Further tags

Αρέσω σε κάποιον ερωτικά ή επιδιώκω να αρέσω σε κάποιον ερωτικά εκτιθέμενος σε αυτόν, φλερτάροντας κ.τ.ό. Συνήθως στον πληθυντικό γουσταριζόμαστε για να δείξει την αμοιβαιότητα ερωτικής αρέσκειας. Συχνά η έκφραση έχει κάτι ελαφρό ενώ άλλοτε μπορεί να μην έχει ερωτική αλλά φιλική σημασία τ. πάω κάποιον. Η έκφραση χρησιμοποιείται αρκετά, αλλά δεν είναι αρκούντως λεξικογραφημένη, καθώς αποτελεί εξέλιξη του γουστάρω (< ιταλικό gustare < gusto). Πρβλ. και το καλιαρντό λατσεύομαι.

  1. Μεσα στα χριστουγεννα παραδεχτηκαμε πως γουσταριζομαστε ( :p) Τα φτιαξαμε. Ειχα αμφιβολιες. Δεν ηθελα να χωρισουμε. (Από μπλογκ).

  2. μπερδεγουει ναι δεν εχουμε αποκλειστικη σχεση χαιρω πολυ... δε λεμε καν οτι εχουμε σχεση... και ναι ξεκινησαμε να γαμιομαστε επειδη γουσταραμε χωρις δεσμευσεις κλπ... μετα ομως απο τοσο καιρο τι περιμενες οτι δεν θα υπαρχουν αισθηματα μωρη βλαμενη; εχουμε πει ο ενας στον αλλον ποσο γουσταριζομαστε και σου ειπα οτι δεν μπορω πλεον ρε γαμωτο ν σε δω με αλλον κι εσυ μου πες το ιδιο... γι αυτο κ λοιπον δεν μπορω ρε πουστη μου να σκεφτομαι οτι χθες μετα απο ενα 20λεπτο dirty-dancing και φασωματος στο κλαμπ σε αφησα για ενα 10λεπτο κ αμεσως χτυπησες γκομενο και του δωσες και τηλ.... (Εδώ).

  3. Και αν δεν μασ γουσταρεισ...γουσταριζομαστε κ μονεσ μασ (Από το Φέισμπουκ).

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Δεν αναφερόμεθα στο υπερστιλάτο ιταλικό πραπρά και υπέρτατο φετίχ των Mods, αλλά στην θεαματικότερη ίσως ποδοσφαιρική καγκουριά έβερ: στην ντρίμπλα λαμπρέτα.

Πρόκειται για ελιγμό όπου ο ντριμπλαδόρος εκτινάσσει την μπάλα από πίσω του και πάνω από το κεφάλι του αμυντικού σε τροχιά 360° που θυμίζει ουράνιο τόξο. Η λαμπρέτα είναι φιγουρατζίδικη και γαμάουα αλλά - φευ! - περιορισμένης αποτελεσματικότητας και ωσεκτουτού συναντάται κυρίως σε δρόμικα παιχνίδια και λιγότερο σε επαγγελματικούς αγώνες.

Αγγλιστί: rainbow kick, γαλλιστί coup du sombrero.

1. Ο ποδοσφαιριστής της Ιντερνασιονάλ «άδειασε» τον αντίπαλο αμυντικό με την λεγόμενη ντρίμπλα «λαμπρέτα» αλλά στην συνέχεια στάθηκε άτυχος καθώς το πλασέ που επιχείρησε βρήκε στο δοκάρι.

2. «Κακιά συνήθεια» έχει γίνει στον Λεάντρο Νταμιάο η ντρίμπλα «λαμπρέτα». Ο Βραζιλιάνος άσος βρήκε την ευκαιρία να προσφέρει θέαμα στο φιλικό της Βραζιλίας με την Αργεντινή.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Στα ίσα, ευθέως, έξω απ' τα δόντια, κττ.
Λέξη των παλιών, από το ιταλιάνικο apertura= άνοιγμα. Καμία σχέση με την ποδοσφαιρική αργεντίνικη απερτούρα, ή την σκακιστική.

Πρόσεχε γιατί τα λες και συ απερτούρα όπως εγώ, θα βρεις τον μπελά σου!

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Στα καλιαρντά είναι ο εργένης, ο μπεκιάρης. Από το ιταλικό solo (= μόνος) και το τεκνό.

Τ’ αδέρφια μου, μεγαλύτερα, δύο αγόρια. Ο Άγης, ένας παίδαρος, θεολάτσα, οικοδόμος, πήγαινε στη Γερμανία, μάζευε λίγα μπερντέ, ερχόταν πίσω στην πατρίδα, τα έτρωγε με τις γκόμενες, γιατί ήταν μπουτ μουτζοτός, μπουτ μουνάκιας, πάλι καβαλούσε το τρένο και γύριζε πίσω εμιγκρές. Δος του καυλομαξίλαρο και πάρ’ του την ψυχή. Μια δόση έβγαλε καλά φράγκα και μου πήγε στον Μουτζότοπο να τα γλεντήσει, τα ξόδεψε στις σαρμούτες και στις καρακαλτάκες κι έμεινε στο φινάλε ταπί και ψύχραιμος. Οι σούπερ αντρουά λατσεύονται τον Μουτζότοπο κι εμείς οι καραλουμπίνες τον Τζιναβότοπο, το Αδερφοχώρι. Καλόψυχο πλάσμα ο Άγης μας αλλά απότομος χαρακτήρας. Ούτε για στεφάνι έκανε, γέρασε κι ακόμη μπεκιάρης κάθεται, σολότεκνο. Ήτανε μπερδεμένος και με την Αριστερά, με τους λαϊκούς αγώνες. (Αποκατέ).

(από Khan, 07/07/14)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ένα έγχορδο όργανο ταστάρει, ή, πιο συγκεκριμένα, μία χορδή ταστάρει σε κάποιο τάστο, όταν, πατημένη στο συγκεκριμένο τάστο, κατά την ταλάντωση αγγίζει και άλλα τάστα. Εναλλακτικά λέμε και τρίζει.

Το ταστάρω βγαίνει βέβαια απ' το τάστο (καθεμιά απ' τις μικρές μεταλικές ράβδους στην... έ, στην ταστιέρα, το επάνω μέρος του μπράτσου), που είναι παρμένο απευθείας απ' τα ιταλικά· σύμφωνα με Μπαμπινιώτη έχουμε tasto < tastare («ψηλαφώ»), μεσαιωνική λέξη που προήλθε λέει από συμφυρμό δύο λατινικών ρημάτων, του tangere («αγγίζω») και του gustāre («γεύομαι»).

Το ταστάρισμα ή τρίξιμο είναι γενικά ανεπιθύμητο φαινόμενο (ακουόμενο), ειδικά σε ακουστικά όργανα –σε ηλεκτρικά μπορείς να το παραβλέψεις (παρακούσεις) όσο είναι βυσματωμένα, καθώς το ταστάρισμα δεν περνά στον ενισχυτή. Οφείλεται σε ελλιπή ή λανθασμένη ρύθμιση του οργάνου, συχνά αφού χαμηλώσεις τις χορδές για ευκολότερο παίξιμο (μειώσεις δηλαδή την απόσταση ανάμεσα στο ύψος των χορδών και την ταστιέρα, την απόσταση που λέγεται στην κιθαριστικήν και άξιον), ή αφού βάλεις χορδές άλλου (μικρότερου) διαμετρήματος, και άλλα.

Αντιμετωπίζεται με διάφορους τρόπους και κατά περίπτωση, ανάλογα και με το παίξιμο που έχει ο κάθε παίχτης: από την απλή αλλαγή σε βαρύτερες χορδές, έως, λιμάρισμα του προβληματικού τάστου, σήκωμα των χορδών, ρύθμιση της βέργας του μπράτσου (αν προβλέπεται στο όργανο) και λοιπά μαστόρικα –που αν δεν το 'χεις τότε καλύτερα άσ' το στο μάστορα, γιατί τ' οργανάκι σου έχει μνήμη και θυμάται και κρατάει και μούτρα άμα λάχει.

  1. έπεσε στα χέρια μου μια strat την οποία ο προηγούμενος κάτοχος είχε σετάρει σε ρε δίεση. Σε πρώτη φάση είπα να μην πειράξω βέργα και σήκωσα τον καβαλάρη τέρμα όσο πάει αλλά το action ήταν αρκετά χαμηλό για τα γούστα μου. εδώ και 2 μέρες χαλαρώνω τη βέργα (1/4 της στροφής, την αφήνω για 10-12 ώρες και τσεκάρω πάλι) μέχρι που νομίζω πως πλέον δεν υπάρχει περιθώριο για άλλο relief. Με κάπο στο 1ο και πατημένη τη E στο 14ο δεν χωράει πέννα 0.46mm στο 7ο και 8ο. Με κάπο στο 1ο και πατημένη τη E στο 21ο χωράει πέννα 0.46mm και στο 7ο και 8ο. Μου είπαν οτι το radius είναι 12. το πρόβλημα μου είναι πως η Ε (μπάσα) ταστάρει άγρια σε όλο το εύρος της ταστιερας αλλά κυρίως απο το 4ο μέχρι και το 17 (όχι οτι πάιζω εκει κάτω :-Ρ αλλά ..) (από το νόιζ τζι αρ)

  2. Ταστάρει η κιθάρα ή φταίνε οι χορδές; [...] Σήμερα πήρα την ακουστική μου κιθάρα από γνωστό κατάστημα Θεσσαλονίκης που κάνει service , καθώς ζήτησα να βάλει 11άρες( από 10αρες) και ταυτόχρονα να χαμηλώσει το action όσο περισσότερο γίνεται. [...] Το πρόβλημα που εντοπίζω είναι πως ο ήχος ακούγεται κάπως σαν να τρίζει μέταλλο , ιδιαιτερα αν δεν πατήσω με δύναμη κάποια νότα, κάτι το οποίο δε γινόταν πριν το setup. Φταίει το χαμήλωμα των χορδών ή ακούγονται έτσι οι elixir; [...] Ομολογώ όμως πως η κιθάρα είναι πια πιο ευκολόπαικτη .
    — Θεωρώ οτι το τρίξιμο οφείλετε στο χαμηλό action. Συνήθως το action ρυθμίζεται αναλόγως με το «παιχτικό» στυλ του καθενώς. Αν δηλαδή παίζεις αρκετά δυνατά ρυθμική δεν θα πρέπει να το μειώσεις πολύ. Επίσης το ιδανικό setup θα το βρεις μετά από 2-3 service (λίγο πάνω, λίγο κάτω) και αφου δείξεις στον τεχνίτη το στυλ σου για να μην έχεις τέτοια τριξίματα. (από το κιθάρα τζι αρ)

  3. ενας φιλος μου [...] ειπε πως το μπουζουκι του τασταρει στο 1ο ταστο στην 1η χορδη... Τι μπορει να κανει;; δηλαδη τι εννοω...κατι τετοιο μπορουμε κουτσα κουτσα να το διορθωσουμε μονοι μας η πρεπει ντε και καλα να παμε σε μαστορα και να μας χρεωσει οτι θελει...;;;; Ειδα πριν λιγο ενα βιντεακι στο youtube οπου ενας μαστορας ετριβε τα ταστα με λιμα για να τα ρυθμισει... Καπως ετσι δλδ γινετε να (ξε)τασταρει;; (στο ρεμπέτικο τζι αρ)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Στα ασύρματα φορητά μικρόφωνα, ταμπακιέρα είναι ο πομπός του μικροφώνου ο οποίος «φοριέται» στη ζώνη του χρήστη, κάπου που να μην φαίνεται ιδιαίτερα, για παράδειγμα κρυμμένος κάτω από το σακάκι, στους άνδρες. Είναι σχήματος παραλληλεπίπεδου, σε διαστάσεις που προσομοιάζουν σε πραγματική ταμπακιέρα. Από αυτήν ξεκινά το καλώδιο του μικροφώνου που καταλήγει συνήθως σε ψείρα στο πέτο. Αν πρέπει να χρησιμοποιηθεί και ακουστικό, π.χ. για τον παρουσιαστή μιας εκπομπής, η ταμπακιέρα είναι πομποδέκτης, δηλαδή στέλνει ήχο από το μικρόφωνο στην κονσόλα αλλά και λαμβάνει ήχο από αυτήν (τις οδηγίες του σκηνοθέτη και του ηχολήπτη). Λειτουργεί με μπαταρίες.

Χρησιμοποιείται στις τηλεοπτικές εκπομπές, στις συναυλίες (εφόσον ο χρήστης χρειάζεται να χορεύει ενώ τραγουδά) κλπ.

  1. Περιγραφή τεχνικών χαρακτηριστικών σχετικού προϊόντος από εδώ:

UHF ασύρματο σετ (μικρόφωνο πέτου, πομπός ταμπακιέρα + δέκτης), πυκνωτική κάψα καρδιοειδής, diversity, φίλτρο anti-pop, εμβέλεια 50m, frequency response 40Hz-15KHz, ισχύς πομπού: 10mW, 16 διαθέσιμες συχνότητες, xlr έξοδος.

  1. Από εδώ:

Οι τεχνικοί της εκπομπής ξεκαθαρίζουν, σχετικά με την πληροφορία ότι ο Κασιδιάρης οπλοφορούσε, πως αυτό που φαίνεται στο βίντεο είναι η «ταμπακέρα» [σ.σ. sic] του μικροφώνου του.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Ο οπαδός της ομάδας της Α.Ε.Κ. εκ του ορίτζιναλ. Έχει μάλλον θετική χροιά αναδεικνύοντας (ενίοτε) τους οπαδούς της Κούλας ως αλήτικα τζόβενα με οριτζιναλιά ένα πράμα.

Σχετικά: φλωρίτζιναλ, αεκάκι, ΑΕΚάρας, Αεκ(ι)τζής, Κούλα, χανούμα, χανούμι, χανούμισσα, τούρκοι, τουρκόσπορος, πριγκιπέσσα.

  1. παντως η αληθεια ειναι οτι τουρκους λενε και τους αεκτζηδες, αλλα δε νομιζω να σηκωνε κανεις στη σκεπαστη τουρκικη σημαια (θα μαζευε αρκετες) παρ'ολο που στα οριτζιναλια παιζουν πολλοι αναρχοαυτονομοι (Εδώ).

  2. Τέλος να πούμε ότι ΑΕΚ θύμιζαν μόνο τα 200 οριτζινάλια που έδωσαν βροντερό παρών στο γήπεδο. (Εδώ).

  3. Ενας μόνο τόλμησε να πάρει το μέρος του Ντέμη κι έφαγε στοαυτοκίνητό του τα γιαούρτια που προφανώς δεν προορίζονταν για τονίδιο: ο Ψαριανός. Και μάλλον κατάλαβε εκείνες τις δύσκολες ώρες,όταν προσπαθούσε να μιλήσει και του ορμούσαν και τον έκραζαν απόκάτω τα οριτζινάλια, τι σημαίνει να έχεις τέτοιους συμμάχους στηνόποια προσπάθειά σου που, από τη στιγμή που δεν θα τους κάνεις τοχατίρι, θα στραφούν εναντίον σου. (Εδώ).

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Η επιτομή του ρητού «πενία τέχνας κατεργάζεται». Πρόκειται για αυτοσχέδιο τσακμάκι που χρησιμοποιούσαν οι ανήλικοι φυλακισμένοι πριν από αρκετές δεκαετίες. Αποτελείται από μια τσακμακόπετρα από αναπτήρα του εμπορίου (αυτό μας δίνει και μια ιδέα για την ηλικία της πατέντας), ένα ξυλαράκι, λίγο βαμβάκι και ένα κομματάκι από σπασμένο τζάμι.

Το βασικό πλεονέκτημα της τιριτόμπας (ή τιριτρόμπας) είναι το αμελητέο μέγεθος των τεμαχίων που την αποτελούν, γεγονός που επιτρέπει την εύκολη απόκρυψή τους σε περίπτωση έρευνας.

Η ετυμολογία της τιριτόμπας παραμένει στο σκοτάδι, το οποίο δεν μπορούν να φωτίσουν ούτε οι φλόγες της φωτιάς που μπορεί κάποιος να ανάψει με το εν λόγω εργαλείο. Λυπάμαι που σας απογοήτευσα. Πάντως, από τα σχόλια εδώ μαθαίνουμε ότι η λέξη είναι μάλλον ιταλικής προέλευσης, ενώ από τα παραδείγματα προκύπτει ότι η τιριτόμπα ήταν σε χρήση τουλάχιστον από το 1947 μέχρι το 1969, αν ληφθεί υπ' όψιν ότι οι συγγραφείς των παρατιθέμενων αποσπασμάτων ήταν φυλακισμένοι εκείνα τα μαύρα χρόνια.

Οι άλλες, θεατρικές ή φαγώσιμες τιριτόμπες κρίνονται παντελώς άσχετες, καθώς δεν συχνάζουν στα μέρη που εχρησιμοποιείτο ο περί ου ο λόγος αναπτήρας.

Τα δικαιώματα επί του ορισμού είναι ευγενής παραχώρηση (muchas gracias) του patsis, ο οποίος και τα είχε κατοχυρώσει προ τριετίας. Για τα σερβιριζόμενα στο λήμμα, αγορανομικώς υπεύθυνος είναι αποκλειστικά ο λημματογράφος.

  1. Κανόνισα [...] και του 'στειλα τσιγάρα και τιριτόμπα. Ξέρεις τι είναι η τιριτόμπα - τι λέω, πού να ξέρεις ; Σ' ένα κομματάκι ξύλο ή στο τακούνι του παπουτσιού, στο πλάι, ανοίγεις μιά τρύπα και φυτεύεις μιά τσακμακόπετρα, που μ' ένα γυαλάκι και λίγο μπαμπάκι γίνεται τσακμάκι πρώτης. 'Οσες έρευνες κι αν κάνουνε, είναι αδύνατο να σ' το βρούνε.

(Χρ. Μίσσιος «...καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς», εκδ. Γράμματα).

  1. Στις Φυλακές Εφήβων δεν υπάρχουν τσακμάκια. Οι νεαροί Κατάδικοι για να ανάβουν τα τσιγάρα κατασκευάζουν ένα απλοϊκό τσακμάκι : καρφώνουν σε ένα ξυλαράκι μιά τσακμακόπετρα και μετά (κρατώντας με τον αντίχειρα λίγο μπαμπάκι πλάι στην τσακμακόπετρα) τρίβουν το ξυλαράκι-τσακμακόπετρα σε ένα τζάμι. Αυτό το περίεργο τσακμάκι έχει το περίεργο όνομα τιριτρόμπα. Μέχρι σήμερα ουδείς εζήτησε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την τιριτρόμπα.

(Ηλ. Πετρόπουλος «εγχειρίδιον του Καλού Κλέφτη», εκδ. Νεφέλη).

Ίσκα (από Παπαντώνης, 24/03/12)(από Vrastaman, 25/03/12)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Υποστηρίζω ρυθμικά ένα μουσικό κομμάτι, δηλαδή εκτελώ το ρυθμικό σχήμα (και γενικά παίζω τον ρυθμό) του κομματιού αυτού, κρατώντας ταυτόχρονα τη σωστή ταχύτητα (ή ταχύτητες) στην οποία έχει γραφτεί και στην οποία είναι ενδεδειγμένο να παίζεται ζωντανά (κυρίως) ή ηχογραφημένα το κομμάτι αυτό, φροντίζοντας παράλληλα να τονίζω στις σωστές στιγμές έτσι ώστε τα παραπάνω να είναι και να ακούγονται ξεκάθαρα.

Η συνολική λειτουργία της τήρησης ρυθμού και ταχύτητας ονομάζεται τεμπάρισμα.

Οι δύο αυτές μονάδες της μουσικής ιδιολέκτου ακούγονται αρκετά στους χώρους της παραδοσιακής/λαϊκής μουσικής, αν και συχνά αναφέρονται και από οργανοπαίκτες ή επαγγελματίες άλλων μουσικών ιδιωμάτων. Οι απόψεις για τον ορθό τρόπο τεμπαρίσματος (στακάτο/ μονότονο ή πιο ελεύθερο, με ή χωρίς γεμίσματα κλπ.) εξακολουθεί (και θα συνεχίσει) να αποτελεί αντικείμενο διαφωνίας μεταξύ των μουσικών/ κριτικών/ ακροατών, συχνά επηρεαζόμενο περισσότερο από την προσωπικότητα και τον εγωισμό του εκάστοτε μουσικού, και λιγότερο από το επίπεδο τεχνικής επάρκειας και/ ή μουσικής γνώσης του. Σε πιο ακραία δε κατάσταση, μπορεί να οδηγήσει σε ασυμφωνίες, αλληλοσκεπάσματα, διαφωνίες, ενίοτε και σε ταβερνόξυλο ανάμεσα στους συντελεστές ενός μουσικού σχήματος.

Από το τέμπο (<ιταλ. tempo).

  1. Επίσης πέρα από τις μεθόδους αυτές, ο μαθητής πρέπει να αρχίσει ένα κομμάτι της υ΄λης του πιάνου BEYER/CΖΕRΝΥ/HANON/BACH.. θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ τη μελέτη αυτών των βιβλίων ακόμα και στο αρμόνιο για να βελτιώσουμε τη τεχνική των δαχτύλων μας σε κάθε επίπεδο... θέλω να επισημάνω ότι ο μάθητής πρέπει να ξεφύγει μετά από κάποιο σημείο από την ευκολία των STYLES και να μάθει να συνοδεύει τον ευατό του τεμπάροντας με το αριστερό του... Εκμάθηση δεξιοτεχνικων κομματιών υψηλού επιπέδου... (Εδώ)

  2. Φίλε χρειάζεσαι δουλίτσα !

  3. Πρώτα πρέπει να μάθεις καλά να τεμπάρεις. Δηλαδή ανεξάρτητα χέρια. Ότι ήχο και να βάλεις, χωρίς βάση, (μπάσο κιθάρα) θα σκάει κούφια!!
  4. Πρέπει να ξέρεις πέρα από τα δικά σου μέρη, και τις μελωδίες. Έτσι θα κάνεις δεύτερες ,για να γεμίζει η όλη μουσική παρουσία, και αν κολλήσει το σολιστικό όργανο κάπου, δεν θα φανεί.
  5. ΠΟΤΕ δεν παίζουμε πάνω στη φωνή. Στην δική σου φάση, θα σου πρότεινα ένα καλό αρμόνιο . Τα έχεις όλα έτοιμα. Αλλά και εδώ πάλι, θέλει δουλίτσα, για τις γρήγορες εναλλαγές. Πιστεύω έτσι θα έχεις γρηγορότερα, και καλυτέρα αποτελέσματα. (Εκεί)

  6. H εκτέλεση των μουσικών μερών κάποιου οργάνου «βασίζεται». ρυθμικά (groove timing - «τεμπάρισμα») ή εντασιακά (layering - «συνήχηση») στην αντίστοιχη δράση κάποιου άλλου οργάνου (ή οργάνων) του οποίου και θα πρέπει η ένταση να πριμοδοτηθεί ανάλογα στο monitor mix του πρώτου (κλασικό παράδειγμα, η άρρηκτη σχέση drums - μπάσου όπου το λανθασμένο monitor mix οδηγεί σε «φλαμάρισμα»). (Παραπέρα)

(από Mr. Cadmus, 16/01/12)

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Σύνηθες υποκοριστικό για τον τοξικομανή, τον ντρογκάτο, ή, δευτερευόντως, και για την ίδια τη ντρόγκα, δηλαδή τη ναρκωτική ουσία.

  1. Τι θα γίνει με την ντρογκαρισμένη νεολαία που εγκαταστάθηκε λόγω της αδιαφορίας των αρχών στο πλάι του Πολυτεχνείου (μεταξύ Πατησίων και Μπουμπουλίνας) αποτελώντας πια εστία λύπης, απόγνωσης κι ενίοτε αγανάκτησης των ανθρώπων της γειτονιάς, καθώς ντρογκάκια, βαποράκια, μαυράκια και παρατρεχάμενοι κάθε λογής λύνουν και δένουν. [...] Άλλωστε η κρίση που περνάει η χώρα είναι το καλύτερο μέσο για να βγάλει όνομα η περιοχή, να πάρουν των ομματιών τους οι κάτοικοι κι έτσι να μπουν τα φιλέτα στο μεγάλο τηγάνι.
    (Παπαγιώργης, Κωστής, «Οδός Τοσίτσα και πέριξ». Εν: Αθηνόραμα, Β΄593).

  2. Αλήθεια, όταν βλέπουν οι τηλεθεατές τον κ. Πέτρο Κωστόπουλο να μοστράρει στις οθόνες τους το ξεθυμασμένο μεν αλλά πάντα δηλητηριώδες λαϊφοστυλάδικο ντρογκάκι του, γνωρίζουν ότι την ίδια ώρα απολύει εργαζόμενους από τη δική του επιχείρηση, την «Imako», από την υπεραξία των οποίων χαίρεται τα κοστούμια του και τα σπίτια του; Κι αν το γνωρίζουν αυτό οι τηλεθεατές, το ενθυμούνται καθώς χαυνώνονται κι αποχαζεύουν παρακολουθώντας (ως παρακολουθήματα) το κυρίαρχο βλαχομπαρόκ κυριλίκι της ημιθανούς μας νεοπλουτιάς; (Εδώ).

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified