλοφορία φορτηγών το Σαβανοκύριακο, τα διπλώματα οδήγησης που χορηγούνται με γρηγορόσημο, οι κάγκουρες, τα στροφιλίκια, το ότι δεν φοράμε ζώνες και περνάμε το κράνος στο μπράτσο, ο κακός μας ο καιρός και η λεβεντομαλακία που μας δέρνει...
Εκ του σαβάνου και της Κυριακής.
Ασίστ: Τζιμάκος Πανούσης
– Τι κάνεις το σαβανοκύριακο;
– Το Σαββάτο θα πάω στα εννιάμερα του Γιάννη και την Κυριακή θα επισκεφτώ τον αδελφό του στο Κ.Α.Τ.
Got a better definition? Add it!